Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MiklosSaS

    nagyúr

    válasz #Morcosmedve #152332 üzenetére

    Örülök hogy neked tetszik és szereted, kivánom hogy ez igy is maradjon. Nincs közöm sok a Teslához, max 600-700 km-t vezettem a 3-ast meg az X-et. Visszont, számomra a használt piac a legjobb barométer mindig, legyen az autó vagy ingatlan. Ismerős körben kb 7-en voltak Teslások, most 3-an maradtak. Visszatérve a használt piacra, az azért elég rendesen elmond mindent amikor egy 2021-es dízel Skoda Superb kb annyiba kerül mint egy alap 2021-es model 3-as. Érted?! Skoda, nem Audi, Merci vagy mit'tom én.
    Akiket én ismerek itt kint, azok nagyon kiábrándultak belőle.

    ~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

  • HSM

    félisten

    válasz #Morcosmedve #152332 üzenetére

    "Szerintem annyira pikk-pakk, mert kivágja az ajtót és kész"
    Szivatod magad a megoldásukkal, ami csak arra jó, hogy ők máshogy csinálják, mint 30 éve mindenki. De csak kicsit szivatod vele magad értelmetlenül, végülis pikk-pakk. :DDD
    Nekem ez nem jön be.

    "Mondjuk, ha használnád, tudnád, hogy kb minden szükséges funkció ... elérhető a kormányról (fizikai gomb) vagy auto módban tökéltesen szabályozott/elérhető egyből."
    Nem szükséges kipróbálnom ahhoz, hogy tudjam, hogy MINDEN olyan funkció, amikhez menükből kell turkálni, nyomkodni, és kijelzőt nézni, vezetés közben potenciális balesetveszély. Teljesen mindegy, az érintős tabletet, a kormányos menügombokat vagy az öledben lévő telefonod nyomkodod. Dedikált gomb esetén oda sem kell nézni, tudod hol van, hova kell nyúlni, értelmes tervezés esetén érződik is, eltaláltad-e. Ezért jó, ha pl. a kormányról fel tudod venni a telefont a kihangosítóhoz vagy letenni dedikált gombbal, vagy dedikált gombja van a kabin hőfoknak, ventilátor fordulatnak, vagy a zeneszám léptető funkciónak, ablak páramentesítőnek, klímának, belső levegőkeringetésnek, csak hogy a legfontosabbakat említsem, amik miatt nem tartanám praktikusnak félreállni, csak hogy kapcsolhassam őket biztonságosan menükből, tablet kijelzőn. :N

    "az eladások igazolják"
    Az, hogy valami egy adott időben népszerű és viszik, nem jelenti azt, hogy a termék jó is.
    Másfelől, 2023-ban kevesebb, mint 2 millió járművet gyártottak/adtak el, pl. a Toyota 10 millió felett. De nem ettől lesz egyik vagy másik jobb vagy rosszabb.

    "plusz divat fikázni"
    No, ez az a rész, ami a legkevésbé érdekel. Mérnöki szemmel szeretem nézni a dolgokat, gyakorlatiasan.

    De ahogy írod, ízlések és pofonok. :R

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz #Morcosmedve #152332 üzenetére

    Köszi a részletes leírást. Érdekes infókat írsz, számomra egy új szemszögből. Remélem lesz majd nekem is egyszer lehetőségem egy hosszabb úti vezetni egy Model 3-at - a céges flotta kicsit le van maradva ezen a téren.

    Nekem csak a Kia Ceed vs. Model 3 összehasonlításon akadt fenn a szemem.
    Ha megvennéd, mint hétköznapi halandó, akkor van egy majd' kétszeres árkülönbség (~8mFt vs 17mFt) a két autó között, így gondolom lízingelt autókról volt szó.

    Részemről teljesen boldog vagyok amúgy a Ceed-del. Hasonlóan HSM-hez, nálam is az autó egy funkcionális tárgy, ami visz és hoz, akár nagyobb távra is kompromisszum mentesen - ha már kiadtam érte annyi pénzt.
    Elektromos téren megvárok valami jobb akku technológiát, mert ezt a mostanit egy kényszer megoldásnak érzem.

Új hozzászólás Aktív témák