Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
[link] vótmá?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz fekeandras #253 üzenetére
Gyorsan kérdezd meg a lottószámokat tőle
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Rick4
félisten
válasz DeadMeat #251 üzenetére
Ez utóbbi megállapítás egyébként helytálló is: a Suzuki a kisautók, a terepjárók és a motorkerékpárok fejlesztésében a legerősebb, és épp ezek azok a területek, amelyeket a Volkswagen nemigen fejlesztett az utóbbi években.
Ok, hogy nem fejlesztettek (Polo itt van kisautónak, Touareg, Tiguan meg terepjárónak, tehát ki hogy nézi) de mikor volt a VW-nek motorkerékpárja, hogy csak az elmúlt évben nem fejlesztettek....
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz DeadMeat #257 üzenetére
Én inkább regionális dolgot látok mögötte:
Két nagy piacon: India, Japán VWnek kvázi nincs semmilye és mindkét piacon komoly játékos a Suzuki.Amúgy "VVTI" motorokból, hogy áll VW?
szerk: Motor binisz csak extra, mondjuk izgi lesz Suzuki motorokat VW/Audi emblémával látni...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Rick4
félisten
válasz DeadMeat #257 üzenetére
Nem azt írta, hogy nem fejlesztett, hanem hogy az utóbbi pár évben nem fejlesztett. Ez ugye pongyola megfogalmazás, főleg a tények ismeretében.. Amióta én tudom, hogy a VW egy autógyár, azóta nem tudok motorkerékpárról, tehát ha valaha volt is, elég rég óta nem fejlesztik...
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
tibi666
senior tag
vezetés közben milyen zenéket hallgattok?
én most cascada-ra vagyok rákattanva, emlékeztet a fiatalkorom bulizós zenéire.
[link]tempomattal mentem ma, de néhány előzésnél elkapott a hév, és súrolta a 200-at a mutató. ez a zene közveszélyes. jó kis alföldi utak.
-
DeadMeat
veterán
[link]
Akarom!Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tibi666
senior tag
no, az utóbbi pár tankolás alkalmával drágább gázolajakat tankoltam, leírom a tapasztalatokat:
-mol evo neo: a lukoilos gázolaj után mintha kicserélték volna az autót. élénkebben pörög fel, alul jobban húz, a hangja is szebb.ezután mezei shell dieselt kapott, érezhető a visszalépés.
utána omw premium dieselt tankoltam, keményen érezhető a javulás. kifejezetten szép, morgós hangja lett tőle az autónak, jobban ment, és kevesebbet fogyasztott.most pedig agip bludiesel van benne. ez a legolcsóbb a drágább gázolajok közül, finomabban jár vele az autó, mint a lukoilos, vagy shelles olcsó üzemanyaggal, de nem morog olyan szépen, mint az omv-vel. érzetre a mol evo neo-val van egy szinten, egyértelműen jobban megéri ilyet tankolni, mint azt, hisz lényegesen olcsóbb.
szóval nálam a sorrend:
1. omv premium diesel
2. agip bludiesel
3. mol evo neo
4. shell alap diesel (nem tudom a nevét)
5. lukoilos fosaz a baj, hogy az omv-t, mint céget utálom, nem tudom, hogy fogom-e tankolni a 313 forintos lötyijüket, hiába a legjobb. lehet maradok az agip bludieselnél, még ha picit gyengébb is.
-
Voyage
aktív tag
Az esetleg meg se fordul a fejedben, hogy a 30-40 forinttal olcsóbb, sima, mol dieselt tankold?
Számold csak ki, 1000km-en mennyivel több maradna a zsebedbe...Úgy néz ki, hogy az astra-t holnap cserélem le, egy '94-es fekete SL500-as Mercedesre, vajbőr belső, stb, ismerőstől, garantált 64000km van benne, ő az első tulaj.
Nemrég született egy gyerek, feleségének megveszi tőlem az astrat, magának meg egy R mercit vesz.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Még nem iszok előre a medve bőrére, ma este ülünk össze, kiszámolni, hogy mennyibe kerül nekem 1 évben annak az autónak a tartása(biztosítástól kezdve, tankoláson át, kötelező szervízt egybevéve), HA többre jön ki, mint 500.000ft vagy még többet kell rákölteni, felejtős. (benzint nem számoltam bele, az astránál is van, annál igaz, kb duplája lenne, de fele annyit is mennék)
Suliba járok, nincs állandó melóm, így elég nehéz lenne eltartani, nyári melóból a fenntartás fele kijön, még 30% kb szülinapi, karácsonyi, stb pénzekből kijön, maradékot szülők talán kifizetik.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
Még annyit, hogy aki ismeri az autót, tudja, kb mennyibe kerül, és mit tud.
Na most, ez csak márkaszervízben volt szervizelve, 4000km-el ezelőtt volt nagyszervíz, stb...
Az autót meg baráti áron, 2.300.000-ért kapnám meg, mínusz, az astra ára, 1.300.000-et kéne rádobni.
Egyenlőre azért nem biztos még főként, mert ebből kb 500.000 van meg, hitelt meg biztos, hogy nem veszek fel.
800.000 kéne ismerősöktől, hogy teljesüljön a dolog...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Rick4
félisten
Szerintem ez nem a Te pénztárcádnak való. Ismerem az árakat (mivel autóalkatrészekkel foglalkozok) és ha ebben elpukkan valami, az bontóban is 30-50-100K... Az meg hülyén néz, ki, hogy megáll a gép, Te meg letámasztod 2-3 hónapra, hogy meg tudd csináltatni.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #270 üzenetére
Ja, értem... Az se baj, ha sz@r, csak olcsó legyen?
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
fekeandras
őstag
Bmw e30 m50 turbo teszt + 1 stoppos
Laza az öreg...
#274: Nem érted.Hát épp ez az.Mindenből az utángyártottat veszi a sok moly holott átlag mínusz 25-35% a különbség a gyárihoz képest de fele annyit sem bírnak, sőt.Barátom az S8-ra vett utángyártott féktárcsákat eladás előtt kb. fél évvel.Aztán mire arra került sor, hogy feldobja a kocsit a netre elkezdett "sírni" a fék.Kurvagáz.Jó hogy 1,8tonna de akkor is 5-6 hónap alatt szarrá kopik.A gyári kibírt neki két évet.Ha finoman jár az ember akkor többet is bírna.Nem volt képe így eladni úgyhogy megrendelte bele a gyárit.Ezekre a régi nagy vasakra kell költeni.Más dimenzió.Nem jön ki a fél autó 32ezerből...
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #275 üzenetére
Nézegettem árakat 92.es 500SL-hez, brutál... MAF szenzor 200K, EGR 90K, Ac pumpa 95K, Hűtő 170K, vízpumpa 45K, generátor 95K, alapjárati motor 108K, vezértengely pozíciószenzor 55K, főtengelyé 75K, gyújtáskábel szett 100K, levegős hátsó lengéscsillapító 110K/db... Az enyémhez minden tizedáron van...
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Voyage
aktív tag
válasz !Overdose! #267 üzenetére
Nem akarok én olyan lenni, egyszerűen csak imádom a régi, nagy kocka sportautókat.
Felőlem suzuki is lehetne az orrán, ha ugyanígy nézne ki.#271: Tartalék mindig van, most is van kb 1 misi, ennek maximum mindig a felét költöm el.
Úgynéz ki, ősök tudnak kölcsön adni, úgyhogy lesz bolt.Évi 350-ből kb kijön a móka+benzin, astra kb 150k+benzin, szóval 200-al több, de minden nap élvezettel ülök bele, élvezettel használom, és tetszik, és imádom.
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #275 üzenetére
Kezét levágni annak, amelyik a gyönyörű borostyán műszerfal-világítást ilyen kék szutyokra cserélte!
Alkatrészt meg ésszel kell vásárolni. Lehet utángyártottat is venni, csak nem valami szutyok török gyártótól, hanem a gyári beszállítóktól. Ezek sokszor csak abban különböznek a gyáritól, hogy másmilyen rajta a cimke.
-
SpeedR
őstag
-
Rick4
félisten
válasz Szplöttyy #284 üzenetére
Szerintem ezt összekevered azzal,. ami alapból 1.4-es 75 lóval, és nekiálltak ezt azt kicserélni, hogy 280 ló legyen...
Egyébként meg mit írtál le?
nemfog elmenni 500e km-ert
Lefordítom neked magyarra:
nem fog elmenni ötszázezer kilóméterert...[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
DeadMeat
veterán
Azért nem szokványos ekkora hengerűrtartalomból ekkora teljesítményt kihozni.(csak hogy ne tudj mindenbe belekötni )Biztos jó cuccokat pakoltak bele,de azért bizonyára a megbízhatóság/élettartam rovására megy a dolog valamilyen szinten.Csak ennyit akartam írni,de uláccik van aki mindíg jól kiforgatja
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Rick4
félisten
válasz Szplöttyy #287 üzenetére
Jó, látom most elfogytak az érveid, és a tartalom helyett a stílusba próbálsz belekötni. Még egyszer leírom, a hengerűrtartalomnak semmi köze a tartóssághoz. ellenben hogy milyen anyagból és milyen falvastagsággal készül a blokk, a dugó, milyen anyagból lesz a belseje, annál inkább fontos. De Te csak hajtogasd a magadét.
[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz DeadMeat #286 üzenetére
Jó, van olyan Civic, ami 500 lovas. Ha az visszaveszed 280 lóra, valószínű tartósabb lesz, mint bármelyik 20 literes, 120 lovas, nem? És ennek mi köze volt a hengerűrtartalomhoz? Semmi.. És ennek ahhoz sincs köze, hogy szokványos, vagy nem. Ennyi.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz Szplöttyy #294 üzenetére
Naugye..!
De akkor olyan motorja legyen,m ami 500 lovat is tud, csak vissza van véve 280-ra...
Megjegyzem a carbon hengerfej (ami a 316-os BMW-k sajátja) lenne az igazi megoldás...UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
fekeandras
őstag
Az egész mindössze 3 dolog függvénye:
- anyagminőség
- pontos tervezés
- precíz gyártásHa ezt a három dolog klappol nagy baj nem lehet.Simán bírnia kell akár félmilliót vagy akár mégtöbbet is.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #297 üzenetére
Sokkalta több dolog közrejátszik szerintem...
-Üzemanyag minősége
-Kenőanyagok minősége
-Használat milyenségen(hidegenforgatva, stb)
-Karbantartás rendszeressége/szakszerűsége...stb.
SZVSZ.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #287 üzenetére
A 25 evvel ezelotti turbos F1-hez kepest ez meg csak 1/5 literteljesitmeny uccaiban, ehhez kepest a jelenlegi utcai szivomotorok 1/3-t tudjak a jelenlegi F1-nek.
Na, akkor mi is van jobban hegyezve?
Persze a mai technologiakkal az F1 turbosan literenkent 1600-1800LE-t is tudna...igen, jol olvastad, literenkent ennyit.
25 eve tudtak "csak" 12500-g elforogva 900-1000LE-t... igy volt az 1500ccm-s motor 1350-1500LE-shobizoli
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- It Takes Two - Már több mint 16 millió példányt adtak el a játékból
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- E-roller topik
- DIGI kábel TV
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 gyári független 8/128GB 2026. 07.01. Gyártói garancia
- Akció! Prémium cucc! Corsair Dominator 64GB (4X16GB) 7200Mhz CL34 DDR5 memória!
- Apple Macbook Pro 2022 M2 Touchbar 13 , 2024.09.07.-ig garis!
- JDS Labs Atom Amp + Khadas Tone Board fejhallható erősítő
- LG UltraWide UltraGear 38GN950-B Monitor 2 Év Gyári Garancia számlával