Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcsi23

    veterán

    válasz #64791808 #3207 üzenetére

    TC-n is volt (ha nem azt olvastad), és tényleg az lenne a legjobb, hogy venni külön jobb csatlakozót, meg kábelt és hómméd összerakni.
    Fórumtárshoz gurultam anno bikázási céllal (1,9 dízel) és bizony két kábel kellett hozzá, hogy megforgassa (szerencsére volt mindkettőnknek), pedig nem a legócskább volt egyik sem.

    Munez: 308cc van ismerős nőcinek. 30e km a periódus és km-re pontosan így is számol vissza a fedélzeti - függetlenül a használattól :U. Na most ő szinte csak városban használja, pár km után már le is parkol. Ennek hatásairól ő nem sejt semmit, csak a gyári ajánlást - amit a szerviz is megerősített, ill. külön ajánlotta - veszi figyelembe. Ha szól a kocsi, elviszi olajcserére. Az első 15e km után azért rákérdezett, hogy kell-e olajcsere (új kocsija, azért igyekszik törődni vele - persze, egy nőhöz mérten), több szervizt is felhívott, mindenhol azzal nyugtatták, hogy majd 30-nál. :W

    DeFranco: az utolsó mondat kellett így reggel. :C

    Whitezo: benzinest könnyen megforgatja, dízel már problémásabb. Munezét meg csak vasúti sín átmérővel lehet beröffenteni. ;]

    [ Szerkesztve ]

    ...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

Új hozzászólás Aktív témák