-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #39504 üzenetére
Kb ennyiért vettem jól felszerelt, leinformálható, kitűnő állapotú 2005-ös 189e km-es E46 20d-t. Azóta már több mint 10e km-t beletekertem és köszöni szépen jól van.
Én 1.5-2M környékén kerestem valami értelmesebb erejű dízel gépet, amivel kényelmesen tudok pályázni és nem kell rálocsolnom még egy milliót egy év alatt. Hidd el, hogy jelenleg az E46 az egyik legjobb megoldás, mert annyi van mint a szemét a piacon. Persze nem kis meló normálisat találni, és nagyon sok szaron kell átrágni magadat, de simán megoldható.
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #39508 üzenetére
Szerelőm tanácsából indultam ki. Dízel amire nem kell a világ pénzét rálocsolni de normális. Ez volt a kérdésem.
Jött az M47TUD20 valamint a VAG 1.9 TDi. Mivel az 1.9-ek jellemzőbben idősebbek és lelakottabbak, így maradt az E46.Ami újabb az jellemzően költségesebb és/vagy problémásabb.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #39516 üzenetére
Akkor megnyugodtam, hogy nem az én kis amorf testem a válogatós.
szerk: Nekem több sebből vérzik a korabeli BMW-k ülése. Pl hiába van sport ülés, ha olyan magasan ülsz mint egy vadászlesen. Na az alap ülések ezt megfejelik még a kellemetlenséggel is.
A 7-esekben nem szélesebb?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #39525 üzenetére
Én lényegesen többel sem gondolkozom új autó vásárlásán. Lehet én vagyok rosszul bekötve, de ahhoz, hogy egyáltalán egy 20M-s új autó átfusson az agyamon, legalább 100M+ mobilis tőkével szeretnék rendelkezni. Na mivel ez nem áll rendelkezésre, így marad a max 10M-s pár éves használt legjobb esetben. Lízingbe vagy hitelbe pedig nem mászom bele.
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #39531 üzenetére
Na kocsiból nem volt időm kifejteni.
Szóval teljesen igazad van a cégautóval kapcsolatban, csak az is olyan dolog, hogy marhasok vesződséggel jár. Én is gondolkoztam, hogy cégre lízingelek valamit, mert anyagilag talán még meg is érné, hiszen alig generálok leírható költséget, de mellette annyit kellene pluszban pöcsölni vele, hogy inkább kiveszem a magánautó után az üzemanyag költséget és jónapot kívánok. Családban másik két vállalkozásnál is inkább a magán autók után szedegetik ki a pénzt, egyedül két furgon ami cég nevén fut.Persze aki nem lusta, annak ez tökéletes megoldás.
(#39529) bulikavagyok: Hát én úgy vagyok vele, hogy a mobilis tőke 20%-a a max nálam. Sosem lehet tudni, mikor kell visszaforgatnom vállalkozásba, vagy mikor adódik olyan lehetőség, amihez tőkére van szükségem. Nem akarom, hogy ott álljon 4 keréken a pénzem. Ezért nálam perpill ennyi a tető.
A nyugati fizetések pedig iparáganként változnak nagyon. A mérnöki-it vonalon ki lehet ügyesen fogni itthon is jó fizukat akár alkalmazottként is, de ha egy mezítlábas marketinges vagy, esetleg közalkalmazott, akkor baszhatod.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #39540 üzenetére
Hát nekem a 2005-ös E46-ban is hasonló buszkormány van, bár lehet vannak apróságok amik eltérnek, ezt passzolom.
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #39545 üzenetére
Közben én is megnéztem, valóban picit más az enyém is.
-
Xero
nagyúr
válasz Joker94Hun #39592 üzenetére
Jaja ha feszkó esés van, akkor először a váltó hibát dobja, de nem igazán tolja magát limp módba. Nekem megvétel után volt ilyesmi. Meg is állt a szívem, hogy a váltó kuka. Aztán kiderült, hogy a frissen cserélt aksin nem volt meghúzva rendesen a saru.
-
Xero
nagyúr
Én pedig betoltam gyorsan olajcserére és szűrők cseréjére a gépet megint. Túl gyorsan belepörgött a 10e.
Következőnél jön a fekete leves. Lengéscsillapítók, fékek, váltó olaj és szűrő. Szóval kb tavasz végén.szerk: Viszont szerelővel kicsit diskuráltam. Ő ATE helyett Zimmermann tárcsákat, és fogalmam nincsen milyen betéteket javasolt. Valid lehet a javaslat?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Na megvolt a gyors olajcsere.
Ugyebár volt már egy termosztát cserém, de egyre biztosabb, hogy a viszkonak is vége. Öröm-boldogság.
Szerencsére azon túl semmi baja, hibakód sincsen, kop kop kop. -
Xero
nagyúr
Közben este gondolkoztam.
Kérdés a nagyérdeműhöz: Lehetséges, hogy a szenzor kotlott meg? Ugyebár a termosztát vadonat új gyári, új a hűtőközeg, de mégis meghajtás és 5-10 perc ácsorgás után is 85-88 fok közé áll be a víz computer és BC szerint is. Vagy mindenképpen a viszkó lesz a ludas?
Csak ugyebár a szenzor 3e, míg a viszko 30-40e. Annyira nem mind1.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #39637 üzenetére
Pályázás után is ez van. A kieg meg dolgozik, hidegen hintáztatja a fordulatot picit, bár nem tudom. Ez most tényleg ilyen fejvakarás.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #39650 üzenetére
Jogos jogos.
Másik hülye dolog ami eszembe jutott a hőfokommal kapcsolatban. Az létezik, hogy nekem alapból picit alacsonyabban indul a mutatóm? Ahogy nézegettem videókat, mindenhol a fehér vonalról startol a kis hamis, viszont nekem egy jó 3-4mm-el alatta. Így kb függőlegesen is állna melegen ha ezt hozzá számítom.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #39652 üzenetére
Attol meg buzeralja a szememet. Delutan mennem kell majd befotozom milyen hidegen es melegen. Szerintem tenyleg “le van csuszva” a mutato. Csak nem tudom hogy mitol lehet ilyen.
-
Xero
nagyúr
válasz bulikavagyok #39678 üzenetére
Igen. Ilyen értéknél, már jobban megéri magadnak megkeresni kint egy jót, vagy megbízni valakit némi pénzért (becsületesnepper pl), hogy vadássza le a kiszemeltet.
-
Xero
nagyúr
Én meg sikeresen letéptem a jobb első kerékjárati ív alját meg a műanyag csövet ami a fékre vezeti a levegőt. Magas fűben egy bent hagyott mini tuskót nem láttam, aztán ahogy tolattam le róla, huss már recsegett is. Öröm-boldogság. Hétfőn kap újat, de azért bosszantó hogy így ott hagyták, hogy a nyomorult ember ne lássa.
-
Xero
nagyúr
Na ma átnéztük, gyári alkatrészek már úton. A lökhárító bal első betétjét, és a kerékdob alsó részét kell cserélni. A fékhűtő csak szétpattant és eltörött az egyik fül, az menthető, meg talán a lökhárító egyik fülét kell visszahegeszteni. Így is lesz kb 40-50e a móka, de ilyen ez a popszakma.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #39828 üzenetére
Nyilván, de akkor is van egy generáció eltérés.
-
Xero
nagyúr
Nekem is pöcsölős a beállítás, de csak az alap üléseket nem bírom. 183/85 vagyok. Amikor takarítottam az autót elállítgattam az ülés pozit, és legalább fél órán keresztül szerencsétlenkedtem mire eltaláltam a jó helyét. Viszont onnantól hibátlan.
A deréktámasszal pedig legalább egy hetet szórakoztam mire meglett az ideális beállítás.Pedáltól olyan távolságra vagyok, hogy ha mögé a tűzfalra taposok kb 5-10 fokban hajlik a lábam. A kormány teljesen kihúzva és közép-felső állás között fél úton. Háttámla majdnem vízszintes állásban, combtámasz kihúzva.
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #39855 üzenetére
Nagyon megszaladt a benzinesek ára. Ezért is kérdőjeles még nagyon nálam a következő autó. Nem akarok belefutni olyasmibe, hogy a közeljövőben nem engednek be egy-két nagyvárosba a dízel miatt. Viszont ha ez a tendencia marad, akkor kb 25%-al olcsóbban kapok majd meg legalább egy 1-3 éves dízelt, mint a benzines társát.
Ugyan itt, meggyógyult a lebontott kerékjárat, fékhűtő, lökhárító betét műanyag. Végül 45e lett a kis kaland gyári új alkatrészekkel és néhány műanyag hegesztéssel. C'est la vie. Többet fűbe nem parkolok.
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz majnkopf #39959 üzenetére
Különböző BMW-s fb csoportokban fel-fel tűnik hibátlan állapotú. A gombsort és a betétet tekintve mindenképpen. Én is figyeltem egy időben, gondolkoztam, hogy lecserélem a buszkormányt, de letettem róla, marad minden gyári vin szerint.
A szebb M-eseket 50-100e között láttam. -
Xero
nagyúr
Azt hiszem kezdenek döglődni az izzítók. Ma -10-nél csak második tekerésre volt hajlandó indulni, akkor sem valami fölényesen.
Még egy elem a tavaszi listára.
szerk: Ezekből mit érdemes berakni?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz molnarpeter #39989 üzenetére
Lámpa. Relét szerintem még 1x sem hallottam kattanni. Holnap kivárom, hátha csak türelmetlen gyökér vagyok.
Mondjuk közben eszembe jutott, hogy legutóbb sima gázolaj ment bele. Szóval ma jófiú voltam és teletöltöttem megint omw mm-el. Hátha ér valamit.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #40008 üzenetére
Pl: Bundesverwaltungsgericht erlaubt Diesel-Fahrverbote
Gyenge a németem, de még én is megértem sajna.
-
Xero
nagyúr
Az létezik, hogy 0.3bar guminyomás 0.5-1L fogyasztás difit okozzon?
Egy nagyobb körúton vagyok éppen (3000km+), és gondoltam ránézek a guminyomásokra előtte. Elöl rendben volt minden 2.1bar, hátul viszont 2.5 helyett csak 2.2 volt. Fel is toltam 2.5-re. Na most az eddigi pályázós, főutas átlagom lekúszott 6L-ről 5.1-5.5 közé. Átlag sebességem 120 fölött.
Az itteni gázolaj nem lehet, hiszen otthon is premiumot kapott, sőt az út jelentős részét hegyeshalmi mol gázolajból mentem eddig.
Létezik?
A másik, hogy kapott ugye nemrég friss olajat is, és szerintem valami mást rakhatott bele a szerelő, mert olyan mintha kicsit hangosabban járna. Már arra is gondoltam, hogy a fogyasztáshoz is köze lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs