Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz Cs1csó #39340 üzenetére

    Lehet, hogy ezt csak azért így csinálják, mert nekik olcsóbb cserélni, mint javítgatni, stb.
    De a vásárló szempontjából előnyösebb, és végülis mindegy is, hogy miért ezt alkalmazzák.
    A vevő meg örül, hogy nem kell magyarázkodni, mert garanciával szarakodni.
    (mert amúgy a legtöbbször itt is az lenne, hogy az élelmes kidumálja magát, az egyszeri vásárló, aki meg csak leejtette, vagy tényleg nem jó neki a termék, az meg szív, magyarázkodik és békát nyel).
    És így, hogy a cég rugalmasabb, a vevő örül, és a bolt is örül, mert legközelebb is oda fogok inkább menni, mint egy olyan helyre, ahol kötekednek, vagy én vagyok a szemét, esetleg én érezzem magam szarul, menjek gyomorideggel, csak mert vissza kell vinnem valamit.

Új hozzászólás Aktív témák