Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    válasz rbalint88 #12427 üzenetére

    Oda mész vizsgázni egy Frédi-Béni autóval (értsd, kilóg belőle a lábad), éndzselájos Swiftel, stb... csinálnak róla egy képet jobb elölről 3 méterről, bal hátulról 4 méterről, az alvázszámról egyet és a km óra állásáról egyet. Mérnek ezt-azt és mehet a "vám" kifizetése után a dolgára, senki semmi többet nem foglalkozik a dologgal.
    Mindez USA autóval úgy megy, hogy amikor időpontot kérsz és beviszik a rendszerbe a rendszámot, már piroslik valahol a központi hírszerzésnél, hogy USA autó várható. Innentől halmozottan nagy az esély arra, hogy kimenjenek ellenőrizni a kihelyezett vizsgabázist és ha már kint vannak, úgyis találnak valamit. Repkednek a félmillás büntik és levegőben az időszakos bezárás is. Mindezt olyan jármű miatt, amit annak idején ugyanaz a közlekedési hatóság engedett ki az útra, amelyik most a kihelyezett vizsgaközpontokat b@szogatja a saját régi döntései miatt. Merthogy az enyém is akkor került ki magyar forgalomba, amikor még kihelyezett vizsgaközpontok nem voltak, és még sok másik is.

    Na ezzel szaladt meg a hótopán. OT-ra még 5 évet kellene várnom, és az sem biztos, hogy akarnám, mert sok szarsággal jár. Km/év korlát és meg ki tudja, én meg szeretem annyit használni a saját autómat és arra, menyit és amerre akarom. Így maradt az eladás. Szívem szakad meg érte, pont nem bőr hanem plüss amit imádok. Pont világos, amit imádok. Pont nem eszik sokat (arányaiban), ami hatalmas előny. Pont egyszerű, könnyen szerelhető, nagy, kényelmes, jól felszerelt, stb. De ezekkel az idióta hazai vaskalaposokkal úgy tele a topán, hogy el sem tudom mondani. Azon is agyaltam, hogy papíron külföldre költözöm és úgy tartom meg külföldi rendszámmal, de megint csak a saját fejembe borítanám a bilit.

Új hozzászólás Aktív témák