Új hozzászólás Aktív témák

  • Jake5

    csendes újonc

    válasz renatto #39983 üzenetére

    Azt hiszem nekem kell majd írnom egy anyázós emailt lassan.
    Három külön rendelés lett leadva, rendelésenként több tétel.

    - Az egyik rendelésnél szétszedték 1-1 tételekre a rendelést, amivel semmi gond nincs is, 1,5 hét alatt megjött minden, kivéve egy terméket, aminél (most kapaszkodjatok meg) módosítva lett a rendelés és a KIFIZETÉS dátuma. Szerintük 11.30-án lett leadva a rendelés és 12.01-én lett kifizetve (nyilván nem igaz, ott a visszaigazoló email, stb). Ennyit a kuponról, meg a 12.03 garantált kiszállításról. Ha holnapig nem jön meg, megy a panasz.

    - A másik rendelésnél ugye szintén a több tétel miatt volt amit már 22-én kézhezkaptam futárszolgálattal, gondoltam is, hogy ez igen, ez már tetszik. Sajnos az öröm nem tartott sokáig, csak a kibontásig, ugyanis a kézhezkapott termékről gyorsan kiderült, hogy bontott, karcos, sérült router (emag csomagolás és benne a dobozon külsérelmi nyom nem volt, egyértelműen nem szállításkor sérült meg). Egyből fel is vettem egy panaszjegyet, ahol cserét kértem. 72 órán keresztül semmilyen válaszra nem méltattak, ekkor felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol nagyon segítőkész volt a hölgy, megértette a problémámat, megnézte a panaszjegyet, befoglalt egy ugyanilyen (remélhetőleg bontatlan) router-t, csinált egy visszaküldés jegyet a bontott eszközre, adott kedvezményt az újonnan befoglalt routerre, hogy BF áron jusson el majd hozzám, sőt a futár is már másnap megjelent, hogy elvigye a terméket, ekkor megint jó érzésem volt, végre haladnak a dolgok. Mondanom sem kell, azóta a raktárban rohad, immár szintén 3 napja semmi mozgás, arra várunk, hogy a raktáros bácsi megnézze, hogy nem loptam-e ki az utp kábelt a dobozból és ha nem, akkor majd küldik az újat...Ha így haladunk, talán újév előtt ide is ér majd.

    - A harmadik sima volt, 2-3-4 napon belül ki is szállították, nem volt gond. Fura, én se értem.

Új hozzászólás Aktív témák