Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
2ozzmexy #10786 üzenetére
Mindig veszek valamit tőlük mert olcsó és jó.
Volt egy 25 literes Holts samponom amolyan mindenesnek a rendes mellé, céges autók, habozás, bicajok, felnis vödörbe mosáskor stb... Na az már sehol nem kapható tavaly óta így most vettem egy ValetPro sampont a rendes mellé.
A régi jól bevált amit tolok az a Meguiars NXT, csak azt sajnálom mindenhova locsolni
Illetve mivel egyre több a GYEON termékem van vettem tőlük egy koncentrált sampont kipróbálni, a Ceramic detailer meg az egyik legjobb amit valaha használtam szóval nem az első és nem is az utolsó üvegem. Na meg 2 kocsin is GYEON a kerámia és azt fel is tölti ha lekezeled mosás után.Nem verseny ez, aki jobbat és jobban akar valamit csinálni a kocsiján az respektet érdemel. (legalább is tőlem biztos)
-
FeRRaR1
őstag
Eredetileg kerámia beszámolónak indult de ne szaladjunk ennyire előre:
Két hónapig napi használatban volt az S80 V8, hideg, meleg, fagy, só, sár... Így érett neki az alapos kívül belül hogy vissza parkolhasson a fedett helyére.
Kapott egy alapos porszívózást, szőnyegek alatt, rések, kárpitok, szellőzők, gombok, könyöklő, minden.
Majd egy belső ablak pucolást, ez 40% ipa + 60% deszt víz, üvegre való kendővel.
Ez + ezMinden műanyag felület interior samponos áttörlést.
Ezzel mert most fogyott el, már magamnak keverem.
Majd ápolás de nagyon kevés szerrel, alaposan vissza törölve.Alapos bőr takarítás és egy órával utána ápolás.
Illatosítás lenor gold + deszt víz finom permettel minden textil szőnyegre.
Mosás:
Kis lécekre felálltam ez a gumi mosás + ápolás + alváz mosás miatt is segítség.
Felni, hiába carbon kerámia a betét, volt rajta mit takarítani.
Először ezzel kapott, majd alapos öblítés közben a kocsi alsó egynegyedén is körbe mentem.
Ekkor láttam hogy vannak kátrány és talán rozsda foltok is, alapvetően csak erről szólt volna az írásom hogy a vezető ajtón és az utas oldali hátsó ajtón servFaces profi kerámia van, a sofőr oldali hátsó és anyós ajtó pedig GYEON Syncro kit, az EVO előtt sima verzió, de az már nem kapható így az újabbat linkeltem.
Ekkor az alsó negyedet körbe fújtam Auto Wheelel hogy leold e valamit de semmit nem talált magának. Alapos öblítés, és ekkor vettem észre hogy a servFaces kerámia közel sem dobja úgy a vizet mint a GYEON 2 év után, mosáskor mindig kapta a Ceramic detailert. (ahogy ennél is)
Na mondom akkor ezt a két ajtót újra csinálom mert nagy a különbség, a GYEON szinte frissnek hat amaz meg nagyon fáradtnak. De ugye voltak még pöttyök úgy hogy akkor kátrány oldás az alsó egyharmadon. Rengeteg folt elkezdett megfolyni így öblítés előtt még egyszer körbe fújtam és megint hagytam 2 percet. Veretés után minden folt eltűnt, hiába nem kapott mosást, tökéletesen tisztának tűnt ránézésre a felület.
Legnagyobb meglepetésemre a servFaces vissza tért, és elkezdte szinte ugyan úgy dobni a vizet mint a GYEON. Mind a két oldalon ez volt a helyzet. Ezt mindenképp meg akartam osztani mert engem is meglepett.
Nade ha már ott volt a kerámia a lámpákat és a csomag pakolás közben keletkezett 2 kis karcot a hátsó lökösön kerámiáztam (utóbbit políroztam is) de már az újabbal ami a jelenleg használtam: GYEON Pure EVO. Álom vele a munka, kint vagy bent, kis részeket vagy akár egész ajtót megcsinálva olyan nagy a visszatörlési ablakod hogy kb nem tudsz hibázni. Sokkal de sokkal egyszerűbb feltenni mint egy Fussot pl.
Előtte persze mosás, hab, sampon, 2 vödör.
Kerámia a lámpákon megvolt de csak sima szárazolás után készültek a képek, a gumi ápolás + Ceramic detailer utána került rá, csak akkor már sötétebb volt jó képekhez.
Felni is kapott detailert a fényezés után illetve egy motortér áttörlés. Először a műanyagokat majd a fémeket.
Hihetetlen jó volt használni napinak, fájtak az arcizmaink a sok mosolytól amit okozott.
Egyébként az alvázra ezt fújtam a habosítóval, 2 adagot leveretés előtt.
Qru
Egyszer hibázok aztán már is az orrom alá van dörgölve hogy öregedtem egy évet2ozzmexy
Rendben, jöhettek, de a benzin pénzbe nem szállok be és 2000+ km[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
grizlisandor #10835 üzenetére
[link]
Mindig bele akarnak vinni a rosszba ebben a fórumban... -
FeRRaR1
őstag
válasz
grizlisandor #10844 üzenetére
A kormány a jobbik oldalon van mint látható
Azért még itt sem olyan nagy a Gordini választék...
-
FeRRaR1
őstag
[link] Múlt héten az első nap miután beszereltem a Dashcamot
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #10945 üzenetére
Okosabbak mint a legtöbb ember akit láttam ugyan ott....
Egy szülő elöl, egy hátul, középen két gyerek és nagyon figyelnek minden fele.
Hibátlan.Ehhez képest azember: Telefon a kézbe, gyerekre rá se nézünk, se arra hogy jönnek e és indulás.
Na jó megint túl negatív vagyok, az emberek többsége normálisan kel át, csak az nem marad meg annyira.
Viszont egy 10% az abszolút halál kategória. Gyereket is elvenném tőlük úgy mennek át a zebrán. Ha egyáltalán ott...
bitpork
Csak a parkoló kocsikat kerültem ne aggódj
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] A teljes Porsche story.
Eddig[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Ezt csak úgy itt hagyom
-
FeRRaR1
őstag
válasz
sutszi #11076 üzenetére
Ki kell fogni egy jót, igazolható komoly szerviz történettel, és ez a nehéz része. Nekem nemrég vett ismerősöm, igaz az már 2018 Cayenne Turbo 4.8L V8.
Most hosszabbította meg a gart rajta, Porsche márka kereskedésben mert sok a drága dolog rajta. Légrugó szett, váltó, sőt egy hátsó difit már cseréltek is rajta. Nem tudom M.o.-n vannak e ilyen használt autó garancia szolgáltatások, de egy 2 tonna feletti, 4 kerekes, automata, turbós V8, légrugós, összetett kocsira biztos kötnék.XC90 V8 ami volt nekem is elkért minden évben 1500-2000 fontot itt ott. Nem hagyott ott soha, nagy baja se volt de hatalmas, nehéz, erős, eszi a gumit, féket, az éppen a váltót is, haldex is lehet szervizes, hátsó difi, gátlók... Kúton is gyakran leszel vendég.
Cserébe a smile / mile verhetetlen. Egy V8 SUV, úgy érzed egy megállíthatatlan mindenen átmenő tankban ülsz. Párszor kivittem terepre is, persze nem vagyok egy Ámon Olivér de azért mentem keresztbe én is
Na az feeling, üvölt a V8, 4 kerék szórja a sarat a magasba, arra így sok évvel később is erősen emlékszem
Túl rövid az élet hogy Jazzel meg Priussal járkáljon az ember.
(Ezúton is bocsánat ha valakinek a lelkébe gázoltam) -
-
FeRRaR1
őstag
Ezt csak úgy itt hagyom:
[link] 8:31 ha nem onnét indulna -
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #11093 üzenetére
9:45 a Papaya gép befigyel a háttérben
A carscamticalos sz@roktól én is hányok. Van találat, fizetsz, regisztrálták 2016-ban 0 mérföldel. Ennyi a találat. Jajj de van pénz vissza legalább. Ja nincs, mert kupont adnak új kereséshez, pénzt soha.
XC60-at aki vette is jött a fosával kinyomtatva... őrültem neki, akarta mutogatni aztán mondtam neki finoman hogy hova tegye.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
https://youtu.be/10oWB3MLUhc
Szombatom -
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #11101 üzenetére
Semennyit konkrétan. Szinte rá kell kényszerítenem magam hogy "ne csináljak" valamit és elmenjek tekerni vagy kocsikázni csak úgy.
Minden nap és / vagy meló, csajok, ház körüli dolgok, céges ügyek, valaminek a rendbe tétele.
radi8tor
Ja viszont 5 kocsi kívül belül, Toyotán 2 karc lepolírozva és kerámiázva, Shitroenen 3 karc halmaz lejavítva, az habbal teljesen belső tisztítva....
10 óra tokkal vonóval de ebben volt egy 2 órás grill szünet, meg 2x30 perc korábban.
Szóval 7 óra alatt 5 kocsi ilyen szintre azért nem rossz.
Persze a 2 órás grillezés közben is a céges dolgokat raktam össze a műhelyben -
FeRRaR1
őstag
Voltak vendégek tegnap, ismerős 12 éves fia szereti az autókat.
Megyünk a garázsba jégkrémért (kinti hűtő):
Wow az ott a Nürburgring? (Falon kép a Volvóval)Igen, az.
Milyen motor van benne?
V8 4.4l
Wow, nem is hallott róla hogy van V8 Volvo.Kedvenc autója: 992 911 GT2 RS.
Mondom mentünk vele a Ringen, MR pakkal, a körrekordot tartó csomaggal.Másik kedvence a Lexus LFA.
Mondom a motorja ugyan abban a Yamaha gyárban készült mint az LFA V10.
Volvo tervezte, Yamaha gyártotta Japánban.
Wow, nem is hallotta hogy létezik ilyen.Garázs előtt a Porsche, tényleg tudja ezt, amazt, milyen a kulcsa?
Wow, Wow, Wow.Melyiket szeretem jobban?
Nehéz kérdés.
A szívó motorokat alapvetően jobban szeretem, de a váltó meg a Porschéban jobb nagyságrendekkel és a motor is erősebb.Mindegyik haldex AWD, mindegyik nagyon nagyon jól programozva. Volvónak jobb a hangja de keményebb a futóműve.
Minden esetre meglepően sok a hasonlóság, lehet ez miatt is vettem meg mert nálam 7 éven át, sőt most is az S80 V8 a mérce ha valamit próbálok.
Elviszem e egy körre?
Mondom persze, melyikkel?V8 Volvo.
Én lettem az akinek a kocsijában el akarnak menni egy körre a fiatalok. És nem a Porschét választotta
Asszony: De miért azzal?????
- Te ezt nem értheted.....[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mán' jobban lehet rúgni a szekérnek
Megvoltak az első rajt automatika indítások és padlózások.Annyira jó a kocsi hogy az hihetetlen. Annyira játékos és barátságosan teszi picit arrébb a seggét nagy gázra hogy az eszméletlen. Nem hajlandó tolni az orrát. Ringen persze nem voltam még, de valami felfoghatatlanul jó a gyári hangolás. Fék és ABS álom. Állsz a féken tövig, és úgy váltasz irányt mint ha mi sem lenne természetesebb. Amennyi munka órát és tesztelést / programozást ebbe bele tettek az nem e világi. Fodrászomnak van egy M4 Competition, stage 2, 700hp. Elvittem egy körre azt mondta ezt nem hiszi el hogy ennyire jó, most Ő is Porschét akar venni már nézegeti az árakat meg hogy mennyiért tudná eladni
tilcsák' be, ez annyira jó hogy illegálisnak kéne lennie!
Sport Plus módban a Sport Chrono:
Félig fék + padló gáz = burnout! Szabályosan égeti hátul a gumit.
Padló fék + padló gáz = precíz rajtolás, túltölti a turbókat és katapultál.
Ennyi Porsche buz! lettem.Augusztusban jön az új V6 Cayenne hibrid tesztautó. Illetve az új Cayenne S is ami V6 helyett már V8. Gyakorlatilag egy Urus kasztni és motor alig drágábban mint a Macan. Megyek tesztelni ha itt vannak. Csak hogy tudjam érdemes majd késöbb gondolkoznom rajta vagy még mindig egy nagy hajó ami nem szereti a kanyarokat.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Gyerekek, Kaposváron is ott voltak hol a kontent?
Gumball 3000 is ott van Pesten... -
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #11283 üzenetére
Panamera valahogy nem jön be annyira Papaya metallicban mint a Macan. Szép, de valószínűleg más jobban illik hozzá, formához, lapossághoz.
Tetszik hogy most volt a Linus tech tips és a Der8uer-nél is Porsche, IT yt csatornák, és mindegyik azt mondta hogy felejtsétek el ami eddig volt, ezek mások. Gyorsítás, kanyarodás, fékezés érzete, mellé kényelmes, sportos, használható és ők is ugyan azt mondták mint én: érezni azt a rohadt sok teszt kilométert és órát amit beletettek hogy ennyire hihetetlenül jó legyen őket vezetni.
Ahogy az Anti mondja: Én is ezen lepődtem meg hogy mennyire kénylemes comfort módban. Átmész egy kátyún, kisebb fekvő rendőrön és konkrétan nem vagy alig érzel valamit belőle.
Augusztusban megyek az új Cayenne S és E-Hybrid teszt vezetésre. 474 illetve 470 paci, de inkább a karaktere és viselkedése érdekel. No meg Urus V8 van az S-ben, annak azé' elkenem majd
Illetve Lichfield-nél van felpaprikázott GTS szoftver az S-re is, mert ugyan az a motor + váltó. 1200 font, de +100hp +100nm szinte teljes tartományba mikortól betölt a turbó, szóval nagyon érezhető lenne. 520 lóerős Cayenne Turbo már most is izzad hogy lépést tartson velem, de akkor kifújnám az orrát csont nélkül
2 negatívum ami előjött a Macan kapcsán:
- A klíma nem túl acélos. 30 fokban elég éppen hogy de minimumon kell hajtani, megfagyni nem tudsz mint az S80-ban. Csak addig akarnám maxon amég lehűl a kabin pár percig de kell neki vagy 5-10 ha kint főtt a 30 fokban.
- Bajusz kapcsoló. Az egész kocsi patika, minden szolid, mindent amihez érsz, csavarsz, nyomsz minőséget sugároz. Kivéve a bajuszok. Nem rosszak de a kocsi többi részéhez képest igen. Az S80-ban jobb van, jobb megfogni, ránézni, használni. Precízebb a kattanása, visszajelzése. Nem tudom melyik Audiból akasztották le, de legközelebb ezt megírom nekik hogy kapjanak észbe(no egyik sem vészes dolog, meg működnek jól csak nem annyira jól mint a kocsi többi részéhez illene...)
kisza25
Vagy arcon csap Russell Crowe miközben búzát simogat
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kisza25 #11296 üzenetére
Diákként voltam a leggondtalanabb.
Diák évek után a legjobb formában mikor sokat edzettem, sportoltam.
Erőnlét, kitartás, kifogyhatatlan akkumulátor.
Most hogy dolgozok nincs időm edzeni de sokkal jobban élünk.
Viszont nem vagyok a legjobb formámban.
Talán még egyszer elérem majd ha nagyon akarom majd -
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #11301 üzenetére
Én felfogtam.
Egyre nagyobb nyomások, cenzúra irányítási kényszer.
Nem kell messzire menni már M.o.-n is rendszám és arc nyomon követés, hónapokra visszamenőleg ki merre járt...
Elég megnézni a WEF vagy UN törekvéseket, vagy hogy Kínába már olyan pénzel fizetnek sok "alkalmazottnak" ami lejár. Értsd el kell költeni, nem gyűjtögethetsz....
Ipari mértékű agymosás, terelés mindenhol és hazugság hegyek.
Zavar és utálat keltés de nem folytatom mert félek nem tudom majd abba hagyni.Vissza rakom az alufólia csákómat és megyek dolgozni
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0 #11315 üzenetére
Abszolút nem stresszelek semmin. Kb soha. De a felelőség az akkor is ott van ha vannak gyerekek, család, cég, alkalmazottak, szerződések, számlák, stb... csupán arra céloztam hogy diákként ezek nem voltak.
Sőt álltalában megkapom hogy miért nem érdekel ez vagy az, nem idegesít? Nem. Nagyvilági dolgok ellen tenni nemtudok, befolyásolni nem szokták az életemet. Pont ezért nem nézek híreket, tv-t, social mediát, stb...
Magammal / magunkal foglalkozok. Ez a hajó menjen jó irányba, kapjanak a gyerekek jobb nevelést és életet mint mi, kicsit szebben hagyjuk hátra a világot nekik mint kaptuk. Persze a másik 90% erősen dolgozik hogy sz@rabb legyen
rbalint88
Sajnos már nem lesz EU-ban kapható. Kinyírta az emissziós norma.
Lambo Urus motor, kasztni fél áron. Közben gyorsabb pályán, drag race-ben és kényelmesebb.
Sajnos csak meghívásos alapon lehetett venni, pont tegnap néztem meg hogy egy fullra konfigurált új Cayenne S 110k lenne itt, egy alig futott Turbo GT 150k. És azért az a csúcsok csúcsa. 2200kg a V8 a hybrid Cayenne meg 2500 kiló
kelly416
Régi rossz szabály. Itt sok helyen már 2.5 méteresek 2.2 helyett és az elválasztó sávi is dupla vastag. Persze ezt főként új helyeken...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #11416 üzenetére
Az a rendes kétsávos melletti parkoló utca. Egyébként semmi baja, a parkoló helyek szépen felfestve. Az utca végén felírva az aszfaltra hogy egy irányú, meg dupla sárga ahova ne parkolj. (amire rálógtam természetesen
)
Viszont sárgánál nem nézik annyira, de ha dupla piroson állsz meg akkor megraknak rendesen. Bírság, elszállítás a minimum szinte azonnal.
Ahol yellow junction van, vagyis sárgára csíkozott kereszteződés oda csak akkor mehetsz be ha át is érsz, rajta nem állhatsz meg. Ahova nincs felfestve ott meg bármi játszik.
Buszsofőr is voltam meg vezetés oktató, így tapasztalatból mondom hogy itt elég jók a közlekedési szabályok. Illetve ami kicsit rossz benne hogy nem nagyon tartatják be. Van egy jó rendszer de nem basztatnak ha valamit másképp csinálsz mint kéne. Nem mérnek a bokorból, hagynak élni. Persze ez egyben jó is mert ha egy üres úton, utcában ahol nem veszélyeztetsz gyakorlatilag mehetsz 2x annyival mint lehet és senki nem szól érte.
Illetve most idén bevezették hogy minél nagyobb egy jármű, annál nagyobb a felelősség.
Gyalogos -> gördeszkás, rolleres -> bringások -> motorosok -> kis autó -> nagy autó -> furgon -> kis teher -> nagy teher -> busz -> nyerges. Egész intelligens elgondolás nagyobb felelősséget tenni a nagyobb járműre. Az okozhat nagyobb rombolást / kárt, annak kell jobban figyelnie. Illetve egy szabály ami csak súlyozza a dolgot de az alapokat nem módosítja. Eskü tényleg nem tudok bele kötni. Egy szigorítás amit teljesen támogatok, illetve az iskolák és óvodák környékén lesz szigorúbb rendőri jelenlét ha sokan gyors hajtanak akkor mérés is. Ott ahol kell, úgy ahogy kell. (Nem a bokor mögött, meg a Kaposvár tábla alatt...)
Qru
Most hogy mondod tényleg mint ha mind a kettőt onnan pattintották volna ki
-
FeRRaR1
őstag
Olyan kirekesztettnek éreztem magam a napokban.
Így úgy döntöttem beszállok én is a klubba: [link]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
kelly416 #11423 üzenetére
Semmiképp nem úszta volna meg, mert tavaly újították fel ezen a site-on a kamera rendszert és már vagy 5-ön átment mire belém tolatott. Illetve egyik lakónak is van parkolóra néző kamerája az ablakban, de 10 percig nem tudtuk ki volt. Majd elő került és elismerte. Kolléga dolgozott ott, én nem voltam jelen. De kikértem addigra a kamerát így megvolt a felvétel is. Legrosszabb esetben pedig itt minden kocsi Casco-s.
sutszi
A szívemnek jobban fájna.
De az eszem azt mondja hogy: A Porsche az egy luxus élvezeti közlekedő edény. Ha az kiesik, csak hátra lépek 4-et, bemegyek a garázsba, Volvo V8 indít és megy tovább az élet, biztosító meg majd fizet.
Ezzel szemben a furgon egy pénzkereső eszköz. Porsche viszi, Vivaro hozza a pénzt. Így most az egyik furgon kiesik, és rengeteg intézni valóm lett a végtelen listám mellé... Biztosítóval kell hozatnom csere furgont, munkák eshetnek ki. Már ma pár óra alatt megvan hogy kik voltak, beszéltem a főnökükkel, megadtak minden adatot. Van videóm, tanúm. Beszéltem a fényezőmmel, mind ezt munka közben. Holnap értesítem a biztosítót minden bizonyítékot elküldök és azonnal intéztetek mindent. Kiesett munkát, bérelt furgont, meg a teljes kárt meg fizeti a tükröt nem ismerő John biztosítója.
Szóval egyiknek se örülnék, de ez másképp fáj.
cappa72
Ha nem is ő, de majd a biztosítója örülni fog a kárnak. Kapott a kerék ív, ajtó, tükör gyakorlatilag egy vödör törött műanyag és fém lett...
Mindegy, ez van. Schwarzenegger mondta a Pumping ironba. Bajnokként nem engedheted be a negatív energiát. Ellopják a kocsimat fényes nappal a házam elől? Nem érdekel. Nevetek rajta és szólok az ügynökömnek hogy intézze el a biztosítóval. Ezt próbálom alkalmazni én is az életben. Kár nem fog érni, minden meg lesz térítve / javítva. Csak az ügyezés, foglalkozás az egésszel... "
Szerencsére" már van tapasztalatom, kapcsolatom mindenhez ilyen téren.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
tboldi #11437 üzenetére
Most már össze szedhetnéd magad, mindenkinek van sérülése neked meg semmi?
Elsőre annyira nem tűnik vészesnek a becsapódáshoz képest.
Viszont ha jobban megnézzük azért lesz vele munka.
Kerékív, ajtó, tükör kapott ami biztos, lámpa gyanús hogy törött e le műanyag pöcök.Lejelentve, fényezőnél bejelentve, csere autó jön hétfőn. Lesz egy szép lista a biztosítójának amit fizethet.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
tboldi #11443 üzenetére
Na én ezért nem motorozok. Szeretek, tudok, de túlságosan élvezkednék és száguldanék. Nincs karosszéria, te vagy a gyűrődő zóna és túlságossan szeretem nyomni neki. Ha valamiben biztos vagyok akkor az ez, ha motorom lenne egyszer csak nem jönnék haza. Vagy az én hibámból, vagy máséból de ez borítékolható.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
tboldi #11448 üzenetére
Nekem mikor letettem a busz vezetőit Angliába, beírták a nagymotort is.
B@ssza meg ez vihet 100 embert akkor a nagymotorral se lesz gondja, írjuk be nekiLegalább is így képzelem.
Persze előtte is motoroztam, ismerősöktől kértem kölcsön motorokat évi 2-3-4 alkalommal de már arról is leszoktam mert mindnek 100 lóerő feletti van jóval. És hát milyen az F1 és Moto GP-n felnőtt, Nürburgringre járó ember? Nyelezi neki....
Így is volt legutóbb egy kanyar amit nedves levelek borítottak. Kicsit bedőlök, megyek nem túl gyorsan de nem is lassan, bumm nedves levél takaró vagy 20 méteren át. Na ott volt minden, ABS, láb le, jobbra balra kacsa. Kb a korlátnál álltam meg és nem buktam de mákom is volt hogy nem jöttek szembe... Na ott megvolt a klasszikus lepereg előtted az életed.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor #11508 üzenetére
Porsche nem ad kedvezményt. 1 év váró lista van a sima modellekre is, de limitált példányokat csak meghívással vehetsz, és ott is van hogy 2-3-4 év a várakozás...
Lexus adott volna 13k font kedvezményt a fullos RX450h-ra (az a max mert van rá versenyeztető weboldal).
Csak egy idegesítő, retkes foshalmaz volt így nem kellett. Mondom ezt a CT200h után.
rbalint88Nem olyan biztos az. Majd térjünk rá vissza pár vásárlás / eladás után. Nem egy emberrel beszéltem aki gyakorlatilag ingyen használ Porschékat. Egy év után cserél és nem bukik rajta...
-
FeRRaR1
őstag
Reméljük nem nagy a baj és fizeti a másik fél vagy a biztosítója.
Nálam begyorsultak a dolgok. Tegnap kaptunk csere furgont, 2021 Ford Transit
Holnap este jönnek érte, csütörtökön kezdi a fényezőm.
Nagyon erőltették a sajátjukat de akkor idéztem nekik a törvényből és utána már nem volt vele gondjuk. Nincs kizárva hogy egyéni rekordot futok, a balesettől számított 2 héten belül meglehet minden. Illetve szolgáltatást kapok, viszik, hozzák, cserét is... Át se kell lépnem a kapun, fényezőt ismerem, és meghozzák a lefényezett, lemosott furgont[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- További aktív témák...