Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakuskacsa
senior tag
válasz MiklosSaS #70192 üzenetére
Ne is mond... Hátsókerék, 50-50% súlyelosztás, a hátsó fékek a difire szerelve, hogy kevesebb legyen a rugózatlan tömeg, kezdetleges fedélzeti számítógép, és a 2,4td ami az enyém volt tudta a 220 at végsebességben 1989 ben... ebben az évben ő tartotta a sebesség rekordott széria gyártásban a td kategóriában. A kérifék pedig egy olyan elem volt benne amit mindenki csodált, bár télen a hóban nem volt előnyös, mert a drift indításhoz elég macerás volt húzgálni, főleg ha a markod nem szokott hozzá... imádtam ezt a kocsit, a 3,0 v6 osát meg istenítettem...[link]
ami nagyon füstöl na az az...[ Szerkesztve ]
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Futás, futópályák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Ford topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- GTA V
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest