-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #39435 üzenetére
Szép!
Ezt vetted meg?
[link]15 ezrenkent egy szar focusban is illik olajat cserélni, ez elég ritkára sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #39445 üzenetére
Az baj,hogy te hiszed ezt Vitatkozni nem akarok több rálátásom van erre mint neked... És hiába mondod a NÉMET A NÉMET Ott sincs kolbászból a kerítés... Mikor hazaérkezett a friss NÉMET !!! Premium Selection-ös kocsi és itthon derült ki,hogy sérült autó volt és javítva volt úgy adták el abból volt azért botrány.... Természetesen nem vonatkozik ez mindenre de azt magyarázni,hogy orvos volt az előző tulaj... És akkor mi van ? Lehet az emberekhez nagyon ért de lehet a kocsikhoz fingja sincs ( persze ettől függetlenül lehet,hogy ért hozzá csak ne ez alapján legyen már valami jó vagy rossz... ) .... Meg a Német leszarja,hogy 10E Km-nél kéne olajat cserélni viszi majd 30 után mert ez a gyári utasítás meg sehol máshol se cseréljünk olajat mert a BMW azt mondja Lifetime... És a jó NÉMET ezt el is hiszi minek lecserélni.... A diffibe már leeresztő csavart se raknak nehogy könnyen kicseréld az olajat Ilyen egy váltóolaj ami jó ? Mert szerintük Lifetime ezt se kéne cserélni alig pár éves és 100E Km sincs benne....
Én független szervizzel vizsgáltatnám át a kocsit és az alapján döntenék. Természetesen nem mondtam,hogy rosszul választottál csak ne ajnározd ezt a Német meg orvos meg Premium Selection dolgot ennyi. Béke és szép autó gratulálok
(#39451) cOxeR
Dehogy ez Magyar és még a belső szín se azonos
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szőröscica
addikt
válasz bulikavagyok #39445 üzenetére
Ott is trógerek dolgoznak, ne hidd azt, hogy nem. Bécsi BMW-nél szervizelt autót vettem, szép kis gányolások voltak benne. Meg ahogy írod, 25 ezrenként cserélik benne az olajat. Lol, én a csóró magyar minden autómban 10 ezrenként cseréltem és fogom is.
Apám meg orvos, megvenni az autót van pénze, ahogy lehet pénze bármilyen ügyvédnek, vállalkozónak, bankárnak, lottónyertesnek is. Használni meg úgy használja, hogy én sajnálom szegény autót.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Köszi! Nem, én Németországban vettem. Illetve az enyém cabrio.
H.Ezredes: Igazad van, attól függetlenül, h német még lehet sz@r. Azt, h orvos volt az előző tulaj teljesen hidegen hagy - de ezt már kifejtettem korábban is. Csak azért említettem meg, mert korábban írta vki, h ez mekkora kamu duma -amivel egyet is értettem - de most kiderült, h ez esetben nem volt az.
joamilestoné: Simán elképzelhető, h igazatok van. Én viszont úgy gondolom, h ott kisebb eséllyel lehet lyukra futni.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz bulikavagyok #39435 üzenetére
Üdv a kabriósok között
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39450 üzenetére
Csak a betetek. Tarcsak elbirnak tan 3 betet garniturat.
Akkor 25k -s olajcsereperiodust kovettek. Azert ezt majd csokkentsed le olyan 15k km-re, az a maximum egeszseges hosszutavon. Lanc meg okes lesz, de pl. 1-2 porolto legyen nalad a csomagtartoban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
Köszi!
BMW001: Több mint 100 ezret elbír a két első tárcsa? Én ettél kevesebbre emlékszem. Főleg egy automata autóban. Remélem, h igazad lesz, mert nincs kedvem cseréltetni a közeljövőben. Úgy terveztem, h a 30 ezres periódus amit most "kaptam hozzá" bőven kitart jövő tavaszig (évente max 15 ezret megyek). Maximum addig amúgy is el szeretném adni az autót - mivel akkor még 1 év garival piacképes lesz. Utána már jóval kevésbé.
Ezt a túl hosszú olajcsere periódus "parát" nem értem egyébként. Miért mondja azt a gyártó, h ~30 ezrenként cseréltesd csak, ha az árt az autónak? Ráadásul az olajcsere általában plusz bevételt hoz nekik. Az előző autómon (Lexus) 15k volt megadva, de több mint 10 éve is volt már olyan Audim amin ugyanúgy 30k volt megadva mint most ezen a BMW-n -ami persze soha nem volt több 25-nél a komputer szerint. Nem értem, h min múlik ez.. Világítsatok fel, pls!
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz bulikavagyok #39458 üzenetére
A fék az hadználatfüggő. A szalonból kihozott citroen jumperem 120ezernel sem jelez fékpofacserét. Több mint felet pályázva használjuk. Megy bele a km, de ugye fékhasználat nulla mellette.
Az olajcseréje is vicc, 48000 km a periódus. Kapásból 8 majd innem számolva 20ezrenként cseréltük. A szervizben is csak a 48 és 96k elérésekor vittem el, amúgy ők is röhögnek ezen a majd 50k intervallumon. Közben itthon lett megoldva a velejáró szűrőkkel együtt.
Nem kell mindent elhinni a gyárnak sem. -
nagyúr
-
nagyúr
válasz STC Speed #39462 üzenetére
Köszi!
Igaz én nem vagyok szakértő, de tapasztalataim szerint igaz az az általános vélekedés miszerint "minél újabb annál szarabb minden autó".FIREBLADE78: Nekem tetszik, de nem merném megvenni ilyen világos belsővel. Egy ilyen autóba én legszívesebben csak zokniba szállnék be.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #39464 üzenetére
Írd be autós topikba,hogy vettél egY új bömöst. Szétszednek az irigy kutyák
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gsx-rr #39443 üzenetére
DPF és EGR offot nem pártolom, mások orra alá nyomod a kormot, jogtalanul kap kedvezőbb környezetvédelmi besorolást, regadó is sántít így, és nem megengedett semmilyen átalakítás, amivel romlik az eredeti károsanyag besorolás. Legfeljebb az intake flap kiszedésre mondanám, hogy ízlés kérdése, a motor elvan anélkül is, csak gyengébb.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #39465 üzenetére
Egy használt, négyhengeres BMW-t miért irigyelnének?!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #39467 üzenetére
Oszt mi a problemad vele? Ez nem tartosberlet meg auto lizing, ami mogott tisztara mossak a lovet, es nem is banki auto lett, ami itt Mo.-n nagy divat. Azert az a jellemzobb inkabb, hogy a 3 millios autot is hitelre veszik....
Bar az "irigy" szot en sem tudom hova tenni, miert kellene irigynek lenni barmire is?!Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
A kabriók nem is arra vannak, hogy gyorsan letudd A-B szakaszt
Lenyitod a tetőt, és szépen elgurulgatsz, hogy mindenki csodálhassa a kocsidat, mert legyen akármilyen motorja, bámulni fogják. Ez egy teljesen más életérzés, ami távolról taszító lehet másoknak (főleg mikor üvölt ki a zene a kocsiból ).
Teljesen rendben van a 4hengeres diesel. Hangja oké vacak, viszont 1,5 literekkel kevesebbet eszik 100on a 6hengereshez képest, és az autósok többségét ígyis otthagyod vele, tehát szerintem tökéletes "kompromisszum".
Ettől függetlenül ugyanazt tudom hozzátenni, amit haveromnak is mondtam mikor a 440i cabrióját vette, hogy vehetett volna inkább egy E93-ast, mert funkcionalitásban ugyanaz, és negyed annyiból megúszta volna.
Ugyanaz a tetőmechanika (igaz, lecsukott tetővel nem lehet kiemelni a csomagtartóból, ami jó dolog az újnál), ugyanúgy keménytető, csak minden eggyel frissebbe csomagolva. Egy e46-ról érdemes volt váltani E93-ra (vászonról keménytető lett), de E93ról 4es cabrióra sztem nem (vagy csak elfogult vagyok).
Ülésszellőztetés továbbra sincs, a nyakmelegítő ülés jó dolog, de 15fok alatt nem kabriózok, addig pedig eddig is rendben volt. Individual hifi megszűnt, a csúcshifi nem szól akkorát mint e93ban, cserébe lehelettel tisztább a hangzása. Lett egy modernebb internetes spotify-os navi, hát én mp3-azok a mai napig, és megszűnt az, hogy be van borkulva a navi, napfényben cumi a használata.
Tehát jó-jó a 4es cabrió, de kb. ugyanezeket a funkciókat megkapni egy e93-ban is, nem történt akkora előrelépés, hogy érdemes lett volna generációról generációra váltani, a következő 4es pedig már elvileg vászon lesz.
Extra pont a 4es mellett a 8fokozatú automata
Nekem továbbra is e93 m3 a projekt. Majd 1-2 év, és veszek is egy ilyet hétvégi autónak. Hétközbe meg marad az e93 330d -
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #39458 üzenetére
Na ezek miatt olyanok az autók amilyenek... Mert mindenki csak használni akarja de költeni senki nem akar rá... A Másik meg a motornak az ideális 10 nagyon max 15E Km lenne az ideális. Persze ezek az új motorok jobban kibírják a hosszú olajcserét maximum 3 év alatt öregedik a motor 6-ot 8-at. Másrészt hamarabb szétmegy a motor meg kell venni hozzá az alkatrészeket + Mikor adja a gyár a csomagokat,hogy service inclusive plus és az olajcsere benne van hülye lesz 10E Km után cserélni mert kibírja a motor csak ahogy te se akarsz féket cserélni úgy más se akar olajat cserélni saját zsebből mert az pénz !!! Ha 10-15E Km-nél előírás lenne a kötelező olajcsere minden szűrővel sokan meg se vennék az autót mert nem akar költeni erre. Sajnos rengeteg sőt még annál is több ilyen ember van. Amikor valaki a 15-20M-os kocsijára sajnál 20.000 Ft-ot belekölteni szerinted vinné sűrű olajcserére ? És a gyárnak az a lényeg,hogy vegyél új kocsit. Kint pont leszarják,hogy BMW. Új autó használja de nem költ rá csak a gyár által előírt dolgok pl 25-30E Km-es olajcserék.... majd 2-3-4 évesen eladja és jön a következő arc aki megveszi,hogy mekkora király autó holott leszarta az előző tulaj is mert úgyis eladja azelőtt,hogy bármi baja legyen neki jó ez az olajcsere periódus..... Majd a második tulaj se akar rá normális olajcsere periódust és féket se és így tovább.... Így kerülnek az autók olyan állapotba amibe vannak.... Megelőzhető lenne sok minden de az első 1-2 (-3) tulaj ezt lefossa a lényeg,hogy ő új / újszerű autóba üljön és ne kelljen rajta gyakran olajat cserélni se semmit..... Erre jönnek a Lifetime olajak amik ugyan úgy egy nagy átb@szás... Leereszted a váltóolajat / diffit és 100-150E Km-után egy hígfos égett szar. De nem kell cserélni mert Lifetime.... Hát persze.... Levegőt se kell venni csak percenként egyet... Kibírod nem ? Nem szükséges akkor többet lélegezni.... ( TISZTELET A KIVÉTELNEK ) [link] Itt egy cikk róla nagyjából én is így gondolom azt még hozzátenném,hogy a hosszú olajcserénél elöregedő motorolajjal még regenerációt is indít a kocsi telefossa gázolajjal a motorolajat és csapágyas is lesz..... Mikor jönnek,hogy nem fogyaszt olajat a kocsi 2 olajcsere között mekkora ász közben egy fölhígult fossal járnak az emberek. Valaki átlátja ezeket valaki leszarja valaki annyira nem ért hozzá,hogy csak na....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Barátnőm E90 xenon lámpájába szeretnék venni izzót, de annyi féle van, hogy gőzöm nincs milyet kellene. Tudnátok pontos típust írni ami ajánlott?
Néztem olyat, hogy Cool Blue Intense, meg Osram Night Breaker Unlimited, de azon belül is különböző számozásúak vannak.
-
nagyúr
válasz H.Ezredes #39471 üzenetére
Az, h nem szeretnék féket cseréltetni rajta nem jelenti azt, h nem is fogok. Ha kell cserélem, csak nyilván nem örülnék neki. Egyébként én mindig full rendben tartottam az autóimat minden téren. Az előző autómat is úgy adtam el, h bőven a piac felé árazhattam a makulátlan állapota miatt - és az első ember aki megnézte meg is vette.
Az olajcserét pedig eddig is a gyári ajánlás alapján csináltattam (mint minden mást is) és ezután is így fogom. Ezzel az autóval valószínűleg nem fogok 15 ezernél többet menni, ezért nem hiszem, h nagyon kiszúrnék a következő tulajdonosával. Sőt.BeZol: Pontosan! A kabriózás nem a sebességről és a kanyarvadászatról szól. Amúgy nem mintha ez a motor egy kupéba kevés lenne -lehet, h azt is ezzel a motorral vettem volna. Nem tudom, h egy 8 másodperces 0-100 és egy 228-as végsebesség mire nem elég -oké gyorsulási versenyre biztosan nem. Nekem mindenesetre mindenre. Volt már ettől erősebb autóm is, de ahogy öregszem egyre inkább lassulok, és ezt a teljesítményt sem használom már ki.
Nemrég próbáltam haverom 300 LE feletti Audi A5-ösét (3.0 TDI), és rendesen noszogatnia kellet, h ugyan lépjek már oda neki.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39473 üzenetére
Ezeknel az uj bomosoknel gazos a fek, mert csak a gyarit szabad belerakni, es bizony a fektarcsa arakat szep osszegben merik... Nekem pl. az elso fektarcsa+betetek, fekolajcserevel egyutt cakk £580 -ba kerult. Ami lazan tobb, mint 200k. Egy VW -re vagy Fordra meg kijossz szerintem 80k korul. Szerencsere nem minden alkatresznel ez a jellemzo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz MPowerPH #39474 üzenetére
Oké, köszi, legalább tudom, h mire számíthatok. Egyértelmű, h csak gyári mehet bele és csak szakszervizben.
Amúgy vicces, de az eddigi legolcsóbb fenntartású autóm egy Lexus volt. Toyota szervizbe hordtam és minden egyes alkalommal kb fele annyit fizettem mint például egy Audi szervizben korábban. "Nagy szervizt" is csináltak rajta 100k alatt. Forddal még nincs tapasztalatom.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bulikavagyok #39473 üzenetére
Tudod, ez a gyári ajánlás manapság már tényleg csak marketingduma, semmi több. A BMW szerint élettartam töltetű az automataváltó is.
Ha meg megveszed a ZF karbantartócsomagját, akkor rögtön szembejön a papíron, hogy igazából 8 év vagy 120 ezer km a váltó gyártója szerint. Az én autómban most van 220 ezer km, és a váltókarter alapján egyszer már volt benne 7-8 évvel ezelőtt cserélve az olaj. Mégis miután lecserélte Ezredes benne az olajat és a szűrőt, megfiatalodott a váltó, sokkal-sokkal puhábban vált, pedig előtte sem volt rossz. És ha ezt a pénzt rászánnák a tulajdonosok, örök életig tartanának a váltók.
Na, ugyanez van az olajjal is, volt egy Nissanom egy hírhedten rossz 1.9 dci motorral szerelve (állandóan elszálltak bennük a turbók, 30 ezer km volt először a gyári periódus, majd lehúzták 20-ra, de az sem lett jobb), 10 ezrenként lecseréltem benne az olajat, soha semmi baja nem volt, és nem is ette az olajat. Pedig beletekertem 230 ezer km-t, és meg volt chippelve, egy pillanatig nem kíméltem.
Itt van a mostani BMW-m, osztrák márkaszervizben szervizelték a gyári ajánlás alapján, azaz mikor szólt a kocsit 25 ezer km táján, kapott új olajat. Most nálam 220 ezer km-es korában már másfél liter olajat megkajál 10 ezer km alatt. Híresen fos az M54 az olajfogyasztás miatt, de ha 10 ezrenként lecserélték volna ebben is, akkor most sokkal kevésbé lenne ki a bele. Diffi ugyanez. Sosem látott új olajat, mivel a BMW szerint lifetime töltet, de legalább egy tömítés is elfosta magát benne - nálam már visít is.
-
nagyúr
válasz szőröscica #39476 üzenetére
Örülök, h ezt leírtad (leírtátok), így végre én is megértettem. Bár az még mindig nem teljesen világos, h a gyártó miért ennyire megengedő ezekkel a szervizperiódusokkal. Mert szerintem hosszútávon nekik is az lenne az érdekük, h vidd minél többször és minél később romoljon el. Mind1, ezt már valószínűleg soha sem fogom megérteni. De a műszaki része legalább már tiszta.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bulikavagyok #39477 üzenetére
Flottánál nagyon nem mindegy, mennyi időre esik ki az autó, és mennyibe kerül a szerviz x évre/km-re. Azt a pár évet elviselik, a service inclusive is a tervezhető költségek miatt előnyös.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #39478 üzenetére
Teljesen logikus amit írsz! Csak ugye én soha nem gondolkodom "flottás fejjel".
Szerk: Egyébként szerintem tesómék Tőletek vettek kb egy hónapja egy 1 éves ezüst színű Titanium C-Max-ot.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
A nagy teljesítmény se arra való, hogy letudd gyorsan A-B szakaszt. Azért van, hogy ha épp van alkalmad, kedved, akkor ott legyen a segged alatt és kapd meg azt a gyorsulás érzetet, amiért vetted.
Szerintem nem azért jó egy kabrió, hogy lehessen vele városba vagizni... én azért vettem, hogy ha elmegyünk valamerre kirándulni, akkor egy szép tájon, lehessen élvezni a szabad levegőt és még sorolhatnám.
Nekem pl szóba se került kemény tetős kocsi, persze nagy kényelem, de szerintem egy igazi kabrió az vászontetős, de ez is egy megoszló történet.
Ha megnézed az új Z4-et, az se lesz kemény tetős, mert az egy zsákutca egy szempontból.
Felszereltségben én nem vagyok mérvadó, nem vagyok egy kényes felhasználó, persze változni fog idővel... -
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #39482 üzenetére
Ja, értem. Nekem is beszólnak, hogy bezzeg bmw-vel jár, közben egy új japo, sőt koreai x millió plusz... Persze nem tudják, mit hagynak ki, hogy nem propelleressel járnak.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #39481 üzenetére
Altalaban akinek kabrioja van, legalabb is ha vaszontetos van egy masik autoja. Legalabb is nalam igy volt.
Sot! A tetot fel se huztam 3 evig, mivel garazsban alltam,csak akkor ha veletlen eleredt az eso ut kozben,vagy amikor leimpregnaltam rendszeresen.[ Szerkesztve ]
-
Joker94Hun
tag
M57D30nál lehetséges hogy az egr hűtő elvan repedve és “megeszi” a vizet? Folyni nem folyik sehol,de mégis lassacskán mindig utánna kell tölteni picit... Na meg sajnos az olajat is csipegeti de ott a turbóra gyanakszom.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Joker94Hun #39486 üzenetére
Előfordulhat,hogy elreped igen de így látatlanba azért....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Pasztmek, biciklimen vastagabb lánc van, mint ami ezen a 18d-n volt.
-
Xero
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...