Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz sutszi #11076 üzenetére

    Ki kell fogni egy jót, igazolható komoly szerviz történettel, és ez a nehéz része. Nekem nemrég vett ismerősöm, igaz az már 2018 Cayenne Turbo 4.8L V8.
    Most hosszabbította meg a gart rajta, Porsche márka kereskedésben mert sok a drága dolog rajta. Légrugó szett, váltó, sőt egy hátsó difit már cseréltek is rajta. Nem tudom M.o.-n vannak e ilyen használt autó garancia szolgáltatások, de egy 2 tonna feletti, 4 kerekes, automata, turbós V8, légrugós, összetett kocsira biztos kötnék.

    XC90 V8 ami volt nekem is elkért minden évben 1500-2000 fontot itt ott. Nem hagyott ott soha, nagy baja se volt de hatalmas, nehéz, erős, eszi a gumit, féket, az éppen a váltót is, haldex is lehet szervizes, hátsó difi, gátlók... Kúton is gyakran leszel vendég.

    Cserébe a smile / mile verhetetlen. Egy V8 SUV, úgy érzed egy megállíthatatlan mindenen átmenő tankban ülsz. Párszor kivittem terepre is, persze nem vagyok egy Ámon Olivér de azért mentem keresztbe én is ;]

    Na az feeling, üvölt a V8, 4 kerék szórja a sarat a magasba, arra így sok évvel később is erősen emlékszem :K

    Túl rövid az élet hogy Jazzel meg Priussal járkáljon az ember.
    (Ezúton is bocsánat ha valakinek a lelkébe gázoltam)

Új hozzászólás Aktív témák