Új hozzászólás Aktív témák

  • gyro2

    tag

    Sziasztok !
    Sajnos nem találtam közelebb állo forumot.
    A következő lenne a problémám:
    Lcd monitor -t kellett garanciális javitásra vinnem, egy sárga pixelcsik miatt. 3hét után kész lett a termék, és mikor othon bekapcsoltuk azt tapasztaltuk hogy egy kék pixelhiba van a kijelzőn.
    A cég folyamatosan leszerel minket telefonon, hogy ezt-azt-illetékest kapcsolják , majd visszahivnak stb. Senki nem tudott érdemlegeset mondani a témával kapcsolatban hogy mit lehet ilyenkor tenni, illetve hogy most ezt garanciában megcsinálják vagy hogy most hogyan tovább.
    Valamilyen tápegységet és lcd kijelzőt cseréltek. Szerintem fő alkatrész cseréje miatt ujra 3év garancia járna a készülékre, nem pedig az a +25nap amig oda volt. Illetve szerintem a szervizben ugy kellett volna ideadniuk a terméket hogy elötte bekapcsolják , számitogépre kötik , hogy meg tudjuk nézni és átvenni. Naivan nekünk eszünkbe sem jutott hogy hibásan kapjuk vissza.
    A garancia levélben benne van a kivételeknél hogy 5db pixelhibáig nem vonatkozik rá a garancia, de ugy vélem hogy ez rendhagyo eset, hogy garanciális javitás után vagyunk, meg azt hiszem az ujj készülékekre is szoktak válalni 72 orás pixel garanciát. Vagy ha valoban nem vonatkozik erre igy a garancia akkor a szerivizek igy nyugodtan elnyomhatják a hibás alkatrészeiket?
    Ezzel kapcsolatban lennék kiváncsi a véleményére, és hogy mit tehetek ilyen esetben?
    Köszönettel Robi

    Három féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem !

Új hozzászólás Aktív témák