-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #40120 üzenetére
80%-ban pályázom állandóan. Ezért nem tudom hova tenni ezt a nagy difit.
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #40222 üzenetére
10 évig jártam komplett Weitec szettel. Soha a büdös életben még egyszer. Nyilván van kevésbé agresszív setup, de hétköznapokon nagyon nem vicces, hogy még az autópályán is számolod a hajszál repedéseket a seggeddel.
Ha pedig softosabb cucc kerül be, akkor meg igazán értelme nem sok van, hiszen nem lesz számottevő a változás kanyarokban.
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #40265 üzenetére
Most nekem is KOBE-nel van, de erről nem tudtam. Át is kötöm jövőre, ha még meglesz a vas, mert ez azért nem vicces.
-
Xero
nagyúr
Most a dízel hiszti miatt megnéztem mi van bevésve a forgalmiba környezetvédelmi besorolásnál. Na most a 2005. 05. 03.-as 320d e szerint EURO III. Mégis mobile-n kb mindegyik EURO IV-es 2005-ben. Most mivan ilyenkor?
szerk: Plusz saját tömegnek is 1600kg van beírva. Ez mintha több lenne mint a valóság nem?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Közben megnéztem, és valóban EURO IV-es adatokat hoz alvázszám alapján a gépre az alkatrész lista.
A forgalmiban meg nem egészen ez van. Fasza... Önsúlyt is akárhol nézem vagy 1425 környéke vagy 1525 környéke, de marhára nem 1600 kg.
De örülök...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #40370 üzenetére
Egy 20-asból 20d-vel pályázva, megállás nélkül, végig meleg motorral tudok 800-1000km-t menni. Városban inkább 6-700km a realitás.
Amúgy az lenne az igazi, ha lenne külön egy városi i3 szerű motyó, és mellé valami 30d pályára. Csak az i3 csúnya, meg két autót fenntartani kicsit macera és költséges.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz molnarpeter #40408 üzenetére
Haver most azt kért céges autónak. Kíváncsi leszek rá nagyon.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #40420 üzenetére
Kvótába befért a kamu hibrid miatt. X3-at is nézett de abból a mezítlábas 20d fért volna bele.
Az a vicc, hogy eddig a dízelek pörögtek a co2 miatt, most pedig a hibridekből lehet kb bármit betolni a kvóta miatt.Eddig Q5 2.0 TDI-vel járt, de abból is kirúgott 10l+ átlagot 100e km alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #40473 üzenetére
Az a baj, hogy az igazán jó E46-ok 1.5M-nál kezdődnek és nyilván ott is kinéz az alap első szerviz, meg tuti beesik még ez-az.
Nekem is hiába volt patika a gép, azért egy gátló már nem százas, így 4 gátló csere. Az első fékek is lassan cserések szerintem, így ott is belemegyek 4 fék cserébe, valamint az automatáról is ledobom az olajat. Ezen felül volt már a vásárlás óta még egy olaj-szűrő csere. Bárhogyan számolom ez simán 3-500e közé beeshet összesen.
Bele sem merek gondolni egy 600e-s gépre mit kell rákölteni, bár én eléggé maximalista vagyok az a baj.
midnightstar: E46 30d-ből 1.5-2M között nagyon szépeket kapsz. Szerintem az egy nagyon jó kombó.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #40545 üzenetére
Nekem egy 330e touringra porcosodna igazán. Bár mivel én jellemzően pályázom, így valószínűleg nem jönne ki annyira az előnye, cserébe ott parkolok BP-en ahol csak akarok és nem fognak 3-4 év múlva sem buzerálni nagyobb német városokban.
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #40564 üzenetére
Valójában 2 autó lenne az ideális, de nem mindenkinek éri meg vagy teheti meg, vagy egyszerűen olyan a use case. Ilyenkor kell osztani-szorozni hogy mikor éri meg és milyet venni. Nekem is olyan autó kell legtöbbször, amivel tudok rohanni pályán 500-1000km-t, majd 2-3 napot szaladgálni a városban, ezek után pedig vissza pályán.
A dízel hisztivel pont nem érnek el semmit. Autópálya zabálásra sajnos az kell. Én sem szeretem, szerintem is büdös, és nekem is a benzines fordulatok hangjára porcosodik, de a racionalitás győz ameddig nem nyomtatom a pénzt. Most is folyamatosan őrlődöm, hogy mi legyen majd év végén. 20d, 30d, 30i, 40i. A jelenlegi helyzetemben a 30d lenne a jó választás, de lévén 3 évre tervezek vele legalább, így a cirkusz közepén para. Akkora a hiszti, hogy simán ellehetetlenítenek 1-2 éven belül ha úgy tartja úri kedvük.
Persze közben ott a másik oldal, miszerint ennyi emberrel csak nem basznak instant és talán győz a racionalitás a látványpolitika fölött. Mondjuk ilyesmire elég ritkán láttam példát Európában.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Rám ma egy Hyundai SUV-s papóka húzta rám a kormányt. 4 sávos útra kanyarodtuk rá kis ívben, én mögötte. Ő tötymörgött a külsőben én bementem a belsőbe és haladtam. A kocsim orra már az első kerekénél járt amikor kibaszta az indexet és elkezdte rámhúzni. Annyi volt a szerencsém, hogy nem volt szembe forgalom, így átkaptam egy sávot és ráálltam a dudára. Erre ő is elkezdett dudálni meg bőszen hadonászott a középső ujjával. Egy fiatalabb nő az anyósülésen próbálta csitítani (gondolom ő rájött, hogy papa a hülye), de csak vergődött. Szépen beálltam elé tempomat 40 és kerülj ki ha tudsz paraszt. Így elkocogtunk a lámpáig, ahol tovább mutogatott mikor mellém állt. Én békésen leengedtem az ablakot, de ahhoz már nem volt töke. Na itt untam meg a banánt és dsc off, váltó s és padló. Ott baszódjon meg ahol a jogosítványát lőtte.
(#40595) NoZoli: Ilyen pedig az előző autómmal volt. Belementek parkolóban a jobb hátuljába. Megcsináltattam, majd 2 hét múlva megint belementek ugyan úgy. Cetli vagy akármi egyik esetben sem volt. De biztos csak elfújta a szél.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Érik bennem a gondolat. Mondjuk kiszállni nem fogok, felesleges, attól nem tanul meg vezetni, másokat meg minek tartsak fel.
De a kamerát is inkább szórakoztató célzattal raknám be. Amennyit megyek, annyi hülyével találkozom, hogy egészen sikeres kis youtube csatornát tudnék az anyagból építeni.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #40663 üzenetére
Pedig baszki manapság... Azon vagyok meglepődve hogy a saját garázsomban nem kapok mikulás csomagot.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #40767 üzenetére
Járkálj pár napot egy régi nem projektoros H4-essel, alap izzókkal és egyből jó lesz még egy E46 xenon is.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #41172 üzenetére
Iszonyú nehéz. Kb úgy lép mint egy 330d vagy 530d szóval semmi extra.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41178 üzenetére
Nekem is ez ugrott be elsőre. Mondjuk én évente akár 3-5x is ledobom az olajat, szóval pont nem lenne gond. Na de a turbódezsőnek nem is kell ilyen úri huncutság.
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #41190 üzenetére
Nekem amúgy egy valami tűnt fel vele, bár lehet placebó vagy bebeszélem. Mintha picit hangosabb és remegősebb lenne a motor. Más fődarab nem került cserére csak szűrők és az olaj. Mondjuk az is lehet hogy valamelyik motortartó most kezd megkotlani, csak pont a csere után éreztem meg.
-
Xero
nagyúr
válasz ludsimon #41269 üzenetére
...legyen pénz majomra is.
Én igazándiból semmi extrát nem költöttem a vasra (E46) október óta, csak 2 olajcsere és szűrők cseréje, vettem 4 gátlót, komplett fék csere, illetve még a váltóban fogok olajat cserélni. Ez így kb 3-450e. Ezen felül a plusz kiadás egy termosztát és hűtőfolyadék csere, valamint egy klímatöltés volt. Ez még plusz kb 50-60e lehetett.
Ja még vettem most 4 új nyári gumit, ez még egy 100-as.
Maga az autó 1.5m volt nagyon jó állapotban, de még tudnék rá költeni ha nagyon szeretnék. EGR, turbo, befecskendező pucolás-bevizsgálás, utasoldali deréktámasz javítás, vezérlés vizsgálat-csere.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz ludsimon #41280 üzenetére
Legalább egy beton alap, műgyanta és valami könnyűszerkezetes fa bódé. Az esetek nagy részében nekem is csak egy sima mélygarázsban áll az autó, vagy egy egyszerű fűtetlen tégla garázsban, de bőven jobb mint a semmi.
Kicsit off a témához. Kb egy hete Miskolcon jártam-keltem és mellém állt egy 540i e39 mókolt kipufogóval egészen szép állapotban. Amikor elrúgta neki izomból a pirosnál kicsit meg is könnyeztem. Követtem is egy ideig hogy hallgassam, még talán egy thumbs up-ot is toltam a "műsorra".
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #41336 üzenetére
Anno pár éve vérszemet kaptam, hogy villantós autót veszek. Kipróbáltam Z4 35is-től kezdve 335i-n át S5-ig mindent. Az Audi volt a legdöglöttebb mind közül. A v8-nak szép hangja volt azt meg kell hagyni, de olyan szinten túrta az orrát, hogy mindenre jó volt csak örömautózásra nem. Egy alap A6 gondolom még borzasztóbb.
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #41342 üzenetére
Az S5 konkrétan quattro nyilván és úgy tolta az orrát. Pedig elvileg ezek már hátsóra többet adnak mint a sima A-k. Szóval valószínűleg nagyon döglött.
-
Xero
nagyúr
válasz zsoleszkai #41347 üzenetére
Ahh már kinőttem. Igazán akkor kapott el a láz 5 éve, amikor először jöttek nagyobb bevételek és úgy voltam vele, hogy 26-7 évesen kell kiélni magamat. De szerencsére gyorsan kijózanodtam és értelmes dolgokba fektettem.
Majd ha eljutok arra a szintre hogy a likvid tőkéből ki tudom csengetni az árát, akkor egy 911-es vagy Cayman a cél szigorúan hétvégére és trackdayekre. De ez még nagyon messze van.
Amúgy igen az MX-5 piszok jó több ismerősömnek is van/volt, viszont én anno ezeket hétköznapi autónak akartam (tudom a Z4 nem feltétlenül az) szerettem volna télen-nyáron. Ergo a ponyvatető szóba sem jöhetett nálam.
(#41350) cOxeR: Konkrétan US-ben élő haverom így csinált drift verseny autót magának az MX-ből és vett valami régi Nissant dailynek. Csak ráakasztott egy bazinagy csigát, wide body kit, becsövezés, kormányszög kitolás és jóccakát. Olyanokat ment vele hogy sírtam.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #41355 üzenetére
Nekem már nem lenne szívem egy E46-t gyilkolni pályán. Lehet bennem van a hiba. De annyit lelaktak, összetörtek, átépítettek, hogy túlságosan vigyáznék rá.
Valahogy nekem ha szigorúan trackday, akkor az első ami beugrik az a 911-es. Jó tudom nem reprezentatív, de nem véletlenül van annyi a Nurburgringen sem. Én már egy 997 carrera S-el is nagyon nagyon jól ellennék szerintem. Csak hát az is 20M ami bitang sok egy játékszerért jelenleg.
szerk: Megnéztem van már 10M-ért is. Na majd egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41359 üzenetére
Tök ugyan az.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #41465 üzenetére
Igazándiból waze-el felvértezve nem nagy kaland itthon sem. Nyilván nem biztatok senkit ilyesmire, de évente 1x nálam is előfordul, hogy itthon is 200 fölött menjek. Pont ma volt ez az egy alkalmam, de kicsit meglepődtem. 200 fölött itthon nem szoktam meg azért annyira, hogy szó szerint letolnak az útról. De most valami irgalmatlan tempóban jött meg a seggembe egy Rolls. Pilláztam is amikor az a hegyomlás olyan tempóban jött meg mintha 90-el tötymörögnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest