Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz parandroid #69 üzenetére
Ha nem erőltetem az 1.6-os benzines astrát, ami azért mégiscsak nehezebb, mint a corsa, akkor 5 literből eljár. Mondjuk ez inkább országút, mint város.
A kis dízelekkel meg a fő bajság az, hogy amikor időnként drágább a gázolaj, mint a benzin és amikor mindig sokkal drágább a dízel motor, mint a benzines, akkor igen keskeny az a megtakarítás, amit a díízel hoz, viszont ha egyszer is elromlott valami (mert el szokott minden autóban), akkor a dízel javításával rögtön buktás lesz a választás.
Maradok a nagyobb szívó benzines híve
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fekeandras
őstag
válasz parandroid #69 üzenetére
Hát az említett Lupónál ha megy a turbó akkor sem kell a kormányba kapaszkodni...
-
viharhozo
addikt
válasz parandroid #69 üzenetére
A kis lökettérfogatú dízelekkel jelen pillanatban az a gond, hogy ha nem megy a turbó, akkor semmiféle dinamikáról nem beszélhetsz.
En ezt nem igazan tudom ertelmezni se. A kis dizelek maximalis nyomateka ~200 Nm, ez jellemzoen ~1500-as fordulattol mar rendelkezesre all. Az 1,6-os, 110-120 lovas benzinmotorokkal siman versenykepesek.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.