Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laceszgamer

    addikt

    válasz Carasc0 #22015 üzenetére

    Ez szinte minden játék esetében így van, mindig megy a sírás, hogy ilyen meg olyan rossz, de azért mégiscsak játszanak vele. :D Meg persze az " Ennek a következő részét sem veszem meg " körök, aztán valszeg úgy is első héten már sokszor ugyanezek tűnnek fel egy-egy széria épp következő részénél. :D

    Na meg ugye sokszor egy-egy hibát túl dramatizálnak, illetve ha nincs sikerélmény, akkor is a játék a rossz, és véletlen sem az embernek kéne gyakorolni és fejlődni. :)

    Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

  • giornalista

    senior tag

    válasz Carasc0 #22015 üzenetére

    végül is csak ennyit mutattak a pályából, elvileg erről szólt volna, ehhez képest egy kis részén van valami parázs, de amúgy ugyanolyan a térkép, mint az összes többi.

    egyébként is, ez a DLC... hát, hogy mondjam. találjunk már egy új textúrát az alapjátékhoz képest :) ez szó szerint egy "expansion" pack lett, kaptunk még néhány ugyanolyan térképet, amilyenek eddig is voltak. St. Quentin Scar-változatok, az egyiken parázs van, a másikon meg pipacsok. ugyanaz a templom rom, ugyanazok a házak, minden.

    egyedül Fort Vaux tűnik érdekesnek, újnak.

    a BF3 map design nekem nagyon tetszett, a 4 már kevésbé, de szódával elment. az 1 viszont annyi mindent rúgott fel és annyi mindent változtatott meg, hogy nekem már egyszerűen nem tetszik. Giant's Shadow szintén ugyanez. a pályák közepén összeszűkülünk, nehogy már flankelni lehessen, nehogy már kevesebb robbanás legyen a C pontoknál (középen), mint a trailerekben. szerintem ez nagyon gáz.

    de nézhetjük a pocsék, lebutított új conquest szabályrendszert, az értelmetlen, bosszantó behemótokat (a 3-ban miért nem volt ilyenekre szükség? csak nem a normális map design és a jó szabályrendszer miatt?), a fél évvel megjelenés után bevezetett, szintén teljesen alapszintű, fantáziátlan fejlődési rendszert, az elszúrt Batlepack-rendszert vagy azt, hogy most már te mondod meg, hogy merre húzzon a fegyvered, milyen legyen a recoil. nincs weapon customization, nincs soldier cusomization. egy nagyon leegyszerűsített, "accessible" játék lett a Battlefield 1, ha előre tudom, hogy ilyen, talán meg sem veszem (ahogy a Hardline-t sem).

    csak az a gond, hogy azon játékosok számára, akik több száz órát ölnének egy játékba, az ilyen "accessible" feature-ök többé-kevésbé élvezhetetlenné teszik a terméket. ahogy mondtam, két hónap után léptem be. nem volt a csuklómban a játék, szóval spawn-in után rögtön eldobtam egy gránátot, érzésre. 2 másodperc, kill :D ezzel indult a játékom két hónap után. elhiszem, hogy ez sokaknak bejön, de nekem nagyon nem.

    sajnos ma már nem fér bele, hogy egy új játékos (teljesen új) hetekig csak tanulja a játékot, azonnal kell a sikerélmény. nekem anno belefért, hogy a BF3-ban hónapokig golyófogó voltam, hogy aztán kitanuljam a játékot és public servereken gond nélkül legyek nagyon jó. ennyi idő ma már nincs, ezt tudomásul is veszem, ahogy mondom, jó szórakozást, akik játszanak vele.

  • csabooooo

    aktív tag

    válasz Carasc0 #22015 üzenetére

    Pont Te írkálsz úgy, mintha a véleményed minden felett állna, és csak az lenne a mérvadó.
    Ha már demokrácíáról beszélsz, abba ugyanúgy beletartoznak a negatív vélemények is. Amit neked természetesen nem kell elfogadnod, de ne akard már a tiédet másokra erőltetni. Nem kell itt hitlerkedni. :N

    Hogy mondjak valami pozitívat is, nehogy a sok-sok negatív komment miatt ne tömjék még jobban a szent EA zsebét:
    Véleményem szerint a játék zseniális, igényelt egy kis megszokást a BF3 és 4 után, de a hangulata mindent visz. Bugok nálam csak ritkán fordulnak elő, disconnected meg kb. soha nem volt (kivéve a decemberi ddos támadást). Viszont amennyire ritka a bug, annál több a sok gerinctelen féreg csaló, aki szétcseszi más játékát.

Új hozzászólás Aktív témák