-
Fototrend
2021 Résztvevők: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
PrometheusX
aktív tag
Amúgy szerintem az eMAGnál van a hiba nagy része - túlságosan el vannak havazva. Barátnőm édesapjának rendeltünk egy webkamerát még BF alkalmából. Elvileg 5.-én átadták a postának a csomagot. Viszont tegnap hajnalban regisztrálódott a csomag az Országos Logisztikai Központban. Ma reggel eljutott az Budapesti 1-es Postára, és délelőtt 11-kor már a futár ki is hozta neki - ez azért így elég gyors volt. Jó persze ez Budapest nem egy vidéki város, így viszonylag az 1-2 napos szállítási idő várható volt. Ami furcsa, hogy 2 nap eltelt úgy hogy se híre se hamva az eMAG-os megjegyzésen kívül, hogy a postának átadták a csomagot.
Hasonló eset a laptoptáskám. Ott is az eMAG azt írta, hogy 5.-én odaadták a postának. A posta tegnap fél kettőkor regisztrálta a csomat érkezését. Ma hajnalban a Debreceni Logisztikai Üzembe ért, és délben meg is jött a Malomparki 20-as Postára. Ez is viszonylag gyors volt.
Igazából azt nem tudom eldönteni, hogy az eMAG tényleg odaadta-e 5.-én a postának a csomagokat vagy sem. Mármint így kb. 2 nap alatt leért Debrecenbe minden gond nélkül, csak hát 2 nap mégis kiesett - lehet hogy a posta ült rajta 2 napot? Nem tudom őszintén. Ha nyersen a követőkód aktiválása utáni időszakot nézzük, gyorsan kiszállításra került a csomagjaink mind Budapest és Debrecenben is.
Mindenesetre örülök hogy végre vége van a BF-nek, és az összes csomagom egyben megjött, és nincs gond semmivel sem. A többieknek pedig kitartást, lassan vége lesz ennek az egész kalamajkának!
[ Szerkesztve ]
-
UHHH
senior tag
válasz PrometheusX #18753 üzenetére
Rendeltem blackfriday alkalmabol parfumot meg bill-t, mar hetfon a pecsi postan volt, postan maradora kertem, mert igy barmikor elmehettem erte.
[ Szerkesztve ]
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
maj-viktor
őstag
válasz #04441088 #18729 üzenetére
Teszkó titok pdf könyv (ha valakinek még kimaradt volna, "ha már kereskedelem") asszem 2.része is van!
[link](#18749) staker
Mostmééé!? Ne bátsad mááár! Nagy szüksége van a parfümre, hisz olyan mint a víz / oxigén vagy a kenyér és éhezik miatta, mert 2hete BF alatt nem kapta meg!
(amúgy viccen kívül tényleg vicc, hogy 2+hét alatt nem tudták kiszállítani a cuccosokat - bármilyen nagy forgalmuk is volt... akkor több embert kell felvenni, stb.! De a posta is spórol, nem "állítana be" ilyenkor beugró embereket, stb., mindent a profitért! De hogy a szolgáltatás minősége romlik, az nem számít)JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
PrometheusX
aktív tag
válasz vasi89 #18746 üzenetére
Jaja, elég őket megfenyegetni egy 1*-os értékeléssel - általában univerzálisan beválik, én is ezzel szoktam fenyegetőzni ha nagyon nem akarunk dűlőre jutni a dologban. 1*-os értékelés vagy eszkalálom az esetet az Aliexpresshez.
Na de ne offoljuk szét a topicot, vicces dolog ez az Aliexpress. Mindig van min mosolyognunk.
-
Misogi
aktív tag
válasz maj-viktor #18755 üzenetére
Nem értem miért kell leszólni azért mert parfümöt rendeltem, ha két db. RAM-ot vettem volna és arra várnék azzal nem lenne gond? Ne legyünk már gyerekesek.
-
Misogi
aktív tag
Nem a parfümön van a hangsúly, ugyanúgy idegesítene ha csak egy felmosó lenne vagy egy sapka.
-
maj-viktor
őstag
válasz Misogi #18757 üzenetére
Nekem és másnak is ugyanúgy nem jött meg még több csomagja... sőt nekem sem csak műszaki cikkről van szó, hanem akár háztartási cikkekről is... szal ne vegyél már ilyen komolyan egy vicces beszólást!
Írtam is, hogy elég szomorú, hogy 2+ hét alatt nem tudták megoldani a logisztikát... hameg alapból olyan terméket árultak, ami nincs is raktáron nekik... akkor meg kár csodálkozni, hogy Karácsony előtt nehezebben szerezhető be a beszállítóktól! Bár azért csak nem olyan hülye az emag, hogy a "beakciózott" meg limiitált darabszám nem volt meg fix-en, meg a promivideon is nagyba hirdetgették az "óriási raktárukat", ergó nem csak egy "virtuális webshopról beszélünk", mert az ok, hogy nincs fizikai üzletük, de a terméket raktározzák...
Vimeo - It’s Showtime! - eMAG.hu Black Friday 2016:
https://vimeo.com/192592003[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
PrometheusX
aktív tag
Szintén, én az LG tévére csaptam le, az BF utáni kedd délután már a postán volt. (Csak szerdán vettem át, mert mégis feelingesebb a névnapomon átvenni kvázi ajándékként. )
Szóval én nem törnék pálcát se a posta se az eMAG feje felett, habár az valóban igaz hogy elszámolták magukat az eMAGnál a december 5.-tel. Szinte tudtam hogy december 10-ig biztos ki lesz tolva a határidő.
Sok a rendelés az eMAGnál, és sok a kiszállítás a postánál is. Remélem tanulnak az esetből jövőre. -
Timyyy
őstag
Azért annyit illene tudni szvsz hogy BF-en csak akkor rendeljen bárki ha az nem életbevágóan sürgős. Lehet hogy késik akár 1-2 hetet is, de nem volt kötelező ott vásárolni, ugye? De ha kell az a pár ezer ft ami miatt valaki mégis onnan rendelt, akkor legyen idő várni.
Ma délután vettem át kollégám emagos bf-es rendelését, ráadásul 6 számjegyű volt az ára... minden megjön szerintem, csak türelmesnek kellene lenni.
-
Tikakukac
titán
Aki siránkozik ne tegye. Nekem 1 tételem jött BF-ből az a tablet méghozzá Amazonról és nincs itt, pedig az is 7-re volt időzítve.
Ami viccesebb, hogy van 5 másik csomagom aminek itt kéne lennie, van amelyik már 2 hete csúszik, köze nem volt a BF-hez ezeknek. Összeesküvés dolgokat felesleges keríteni
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
pelenka35
őstag
Dpd most küldöt sms-t , csomagját kézbesítjük a napokban.
Gamertag:Rob3rt75
-
félisten
A Zyxel NAS520 / Edigital menetben a készülék topicjába írtam e legfrissebb "fejlemény"-ről...
A lényeg, hogy nem történt semmi.
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
tzimash
őstag
Edigital törölte az xxl duplo rendelésünket (nov. 18), logisztikai okokra hivatkozva. Kárpótlásul kaptunk egy kupont, ami
- 15 000 Ft – 20 000 Ft közötti LEGO termék vásárlása esetén 6 000 Ft kedvezményt
- 20 000 Ft – 25 000 Ft közötti LEGO termék vásárlása esetén 7 500 Ft kedvezményt
- 30 000 Ft feletti LEGO termék vásárlása esetén 9 000 Ft kedvezményt
ad. Csak készleten lévő, és nem akciós legóra vonatkozott.
Annyira mégsem jöttünk ki rosszul belőle. -
Tin
veterán
válasz MaCS_70 #18767 üzenetére
hogy jön ki a 160e? ha mondjuk 20-al volt olcsóbb, akkor a nettó 4 órás várakozásod már 5e-s óradíj, és akkor még a telefonszámláról, fórumozásról, idegeskedésről, oldal-nyitogatásról, rosszkedvről, átvertek-érzésről egy szót sem beszéltünk.
nem én vagyopk az első, aki írta neked, hogy jobban jársz, ha elengeded a dolgot. de ha gondolod, levezetheted rajtam is a feszkót. csak épp ettől nem lesz jobb se neked, se nekem.[ Szerkesztve ]
-
félisten
A 160e valóban nem feltétlenül korrekt szám, mivel nettó számlaóradíjra jönne ki.
A matek alapja a következő: a kedvezmény 15e Ft, ami ma gyakorlatilag pont egynapi nettó átlagkeresetnek felel meg. Úgyhogy azért tétel... Az anyagi helyzetükért őszintén irigylem azokat, akik számára nem oszt, nem szoroz, a mentalitásukért már kevésbé, ha simán elengedik.
A négy órás várakoztatás és a nénivel való beszélgetés kb. 10-15 percemet vitte el (nem, nem a telefonnal a fülemen, mással nem foglalkozva, a gépszövegben gyönyörködve vártam végig a négy órát), így a ténylegesen befolyó jövedelmem 60e Ft/óra lenne, ha ezen múlna. Azért az sem rossz.
Őszintén: Te simán belenyugodnál?
Mert szerintem ezeket az ügyeket nem szabad "elengedni". Mindenki, aki helyből elengedi őket, magát a lehúzós rendszert, gyakorlatot támogatja. Igenis szót kell emelni, és szóvá kell tenni ezeket, nem csak magunkért, hanem azért, hogy megváltozzon a rendszer. Ha nem tesszük, azt jelezzük, hogy jól van ez így. Aki soha nem tesz ilyen esetben semmit, az szerintem valahol meg is érdemli, hogy legközelebb is beleszaladjon.
Feszültség meg nincs bennem ("feszkó" meg végképp nincs), mivel nincs veszteni valóm. Jobb nem lesz ettől, hogy ugrálok, de ha nem tenném, és elengedném, akkor rosszabb lenne.
Persze tudom, hogy nem lehet minden esetben mindenkinek ugrálnia. Én sem teszem. De az "elengedést" mint pozitív magatartást propagálni szerintem nagyon nem korrekt.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
MaGa
csendes tag
Az órabér témához nem akarok hozzászólni, de szerintem se engedje el! Nem az összeg miatt, hanem azért, mert az edigital altal tanúsított eljárás nem fair. Ha mindenki elengedi, akkor jövőre, meg utána, meg bármely 'akciós' kampányuk során újból- és újból megteszik ezt a vásárlókkal. Talán demagógnak tűnik, de nyugatabbra ilyet nem csinálnak és ha azt az irányt/példát szeretnénk követni, ami más európai országban már alap, akkor a fogyasztónak is ki kell állni az érdekei mellett..., ha másért nem, akkor nevelési céllal!
-
tag
válasz nsgeri #18726 üzenetére
Én ma egy értelmesebb/kommunikatívabb emag ügyfélszolgálatost fogtam ki (uszkve 20 perc "zene" hallgatás után). Emagnál annyit látok, hogy Rögzített rendelés. Megnézte és ő azt látta, hogy már 29-e óta (igen, 9 napja) a posta raktárában kallódik valahol a csomagom, és adott hozzá követőkódot is, amiből látszik, hogy pl már 5-én is a futárnál volt a csomag, csak nem sikerált ideérni vele. Nem halál, csak pont a tv-hez rendelt falikonzol. Na nem mintha a tv itt lenne már ...
-
manoarc
senior tag
Ma megjött végre a nov 25-ös emag rendelésem.(gamepad)
Már küldhetem is vissza mert hibás.
Felültem arra a bizonyos sz..órollerre.
Leadtam az elállási igényemet jött is egy sms,hogy 2 nap múlva itt a futár. Utána jött egy e-mail,hogy 5.
"Apa kezdődik ... "{。^◕‿◕^。}
-
Tin
veterán
válasz MaCS_70 #18771 üzenetére
nem értem a logikád még mindig, hiszen most is beszélgetsz róla, foglalkoztat, hívogatod őket, tartod a vonalat 4 órán át (azta!!), beveszed ezt az ócska "majd küldjük" dumát, álomba ringatod magad, feszültséget okozol magadnak, gyakorlatilag idegeskedsz... 15 ezer forintért? ennyiért heteken át izgulsz, idegeskedsz, feszülsz, beszélgetsz, és erőlködsz, tényleg? de még ha elloptak volna 15e forintot tőled, vagy az utolsó 15e forintod lenne,
ami ma gyakorlatilag pont egynapi nettó átlagkeresetnek felel meg
ez az érv? mit is akartál venni? ételt? kenyeret? a gyerek ebédjét befizetni? egy nas-t, ember! vágod, hogy egy humanoidnak valójában mekkora szüksége van egy nas-ra a boldogságához és hogy ez a "dolgok, amikkel rendelkeznem kell" listán hányszázezredik pozícióban van?
nézd, ha neked jó vadásznak lenni (ld. lejjebb), hát hajrá. de _szerintem_ nem ér annyit az a nas.
(#18772) MaGa: ismered a viccet a vadásszal és a medvével? szerinted a fogyasztó érdek mellett kiállás abból áll, hogy ezt csinálod?
segítek neked. írsz egy leveled a fogyasztóvédelemnek, csatolod hozzá a rendelés screenshot-ját, a visszaigazoló emaileket, és leírod röviden, hogy átvertek. a fogyasztóvédelem eldönti, hogy mit csinál, de általában eljár, és felszólítja a boltot, hogy rendezze a helyzetet. ez az egész levélírás és telefonálás (mert valószínű fel is fog hívni a fogyasztóvédelem) legyen mondjuk 2x15p ügyintézés, aztán majd jön a email vagy a telefon a bolttól, amit felajánlanak. vagy nem, de akkor meg te sem érnél el semmit.
tavaly voltam így. rendeltem jóhiszeműen egy telefont az euronics-tól weben, minden üzletükben raktáron volt, majd amikor rákérdeztem, mizu, jelezték, hogy az más készlet, sajnos már nincs. levél a fogyvédnek, felhívtak, majd pár hét múlva az euronics is, hogy bocsánat, itt a telefon. addigra megvettem máshol.
-
Bazs-
tag
válasz Darth_Revan #18664 üzenetére
Köszi, közben nekem is postázták néhány levélváltás után
-
maj-viktor
őstag
Az megvan, hogy emberünk annyira nincs tisztában a fogyasztói jogokkal, hogy azért veri az asztalt...
Konkrétan, hogy egy webshopos rendelés esetén te adsz "ajánlatot", hogy te annyiért megvennéd a terméket, amit a shop vagy elfogad vagy nem!
Nem volt raktáron belőle... elfogyott... a forgalmazó sem tud szerezni... akkor mégis mi a fenét csináljon a shop!? (nem mintha védeni akarnám az edigital-t)... korrektségből adna egy mittudomén 2E Ft-os kupont azt jóvan! (bár neked az sem lenne jó ugyebár)
Ott van a 30E helyett 3E Ft-os sportkam esetén... még "megkárosításról" meg etc. beszéltek - beszélnek... homár - fész csoport, omg! Ott is max. presztízsből benyelhette volna a edigital, hát most mittudomén rendeltek 100-at... 27E Ft "veszteség" / darab
Utolsó pénzügyi beszámoló dátuma 2015.12.31.
Utolsó éves nettó árbevétel 29 349 034 000 HUF
http://ceginformacio.creditreform.hu/cr9316094728szal őket sem kell sajnálni megy az a biznisz... pláne, hogy Magyarország no.1. webshopja
http://hvg.hu/tudomany/20150709_legnagyobb_webshopok_infografika_gkishopline, meg mall, etc. előtt
Ahogy volt H&M, meg Tchibo webshop elárazás esetén... benyelték a cégek és nagyobb marketing visszhangja volt, mintha kifizettek volna 10-20milliót reklámra!
http://homar.blog.hu/tags/tchibo
http://homar.blog.hu/2013/10/10/90_-os_leertekeles_a_h_m-nel[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
sutykuru
tag
válasz maj-viktor #18777 üzenetére
Visszaigazolták Neki.
-
maj-viktor
őstag
válasz sutykuru #18778 üzenetére
az automata e-mail az semmi! Az nem visszaigazolás! Ugyanúgy mondhatják, hogy bocs rendszer hiba, ahogy az akciós újságban is apróbetűben van, hogy a nyomdai elírásért felelősséget nem vállalnak... pont az ilyen esetekre megvannak a kiskapuk nekik is! Nem csak a fogyasztóknak... a kereskedőknek is!
Amúgy szimplán fogyasztóvédelem felé bejelentés (bár a sportkam miatt már kaptak), aztán majd kapnak egy kis büntetést, pár százezer forint, amit röhögve kifizetnek majd és minden folytatódik tovább!
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
félisten
Más történetről beszélünk.
Mivel -- ahogy mondod -- nem létszükségletről van szó, nem idegesítem magam, nem "feszülök", három hétig gyakorlatilag nem csináltam semmit, csak ide írtam pár bejegyzést, mert hasznosnak tartottam.
Először ma vettem fel a telefont, és eltöltöttem jó tíz percet a telefonálással (a kb. 4 óra, amíg várakoztattak, nem került sem időmbe sem pénzembe). Mindennel együtt kb. 20-30 percem ment el erre a történetre.
Ennyit akkor is megért, ha nem jön be -- szerintem ide nem kifejezetten pénzért szoktunk írni, nem a saját anyagi hasznunk érdekében osztjuk meg az akár nyertes, akár bukott játszmáinkat.Olyat még véletlenül sem írtam, hogy olyan álomba ringatnám magamat, hogy megkapom a rendelésemet, nem tudom, ezt honnét veszed. Éppen mintha azt írtam volna le, hogy az ügyfélszolgálatos milyen naivan ígérgette ezt.
Egy napi átlagkereset.. Igen, ez érv. Ennyiért már igenis érdemes ugrálni, akár NAS-ról, akár a gyerek kajájáról van szó. Ha belenyugszom, akkor ennyiért többet kell fizetnem -- ilyen egyszerű. Nem azért akartam vásárolni, mert olcsó volt, hanem azért, mert szükségem van rá, és hülye lettem volna nem kihasználni a jelentősen alacsonyabb ár lehetőségét.
De sokkal kevesebbért is érdemes küzdeni, nem mindig várhatunk arra, hogy majd más kaparja ki a gesztenyét. Tavaly a hűtőmmel nem tettem meg, és azon bizony idegeskedtem is, mert nem álltam ki az igazamért.
A baj itt az, hogy a kereskedő megteheti azt, hogy leszarja a vásárlóit. Azért teheti meg, mert nincsenek következmények. És azért nincsenek következmények, mert valamiért úgy gondoljuk, hogy kár ezen idegeskedni, kár ezen feszülni, hiszen nem kenyérről van szó, csinálják csak.Egyébként mégis mi alapján akarod azt eldönteni, hogy kinek milyen fontos lehet egy NAS??? Nekem most történetesen valóban másodlagos, mert magáncélra venném, de lehetne éppen sokféleképpen fontos is.
Tudod, pont azok a bizonyos vadászok gondoskodnak arról, hogy jobban menjenek a dolgok. Ezen persze könnyen ironizálnak azok, akik ennek csak az előnyét szeretnék élvezni, az idegeskedési részét, a kellemetlenségeket már nem. Ami akkor lesz igazán irritáló, amikor még büszkén hirdetik is azt, hogy milyen jól is teszik, hogy nem tesznek semmit, csak a vadászokat cikizik.
Csak tudod, ez a hasonlat nem egészen korrekt. A viccbeli vadász ugyanis kizárólag a saját hülyesége okán szívott -- itt pedig értelme van a kellemetlenségek felvállalásának.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz maj-viktor #18777 üzenetére
Ha rólam van szó, mint aki semennyire nem ért a fogyasztói jogokhoz, akkor tévedsz. Történetesen ezzel is foglalkozom. Hivatásszerűen. Eleddig elég jó hatásfokkal.
Azon túl, hogy ez szerintem sem kizárólag jogi kérdés, hanem van benne egy nagy adag kereskedői korrektségi tényező is, az Edigital automatikus válaszlevelei igencsak azt tartalmazták, hogy az üzlet megköttetett. (nagy, vastag betűkkel: Gratulálunk, rendelésem már biztosan a Tiéd! Majd két nappal rá a megerősítés, hogy minden rendben, mindjárt a boltban lesz a termék.)
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Boond
addikt
válasz PrometheusX #18526 üzenetére
"autós telefontartó"
akkor sorstárs Bár asszem én picit másképp képzeltem... de így is hasznos lesz
Viszont Edigitől párnapja új email rögzítettük megrendelését, a 2 tételből az egyiknél eltünt a dátum beérkezést tekintve, igaz jelenleg szaküzletben vagy mi a státusza, előtte tán más volt. Azért most már összeszedhetnék magukat 25.-e óta. Bár lehet azért van hátra sorolva, mert egyik sem bf-es termék, úgy igazából.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz sutykuru #18783 üzenetére
Ezt én is így érzem. Az ismerősi/ügyfélkör irdatlanul sok vásárlást eszközölt náluk, ami óhatatlanul jelentett problémás eseteket is -- de mindig partnerek voltak a megoldásban, sosem rossz szájízzel jöttünk ki az ügyből. Többször is a kötelezettségeiken túl segítettek olyan esetekben is, amikor nem láthatták, hogy az aktuális vevő neve mögött esetleg több tízmilliós rendelésállomány áll.
Szóval tényleg elégedettek voltunk az ügyfélszolgálati munkájukkal, hozzáállásukkal.Nem tudom, hogy az új többségi tulajdonos "racionalizálta-" az ügyfélszolgálati munkát, de simán el tudom képzelni, hogy pénzt láttak a maguk felé lazításban.
Kérdés, hogy az alapítók hogy vesznek ebben részt.MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Boond
addikt
válasz ittakary #18588 üzenetére
már fent van most néztem meg:
http://hirtv.hu/panaszkonyv/masolat-elszalltak-panaszkonyv-1374776
28:42-től - második esetben, elsőre 32:00 volt érdekes.
De most sikerült előre tekerni, elég szar a "időpontra ugrás"
5,3 milliárd árbevétel, az komoly 1 nap alatt Emag bf.
[ Szerkesztve ]
-
MaGa
csendes tag
"szerinted a fogyasztó érdek mellett kiállás abból áll, hogy ezt csinálod?"
Ha az 'ezt' azt jelenti, hogy leírom egy publikus fórumon a sérelmeimet és akár tanácsokkal látok el másokat, vagy tanácsokat kapok, akkor igen.
Mint írtam, ha más nem is lesz belőle, legalább neveljük egymást ;-). és ez csak publicitással működik, nem úgy, hogy csöndben elintézem a saját kis afféromat, számolom a vele eltöltött perceket, hogy megéri-e, oszt kész.Ja, és köszi a kioktató segítségnyújtást, de én nem így szoktam intézni az ügyeimet.
Először megpróbálok zöld ágra vergődni a kereskedővel, nem rögtön rohanok az NFH-hoz (bár erre is volt precedens). Én az E-Digitalt korrekt cégnek tartom (korábbi tapasztalataim alapján), de a jelenlegi kommunikációjuk csapnivaló és ezt itt szóvá is tettem.
1. megvettem
2. vásárlásom 'beszerzés alatt' (1/4 lépés státusz lekérdezésnél)
3. vásárlásom 'összekészítés alatt', vagy valami hasonló (3/4 lépés státusz lekérdezésnél)
4. vásárlásom visszakerült 'beszerzés alatt' státuszba.mindeközben zéró kommunikáció az eltelt idő ellenére, majd amikor levelet írtam és felhívtam az ügyfélszolgálatot, akkor két különböző választ kaptam (tehát valaki nem az igazat mondta). A két válasz csak abban egyezett, hogy ezen a héten megkapom a rendelt árucikket, ami mostanra kizárt.
Mivel elkezdtem megosztani a tapasztalataimat (nem szokásom, láthatod a hozzászólásaim számából), ezért természetesen be fogok számolni a végeredményről is, ami akár másoknak is tanulságul szolgálhat.
A vadászos példa pedig rettenetesen sántít, sarkos, de ha annál akarok maradni, akkor én már belőttem abba a barlangba többször, mindenki megelégedésére, de a mostaninál b@szakodós hangulatot érzek a levegőben.
-
Boond
addikt
válasz maj-viktor #18618 üzenetére
Én megkérdeztem a postást, mondta hozott valamit, kiderült pénzt
Kérdeztem a csomagról is, mondja nála nincs semmi, és a postán, ott sincs, talán másnap mentem postára, és ott volt a csomag ennek ellenére, ahogy a weboldal is írta, napokkal korábban.
Régen viszont ilyenkor legalább értesítőt hoztak az embernek... szörnyű ez a digitalizált korszak
-
Tin
veterán
válasz MaCS_70 #18780 üzenetére
oké, akkor hajrá. nem akarok tovább BF károsultakkal vitázni. csak egy jótanács volt, amit nem csak én írtam neked: engedd el.
(#18786) MaGa: olvass figyelmesebben...
Először megpróbálok zöld ágra vergődni a kereskedővel, nem rögtön rohanok az NFH-hoz
majd amikor rákérdeztem, mizu, jelezték, hogy az más készlet, sajnos már nincsharcolj akkor velük, nem kell a hatóság, nem arra való. bátorság, keménység, hajrá neked is!
[ Szerkesztve ]
-
Kasya
nagyúr
válasz maj-viktor #18777 üzenetére
Mi ez a Tchibo-s sztori? Eleg durvan hangzik. Bar ha tenyleg 3ezer korul vettek 50ezres gepet, nem tudom mit problemaznak, hogy nem kaptak meg...
Azonban visszakerni attol, alki mar otthon hasznalja, az nem semmi. -
Boond
addikt
válasz Timmcsy #18678 üzenetére
Telefonon nekem az első bf alatt is sikerült rendelést leadni, amikor oldal sem volt
ált 15-20-30/+ perc és felveszik.De jó tudni, hogy másnak is van beszállításra vár csomagja, bár nekem már előlépett szaküzletben-re csak azt nem tudom miért, amikor ki kéne szállítani
"#18681) Ciccuka válasza Timmcsy (#18678) üzenetére
Mediamarkt-nál is ugyanez a helyzet- Nálam ők már rég rendezték, még hét elején Mikulásra Azt is posta hozta, mint kiderült...
Így csak Edigire várok... hacsak nem lesz új rendelésem addig
[ Szerkesztve ]
-
UHHH
senior tag
Rosszul erted: A tchibo benyelte a veszteseget,
nem anyazott, nem torolte, 1 szoval sem emlitette, hogy hoppa, nem is annyi az ar!
Szepen kiszallitotta, boldogan vettuk at a cuccot!
Az edigital a goreny, a tchibo nem volt az. A tchibo ugyanis europai ceg, nem "balkani", mint MI, magyarok.Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
-
fornettisuti
veterán
en csak popcornozgatok olvasas kozben itt, de azt tudni kell, hogy tchibo a kavebol szerzi a hasznot (amit abba a bizonyos gepbe vesznek), nem magabol a gep arusitasabol, az csak marginalis dolog.
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz fornettisuti #18797 üzenetére
+1111
van ez a ricoh 211 nyomtató, emagon 7k-ért volt, amúgy 15-18 a legolcsóbb. patron bele kb. ugyanennyi, csak az még BF akcióban sincs
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
vasi89
addikt
A posta kezd eléggé nevetségessé válni... Tegnap jött egy külföldi csomagom, 4 körül vettem át, a rendszer azt mutatja h 10:30kor délelőt.. ez mindegy is, de sokszor rendelek postapontra webáruházakból, akik mindig 5-6 körül adják fel és már éjszaka átkerül a logisztikai központba. Tegnap is rendeltem, amit fel is adtak de a nyomon követés szerint még mindig a feladó postán van.. még jó h csak egyik postáról a másikra kellene átvinni, plusz sürgős is, de akkor tüntesse fel a posta, hogy nem tudják tartani a határidőt. Ne utólag küldözgesse az sms-t.
[ Szerkesztve ]