Új hozzászólás Aktív témák
-
#Morcosmedve
veterán
Bocs, most értem rá regényt írni.
Ízlések és pofonok. Szerintem annyira pikk-pakk, mert kivágja az ajtót és kész, csak az ember eddig a bilibe nyúlt és feltépte, most meg egy “gombot” nyom meg (mármint kívül is a kilincs szélét) és kinyílik a kézbe.
Mondjuk, ha használnád, tudnád, hogy kb minden szükséges funkció, amire más gyártók tényleg csak simán lecserélték a fizikai gombokat fel a kijelzőre, almenükbe stb, elérhető a kormányról (fizikai gomb) vagy auto módban tökéltesen szabályozott/elérhető egyből.
Az a baj ezzel a kocsival, hogy nincs baj, de ezt nem szeretik a többi autógyárban, plusz divat fikázni, mint az iOS-t. Sőt, baromi funkcionális, normális appokkal, levéve a vezetés rettentő unalmát a hétköznapokban aka kinyalja mindenedet, olcsón (igen, ilyen konfiggal, kényelemmel es futóművel-hajtással a mercinél kell kopogtatni vagy a bmw-nél, csak más a matek, ráadásul a UI kaka lesz). Úgy sem tudom elmagyarázni, de nem is szeretném, az eladások igazolják
#Mikibá: Én imádom, hogy nincs telequrwa porfogókkal az autó belseje, cserében mindent normálisan és gyorsan lehet kezelni-látni, nem kell keresgéleni az N darab kijelzőn, hogy mi hol van, lapozgatni stb + nem takarja semmi a kilátást előre. És az egyik legnagyobb előny számomra, hogy nem kell 2-3 havonta a szervizben kuncsorogni-nyomorogni a “kötelező”/drága pénz&idő vagy garis karbantartások/drága idő miatt, sem a benzinkútra bejárogatni és várni a hotdogosok mögött. A minőség meg teljesen rendben van, előtte az EV6 GT sem volt semmivel jobb/rosszabb, de mondok jobbat, a BMW X6 sem. A 2020-2021 előtti Teslák viszont tényleg nem túl jók, pláne az S-X eléggé gatyásodik (RWD-LR 22Q4 még szenzoros, most 50k+ km-el).
+1, mondj bármilyen autót, ahol utólag ingyen olyan (működő) funkciókat pakolnak be pl: ledmátrix vagy a bővülő applikáción keresztüli funkciók és egyéb appok tárháza, a lista végtelen. Semmilyen frissítésért nem kell bevinni szervizbe (sőt 2-4 hetente bugfixelnek sic VW). HA van bármi baja/szeretnél okosítani bármit, kb 99%-ben távolról megoldják vagy megmondják mit csinálj, kövi lépcsőben kijönnek házhoz szervizelni, majd végső esetben foglalnak/hatsz időpontot szervizbe (mindezt ingyen, gari után felár nélkül - kivéve a munkadíj+anyag, amelyekről előre megküldik appban az árajánlatot => ilyen nincs más márkaszervizben, csak a magyarázás, hogy miért lett többször annyi a javítás, amiről nem is tudtál…). Ezeket tudod appban követni, kezelni, nem Marikákkal meg Józsikkal kell küzdeni. Hibakezelést fórumról tudom, én csak töltőket szoktam rendelni a Tesla appban és látom a lehetőségeket.
+2, mondj bármilyen autót, amibe nem tudnak egy automata ablaktörlőt leprogramozni (konstans, mert volt fórum szerint működő verzió) ugyan ezek az emberek szerencse, hogy minden kocsiban kézzel állítom be, ez pl tényleg fail, de hát nem lehet hibátlan semmi… igazából a 3-as HL RWD-LR-Performance lenne a tökéletes ma, de mivel abban meg nincs parkradar, sajnos nem tudja megugrani, hogy idő előtt cseréljek autót (120ekm-nél szoktam kb, ami 3-4 év).Szóval a hibák:
Az AP-t ha kiveszed, csak újra engedélyezve teheted vissza, részben ez és sok más AP funkció az EU (=eus gyártók nyomása) miatt van így, részben persze EU-ra írhatnának más szoftvert is, de érthető, hogy nem kifizetődő. Ha menne az FSD EU-ban nem lenne probléma. És itt el is jutunk a kövi pontra, hogy ezért az EU-ban nem szabadna pénzt kérni a Teslánál, hanem benne lehetne az AP-vel ingyen, de szintén hülyék lennének. Ami még gyárilag mehetne, motoros első csomagtér (utólag tesland), full kikapcsolható kipörgésgátló (utólag sexy buttons). Töltőre való előfűtésre egy gomb vagy ne 8/10 működjön magyarul (angol nyelvvel 10/10 megy, ki érti ). Ennyit tudtam kb összeszedni másfél év után. Szerviztapasztalatom nincs, mert csak gumisnál voltam téli/nyári cserén, a pollenszűrőket én kicserélgetem félévente 15p alatt (ebben az elpár kifújása klimatisztítóval is benne van + levegő járatás). Hozzá teszem bármelyik eddigi autómnál is ki kellett cseréljem, mert a márkaszervizben vagy lehazudták a cserét vagy csak 30-40k km után cseréltek, mert csak. Ha 20%-on vagy, nem tudsz 10-15p felvenni 80% hatótávot, mert azonnal utad van Bolonyába, ahol estére kész a spagetti így sajnos kell plusz 10-15p és még kétszer is útközben 20-30p dráma! Cserében 800 km alatt nem hugyozod/rossz esetben kulázod össze magad és áll be mindened, hiszen kizárólag elektromossal szoktunk megállni.Hatótáv az RWD-n 350-450km időjárástól és lábtól függően, LR-el +80km. 50k km fogyasztási adataink = 16,5kWh/100km (napelemmel 11kW töltve ebből ~90%, maradékok a külföldi utakon/szabadságon SuC vagy Ionity). Már most kevesebbe kerül a szumma fenntartás, mint az átlag flottás új Kia Ceed automata a cégben 1,5 év eltelte után és nem volt üzemszünet, ezért 4 év után kivágjuk az összeset és Toyota hibridek jönnek azonos kategóriájú Kia-k helyett…tudnék mesélni, kb 50 autó tapasztalatából elég meglepő dolgokat (nem csak Kia).
© asszongya'hogy
Új hozzászólás Aktív témák
- Pixel 9 12/256GB eladó / garancia! Ingyen FoxPost!
- Fujitsu Esprimo P756 asztali számítógép Core i3 6100, 8GB DDR4, 256GB SDD
- 2x4GB Samsung DDR3 1600mhz 1Rx8 PC3L-12800S-11-13-B4
- Honor 90 5G 512GB 19GB RAM független+dual sim, karcmentes-újszerű-hibátlan,2026.08.03IG GARIS!
- APC Smart-UPS 700 (SU700INET) szinuszos szünetmentes tápegység
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen