Új hozzászólás Aktív témák

  • Shokkolo

    addikt

    válasz ViZion #4723 üzenetére

    Pontosan, nagyon kellemes csalódás volt a Corsair egyébként.
    Magyar gari híján írtam a Corsair honlapján, mert ugye ott lehet hibát jelezni.
    (morgó pumpa, vezértletlen > maxon pörgő ventik...)
    Ez volt pénteken. Szombaton már kaptam is a visszajelzést, ne kisérletezzek javítással, beállítottak egy RMA (Return merchandise authorization >>> visszáru) formulát, küldjem azonnal vissza a p*csába.
    Ezek után jött a kis postás kálvária...
    Majd a kellemes meglepetés:
    - kevesebb, mint 24 óra alatt visszajuttatták a kezembe
    - a kellemetlenségért, a kiesett időért stb. a régi H100-at cserélték egy vadi új H100i -re.
    - és még kaptam egy szép bocsánatkérő levelet, hogy mennyire sajnálják, hogy a termékük hibája miatt nekem "downtime" -om illetve kellemetlenségem volt.

    Azt mondom, ez korrekt hozzáállás... így lehet megtartani egy vásárlót!

    [ Szerkesztve ]

    "A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"

Új hozzászólás Aktív témák