Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #12894 üzenetére
A teljesség igénye nélkül ha már házhoz jöttél a lótestrészért:
- Az az ifa váltókar mi!? 10 centivel rövidebb is bőven elég
- fantasztikus a piros belső, csak ne lenne körülötte az a szürke ujrahasznositott tejfölös doboz, pl kormány, középkonzol
- nekem túl sok a pedál
- olasz turbós benzines közvetlen befecskendezéssel (ebből csak az olasz zavar igazán)
De no offense.
Ha neked tetszik az jó, nem tetszhet mindenkinek ugyanaz, ettől olyan színes a társaság. Biztosan öregszem, de az én szememnek kell hogy szinharmonia legyen (2nél több szín már bazári), a Suzukinál is én azt a belsőt nem vettem volna át. Főleg a felemás háttér világítással... a bimmerről ne is beszéljünk, az egy förtelem, nem tudom milyen designerek dolgoznak manapság autoiparban, de szerintem 99%-a kokler divat meleg, akik egy áttrippelt éjszaka után firkálnak valamit a papírra, mert szűkös a határidő.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #12903 üzenetére
Egy T-Jet sem közvetlen befecs, mindegyik szopócső.
Amúgy más hókuszpókusz sincs, se VVT, se TwinSpark, csak egy faék FIRE motor (a főtengely és a hengerfej között vasból) + egy fix geós turbó.De én valami humorosabb válaszra számítottam. Tudsz te ennél jobbat is!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz 2ozzmexy #12903 üzenetére
Ez nem közvetlenül befecsis az 1,4 t egy megbízható motor, az egyik legmegbízhatóbb volt a piacon mikor még gyártották.
Van belőle multair, azzal azért már szoktak lenni gondok, de az a változó szelepvezérlésért felel.
A 120 lovas és 155 lovas még sima szívócső befecsis[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #12919 üzenetére
Ráadásul a 155-ösnek a turbója, leömlője sem repedős. A 120-asokra is ezeket szokták feltenni, ha cserélni kell.
A MultiAirhez annyit még, hogy lehetővé teszi a fojtószelep és turbó esetén a lefújószelep elhagyását.
És egy fun fact: a szívó 78, illetve 95 pacis 1.4 16V motorok is változó szelepvezérlésesek, csak hagyományos okoskerékkel.Amúgy valahol pozitív tulajdonsága a digóknak, hogy egész fiatal autókban is megtalálható még az ősöreg, megbízható technika. Pl. 2018-ban még lehetett venni Giuliettát a 2005-ben piacra dobott MultiAir és egyéb huncutságok nélküli 120-as T-Jettel.
[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #12905 üzenetére
Tudok, csak nem akarok, 159 1,9jtdm után csendben maradok... volt fiat brava 1,6 sx is, én és az olasz autók nem lettünk barátok...
Mondtam, ha neked ez kell, élvezd. Nekem most Saab 95 3,0 V6 + turbó kell az Aisin féle automataval vajbőr belsővel, lehetőleg aero felszereltség néhány százasért.. mindenki másképpen ütötte be a fejét, ezért is nem reagáltam az első kérdésedre azonnal...
Nincsen humor, szarkazmus van iróniával tálalva.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
szabonagyur
félisten
Qru ezt Te hogy eled meg mint mindket oldal kepviseloje?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz szabonagyur #12934 üzenetére
Tibeti masztiff belépett a chatbe.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #12934 üzenetére
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
radi8tor
MODERÁTOR
Akkutöltés a nappaliban
Elkezdte nagyobb árammal aztán visszavette gondolom az akku kapacitása miatt nem akarja 10A-el tölteni.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #12939 üzenetére
Neem, ez a 21 éves Focus MK1-é
Kugában sajnos kisebb van, hogy azt a spórolós mindenségüket. Azt várom hogy megdögöljön gariidőn belül hogy adjanak bele nagyobb AGM akkut.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #12943 üzenetére
Van akinek 3 éven belül is cserélték, de 2 évig tuti van rá gari Fordnál.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #12947 üzenetére
Igen sokat kellene, de a pluginekben mégis megdöglik az akku mert csak rövid ideig tölti ha konnektorra van dugva.
Ezért cserélik AGM-re mert az jobban elvan a rövid töltési ciklusokkal.
Tavasszal (kb 8 hónapos korában) már kiírta többször hogy deep sleep-ben van az autó ami azt jelenti lekapcsolja a távoli elérést az akku kímélése érdekében (12V körül jár).
Akkor fel is tettem a töltőre és valóban le volt merülve. Pedig szinte naponta használom a kocsit. Gondolom a 45Ah akku kevés neki.
A gyártók meg azon vannak, mi az a legkisebb akku amivel még elvan a kocsi. Pedig a pótkerék alatt van hely akár 60Ah-nak is.⭐ Stella
-
kelly416
veterán
válasz radi8tor #12948 üzenetére
Régebb a Mazdámat (kombi 626 2.0 ditd) városban nyüstöltem sokat, amikor az egyik szerelő rákérdezett, hogy az akkumat milyen gyakran cserélem ilyen rövid távok miatt? Mondtam, hogy 5 éve tuti ez van benne, de mivel ezzel vettem, fogalmam sincs, milyen idős valójában. Erre a kollégája gyorsan beugrott közénk, és elmondta hogy a japcsik pont ezért marha nagy árammal kezdenek tölteni, aztán fokozatosan visszaveszik a kakajót normál üzemre, hogy az ilyen városi használatban se merüljön le az akku.
Aztán, hogy ez így van-e vagy csak valami tévhit?!? Na meg, hogy most is így van-e vagy csak a hosszabb időre tervezős korban volt így, azt sem tudom, de az alapötlet jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen