Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Szplöttyy #68 üzenetére
A kis lökettérfogatú dízelekkel jelen pillanatban az a gond, hogy ha nem megy a turbó, akkor semmiféle dinamikáról nem beszélhetsz. Turbóval hozzák egy normális méretű benzines teljesítményét, igaz kisebb fogyasztással.
Cégnél 1,3-as turbós Corsa és Combo a céges flotta zöme, előbbihez még ok ez a lökettérfogat, utóbbinál irtó nagy szívás. Még a régi 1,7-es szívódízelek is jobbak voltak, nem is beszélve arról, hogy ha erőltetik ezeket a motorokat (márpedig egy Combo méretű autót cipeltetni velük erőltetés), akkor ezek sem túl gazdaságosak. Az tény, hogy nagyon óvatosan, a dinamikát nélkülözve hajtva a Corsák elmennek 4,5l/100km fogyasztás körül. A Combókat nemigen tudják 6 alá kihozni a kollégák, de a Corsákkal sem nehéz 6 fölött megetetni. 1600-as fordulat alatt meg mindegyik úgy megy, mint egy döglött csiga, szemben a régi 1,7-es dízelekkel, amik alajkáraton elhúzták az autót.
Mindent összefoglalva: a kis lökettérfogatú dízeleknél dízeles karakterről nemigen beszélhetünk...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- eBay-es kütyük kis pénzért
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- World of Tanks - MMO
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...