Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Mindenkinek
A legtöbb ilyen sötét gyökeret ésszel le lehet győzni.
Nem kell gyarapítani a táborukat, így is túl sok van belőlük... -
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #14105 üzenetére
Angoloknál is az. Látja rendőr azonnal kiszed, sőt most van egy weboldaluk ahova te is feltehetsz dashcam felvételeket és a rendőrség megnézi/elemzi/eljár. Ami egyébként díj nyertes ötlet. Sok a kamera, sok az önjelölt rendőr, meg ha valakit felcsesz valami szabálytalankodó biztos jelenti is. Bár nem vettem észre hogy kevesebb hülye lett az utakon de mindig öröm ha próbálkoznak...
Pár hónapja hatalmasat röhögtem, meg is volt felvételen de lusta voltam lementeni / vágni / feltenni. 3 sávos belső gyűrűn ment az anyázás, kormány rángatás, mutogatás 4-5 kocsival előttem. Már vártam hogy valaki kiugrik a guruló forgalomban és meglesz kamerán. De nem volt rá szükség, mögöttem 3-al volt egy rendőr furgon 8 nagydarab rendőrrel. Amint észrevették, sziréna fel, csávó elé bevágtak, leparkoltatták, aztán mikor elgurultam mellettük éppen szállt ki mindegyik. A srác meg két kezébe temette a rémült arcát. Ordított a fejéről a megbánás / hülye voltam. Már majdnem megsajnáltam
-
FeRRaR1
őstag
[link] Naplementében szarvas pörköltet?
El-italoztuk / beszélgettük kint az időt, úgy hogy kapros túrós nokedli csak holnap.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #14127 üzenetére
Kíváncsi vagyok meg tudják e oldani az Eu forgalmazást. Feketében nekem viszonylag tetszik.
Pedig benzin vérű vagyok, nem tetszik a steer by wire sem mert még kevesebb kapcsolatod van az úttal... Kevesebb élmény, érzelem, minden amit szeretek.
Ennek ellenére kipróbálnék egyet napi futkosósnak
Csak azért mert úgy néz ki mint ha a jövőből jött volna és más mint a többi? Valószínűleg ezért, meg mert stainless steel + alu az egész.Golyó álló tulajdonsága is lassan jól fog jönni mindenhol
Viszont ha ez is a hírhedt Tesla minőség lesz kívül belül akkor...Mindegy, ezen még nem kell aggódnom jó darabig.
-
FeRRaR1
őstag
Nekem már az alap koncepció nem tetszik hogy nincs előtted rendes műszerfal. Nincs android auto, csak havidíjas live traffic navigáció. Ezek mellé mindent csak középről érsz el. Ez alapvetően már egy számomra elfogadhatatlan koncepció. A rohadt kesztyű tartót is a táccs sz@rról kell kinyitni, mint valami rossz vicc.
Engem apróbb dolgok is őrületbe tudnak kergetni egy kocsin, ezt kipróbálni is csak félve merném.
Ehhez hozzá jön a csapnivaló fényezés minőség. Ami mivel hobbi szinten autó kozmetikázok megint kivinne az észből, nem egy Tesla fényezést néztem át.
Mind ezekre rájön a beltér minősége ami szódával épp elviselhető kategória. Most nem részletezem, nem akarok megint regényt írni.
Kocsiból és ételből nagyon magasak az elvárásaim. Nem kell hogy drága legyen, de nagyon jó minőségű. Ugyanakkor ruházkodás a legkevésbé sem érdekel, van 10-10 fehér és fekete 100% pamut pólóm bármi márka nélkül, és az esetek 95%-ban az van rajtam. Minden embernek más az igénye, elvárása. Valaki a legolcsóbb fülessel is szeret zenét hallgatni, másvalaki szerint millió alatt nincs értelmes mély-láda.
Semmi gondom vele ha valakinek tetszenek a Tesla megoldásai, pláne hogy a legtöbb EU gyártó minősége is csökkent az elmúlt 5 évben... De nálam nagyon nem üti meg azt a szintet amit kéne. Akár mit akarnék csinálni, minden úgy van kialakítva hogy a használhatóság rovására menjen. Kesztyűtartótól a sebesség kijelzéséig. Minden nehezebben kezelhető ami egy NO GO zóna nálam.
-
FeRRaR1
őstag
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #14153 üzenetére
Szerintem nem kell aggódni mert el fog tűnni mint a 3D meg hajlított TV. Maradnak dolgok mint sávtartó, radaros tempomat. LIDAR. Fejlődnek de az hogy beütsz egy címet és elvisz oda beavatkozás nélkül...
Mikor ez volt a Buzz word akkor minden gyártó ezzel villogott. Aztán még a legkönnyebb, legjobban felfestett, táblázott, nincs szembe forgalom (jobbik esetben) autópályán se tudnak tökéletesen működni. Tesla random vészfékez vagy belehajt a lerobbant kocsikba. Bmw szalagkorlátra hajt. Rossz sebességeket olvasnak le és társaik.
Egyáltalán nem félek ettől, sőt ki merem jelenteni hogy a mostani úthálózaton erre 0 esély van.
Talán majd ha elkezdenek átalakítani autópálya szakaszokat. Végig kamerákkal, érzékelőkkel, valós idejű összeköttetéssel ahol az összes közlekedő jármű egy szerveren van és kommunikál. Szóval szabványosítás is kell. Erre én bátran merek mondani egy minimum 50 évet. Ha egyáltalán megtörténik ebben a formában.
Tegnap a reszkessetek betörők 2 után 5. elemet néztünk
Szerintem előbb fog az megtörténni hogy jogsit kelljen bedugni a vezetéshez, kb mint a filmben. Az szinte ma megoldható lenne olcsón, egyszerűen. Egy 200 eurós telefon is tud mindent, beleértve GPS-t ami kell hozzá. De egy erre gyártott cél eszköz lehet 100 euro se lenne a gyártóknak. -
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #14155 üzenetére
Nem lesz sose jó megoldás. Sofőrök nagy része rosszul vagy egyáltalán nem avatkozna be a kormányba, csak markolná, beletaposna a fékbe is imádkozna. Vagy ennyi se. Ehhez még hozzá jön hogy valamelyik autóval ma is birkózni kell, talán valamelyik bmw volt ilyen. Na abban a pillanatban hajtanék át a szalonon és locsolnám fel a kocsit egy kanna benzinnel hogy ha veszekedne velem merre tekerem a kormányt.
Másrészt a szenzorok meg kamerák se fognak tudni mindent soha. Van egy jégfolt, vízátfolyás, felhordott sár, te tudod hogy ott más lesz a tapadás. Látsz egy tolató lámpát a sarkon, vagy este csak a mások kocsi fényét hogy jönni fog. Belógó faág, kiugrani készülő állat, ezeknek a végtelen utakon végtelen számú variációja.
AI meg egy hatalmas BS szerintem. Csak akkora adathalmazzal dolgoznak, olyan programozási nyelvet használtak, és annyi variációt betápláltak, automatizáltak hogy úgy tűnik mint ha már majdnem elhihető lenne hogy az. Néha. De nem, csak egy program aminek meg van mondva hogy mire mit mondjon, mikor mit tegyen. Persze ezek is fejlődnek, cenzúrázzák őket, havidíjassá teszik, illetve korlátozzák hogy mit mondhat és mit nem. De nem alkotnak önálló gondolatokat, csak abból szemeznek ami beléjük van táplálva. Chat GPT pl nem online még, tehát csak amit betáplálnak abból dolgozik. Ha majd kiengedik online hogy onnét is kereshet komolyabban, akkor még inkább úgy fog tűnni de akkor se AI. Szerintem, bár lehet hogy majd változik. De addigra ezt is annyira korlátozni fogják mint egyszer...
kelly416
Sőt kiegészítem annyival hogy csak autó pályán lesz először ilyen, hogy feljön egy üzenet hogy auto pilotra kapcsolsz és akkor visz a lehajtóig beavatkozásmentesen. Ami soha nem lesz az mert ha para van akkor bimm bammol és átadja neked. Te meg vagy készen álltál rá vagy nem...Ez is csak úgy működhetne ha az autó pálya fel van rá készítve és az összes kocsi is. Nem lehetne régi autókkal össze engedni mert akkor azonnal nem biztonságos. Csak ami fent van egy felhőben, és mindenki lát mindenkit. Minden kocsi lézere, kamerája folyamatosan figyeli az utat, fix kamerákkal és azonnal tudják ha valaki lerobban, útra fut, félre áll, defektet kap... Amint van egy kocsi, ne adj isten az elején nagyobb részben nem ilyenek lesznek ott akkor az nagyon veszélyes helyzeteket fog teremteni.
De az hogy az összes gyártó össze álljon és létre hozzon ehhez egy szabványt... Hát sok sikert a mai világban.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #14159 üzenetére
Nekem a Macan még nem csinált ilyet. Igaz amikor megvettem végig mentem a menükön és kikapcsoltam mindent ami nem kell. Sávtartónak van gombja, de megmondom őszintén 1x nem kapcsoltam még be. Kipróbálni se. Tehát elképzelhető hogy tud birkózni csak nem megy a funkció, majd kipróbálom valamikor.
A sima vw-kben mindig retek a rendszer mondjuk egy Audihoz képest is, hiába egy konszern. Gondolom van 3-4 verziójuk, drágább komolyabb hardver / szoftver, és nem ugyan azt teszik az e up-ba mint a Bentlybe vagy Lamboba...
De neten meg vannak bmw tulaj beszámolók akiknek konkrétan bele is rántotta a korlátba. Lehet hogy már jobb, lehet hogy valamelyik verzióra volt csak igaz, ezt soha nem fogjuk megtudni.
De egyébként ha ennyire sz@rok akkor minek hagyod bekapcsolva? Első dolgom lenne hogy félre álljak és kikapcsoljam.
Qru
Valaki ez miatt hátulról beléd csapódik. Netán valaki meg is sérül. Ki lesz a hibás? Te. Rossz vicc.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #14174 üzenetére
Ez így nem biztos. Van e fizikai szenzor benne ami megméri, hogy viszonyul a többi kerékhez. Mert az olcsóbbakon van olyan megoldás ami kerék fordulatból számolja ki hogy valamelyiknek alacsonyabb a nyomása (többet pörög mint a többi)
Most ezt szorozzuk be mind a 2 fajtának a különböző generációival. Meg azt az integrálással (jól vagy szarul működik)
Toyota még ezek közül is ostobább mert azt se mondja meg melyik. De legalább volt haszna mert 2 hete elkapott egy lassú defektet pedig csak 0,3 bar hiányzott belőle a többihez képest. Kis keresés után meg lett a csavar feje.
Alusky
Te hogy én hány jeladós kocsit láttam lapos kerékkel közlekedni...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #14196 üzenetére
Vagy egy filléres pollen szűrőt mert meglepő módon az sincs mindenben...
De a csipogó bimbammoló sz@rokkal többre megyünk. Nem rég néztem valami Hyundai videót, srác mondta hogy folyton csipog, ha kell ha nem. Annyi mindenért sípol azt se tudja éppen miért.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #14200 üzenetére
Miután a Lexus RX450h-nál azt mondták hogy vagy panoráma tetővel vagy aktív kanyar stabilizátorokkal kérhetem. A kettő együtt nem opció, egyik üti a másikat.
Majd a:
- Mi a retkes faszom köze van a kettőnek egymáshoz?
Kérdésemre nem kaptam választ, ők se tudják, szerintük is fura.De a covid hiány időszak is bejátszhatott. Hallottam több storyt hogy kikerültek dolgok a kocsiból amik egyébként járni szoktak...
(De a sport kormány üti a bézs és barna belsőt is jól átgondolt taktika...)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #14203 üzenetére
De várjál, mert van tovább. Ha nem a legmagasabb Takumi felszereltséggel kérem ha nem egyel lejjebb az F-Sportot. Akkor meg nem panoráma tetőt adnak ha nem a régi kisebbet és adnak aktív kanyar stabilizátorokat.
Szerintem egyik napfénytető verzió se hoz semmi változást a motortérbe. Ha egyikben elfér akkor a másikban is. Ha az F-Sporthoz alapból jár akkor mi a retkes f@szomért nem alap mindegyikbe. Illetve a mi az istenért árulják a kisebb lőrés tető ablakot ha van hozzá panorámájuk is?
Figyelj anyjuk, kihozzuk az F-Sportot piros belsővel, kanyar stabilizátorokkal és lőrés tető ablakkal.
-Said no-one EVER.Na mindegy is, szinte mindegyik gyártónak vannak érthetetlen és logikátlan dolgai.
MasterMark
De akkor egy kisebb nyitható tető ablakhoz meg adják?Nem hiszem hogy egy üresen kb 2,2 tonnát... megpakolva, személyekkel, tele tankkal bőven 2,5 tonna feletti hodályt észrevehetően befolyásolna az a minimális többlet súly. De a két fajta üveg közötti különbség meg pláne nem. Szerintem inkább a trimek közt akartak így különbséget tenni ha tippelnem kéne.
Semmi doga nincs menet közben, annyi hogy off-road módba szétold hogy szabadabban mozogjanak a kerekek, aszfalton meg feszesebben tart. Egy szét oldott és össze zárt állása van.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #14211 üzenetére
Már így is több időt szántam erre mint kéne.
Ahány oldal annyi féle súly van megadva.
De a Lexus oldala szerint 2,205 – 2,270kg (RX450h).
Szóval a legkönnyebbre konfigurált és a legnehezebbre.
65kg különbség, de az nem csak a tető.
Lehet ülés funkciók, felni, akár maga az aktív kanyar stab vagy 4 kerék kormányzás, meg nyilván a tetők közti különbség is.Szerintem nem magyarázat a súly, de mindegy is. Úgy se fértem be rendesen
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #14213 üzenetére
Szerintem még 40 plusz sincs az acél tetőhöz képest de mindegy is.
Értem amit mondasz, de nem értek vele egyet teljesen. Ahelyett hogy 3 tető + 2 futómű verzióval árulják. Mennyivel egyszerűbb lett volna 2 tető + 1 futómű. 2 kombináció a 6 helyett. 1/3-ad. Nem lett volna egyszerűbb nekik?
Szerintem csak valami eszméletlen nagy BS oka van. Megoldhatták volna? Meg. Amekkora erőket meg tűrés határokat kell elviselnie a futóműnek, az a pár 10kg már pont semmit nem változtatott volna.
Vagy a klasszikus örökzöldek mint az elöl automata, hátul nyomva tartós ablak. Még a mai napig árulnak ilyen kocsikat. 2 féle kapcsoló, 2 féle ablak elektronika. Mennyire lenne nehéz ezt megoldani és nem szopatni az embereket ilyen agyament f@szságokkal.
Igen, azt is szeretem. Rekord profit, közben meg spórolnak ahol tudnak az autók minőségén. Mindegy, ha így is megveszi valaki. Néztem tegnap egy másik LC 500 videót. A végén az volt a negatívum hogy nem egy merkedesz vagy bmw. Szóval nincs márkája, státusza . Mondjuk annyit tévedett hogy nálam ez egy hatalmas pozitívum hogy nem azok közül való. Vicces hogy egyik teszt se említi a 10 év garanciát. Azt igen hogy jobb vezetni és ég és föld a beltér minősége.
Mindegy, lényeg hogy nagy a választék, és nem csak a hülyéket akarják kiszolgálni. Bár erősen romlik az arány...
Reggie0
Nincs elég világító kijelző így is a kocsiba? Oszt' gyereket meg vihetem nyak problémákkal orvoshoz pár nap után
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #14241 üzenetére
Na ezzel nagyon egyet értek. Van egy réteg ahol számomra felfoghatatlan, érthetetlen... Hogy ekkora agykapacitással, negatív iQ-val hogyan jutottak el a felnőtt korig. Örök rejtély marad számomra.
Mindegy is az egyik kedvenc mondásom, és pólón is megvan:
Life is hard. It's harder if you stupid. Azért ez is erősen érződik az ilyen állatokon.
-
FeRRaR1
őstag
Tegnap esti kreálmányunk:
-
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #14251 üzenetére
Bár steaket sokszor eszünk egy évben, ahogy bélszínt is többször. De ez a TOP liga. Skót legeltetett marha bélszín (tender filet), komoly hentes felső polcáról. Medium rare, szóval félig pink, a blue az nekem jöhet de a gyerekek meg a többiek miatt lett mindegyik medium rare (egyel a blue felett). Rajta francia liba máj. Mind a kettő tökéletesen elkészítve és fűszerezve.
Ez a két ünnep közötti kajánk. Mikor már majdnem elfogyott a káposzta de még nincs kész a kocsonya. Asszony találta ki, és annyira jó koncepció hogy Michelin csillagra jelölt étteremben nem kaptunk ennyire jó steaket.
Persze minden részletre figyelve, eleget pihentetve hogy ne vérezzen, előmelegített tányérokra téve hogy ne hűljön ki... Jó volt na
Alusky
Utóbbi 3 hónapban csirke misszión voltunk. Ugye sok helyen romlott az ételek minősége covid óta. Ez főleg a marhán és bárányon volt először érezhető. Szinte lehetetlen volt nem tápszer ízűt venni boltokban ahol eddig elfogadható volt. Majd jöttek a hal félék, ott is dedikált halashoz megyünk már mert a boltokban vásárolt fele zsír és egyszerűen nincs hal íze. Nem tudod mit eszel. Majd az utolsó hús ami elesett nagy boltokban az a csirke volt. Gondolom részben mert azon a legkevésbé észrevehető ha romlik a minősége. De eljutottunk egy olyan szintre hogy a boltban vett és itthon elkészített sült csirkének nincs csirke íze. Csak a fűszert érzed meg a nagy semmit. Szóval jártuk az organikus henteseket, meg rendeltünk online magasra értékelt helyről. Mind jobb volt de nem b@sztam hanyat magam. Volt egy kis csirke íz, de még mindig nem az igazi. Úgy hogy megint Skóciához nyúltunk, és találtunk egy hentest aki onnét hoz mindent. Vissza repültem a gyerek koromba mikor mamám vágta a csirkét. Olyan igazi falusi nagyon nagyon jó csirke íze van. És annyira nem is drága, mondjuk kb dupla ár egy Tescohoz képest. De legalább tudod és érzed hogy mit raksz a szádba.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #14253 üzenetére
Illetve van egy Magyar / Román "nagyker" ahonnét a legtöbb bolt viszi a cuccot itt. Ott talált asszony pucolt, előkészített, egészbe fagyasztott Román falusi csirkét. Az is nagyon jó.
Sok éve mikor a Piroska szörpöt elkúrták édesítőszer ízű víz állagú ihatatlan retek lett. Akkor találtam ott egy Román málna szörpöt ami megint csak olyan jó mint gyerekkoromba.
Mindegy is egyre nehezebb de még lehet találni jó dolgokat szerencsére.
2ozzmexy
Igen ez is sajnos egy külön állta faj. Neki jár, ő megteheti, neki mindent szabad. 0 önkontroll. Persze mind ez amég baj nincs, akkor meg átváltanak alattomos sunyi gec!be. Eljátsszák a hattyúk halálát is hogy megpróbálják megúszni a felelősségre vonást.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #14263 üzenetére
Egyébként a YT is egy undorító fertő lett. Rejtett értékelések, ghosted kommentek csatorna kitiltások. És annyi gerinc nincs bennük hogy értesítsenek róla. Inkább eljátsszák hogy ott van a kommented. Közben a scammer kommentek élnek és virulnak 100-asával. Még folytathatnám a sort sajnos... De nem teszem.
Inkább:
Boldog Újévet minden kedves és kedvtelen fórum lakónak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #14266 üzenetére
Én értékelem a Michelin csillagos helyeket, de nem azért mert oda mész jól lakni. Az inkább egy esemény. Idén voltunk egy 7 fogásoson, és amikor egy Michelin csillagos chef össze rakja a menüt. Agyal, próbálgat, el akar vinni egy utazásra az ízekkel. Nyilván ezt mi is évi 1-2 alkalommal csináljuk, de akkor nagyon jó. Legalább is mi élvezzük az ilyet. Szóval nagyon is szeretjük de nem fogsz minden héten ott enni. Egyrészt rohadt drága, másrészt attól is különleges hogy ritkán mész, mikor új menü van mondjuk vagy valami nagy esemény.
Éttermek 70%-a számunkra ehetetlen kategória. Nálunk is van egy wagyu fillet forrás, fagyasztóba is van még vagy 6db 170 grammos szelet. Indiai kaját nagyon nem szeretem. Vittek párszor itt hogy hú de jó lesz. Hát nem lett. Viszont a Táj kaját nagyon csípem, van is egy jó étterem nem messze tőlünk. A lamb chop és ribs is első osztályú. Indiait csak akkor ha asszony csinálja. Chicken tikka masala amit tud az annyira jó hogy Indiai kóstolta nálunk és teljesen megzavarodott, és szégyellte elkérni a receptet. Nem számított rá hogy Magyaroknál fog ilyen jó Indiai kaját enni Vannak pedig jó kajáik, de nagy részük ehetetlen moslékot eszik, 0 tudással elkészítve.
Csirke jó persze, de inkább úgy fogalmaznék hogy ha mellé is lősz nem annyira zavaró / észrevehető mint egy marhán pl. Ahol konkrétan máj és tápszer íze van ha nem jó helyről veszed.
Disznóból asszony talált egy nagyon jó organikus hentest. A rántott hús, toros káposzta, a hasa alja ropogósra sütve is első osztályú.
Meglepő módon a google fotók most megtalálta azonnal amit kerestem:
Disznó hasa alja ropogósan:
Bárány:
Steak teszt, 3 féle:
Vegák meg meneküljenekNa de tényleg BOLDOGOT, idén már nem láttok.
Sikerekben és egészségben gazdag új évet mindenkinek! -
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #14276 üzenetére
[link] Ezt veszem most, Román, sokkal jobb mint a piroska, az ihatatlan retek lett. Ez kb olyan mint az volt mielőtt tönkre tették. Illetve én nagyon keveset használok, fél liter bubis vízhez talán 2-3 centit. Épp hogy van a pohár aljában. Asszony az kb dupla ennyivel tolja, de én nem szeretem a túl édeset. Viszont náluk se mind jó, a bodza citrom az elég jó, epret asszony szereti, de nekik is elég rossz a többi szörp. Viszont sok termékük elég jó minőségű.
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #14283 üzenetére
Ez egy nagyon hosszú topik, hogy mitől leszel hamar éhes, fáradékony. Rost, tápanyag tartalom. Nagyon nagyot romlott az élelmiszerek minősége is. Ezek mellé hozzá jön hogy a boltokba lévő élelmiszer 80%-a hőkezelet és vagy sugár kezelt és vagy gmo, génkezelt részben vagy teljesen legalább összetevő szinten. Illetve a sok feldolgozott és egyre feldolgozottabb retek.
Ma már kihívás tényleg egészségesen étkezni. Anyagilag is meg találni egyátalán forrást. De pont a héten néztem tanulmányt a marha húsról. Füvön legeltetett vs tápszeres antibiotikumos. A minőségi egészséges zsiradék és energia vs egészségtelen és energia szegény. De nézzen mindenki utána, érdemes.
Illetve a mozgás a legfontosabb de az mellett nagyon fontos hogy tartsunk cukor mentes diétát. Idén komolyabban fogom tolni. Akkor a szervezeted rááll a zsír égetésre. Cukor égetésnél hamarabb fáradsz, hamarabb leszel éhes vagy csak csipegetsz néha... Tartani fogok edzés mellett 90% cukor és teljes alkohol mentes heteket, havi 1-el indítok. Első 2-3 nap nehéz, utána kevésbé vagy fáradékony, és nem fogod annyira kívánni a cukrot.
Ez nagyon jó hatással van a érrendszerre és szívre is. Tényleg ajánlom mindenkinek hogy olvasson / nézzen utána. Az vagy amit eszel / iszol. Annyira hatékony a gépház amennyire hayékonnyá teszed. Nagyon nagyon hosszú téma, kiragadtam ide hirtelen pár dolgot.
1, Mozgás, akár csak egy óra erdei séta.
2, Egészséges élelmiszerek. Minél kevesebb feldolgozott. Halolaj, oliva olaj, c vitamin főként de akár valami multi is. Ezek mellé kell valamennyi zöldség is. Amennyire lehet kerülve a mag olajakat és inkább avokádó olajat használni vagy állati zsírt.
3, Cukormentes diéta. Nem kell mindig de a szervezetnek kb 3 nap mire átáll zsír égetésre. Szóval nekem kb havi 1 hét lesz. Mind ezt úgy hogy nem eszek túl sok cukrosat.Meglepődnének sokan ha őszintén belenéznének ebbe. Elemeznék a saját életüket, és próbálnának javítani. Az meg hogy mennyi betegség köthető ehhez egy külön könyv lenne...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #14305 üzenetére
Nálam Makita és DeWalt töltők és akksi szettek vannak. Ebben a 2 márkában mindig megtalálom amit keresek, és jó + gyors + hosszú a garancia.
Makitának volt csak normális hátizsák porszívója meg kertész cuccai cserélhető fejjel. DeWaltnak meg jobbak voltak a fúrói, lámpái, nyomaték kulcsa akkor.
cappa72
Ja, mindig különcködök
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz szabonagyur #14355 üzenetére
Ilyen hülyékkel tele van a világ. Hányat láttam, kolléga is volt ilyen. Télen, fordul a kulcs, egyet nem forgott a főtengely de nyekkent a gumi mikor az azonnali gyorsítás után húzta a kettest. Nem is tudom hogy tud ilyen gyorsan elindulni, mert én egyesbe tenni nem tudnám ennyi idő alatt. Persze valószínűleg automata a kézifék és már egyesbe indítja, ahogy az indító motor elkezd tekerni, kb már engedi is fel a kuplungot...
Egyébként én azt mondanám az az FB csoport a ritkaság ami nincs tele hülyékkel.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #14361 üzenetére
Ugyan ez, kölcsön / bérelt / cégesnél is betartom az alapokat. Lehet nem annyira betegen mint a sajátoknál...
Viszont aki ennyire nemtörődöm tud lenni, arról nem hiszem el hogy full éles váltás lesz mikor a sajátját használja.
Ja illetve az én esetemnél az a sajátja volt
Most már a magam részéről csak elektromos furgont adok alkalmazottnak. Nincs széttaposás meg hidegen üvegelés. Illetve mindegyikbe van GPS tracker ami jelez gyorshajtásra, hirtelen kanyarra, fékre...
(No meg 10 év gar ) -
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #14391 üzenetére
Nekem volt V70 T5, imádtam is a sor 5-öt, majdnem V70R-lett utána de aztán egy árban volt az S80 V8-al amit akkor már kipróbálok. Ez 8 éve volt, a többi már történelem. Nekem is 911 vagy LC500 a cél, örökre megtartósnak mint az S80 V8. Illetve mellé egy játszós könnyű manuális.
tboldi
Jazz-ben és Priusban senki nem érezheti jól magát. Egyszerűen tilos. Unalmas megbízható célszerszámok, buta futóművel. És az élet túl rövid hogy unalmas autókkal járjunk.
Előre is elnézést ha túl provokatív voltam.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz cappa72 #14405 üzenetére
Melyik méznek a kínainak, spanyolnak vagy Magyar akácnak, esetleg az olcsó bolti felcukrozott mindenből össze öntött?
Reggie0
"Szerencsére" csak 86 mph a végsebessége mindegyik ev toyota furgonomnak. Én tartom töltve, és szinte csak a külső körgyűrűn belül London, szóval ott találj helyet munkaidőben száguldozni
Extra poén hogy az előző cég akitől a diesel furgon van gyári limittel kérte, az csak 76 mph-t enged.
Hidegen taposás, üvegelés, meg falábúság volt a legnagyobb gond. Ezek nagyrészét az ev kiszűri, a száguldozási hajlamot meg elfojtja, megöli. Mint szinte az összes ev...
Végső esetre meg ott a GPS jelzés meg fedélzeti kamera. Meg teszek amit tudok de a leggyengébb láncszem mindig egy ember lesz...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #14409 üzenetére
Tesla Model S taxi most olvastam nemrég, rekord 1,5 millió kilométer. Ami nagyon jól hangzik. Az hogy ez alatt 3 akksi szettet és 14 motort fogyasztott az már kevésbé
Bár a 3 akksi az még jónak is mondható. Csak ne hogy elkezdjenek bele kényelmesedni és kisebb ráhagyásokkal, tartalékokkal gyártani...Mint mondtam nem jellemző Londonon belül ahol az ideje 95%-át tölti.
Illetve ezért vettem Toyotát üzleti célra. 10 év garancia.
radi8tor
Há' te is Somogyi vagy tezsvírem
Alusky
Azért más az íze meg állaga egy tiszta akácnak mint a kevert kínainak...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mind közveszélyes állatok vagytok!
Hogy lehet így közlekedni 8 éves, meg 11 éves gumi...
Ember társaitokat sodorjátok bajba a gyök kettes kanyarokkal
Amennyiben nem kopik el a gumi 3-4 év alatt az user error.
Szedjétek össze magatokat légyszíves mert a nem elkoptatott gumi közveszélyes és kidobott pénz.De komolyan én műszakin megbuktatnám a kocsikat amin mondjuk legyek nagyon jó fej, 8 éves vagy régebbi gumi van.
S80 V8-on most van a 3. szett mióta megvan. Ami idén májusban lesz 9. éve. Kb akkor kell is rá egy új szett, ami a 4. lesz, pedig alig fut
Paul Walker is élne ha nem a gyári 10+ éves gumi lett volna a CGT-n...
-
FeRRaR1
őstag
Most a téli időszakban áttolódik a súlyozás és több időt töltök TV és gép előtt, főleg gép. Tavasztól őszig TV előtt szinte semmit. Mindegy is amiért beregisztráltam ide jó régen meg még annál is korábban olvastam az a gép építés. És megjöttek az első csomagok, februárban építek egy új PC-t me mé ne'.
Már december óta túrom a netet ötletekért, és ez győzött: [link] 8:14 ha nem onnét indulna. Csak full AMD lesz, fekete vörös helyett fekete kék, meg komolyabb de kijelző nélküli AIO a CPU-nak.
Tavasszal meg győz az adrenalin és indul az autós szezon
Alusky
Mikor először voltam itteni bontóba, kb 11 éve már akkor azt néztük hogy fele autó jobb állapotban van mint a Magyar autópark jelentős része...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #14474 üzenetére
Na akkor jól éreztem hogy jófejség a 8 év is, mert szívem szerint 5-6 évet mondtam volna. Értem én hogy valaki nem érzi, csak városba megy, elképzelése nincs az egészről. De a féktáv az akkor is féktáv. Esős / havas úton kanyarodni akkor is kell a tapadás. Nekem főleg kocsi vásárláskor van ezzel tapasztalatom. 3 éves made in dobd el volt az XC90 V8-on, Falken Azenis FK510-et kapott, gumis ismerős ajánlotta hogy olcsó kategóriába ez szinte prémium teljesítményt nyújt. És tényleg nem volt rossz. Persze amit utána kapott a következő SUV az Michelin Pilot Sport 4 SUV volt és érezhetően jobban szerette a kanyar vadászatot. Sokkal magabiztosabb volt, de a Falken is tette a dolgát jobban mint amire számítottam. V50-en 4 új Pirelli volt mikor vettem, de a V70-en valami kőkemény kínai csoda. Nem tudtál úgy elindulni hogy ne kaparjon legalább kicsit.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #14478 üzenetére
Ez jogos, változtatni nem tud az egyszeri ember. Akkor meg már használja ki amit ki lehet.
kelly416
Mit értünk szakszerű tároláson? Mert az oxigén és UV is öregíti. Meg millió egyéb dolog ha az utakon van. Mennyire reális, hány embert érintene, mennyien tárolnak 5 évig új gumikat?De akkor is inkább lenne 6 év mindenhol. 4-5 év után akkor még lenne ideje az illetőnek használni amég el nem múlik 6 éves és jön a soron következő műszaki. Ha meg ki kell b@szni akkor ki kell b@szni. De már most látom hogy ez se működne mert haver felnijét átdobná műszakira, aztán menne vissza a sajátja. Mint ahogy lámpákkal is megcsinálják ezt... Itt jön képbe amit Alusky is mondott hogy annyit ér az egész amennyire betartatják.
Sok gumi tesztet láttam már de olyat pont nem hogy valaki elrakja 5 évre majd ugyan azt megveszi újnak és egymásnak ereszti a kettőt.
Én a magam részéről semmimen nem használok 5 évnél öregebb gumit.
-
FeRRaR1
őstag
válasz F_Zolee #14483 üzenetére
Igen, az Excel pont az egyik feladataihoz fog tartozni
kisza25
Vettem tavaly egy Lenovo X1 carbon-t, gen 8, 16gb ram + ssd használtan. Feltettem a W10 LTSC-t kapott egy kis gyomlálást. Ugyan ekkor a korábbi Lenovo Yoga lement a csajoknak, főleg böngésznek / videóznak / házi-feladatokat csinálnak rajta. Azt is használtan vettem, megdupláztam a ramot mert volt benne egy üres slot így lett 2+2GB, 2 magos AMD + egy SSD. Szóval böngészni éppen jó viszont meglepett az AMD megint. Az a gép jóval több mint 10! éves. Lány kérdezi hogy Lego Harry Potter-t fel rakom e rá. Mondom nem hiszem hogy bármi el fog menni de lássuk. Leszedtem a legfrissebb drivert AMD oldaláról, hiba nélkül felment és nem is volt túl régi. Steam fel, játék letölt és bár sokat tölt az elején meg pályák között DE AKADÁS NÉLKÜL MEGY. Őszintén meglepett, ugye ez az én Carbon X1 gépemen lehetetlen lenne az intel CPU + integrált miatt, hiába újabb meg gyorsabb a CPU része, integrált elvérezne, el se indulna szvsz. Mindegy, nem is erre vettem ha nem munkára ha terepen vagyok, megy a wifi hotspot és tudok anyagot rendelni, emailezni, jelentéseket kitölteni, háttérbe megy valami YT amit hallgatok... Meg ide írogatni
Nade asszony megkapta 2+ éve a gépemet. És jól is jött neki, nem az én szobámban van torlódás meg sorban állás, konkrétan.
Most a lányok ahogy nőnek, meg egyre több az online házi, egyre inkább kéne a 2 gép nekik mert a tableten elég lassú meg körülményes. Úgy hogy el döntöttük közösen hogy cégre építek egyet magamnak:
AMD Ryzen 7800X3D
Asus Rog Stirx B650E-E
Corsair DOMINATOR Titanium 64GB 6600MHz DDR5
Sapphire 7900 XTX Nitro+ 24GB
Samsung 990 Pro 2TB M.2 SSD
FSP Hydro Ti Pro 1000W
Arctic Liquid Freezer II 420
Lian Li O11D Evo RGB feketeAnnyi hogy mivel most volt a CES és bejelentették a 4080 Supert, ez lejjebb fogja nyomni a VGA árát úgy hogy 2 héten belül összerakom, de az inegráltal fogom használni és várok még pár hetet a dedikált VGA vásárlással. Vagy mert jön új, vagy mert esik az ára, amit már bejelentettek szóval januárban meg fog történni.
4-5 évig nem akartam gépet fejleszteni, épp elmúlt 2 éves de családon belül marad még 2 generációt szóval mindenki jól jár.
Kapnak egy szép hosszú asztalt, 2 székkel egyik helyen tablet, laptop, másikon egy közepes gaming PC ami azért ma se teljesen sz@r, pláne a 2 magos, 4GB ramos, integrált, 10+ éves laptopról
AMD Ryzen 3700
Asus ROG CROSSHAIR VI HERO
Corsair Vengeance 32GB 3000Mhz DDR4
Sapphire 6600 XT 8GB
Samsung 512GB M.2 SSD
Seasonic Focus 550W
Noctua NH-D15
NZXT H500 fehérSzép kis setup lesz nekik, Dell 2K IPS monitor, Steelseries bill + egér, pont ma rendeltem. Amit meg lepasszolok asszonynak (de 4-5 évre terveztem magamnak):
AMD Ryzen 5950
Asus TUF Gaming X570
Corsair Vengeance 64GB 3600Mhz DDR4
Sapphire 6900 XT Nitro+ 16GB
Sabrent rocket 2TB M.2 SSD
Corsair AX 850W
Arctic Liquid Freezer II 360
NZXT H700 fekete, egyedi lyukacsos felső és első lappalÖrülök a csajoknak, nagyon boldogok lesznek, mindenkinek nagy előrelépés. Már csak az hogy nem kell a másikra várni a házival. No meg a millió egyéb dolog amit tolhatnak.
De már lassan fő állást kell váltanom.
5 gép rendben tartása (3pc, 2 laptop (+ NAS, telefonok és 1 tablet))
5 bicaj rendben tartása
5 jármű rendben tartása, ami lassan 6Az LC500 és 911 mellett most jön ki a frissített GR yaris, még több motorsport alkatrésszel, erősebb dugattyúkkal. Alacsonyabb ülés felfogatással és 2 torsennel mindegyik verzió... Kipróbálom ha beférek.
Eközben a valóság: Szerintem 2 hónapja nem ültem a bicajon, a Volvo mióta lemostam garázsba van (kb 4 hete), csak szerelgetem néha. Vettem szűrőket, gyertyákat... Ebből csak a légszűrőt cseréltem ki meg a motorteret takarítottam / ápoltam le.
Porsche talán 2-3 alkalommal volt általam vezetve az elmúlt 1 hónapban, de asszony imádja. (Na majd tavasszal a Nürburgring)
PC-n is mindenkinek van ideje játszani csak nekem nincs
De hát panaszkodjon a vállalkozó hogy sok a munka? Ma tettünk fel még egy állás hirdetést, hétfőn megint megyek felmérni...
Majd ki lesz balanszolva amint találunk még egy épelméjű sofőrt. Nehezebb mint gondolná az ember
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #14489 üzenetére
Nekem is Candy az egyik ami kint van a műhelyben. Ingyen kaptam mert szenzor hibás volt, rámértünk, rendeltünk, csere és azóta is megy, vagy 5 éve.
Csak kímélő programon megy hogy ne főzze túl a mikroszálasokat. Főleg azokat tolja munka meg kocsiápolás miatt de ha nagyon nagy mosás van néha kiviszünk pár kosárral oda is. Szárít rendesen de van vagy 4 programja, + kímélő gomb + lehet időre is betenni mondjuk menjen 30 percet, vagy amennyit akarsz.
Én annyit tennék hozzá hogy a drágább hőszivattyús gépek bár kevesebb wattot esznek / óra. Cserébe rengeteg hátrányuk is van. Jóval drágábbak, sokkal de sokkal lassabban szárítanak így többet megy jóval ami valamennyire ellensúlyozza a pillanatnyi fogyasztás előnyt. Ehhez hozzá jön hogy sokszor vissza kell tenni második vagy akár harmadik körre a ruhákat mert nem lesznek szárazak.
Szomszédnak van, több ismerősnek is mindenki szidta eddig valamilyen szinten. De főleg azok akiknek volt régebbi fajta. Lassabbak, sokszor több indítás kell, jobban gyűrik a ruhákat és nem szabad kinyitni még dolgozik mert akkor kezdheti előröl.
Illetve szerintem nem szedik ki annyira a szöszt, mert nem fújja át akkora nyomással a ruhákat.
Én is gondolkoztam hogy átállok, de a nagyon drágák negatív értékeléseit átnézve letettem róla. Fog a f@szom 4-6 órán át szárítgatni, mikor most egy gyors kímélő program 40 perc. Szóval nem vagyok biztos abban a fogyasztás előnyben annyira / vagy olyan mértékben.
bitpork
LianLi O11D EVO RGB? Mondjuk már megszoktam mióta volt egy régebbi Chieftek szerver házam hogy horror nehéz, üresen volt valami 15-20kg. De nem terveztem pakolgatni ha elkészült. Valamennyire sajnos mindegyik porosodik, porszűrő legalább a nagyját megfogja de 4-6 havonta majd kifújom vagy valami.
kelly416
Lg DirectDrive nekünk is bevált, 0 probléma volt vele és szépen is mosott. Reméljük az újakat se cseszik el valami beteg eco hozzáállással. Pl hogy fele annyi vizet használ majd mert szuper zöld, cserébe koszos marad a ruha... Találkoztam már ilyennel sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #14504 üzenetére
Pontosan így van. Volt szomszéd a 20! éves Miele csúcs mosógépét cserélte és hát mit venne ha nem azt. Az újat szidta mint a lovat. Rosszabbul mos, 2 év alatt 3x volt kint a szerelő és addig hozzánk járt át LG-re Utána megpróbálta még is vissza szerezni és megjavíttatni a régit sikertelenül.
[link] Műhelybe egy olcsót vettem, azt is egy felújító műhelyből valami 120 fonttért. 10kg, tud szárítani is ha a helyzet úgy kívánja. Bemennek a rongyok egy 15 perces öblítésre majd 60 fok 60 perces gyors mosásra és hibátlan. Egyetlen hátránya hogy ha mosógépben szárítasz akkor sokkal szöszösebbek lesznek a ruhák a dedikált szárítóhoz képest. De ha nem vagyok itt jó megoldás hogy beteszed, majd 3 óra múlva kiveszed szárazon, tisztán.
Nem hosszú a gar, valami 2 év de ezek a Candy meg Logik gépek kb egy csavarhúzóval meg multi méterrel javíthatóak. Amire szerencsére nem volt szükség csak amit eleve ingyen hoztam el hibásan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Mikrofon topic
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PR-Telecom
- További aktív témák...
- Acer Nitro 5 - AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i7-10750H - 16GB - 1TB SSD - RTX 3050 Ti - Win11 - Gari
- Eladó Acer c24 számítógép 1 év gari
- HP Laptop 17-by2024nf - 17,3"HD+ - i3-10110U - 8GB - 128GB SSD - 1TB HDD - Win11 PRO
- Macbook PRO 16 M1 PRO CHIP! 16GB/1TB (1024GB) SSD! Magyar! Gyönyörű! Akku 97%! Fulldoboz!
- Corsair iCUE 5000X RGB Tempered Glass Black (CC-9011212-WW) - Számla+Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!