-
Fototrend
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spista222
addikt
válasz droving #7061 üzenetére
Ha nagy értékű a VGA mondjuk 15-20 ezer feletti akkor megéri 5-10k ért rendesen megcsináltatni .Ez az ár alatt már mindenki eldönti hogy megcsináltatja-e megéri e neki vagy megpróbálja megsütni. Ha megcsináltatod akkor arra van aki ad garanciát, míg ha megsütöd akkor és véletlenül még meg is javul ezáltal, még akkor is benne van a kalapban hogy bármikor tönkremehet és sütött vga-kat már nem javítanak.
-
agressiv
addikt
válasz droving #10540 üzenetére
Alpenföhn Peter. Ez a pontos típusa.
MeroM:
Nálad valami anomálisa miatt ment, illetve a DLL-ek hiányába gondolom nem is ment a physx, mert magas fizika beállítás mellett még az én szisztémám is kínlódik olykor a physX-el pedig egy 9800GT van pluszba ami fizikázik a 460 mellett...
Szerk. Ja most nézem, hogy te az asylummal játszol, én konkrétan a city-re gondoltam...
[ Szerkesztve ]
Hát még a borz.....
-
Bikkrom
senior tag
válasz droving #14236 üzenetére
Ne hallgass az előtted szólóra. Bocs, de nem teljesen igaz amit mondasz.
Röviden annyi, hogy a VSync egyik technikája. Ha konkrétan Triple Bufferinget kapcsolhatsz be akkor valszeg alapból double bufferinges vagy még az se.
Az egyik az, hogy nem megy az FPSed a monitor hz-e felé. Ugyanis minek lenne 200fps-ed ha csak 60-at tudsz megjeleníteni a 60Hzes monitorod miatt. 60-ra korlátozza ebben az esetben az fps-t.
Ha meg alacsonyabb az fps-ed a hz-nél akkor előfordul a tearing azaz kép törés. Tehát fent még a régi frame van alul már az új, ha elmozdult közben a kép akkor törést tapasztalsz a képben. Ezt oldja meg a double buffering azaz két képernyőt használ rajzolásra, egyiket megjeleníti, másikra a háttérben addig rajzol és csak akkor cserél képet ha megjelent az előző teljesen, így nincs tearing(de a fent említett várakoztatás miatt később kapod a képet). A double buffering viszont fps esést okoz. 25-35% fps vesztést vagy többet is és várakoztatja az előző gépet, itt online idő is elveszhet. A triple buffering ezt oldja meg, 3 lapot használ és szinte semmi fps-t nem veszítesz az alaphoz képest, nincs várakoztatás sem, szóval a ping vesztés elhanyagolható.Konklúzió: Akár double van belőve akár nincs vsync, a triple-t megéri bekapcsolni:
-nem számol fölösbe a kártyád
-nincs képtörés
-triple buffering esetén már az fps vesztés is elhanyagolható(<5%), nem úgy, mint double bufferingnél[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz droving #14238 üzenetére
Lejárt az 5 perc szerkeszthetőség, de még valami eszembe jutott a dolog előnyeiről. Az előzőekből logikusan következik. De a játék készítők nem mindig szeretik írni ha a régi double bufferinggal megy alapból. Így ezért írtam, hogy alapból valszeg double de lehet még vsync sincs benne.
Viszont az előzőekben leírtak miatt ha alapból double akkor egy bekapcsolt triple még plusz fps-t is ad és ping vesztés sem akkora. Szóval remélem visszatévedsz ide és meggondolod, aztán bekapcsolod a triple bufferinget.Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz droving #14241 üzenetére
Attól függ milyen lehetőségek vannak. Minden esetre a beállítások 95%a minőség vs sebesség beállítás. Szóval ott már el lehet dönteni, hogy melyik neked a jobb. A VSync bufferingek amiket általában nem ismernek az emberek. A többinél(textúrázás, AA, HDR, shadows stb) már eldönthető mit akarsz, sebesség vagy minőség.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
BogyóBP
addikt
válasz droving #14330 üzenetére
Gigabyte GTX 560 TI OC vagy melyikre gondolsz?
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0
-
BogyóBP
addikt
válasz droving #14336 üzenetére
Nem kell. Nekem sem ad úgy képet.
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0
-
senior tag
válasz droving #14346 üzenetére
Jah mikor újra teszem a rendszert akkor villám gyors viszont videokártya telepítés után megáll 1-2 percre a betöltésnél fekete képpel. Persze garis december végi vásárlás tehát meg nem is öreg. Több verzió nvidia driver raktam fel és előtte teljes törlést csináltam.
A magyarázat olyan mint a segglyuk, mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra!!!
-
-
-
Bikkrom
senior tag
válasz droving #14686 üzenetére
Másodlagosnak biztosan nem. Ott 3 osztást ismerek. Az egyiknél páros és páratlan frameket számolnak felváltva a kártyák. A másiknál a kép alsó és felső felét számolják elosztva, a harmadiknál meg sakktábla alakban. Belátható, hogyha az egyik kártya hibázik akkor a saját képrésze is hibás lesz.
A Physics már más tészta. Architektúra függő. Ha a memód lett hibás és pl egy Fermi Nvidiáról beszélünk akkor nem gond. Ott a CUDA magok ha jól emlékszem akkor az L1 cahchen osztoznak. Meg az L2 köré épülnek az SM egységek.
Szóval mint látható másodlagosnak nem, de olyanra használhatod ami nem használja a hibás részeket. Szóval függ az architektúrától, a számítás fajtájától, meg hogy mi hibásodott meg.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- LED világítás a lakásban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Gumi és felni topik
- Spórolós topik
- LEGO klub
- Házimozi belépő szinten
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- További aktív témák...