Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #40302 üzenetére

    fúúú majd leírom a ZF váltós olajcserét meg az EU3 EU4 mizzériát is csak nincs időm... Lényegében gyorsan EU3 vs EU4 E46 v E60 2003-ban kérhető EXTRA volt ha nem kérted akkor EU3 ennyi se több se kevesebb.... (onnan látod "parasztba",hogy vákuumos a turbó vagy elektromos ha elektromos akkor EU4.... )Váltó : Amióta világ a világ semmi baj nem volt a 8L lecserélésével a váltóba :) Ezt a 12L-t cseréld mert csak az a jó kicsit erőltetett :) A Gyári ZF készletben is 8L van és soha nem is volt utasításban 12L lecserélése.... Szerintük is elég lecserélni a 8L-t + a szűrőt és úgy is hirdetik meg 8 év vagy 80-120E Km akkor szerintem semmi probléma nincs ezzel. Sőt soha nem is volt probléma azzal,hogy nem 12L olaj lett lecserélve. De ha ennyire nem lenne gyári és megfelelő így az olajcsere akkor nem árulna maga a ZF egyik váltóhoz se olajcsere készletet. Teljesen jó és gyári utasításnak megfelelő a karter+8L olaj lecserélése.... És nem 1 nem 2 nem 3 váltót és nem 1-2 éve javítottunk..... + még egy a gyári ZF buzulás az olajba,..... :DDD :DDD :DDD Amit én belerakok ZF specifikus kiváló olaj amit sok sok éve sok sok váltón kiteszteltünk(sőt aki csak váltót javít ő is ezt használja... gondolom nem értenek hozzá... :U :U ) .... Sőt ZF titkolja a gyári beszállítót.... :)

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák