-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
midnightstar
tag
Sziasztok!
Májusban tervezek autót venni, napi 160km ingázásra, évi 35-40k-t mennék vele. Újpest-Cegléd, nagy része országút és M0, kevés várossal, ilyen felhasználás mellett szeretnék 8 literes fogyasztásba beleférni.
1,5M körül szánok autóra.Egy FL E46 320i szedán vagy kupé mekkora öntökönrúgás lenne?
Kérlek ne fogjátok vissza magatokat, ha válaszoltok
Köszi, Sz
szerk.:
lemaradt, hogy most autón kívül főleg lakásvásárlásba tolnám a pénzt, szóval fontos lenne, hogy ne fossa el magát havonta valami, daily driver lenne, nem hobbiautó[ Szerkesztve ]
VAC up blyat
-
cOxeR
Ármester
válasz midnightstar #39501 üzenetére
Erre való a Diesel amit írsz. Benzinest nem vennék max valami kis turbósat újabbat.
Karcsú lesz az összeg erre szerintem.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Mértem egyet ott ahol szoktunk azonos távon nem ment jobban a nagy bódé...
Viszont megtaláltam délután,hogy miért is fütyül 2000 környékén iszonyatosan....
Beletört a hengerfejbe a kipucsonk csavarja...
(#39496) CharlieDrop
Turbózás ???
(#39497) Xero
Ehhez a részéhez nem kell már hozzányúlni egy ideig az biztos.... 200E Km-t stabilan mondanék a vezérlésre.
(#39498) Skimaster
A felét nem fizeti ki mert 7-8M egy ilyen kocsinak az ára.... Ez akkor lesz igazán fájó mikor a kocsi értéke már 3M lesz és akkor valóban a kocsi árának a felét ki kell csengetni és ezek nem jobbak lesznek hanem csak szarabbak ugyan ennyi lesz a javításuk....
(#39500) Highend55
Nagyjából ugyan olyan mint a többiről csak pl itt vízhűtéses a turbó. Le lehet őket kapni de kell velük melózni
Esti műszakra még egy csoda V8...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz midnightstar #39501 üzenetére
Erre a hasznalatra valo a diesel. Mivel nagyon nehez nem 3x visszatekert, lefingott 320D -ket, es ugy alapjaban veve E46 -okat talalni, en biztosan egy masik markaban gondolkodnek. Ugyan annyi loveert biztosan talalsz Mo.-n uzembe helyezett, leinformalhato eloeletu, fiatalabb autot.
mod: Pontosan mennyit szansz ra? Ugye az a gond, hogy irod, nem akarsz kolteni ra. Sajnos az E46 is eljutott mar arra a szintre, ahol boritani kell bele a lovet, es mindig lesz vele valami.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
midnightstar
tag
Igen ám, viszont ennyi pénzért szerintem bármelyik másik márkából sem lehet venni olyan dízelt, amelyik nem egy sokszor visszatekert fostartály, ezért szeretnék benzines autót venni
VAC up blyat
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #39503 üzenetére
nem, lámpázás
@(#39505) midnightstar
E46 20d az egyik legjobb dízel erőforrás, bár ezeknél leginkább a futómű lesz a gyenge pont, vegyél egy Puntót, vmi benzinest, olcsóból megvan, ingázni jó. Ha javítani kell valamit, akkor fillérekért van[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #39504 üzenetére
Kb ennyiért vettem jól felszerelt, leinformálható, kitűnő állapotú 2005-ös 189e km-es E46 20d-t. Azóta már több mint 10e km-t beletekertem és köszöni szépen jól van.
Én 1.5-2M környékén kerestem valami értelmesebb erejű dízel gépet, amivel kényelmesen tudok pályázni és nem kell rálocsolnom még egy milliót egy év alatt. Hidd el, hogy jelenleg az E46 az egyik legjobb megoldás, mert annyi van mint a szemét a piacon. Persze nem kis meló normálisat találni, és nagyon sok szaron kell átrágni magadat, de simán megoldható.
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #39508 üzenetére
Szerelőm tanácsából indultam ki. Dízel amire nem kell a világ pénzét rálocsolni de normális. Ez volt a kérdésem.
Jött az M47TUD20 valamint a VAG 1.9 TDi. Mivel az 1.9-ek jellemzőbben idősebbek és lelakottabbak, így maradt az E46.Ami újabb az jellemzően költségesebb és/vagy problémásabb.
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz midnightstar #39505 üzenetére
Nekem volt másfél évig e46 320d touringom,2002-es és nagyon jó volt,én ajánlom,nem kellett sokat költeni rá és nagyon jó autó,persze meg kell nézetni vásárlás előtt.Csak "jól" felszereltet vegyél.
PL -
MPowerPH
félisten
Nekem fel nap alatt keszult el. 1-re vittem, valamikor este kesz lett, masnap elhoztam. Gondolom, ha tisztaban vagy azzal, hova kell nyulnod, akkor rutinbol megy.
Ezredes: Egyebkent ezeknel a leallitas utan meg kering a viz a turbokban, ha szukseges (mar ha van bennuk szenzor, es tudja az agya, hogy most izzanak) vagy a motor leallitasaval a keringes is megszunik?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
fészen ma beindulnak a 16i részerek azzal a dumával hogy kapar/kilinccsel előre/fánk/fúazannyamilyenbika a gép
ugyanitt keresek lámpát/ajtót/sárvédőt
szerk: zalában 5-6cm hó esett, máshol is?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #39516 üzenetére
Akkor megnyugodtam, hogy nem az én kis amorf testem a válogatós.
szerk: Nekem több sebből vérzik a korabeli BMW-k ülése. Pl hiába van sport ülés, ha olyan magasan ülsz mint egy vadászlesen. Na az alap ülések ezt megfejelik még a kellemetlenséggel is.
A 7-esekben nem szélesebb?
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz midnightstar #39501 üzenetére
Nekem M43B19-el van E46 touringom 99/10.ik havi.Kintről, végig vezetett szervízkönyvvel,3.ik tulaja vagyok 178ekm-rel jött be.(Papírok, dokumentáció,szervízkönyv alapján igaz.) Pályán 120-150 között 8,8-at eszik.
Szerintem menne ez lejjebb is ha ki lenne takarítva a motor rendesen.
750-be jött be, első szerviz kb. 100k ment rá.
Ami hátra van:
2 küszöb cserés lesz,bal hátsó ívet lakatoltatnom kell,hátsó ajtó Touring betegséges(kezd a festék lepattogni az üveg ajtó aljánál ahol megáll a víz)
Ezen felül:
-nem jó a mikrokapcsoló az üvegajtónál 8k
-most a komplett hátsó ajtót nem tudom nyitni,mert megnyakkant a mikrokapcsoló amivel nyílik az ajtó 10k
-kattognak az ablakok ha lehúzom őket, ez átvezető csere, ez is touring betegség 15k
-csak nagyon közelről nyitnak a kulcsok(új kulcs is) van valami szenzor a hátsó szárnyba azt javasolták,hogy cseréltessem.nem tudom mennyibe kerül.
-hátsó szélvédőben szakad a fűtésszál 15k
-Idén esedékes lesz a 4 tárcsa 4 betét csere az 60k
Ha találsz egy vállalható autót, vidd el Ezredeshez,és megmondja ő neked,hogy megszabad-e venni.
Tök mindegy mennyi km van benne, ha karban volt tartva akkor jó autó.
Én mint már sokszor írtam bánom,hogy 1,9B-t vettem,de első autó,és az asszony hajtja,de megbízható,nem túl drága az alkatrész,mert mindenki ilyet bont. -
Hikvision
senior tag
válasz Newlachka #39521 üzenetére
Mivel általában egy autóban mindent kilométer/életkor-ra terveznek, ezért ez a sok kilométer jó karbantartás, általában a fiatal autókra szokott helytállóbb lenni.
Az öreg autóban kilométer függetlenül is elöregszik minden, és ha még sokat is ment akkor hiába cserélik rajta a kopó dolgokat, mindig elfog fáradni valami, mint itt a listádból is szépen látszik. Nyilván ezek még csak aprópénzes dolgok, de annál bosszantóbbak. Egy BMW (vagy már általában a német autók) addig jó ameddig garanciális.
Pedig tényleg baromi jó autók lennének, ha nem terveznék őket rövidtávra, hogy az első tulaj aki a legtöbb profitot hozza nekik vegyen minél hamarabb egy újat.20 éve a PH-n.
-
Newlachka
őstag
válasz STC Speed #39523 üzenetére
én csináltattam,komplett új kulcsot,és nekem az sem segített....
Aki csinálta nekem a kulcsot, ő javasolta,hogy a hátsó szárnyban lévő modult szerezzem be,cseréltessem/cseréljem ki.Elvileg 20-30m-ről nyitnia kellene,de jó ha 4-5ről nyit...sőt van amikor az autó mellől is csak nehézkesen hajlandó.
Lassan utánajárok ennek a témának is.
Amúgy ha rombusz kulcsod van, az roncsolás mentesen nem szétszedhető,így jobb ha szakemberhez fordulsz.Amikor szikével megvágod a házat,könnyel levághatod a chipről a dolgokat.
18k-ért csináltak nekem teljes értékű kulcsot 6 hó garival..(#39522) Saycz:
Addig míg MO-n itt tartunk,hogy 28 éves létemre nettó 300+os fizuval(asszony n250+) nem tudok/dunk azon elgondolkozni,hogy új autót vegyünk,pedig egyáltalán nem az alsó kategóriában keresünk,addig mindenki megpróbálja azt az autót megvenni,ami az értékrendjéhez passzol, ebből adódik az,hogy MO-n létjogosultsága van egy 18-20 éves autónak,még 3-5 évet szolgálni.
Van ismerősi körben ugyanez a motor/váltó kombós sedán amiben 385k van,és azon kívül,hogy váltócserére vár semmi baja.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #39525 üzenetére
Én lényegesen többel sem gondolkozom új autó vásárlásán. Lehet én vagyok rosszul bekötve, de ahhoz, hogy egyáltalán egy 20M-s új autó átfusson az agyamon, legalább 100M+ mobilis tőkével szeretnék rendelkezni. Na mivel ez nem áll rendelkezésre, így marad a max 10M-s pár éves használt legjobb esetben. Lízingbe vagy hitelbe pedig nem mászom bele.
-
Newlachka
őstag
válasz STC Speed #39523 üzenetére
Nekem valami ilyesmit kell keresnem a touringba.
Cikk(#39526) Xero:
Azért mondom,hogy nem véletlenül vetemedik az ember ilyen autóra attól függetlenül,hogy magyar viszonylatban nem keresünk rosszul.
Nem akarnánk mi 20+M autót,de azért egy 4-5 éves autóra már fájna a fogunk -
nagyúr
Nem Te vagy rosszul bekötve szerintem. Vagy nem csak Te. Én sem gondolkodok soha új autóban, az első 1-2 éves "óriási" értékcsökkenés miatt. Én egyébként mindig úgy tartottam, h a teljes vagyonod (nem mobilis tőke) 10% maximum 15%-nál ne álljon több egy autóban. A Becsületes Nepper meg azt mondja (ha jól emlékszem ő mondta), h max 3 havi fizudért vegyél autót.
Plusz abban is egyetértünk, h a hitel minden formája kizárva. Ha valaha megfordulna a fejembe, h hitelt vegyek fel, csak olyan eszközt vennék belőle ami hozza a pénzt, nem pedig viszi.Newlachka: Magyar viszonylatban tök jól kerestek! Szerencsére egyre inkább jellemző itthon az európaihoz közelítő bér.. Egy kis odafigyeléssel egy-két év alatt simán össze tudtok rakni egy jó állapotú 3-5 éves autóra való pénzt.
(#39528) Xero : Nagyon szép! Simán letagadhatna akár 100 ezret is.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
-
Newlachka
őstag
válasz bulikavagyok #39529 üzenetére
én betartottam a nepper szavát.
Nem is erőltettem az 1,5-2M-ás E60/c-klasse/A4-A5 kategóriát.
Nekem ez fér bele megerőltetés nélkül, szerviz terén is.
Plusz hárman tanulunk meg rajta vezetni,így tudom,hogy mit fog kapni szegény..És elegem van a rom 4-es golfokból,meg passatokból.Másik gond,hogy alacsony az asszony, aztán sok modellben nem érte ki a kuplungot teljesen..
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #39535 üzenetére
hát pedig az alap modelleket,punto,megane2,206-307,és kb a német gyártókon kívül az összes gyártóban az az 5cm hiányzott.
VW,Mercedes,BMW,Audi,Skoda ezek maradtak amik méretbe jók.
155 körül van,de koppig előrehúzva,és fel állítva(mert egyes modellekben a fel mozgatással is előrébb megy az ülés) sem kényelmes neki. automatát nem akart...kész káosz volt az autóvásárlás nekünk...
Szerencsére az ismeretségi körben nagyon sok autó volt,és így sokat ki tudtunk próbálni,és leszűkíteni a kört.
Így lett BMW-nk, ami jó neki sőt még egy fokozattal visszább is tudja tenni az ülést.
Más is kiröhögött minket,mindaddig míg be nem ült a kocsijába,és elhűlt a a tulaj,hogy ba*ki tényleg nem jó.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #39531 üzenetére
Na kocsiból nem volt időm kifejteni.
Szóval teljesen igazad van a cégautóval kapcsolatban, csak az is olyan dolog, hogy marhasok vesződséggel jár. Én is gondolkoztam, hogy cégre lízingelek valamit, mert anyagilag talán még meg is érné, hiszen alig generálok leírható költséget, de mellette annyit kellene pluszban pöcsölni vele, hogy inkább kiveszem a magánautó után az üzemanyag költséget és jónapot kívánok. Családban másik két vállalkozásnál is inkább a magán autók után szedegetik ki a pénzt, egyedül két furgon ami cég nevén fut.Persze aki nem lusta, annak ez tökéletes megoldás.
(#39529) bulikavagyok: Hát én úgy vagyok vele, hogy a mobilis tőke 20%-a a max nálam. Sosem lehet tudni, mikor kell visszaforgatnom vállalkozásba, vagy mikor adódik olyan lehetőség, amihez tőkére van szükségem. Nem akarom, hogy ott álljon 4 keréken a pénzem. Ezért nálam perpill ennyi a tető.
A nyugati fizetések pedig iparáganként változnak nagyon. A mérnöki-it vonalon ki lehet ügyesen fogni itthon is jó fizukat akár alkalmazottként is, de ha egy mezítlábas marketinges vagy, esetleg közalkalmazott, akkor baszhatod.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mr_kickass #39540 üzenetére
+benzines
-
cOxeR
Ármester
válasz mr_kickass #39540 üzenetére
Ezt a buszmegállóból gondoltad?
-
veterán
válasz mr_kickass #39540 üzenetére
Imádtam ezt a kormányt.
Hétfőtől én is beléptem a klubba.
Megvettem végül a 2006-os 330D kombit aki még emlékszik rá.
Majd lehet Ezredes kollégához elviszem átnézetni, csak ne lenne olyan messze.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #39540 üzenetére
Hát nekem a 2005-ös E46-ban is hasonló buszkormány van, bár lehet vannak apróságok amik eltérnek, ezt passzolom.
-
Mindegy, ha a kormányról nem is, a műszerfali tempomat kapcsolóról tudjuk, hogy fl előtti.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #39547 üzenetére
De lényeget nem látjátok KORMÁNYFŰTÉS apukám KORMÁNYFŰTÉS
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
Dikk milyen jó állapotban van az első BMW-m
Igaz új gazdinálNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #39545 üzenetére
Közben én is megnéztem, valóban picit más az enyém is.
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Óra topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...