Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz norbert1998 #103849 üzenetére
az igazi kirájok vindózfónnal tolik
-
DR|FTK|NG
veterán
válasz Jakuskacsa #103756 üzenetére
A Mafia 1 és 2 nekem is tetszik, mind a mai napig, de szerintem ezekhez képest az új csalódás lesz.
nagynorbiman(#103788)
Üdv a pokolban.
Nekünk volt két Golf 2-nk is, mindkettő Syncro(90 paci, 1.8-as motor, négy ajtó). Egyik jól ment - az öregebbik, amelyik eredetileg külföldi -, a másik nem.
Viszonylag strapabíró konstrukciók, de a korukból adódóan akadhatnak benne hibák, főleg az olcsóbbaknál.Reggelt.
-
norbert1998
veterán
válasz #Morcosmedve #103850 üzenetére
Elég jól sikerült vérpistike "nemvagyokvérpistike" szövegem?
nyilván mindenki azt vesz amit akar, de olyan szinten, hogy a legjobb ellenérv a szifon ellen, hogy nincs jack
na de tényleg, semmi értelme ezen még csak érvelni sem, mert itt már teljes mértékben az ízlés dönt.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Jakuskacsa #103784 üzenetére
+1.
(#103785) hpeter10: Hát azért nem egészen. Egy 10 éves tlag benzinesben azért még nincs, csak az extrább kiadásokban. Persze, egy sima katalizátor igen, de egy komolyabb dízelben meg van legalább kettő plusz a részecskeszűrő, azért nagyon nem ugyanaz....
Ha meg a magasnyomású rendszer krepál be, akkor meg van egy GTK-d, vagy sufni és akkor lehet még több lóvét locsolsz bele csak apránként.(#103789) miklosss2012: Nekem nem, de ne kezdjük megint a dedót. Neked a scan-ba van ismeretséged, nekem meg itthoni komolyabb autószervízekben.
(#103793) norbert1998: Hát itt jól összekeverted a szezont a fazonnal... Nem akarok nagyon belemenni, de ha valami belekerül a magasnyomású rendszerbe, akkor ott pusztulni fognak dolgok, és ez nem feltétlen függ össze a használattal vagy karbantartással. Mint írod, nem igazán törődnek vele, neked mennyibe fog kerülni.
"Részecskeszűrő egy nagyon buzi dolog, azt ki lehet iktatni mondjuk."
Erről beszéltem... A sok buzi megveszi a 10 éves autót, és miután túlélte az infarktust menniybe kerülne bele a dölgött részecskeszűrő cseréje, fogja és megoldja máshogy, részecskeszűrő nélkül. Onnantól pedig valami ocsmány, amit ereget magából a dízel jármű. Nyomnám le a torkán a sok gyökérnek, aki így használja a saját kormát."? Pont ma néztük 160 lovas dCi város 4l/100km, vegyes 98g CO2/km.azert az egész jó nem?"
Aha, öreg vagyok én már a mesékhez. Ha valós körülmények között a 6L megvan városban, szerintem már örülhetsz. A dízellel meg nem a CO2 kibocsájtás a gond, hanem a millió rákkeltő "részecske", amit kipöfög magából, főleg a turbós motor, amiből herélték a részecskeszűrőt.Nem véletlen van a tenger túloldalán jóval szigorúbb szabályozás erre, ott nincs lobbija a dízeleknek....
(#103799) norbert1998: Élvezed ahogy a használhatatlanból feléled a motor, fakk yeah. Egy normális benzines meg tol alapjárattól rendesen. Olyan rossz, nem kell várni a turbóra, meg nem késik a gázreakció, elviselhetetlen.
(#103801) jakusj: Egyébként amennyivel kevesebb a nyomatéka egy benzinesnek, azt egyből kompenzálják a rövideb váltóval. nem egészen értem a norbi féle embereket, félnek megforgatni, vagy mi? A dízelt meg nem is lehet, "élmény", hogy 4500-nál már piros.... Persze, akinek nincs tehetsége a váltót használni, annak marad a dízel.
(#103803) hackeeeee: ne vedd magadra, de ez a downsizing a másik halálom... Egy valakinek jó, az autógyártónak. Millió felesleges, drága, és gyakran elromló kütyüvel lehet ezeket a motorokat ilyenre csinálni. A többit rakd hozzá. Ja, a turbó+részecskeszűrő itt is befigyel, mert a turbó itt is megnyomja a részecske-kibocsájtást, a többit meg lásd fenn....
(#103804) miklosss2012: Tényleg nem akarok ide árakat írni... De ha kiszámolod magadnak, horror a fenntartása egy régivágású egyszerű benzines típushoz képest, hiába fogyaszt kevesebbet.
Ha tényleg napi 100KM-eket mész vele hossú távon, már lehet jobban megéri, de nincs olyan nagy difi, mint amit a fogyasztáskülönbség diktál még magas benzinár mellett sem.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Mindenki vegyen tüzelőanyag cellás kocsit és csókolom, nem érdekel hogy drága nincs nyafi. Ha nem tetszik járjon gyalog.
Fogyasztásra én néha kicsit örülök, hogy nem látom éppen kiírva mennyit eszik a benzintemetőm, néha kiszámolom mennyit mentem ill. tankoltam azóta. Az ISOFIX hiánya fájóbb. Ha rám szakadna a bank én is vennék egy XC90-et ahogy a Don, de csak azért telekjárót, mert nekik nincs egyterűjük, viszont tényleg kb egy bunker az a kocsi, ami a törésteszteket illeti.
[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #103854 üzenetére
Nézd, ha nem volna olyan drága akkor beneveznék rá mert tetszik ahogy kinéz. De amig számomra használható a £240 Honor 7, addig nem adok £550-et az almáért.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
stratova
veterán
Hmm...
Városi fogyasztás 9.00 l/100km
Országúti fogyasztás 6.00 l/100km
Vegyes fogyasztás 7.00 l/100kmÚgy hiszem el én is a 4 litert mint a sajátomnál a 6-ot országútra, pályatempón jó 10-12-nek is.
De amig számomra használható a £240 Honor 7, addig nem adok £550-et az almáért.
Don, megbetegedtél? Bár így marad +310$ PC-re.
[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz stratova #103860 üzenetére
Nem szeretnék figyasztásról vitatkozni, de én soha egyik verdámal sem értem el a 4 litert tartósan. Max a 65 lovas dCi zabált 4.2-õt ha csak ránéztem a gázpedálra.
Számomra az 5-6 liter elfogadható. És áláhúzom, számomra a dízel nagyobb élvezetett add mint egy nyivákoló benzinnyelõ.
Imádom ahogy duruzsol a dízel, szeretem a nyomatékot...egyszóval nekem bejövõsebb a dízel mint a benzin.
És saját tapasztalatból mondom, nem a szervízesek vagy haverok regéjén hogy nekem soha semmi bajom nem volt velük. Tudni kell õket használni, és amikor az ember megveszi nem kell sajnálni azért a felárat ami megéri. Azért is vettem 4 éves Peugeot-t , mert megbízható szalonból volt garanciával. Abban az árban vehettem volna 6 éves 520D BMW-ét ebayrõl. De kössz nem...~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Beretvás
addikt
Azta kutya uristenit... Fossátok a szöveget... feldobok egy témát erre 2 orányi olvasnivalo..
Más : itt szakad a essö...
-
MiklosSaS
nagyúr
Kedves kolléga, amint írtam semmi, de semmi bajom nem volt velük. Szürõk, olaj, fékbetét, féktárcsák, vezérmüszíj, izzók, gumik...szerintem ezeknék nem olyan horror a különbség a benzinesekkel szemben. Akárhogyan számolom hiányzik a horror.
Meg aztán azért hogy 10 %-al olcsóbb legyen a fentartásuk nem fogok 2016-ban a kilencvenes évek régi vágásu benzinnyelõkkel gurulni.Dedó szint? Miért? Azért mert a saját tapasztalatomra támaszkodok és nem a szervízes Jancsiéra? Tudod hány éve mondják nekem azok akik benzinel gurulnak hogy milyen drága a dízel fentartása...
Amig a saját bõrömön nem érzem, addig számomra érvénytelen hogy mit mond Józsika (nem Mahrenburg) a sarki szervízes.~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
stratova
veterán
válasz MiklosSaS #103861 üzenetére
Hangon vitatkozni szerintem kicsit olyan mint a zenén, állítólag lehet ma már kellemesebbre hangolni egy dízelt; én még echte kopogós PDTDI passatot hallottam. Nekem az még a kocka-lada után is furcsa volt, rövid távon nem zavar hosszabban már idegesítő.
Itt jegyzem meg, hogy 2-3 órán át 4 hengeres benzinesben is magasabb az utazási komfort 2000 max 3000 fordulaton, mint ami 4000-nél kezdődik ez mégsem egy nem V6, 8, 12 motor, márpedig vidékre menet majdnem 2 órán át ebben a tartományban kóricál.
Nekem nem is ezzel van a bajom, hanem amit az égéstermék gyanánt a levegőbe enged. Tudom mindkettőben van bőven káros anyag, de a dízel szagától szinte rosszul vagyok. Azt a kört már lefutottuk, hogy nekem a 80%-ban pályás használatra még így is értelmesebb lenne.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103861 üzenetére
"szeretem a nyomatékot"
Gondolom (remélem) neked mint műszaki embernek nem kell elmagyarázni különösebben, hogy a főtengelyi nyomaték még átmegy egy komoly áttételen (váltó, végáttétel) mire meghajtó erő lesz belőle. Innentől pedig csak mókusvakítás a nyomaték adat, ami a katalógusban van.
Egy rendes méretű benzines autóban ugyanúgy megkapod azt az érzést, amit szeretsz a dízelben, sőt, még sokkkal többet is.(#103865) miklosss2012: Az autószerelő barátaim nagyrésze megrögzött dízel fanatikus, csak szólok... Ennek ellenére nem vakok ők sem, és látják, a mai modern dízelek mivel járnak.
És mint írtam, nem sarki szervízes, ahogy én sem mondtam a scanos haverjaidra, hogy persze, a vidéki kisboltosok.(#103866) stratova: Hangra lehet fura, de azok még legalább korrektül fenntarthatak voltak, komolyabb meglepetések nélkül.
-
bandi0000
nagyúr
elvinnék a honor 6-mat 50 ért , és nagyon kacérkodok új telóval, előfizut is kéne hosszabbítani, szóval elég szar a helyzet
honor 8-on gondolkodtam de az 130 az S7 pedig 150 akcióba, am is azt mondják hogy a honor 8 helyett ink p9-et vegyenek, de az már ott van mint az S7, sok jó cucc van benne, de valahol sajnálom rá a pénzt, vagyis nem tudom mennyire tudok dolgozni stb, viszont ha nem veszek most telefont akkor csak 2 év mulva tudok
Xbox One: bandymnc
-
#Morcosmedve
veterán
Elég jellemző a kettőstömegű is, de igazából nem érdekes, mert nem sok benzinesben láttam cserélni, a katalizátorral meg az a helyzet, hogy elég jó áron eladható, ha rossz (jellemzően szétrohadt), ellenben igen kevesen vesznek újat, inkább cső lesz ott, az egyébként eleve is jobb ugye. Magasnyomású az igen, az lehet para...EGR-t elzárják vagy kidobják. Had ne mondjam, hogy a környezeti besorolás mennyire komolytalan egy jelző Magyarországon.
Moderneknél necces. 14 éves a BMW-m, van kettőstömegű és 3 katalizátor, szóval azért írtam ~10 évet,mert addigra ez elég általánossá válhatott.
Új autónál, pedig nem igen fog számítani, hogy benzin vagy dízel, sajnos, ez van.
MÁS: Még reggel jöttem át itt a hídnál nálunk, szépen el volt taknyolva középen egy motoros. Gondolom (a látottak alapján) el akart menni a két sáv közt, aztán nemgyerebe...600 köbcenti körüli lehetett.
© asszongya'hogy
-
Beretvás
addikt
válasz norbert1998 #103793 üzenetére
te ezeket olvasod valahol, vagy tanitják? "el mászhat a vezérlés, befecskendezés" wtf? miröl beszélsz te? ezek max akkor mennek el ha beblokkolt a motor vagy elszakad a szij/lánc, de rohattul nem az olajtol. "de egy kuplungos 30-50 rongyert újjá varázsolja" mit varázsol ujjá? kuplungot a 90 es években ujitottunk fel.. megnézném én hogy ujitod fel az elöregedett nyomolapot meg a lamellában a szétment rugokat. igen ferodolt"kopoanyagot" lehet a lamellán cserélni de nem ajánlott...inkább ne eröltesd ezeket mert még a hozzá nem értök elhiszik.
belátom még sem volt ez jo ötlet...diesel vs benzin. mert itt eddig csak az ment ki szereti a nyomatékot és ki nem.. semmi észérv..
[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz #Morcosmedve #103869 üzenetére
Lehet is érezni a levegőn a sok "környezetbarát" verdát itthon. Undorító.
Amúgy a BMW nem feltétlen jó példa, ők valami egészen perverz módon szórják tele a kocsijaikat katalizátorral.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Beretvás #103870 üzenetére
Én ésszerüen érveltem, nekem azért jó a dízel mert:
- naponta én és a feleségem sokat autózunk külvárosban
- szeretem õket
- nem veszek kirohadt, elpocsékolt szarokat. Használt autó szalonból, tesztelt, keveset ment, szervizkonyves verdákat veszek garanciával.
- 20 éve vezetek, voltak benzines, gázos és dízel verdáim. Mostanáig nem csalódtam a dízelekben.
- a szervízt, karbantartást percre pontosan végeztettem, rendes és jó hírnevü márkaszervízekben.Ennyi...
@HSM: nyomaték....egy dolog érezni, másik dolog megmagyarázni. Nekem nem kell magyaráznod, ültem 2.6 literes benzin verdában a volánál és 2.4 literes dízel verdában. Kb egy évjárat, egy kategória...jó nagy különbségel.
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
-
Beretvás
addikt
áááá gecc ez a doooom se süle se farka ugy lett vége.... pedig nagyon csipázom....S:
-
Jakuskacsa
senior tag
Na csak megindult a fight! Na... kezdünk hasonlitani a tegnapi napra. Hackeee meg közben forza 3 at tolja és röhög a markába. Nekem sok benzinesem van. 5 hengeresek turbo vagy anélkül. Az a baj hogy elmagyaráztok egymás mellett. Tudom hogy milyen egy nagyköpcentis Td és tudom hogy mocskosul érezni benne a nyomatékot. -ezt érzi sass is amokor odalép. DE! Kb ez az érzés 500 as tartományra érvényes, ha jol váltasz 6-odikig élheted ezt az érzést. Viszont egy benyában ha kifotgatod főleg magas fordulaton akkor nem érzed ezt a rúgást kivétel a 2L fölötti turbo motornál. De tegyem hozzá egy azonos lóerejű dizel/benya nem ugyanazt az élményt nyujtja. Én tudom mert fura volt a TD utan a benyas 5 henger. Ugy éreztem nem megy pedig 2 mp-et vert a diesel elődjére 100 km/h ig. Ez inkább érzés. A hondát is kb agyon dicsertek a vtech időben de ha beleült 4 ember olyan nyomatékszegény lett mint egy polski fiat.
[ Szerkesztve ]
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103876 üzenetére
Hát ha kocsiknál is olyan jó a módszertanod, mint az SSD-knél, akkor bármit el tudok képzelni...
(#103878) hpeter10: A Tri-X-nek sajnos megkotlott egy ventije, úgyhogy végül egy X-es DC2-es lett, elvileg holnap hozza a futár.
(#103879) jakusj: Igen, az érzés becsapós. Mert először a dízel nem megy, turbólyuk meg minden baja van, így utána mikor észhez tér, nagy a kontraszt. A benzinesnél jó esetben nincs turbó, meg lyuk se, ott nem olyan feltűnő, hogy megy...
Amúgy a súly az ilyen, az a fizikából jön, és a dízel erejét is megeszi....[ Szerkesztve ]
-
Beretvás
addikt
válasz Jakuskacsa #103879 üzenetére
joez ebben van a vitamin.. nekem csak az a bajom hogy ettöl nem gyülik a HSZ em..
-
MiklosSaS
nagyúr
Ne haragudj, lehet durva lesz amit írok de ki kivánkozik belõlem:
Ssd: vitáztunk a Samsung VS Crucial témáról, nem adtál nekem igazat csak védted a magadét. Pedig nekem Samsung ssd-ém volt és van. Crucial ssd-ém volt és van. Mindkét márkábol volt belépõ és felsõ kategória, te nem jellezted hogy használtál vagy sem Crucialt, tehát saját tapasztalat az nulla, véleményed csak a technológiai leíráson alapszik.
VGA cirkusz: ebben a témában sem adtál igazat, pedig nekem volt/ lesz korszerü Radeon (7770, 7870, 7870CF, 7970, 7990, 290X, 290X CF, Fury X), GeForce (650, 660, 670, 680, 780, 780SLi, 780Ti, 980, 980Ti). Saját elmondàsod alapján neked nem volt zöld kártyád Keplertõl ujabb. Itt megint csak a netes tesztek, Abu és a grafikonok illetve a technológiai leírás alapján nyilvánitottad a véleményedet és nem adtál igazat, holott én végig zongoráztam az egészet. Tehát saját tapasztalat itt is nulla.
Benzin VS Diesel: 20 év és 9 év házasság alatt volt összesen 17 autónk. 9 dízel és 8 benzines. Mondtam fentebb hogy már régen túlléptem a volán mögött a millió km-t. És a céges verdákat meg sem emlitem. A saját elmondásod alapján neked sohasem volt dízel autód. Tehàt itt megint saját tapasztalat hijján csak a szervízes haverok és a technikai adatok alapján véleményezed a témát. Saját tapasztalat megint csak nulla. Az OK amikor Fincsibét enyhén pofozod mert neki van még mit tanulnia, de azért fogad el a saját tapasztalatomat is, mivel nálad idõsebb is, tapasztaltabb is vagyok. Nulla tapasztalattal nem lehet mindig neked igazad....
Ugye, én jó pár éve mérnök vagyok. Ha a saját tapasztalatomat félre dobnám, és csak a haverok elmondásai és a technikai adatok szerint irodábol írnám meg azt a qrva programot egy maró gépre akkor holnaptól nem volna munkám mert kibasznának.
A saját tapasztalat nagyon fontos, legyen az ssd, vga, verdák, cpu, tehéntúró vagy ribizli.
Fura dolog hogy tolod a vitát, de csak a technikai leírásból.Szerinted ha könybõl elkezdenék tanulni Airbus repülõgép vezetését, nulla tapasztalattal ki tudnám nyitni egy tapasztalt pilótával szemben a számat? Jah, el tudnék beszélgetni vele dolgokról, de ha valamit mondana azt nem kérdõjelezném meg.
Szóval, kicsit gondold át a dolgokat.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Beretvás
addikt
dicsake kiborult a bili..
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Beretvás #103886 üzenetére
Nem borult ki, csakhát szeretném ha olyan valakivel tudnék vitatkozni aki végig zongorázta a vita tárgyait, nem a netrõl vagy haveroktól/rokonoktól gyüjti az infókat.
SzentSárkány: küldj és kipattogtatom neked!
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
norbert1998
veterán
Szhóval akkor sorban
Valóban nincs sok köze a főtengelnyek a vezérléshez, így a karbantartáshoz sem a vezérlésnek (nyilván ha nem tartják be annak sem az intervallumát, akkor gond van). De a lényeg az más tészta. Nagy a szervizintervallum gyárilag, s ez nyirja ki főleg a motorokat. Közvetlen utána a hülye user, majd az üzemanyag minősége.
Részecskeszűrős dolog:
Nem jártam utána sohasem, így fennt szerettem volna tartani a tévedés vagy hülyeségírás jogát, kijavítottál, KKárosanyag téma:
nyilván egyértelmű, ECO módban van közel ahhoz a szinthez, hogy annyit egyen, bár ahogy a board computer-t néztem ma később YT-n, az az eco mód sem épp egy dieselpárán járó dolog.
mindenesetre, amennyivel komolyabbak ezek a dízelek, mint a talcsika, simán hihető a 4l vegyes, tekintve, hogy a talicska 4.5-et eszik (üzemanyagszint-megtett kilóméter, nem board computer, nincs is benne olyan)
a károsanyag co2 dolog meg bullshit, pontosan tudom, hogy az nem érdekel senkit egészség szempontból. csak a rákkeltőt elfelejti mindenki említeniturbólyukra tett kommented:
ez plain kritizálása, parodizálása az ízlésemnek, nem fűznék hozzá semmit.(#103870) Razer6666
utána rájöttem, hogy plain fhaszság az egész, de gondoltam várok a sorryzással, míg géphez jutok, nem gondoltam hogy meg is akartok ölni mágláyn érte mármint a vezérléses befecskendeéses hülyeség
a kettőstömegűről annyit mondtam, amennyit a fék/kuplungmester kérdésünkre válaszolt. de azt is mondta, hogy nem minden autn tudja megcsinálni. tdi galaxy-n pl 50 rongy. hogy milyen utána, fene tudja.hpeter:
szerencsés esetben az egr szelep csak eldugul, és talán pucolható is. ha elérhető (mint a talicskában) otthon 1 órás munka max, ha nem, akkor sem horror összegjó, akkor tisztázzuk. fincsibe eddig 4 autót vezetett összesen: 1.4 i e Ibizát, 60 pacival. 1.5 dCi Thalia-t 82 pacival, ezek olyan 10-15k km-t jelentenek. illetve egy 1.9 jTD ~120 lovas stilon tanultam, 1-2k km .
én ezek alapján mondtam, amit, gondolok, amit. ültem nagybátyám 1.4 tsi-jében, egy röhögőgörcs, nulla, kuka az egész az összes előbb felsorolthoz képest. talán az ibizával áll egy szinten 50 km/h alatt, pedig dupla lóerő a tsi. vagy csak biztos nem padlózta meg, mikor jött villogni az új verdával
és csibét nem kell pofozgatni, csak elmondani ha téved[ Szerkesztve ]
-
Beretvás
addikt
válasz norbert1998 #103889 üzenetére
Gyilok azé csak nem lett...xd
-
CJ4567
veterán
Benzin vs dízel? Pff, elektromos a legjobb!
No Sana No Life
-
stratova
veterán
Na jó ez már TL, DR. Legyen egy Volvo vs. BMW szál is?
-
HSM
félisten
válasz MiklosSaS #103884 üzenetére
Crucial SSD-m nem volt. Ugyanakkor nagyonis fontosak a technikai leírások, abból ugyanis előbb kiderül, ha valami nem kerek a meghajtóval, minthogy az a statisztiákban megjelenne. A technikai leírás ugyanis a jelent, míg a statisztika a múltat írja le.
Érted, ha már a technikai leírás alapján is látom, hogy ideális esetben is harmad annyi írástól ki fog nyúlni benne a NAND, akkor nem fogom magamon kipróbálni, igazam volt-e...VGA téma... Miért kéne kipróbáljam, ha egyszer látom, hogy nincs gond az AMD-n, és tudom, milyen, ha jól fut egy játék? Ennél nem fog többet tudni az Nv sem. A sebességet meg meg tudom nézni az általam megbízhatónak tartott tesztekből.
Azt látom, hogy nálad minden gond volt az AMD kártyáiddal, de nem tudom, miből gondolod, hogy akkor nekem is minden gondomnak kéne lennie? Nálam működnek hibátlanul, nálad meg nem, és sajnos nem tudom, mi ennek az oka.Kocsi... Ugyan nekem csak 8 éves a jogsim, és távban is csak valahol 60 és 100 000km közöt lehetek, de volt szerencsém jópár típust személyesen kipróbálni úgy alaposabban, kis régi sportautóktól a kisbuszig mindenfélét szóval hidd el, én is láttam már ezt-azt. Dízelből is vezettem kicsit nagyot, turbósat, szívót, régit, újat.... És nem két kanyarig.
Szóval nyugodj meg, csak olyan dolgokról nyilatkozom, amiről van saját tudásom, tapasztalatom vagy rálátásom. Az emberismeretem is van már azon a szinten így közel a 30-hoz, hogy el tudom dönteni, kinek lehet adni a szavára és milyen témákban, és kinek nem.
(#103888) miklosss2012: Hát ez már tényleg a legalja.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz MiklosSaS #103888 üzenetére
Te ezt most komolyan gondoltad?
Bocsmár, hogy megint belewau, de tényleg azt hiszed, hogy Te mindent tudsz, és mindenki más hülye, és csak hobbiból szakmaizik? Már nem azért, de ez tényleg így hangzott.. És, ez már tényleg gáz.
Ezek alapján nem tudom nagyon hová tenni, hogy mit is gondolsz valójában magadról.. Mert ami biztos, hogy ITT semmivel vagy sem több, mint bárki más.. Nem kell jönni az "Én alapítottam a topic-ot és a mit tettem már le a fórumér" és egyéb hasonlóval, mert engem rohadtul nem érdekel..
Bár, már mindegy, leírom, mert más valszeg nem fogja. Tényleg ekkora balfasz vagy, vagy csak teteted, és/vagy próbálod elhitetni, hogy tudsz ilyen is lenni? Mert bármelyik, elég jó úton haladsz.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Jakuskacsa
senior tag
Csak kibontakozott amire vártunk.... az igazi összecsapás! Délután már hiányoltuk egy páran. Kóla, popcorn bekészírve. Amúgy olyanok vagytok mint az olasz autós topicban, ahova járok néha. Ott hetente egy vagány felveti a már szinte sértő kérdést: MILYEN OLAJAT TEGYEK A KOCSIMBA???? És kezdődik a castrol vs selenia vs "tacskós" vs valvoline, meg mitttomén milyen fajta összecsapás. Ez átcsap abba, hogy a TS motorok mennyi olajat falnak meg, meg hogy a világmárka az EZ Májszter milyen fasza vagy hogy kinek hány kilóméteren eszi meg az 5 litert.... ez alatt a két nap alatt tisztára mintha ott lennék, csak másról megy a vita
Keresztapám, azér a kedvemért az olaszokat szeressed már egy kicsit... (adok pálinkát ha igen! )
[ Szerkesztve ]
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
Beretvás
addikt
válasz Jakuskacsa #103897 üzenetére
És még csak oda se kellett menned..... joféle pálesz?????????
[ Szerkesztve ]
-
Jakuskacsa
senior tag
válasz Beretvás #103898 üzenetére
Ott néha anyázásig jutnak, egy olyan kérdésben, hogy: Milyen egy jó olaj??? Kikészítenek... egyébként is egyszerű a válasz: minden típusnak van megfelelő olaja, amit a gyártó cég ajánl. El lehet térni ettől de, de akkor meg kell nézni hogy mi az a típus ami közel van hozzá. Ennyi... ennek ellenére erről már kb 10 éve megy a vita és elkoptatott a többség úgy 15 billentyűzetet az tuti...
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
norbert1998
veterán
a negyedik autó lemaradt, azt kb 5km-t, 1.7D isuzu motoros b corsa.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5