Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz #81556480 #115496 üzenetére

    Nagyon leegyszerűsítve..

    Ahogyan mész le felbontás ügyileg, úgy növekszik az FPS-ed, ennek hatására pedig megugrik a CPU --> GPU interakció sűrűsége is.
    A CPU-nak ugye eleve vannak saját dolgai is ammellett h a VGA-nak adja az utasításokat/dolgoztatja, kvázi mész lejjebb felbontásban akkor egy idő után belefullad a teendőibe, annyi van/lesz neki.

    Ezért szerepelt sok tesztben 1280-as vagy HD felbontás, sokan nem értették a Ryzen teszt topicban sem, nem azért mert reprezentatív felbontások, hanem mert összehasonlításra kiadja az esetleges különbségeket CPU és CPU között, meglehet az eredmény tényének meglétén felül ez sokat nem jelent, ha egyszerűen FHD-ban mint legáltalánosabb felbontásban ezek az értékek/difik már nem jönnek ki de azért ott vannak.

    Úgy képzeld el a procidat mint egy munkafelügyelőt/hajcsárt..

    Dolgoztat egy csomo munkást, ebből csak az egyik a VGA és mint olyan, két pont között megy oda-vissza fel s alá. A két végpont.., az egyikben elkészíti adott képkockát/kat, felveszi és átszalad a másik 50méterre lévő pontba ahol bedobja egy konténerbe minek hatására nálad az adott képkocka/kák megjelennek..
    Na, nem mindegy hogy ez a munkás a két végpont között 50km/h-val futkos/futkosna vagy 300km/h-val, ugye, mert sokkal sűrűbben kell újra meg újra a szájába rágnia a munkafelügyelőnek hogy mit s hogyan csináljon. :D
    Minél gyorsabban (tudna) futkos(ni) a lemming oda-vissza, annál inkább kifullad a hajcsár, révén egyéb dolgai is vannak bőven időközben.

    (#115497) Gyuri27:

    Kevés szálra írt és/vagy szarul "optimalizált" játékok esetén még mindig döntő lehet az órajel sajnos.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák