-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Mr President #38048 üzenetére
Az F30-at nem ismerem, az E90-ben mind szar. A legkevésbé hoki a széria elejéről az N52B30, de az se valami remekmű. Inkább vegyél egy 25d-t, ami még a 3 literes blokkos, az egy nem kihegyezett, fasza motor (és ezt úgy mondom, hogy én magamnak következőnek szívó, közvetlen befecskendezéses F11-et akarok, ami igazi mazochizmusra vall).
Amúgy az F30 benzines kétliteres négyhengereséről nem írtak eddig rosszakat, de nem beszéltem senkivel, akinek lett volna, mindenkinek a 18d kell mpakettel.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
(#38042) Gabesz25
Keress meg privátba
(#38027) Lion81
Ha gondolod te is keress meg privátban tudok segíteni a vásárláskor átnézéssel / tanácsadással szervizzel
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Mr President
senior tag
válasz szőröscica #38051 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Így első ránézésre szimpatikus az F30as kétezres 184 lovas motorja. De nem igazán találok róla én se a neten semmit. Ez mondjuk lehet jó is, ha bűn rossz lenne annak csak lenne nyoma
Elég keveset megyek, van hogy évi 10k km sincs meg, így a dízelt kizárom, meg mindenhonnan azt hallani több a baj vele.iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
mbwrestling
csendes tag
Sziasztok!
Jelenleg egy 2010-es e90 320d tulajdonosa vagyok, 163 lovas N47-es motorral. (183 ezer km)Kérdésem lenne, hogy kell e félnem a láncszakadásos problémától? Vagy ennél már nem annyira jellemző?
Ha, igen.... Foglalkozik itt valaki ennek a cseréjével? És mennyiért?
Köszi a választ előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz mbwrestling #38055 üzenetére
Attol nem,a turbo viszont eselyes ,hogy hamar cseres lesz.
-
CharlieDrop
veterán
válasz mbwrestling #38055 üzenetére
Keress meg egy H. Ezreses hozzászólást, aláírásába a száma, felhívod
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz mbwrestling #38057 üzenetére
163 lovas nem hajlamos erre.
-
NyalokAA
aktív tag
válasz CharlieDrop #38045 üzenetére
5 évvel öregebb model a w204 mint az f30 milyen érvek szólnak mellette?
-
Xero
nagyúr
válasz NyalokAA #38062 üzenetére
E90-el szemben engem a némileg megbízhatóbb dízel motorok és a kicsit puhább futómű győzött meg. Viszont a futómű dolog az E46-al elszállt (csak m csomagos E90-eket vezettem). Az E46 alap futóműve pont jó.
A motor már nehéz ügy. Az OM651 ugyan hangosabb és nyersebb, de a nagyobb lökettérfogat miatt úgy gondoltam talán kevésbé fog megdögleni. Nem is hallottam annyi rémtörténetet róla.
Ezért is várom/vártam, hogy a 30d-k is frissítést kapjanak, ne csak a 20-25d-k. Persze ez is olyan dolog, hogy az idő dönti el eléggé megbízhatóak-e.
szerk: Részemről most az E46 adott kb egy évet. Illetve én úgy érzem legalább egy évig jól megleszünk. Addig figyelem mi változik. Ha más nem levadászom egy 25d-t F31-ből.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Az e46 futóműve egy fosch... az e36, vagy e90-é sokkal jobb (volt/van mind
E90 azért is érződik keményebbnek, mert defekttűrő gumi van hozzá...Amúgy megbízhatósági és minőségbeli dolgok szólnak a merci mellett, az f30 se sokkal jobb, talán a facelift
Azt nem tudom mennyire nyers a Merci, mert csak 320cdi-t próbáltam, de azt nem éreztem rossznak...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #38064 üzenetére
Sok sok évig kőkemény autókkal jártam. Jellemzően aftermarket utcai-sport gátlókkal-rugókkal. Nekem elegem volt belőle. Már minden repedést és kavicsot ismerek az utakon név szerint.
Igazán az E46-al nincs bajom. Ahol kell bekanyarodik, amit kell kirugózza. E36-ból is csak 325 m csomagossal mentem, illetve szétbarmolt 323 kabrióval. Egyik sem tűnt jobbnak. Compactból volt E46 eddig, de ott legjobb tudomásom szerint hátul valami E30 származék megoldás van.
A gumiban lehet igazság, de valószínűleg a sport futómű még inkább elvett az élményből.
Engem is a megbízhatóság húzott a W204 felé a kényelem mellett, mivel megjelenésben a BMW-k mindig is jobban tetszettek. Ezért is mondom, hogy kivárom mit produkálnak a faceliftelt F30-ak. Több ismerős/haver hajt magán-céges autóként pre lci F30 320d-t. Sok panasz nem volt rájuk. De tényleg kivárok, 10M környékén azért nem pár nap alatt vásárolok már.
A merci motorja viszont traktor. A szó minden értelmében. Hidegen kb mintha nagyapám röffentette volna be anno a zetort. A legviccesebb egy faceliftelt w212-ben vagy w205-ben. A 320 nagyon messze van tőle. Az selymes v6.
-
CharlieDrop
veterán
Ja, nekem e46-nál minőségileg van bajom a futóművel, abszolút nem tartós, vagy legalább is az itteni utakat nem bírja...
A többivel egyetértek
De azt nem tudom mennyire trakesz a 4 hengeres merci dízel Én csak 2012-es B Klasséban próbáltam egy 180 CDI-vel, ott nem volt bajom vele (lehet nem is ugyanaz van benne, mint a C-be E-be, ennyire nem vagyok mercis )...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #38066 üzenetére
Nagyon. Egyik forumos kollegaeknal van otthon egy W212 E250CDI, es sokszor leirta mar, hogy mennyire kulturalatlan.
-
H.Ezredes
őstag
Szettben szeretnék eladni
E92 N57D30 Hengerfej szívószelep kokszosodás megszüntetése és szívó járatok kitakarítása..... Jó móka... Diózásra máshol erre a mókára mondtak így szétszerelt állapotába több mint 150K-t Plusz tréler oda vissza..... Egy kicsit soknak találtuk....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Formaster
addikt
válasz CharlieDrop #38066 üzenetére
Én a 220CDI-ről tudok nyilatkozni, semmi baj vele. Egyáltalán nem traktoros, az utastérbe meg főleg semmi nem szűrődik be. Ahhoz képest az audi dízel egy lelakott zetor. Lehet a BMW selymesebb, de akkor már a benzines méginkább. Aki dízelt akar, az szokjon hozzá, hogy sosem lesz benzines.
-
Formaster
addikt
Más kérdés, kollegám nézeget 2011-es 320i-t, facelift. Mennyire ajánlott ez a motor? Ezekben mind az N57-es, vékony hengerfalú van? Vezetett szervizes, a vétel alkalmi lenne, csak fél hogy szopóroller lesz belőle.
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Formaster #38071 üzenetére
Kellene hozzá egy alvázszám mert lehet N46 és N43 is de szerintem N43 már. Közvetlen befecskendezéses motor. Gyertyák trafók cseréjére érzékeny illetve még a befecskendezőkre. Lehet velük közlekedni nem erőbajnok de kulturált közlekedésre alkalmas. Hengerfeje kokszosodik
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #38069 üzenetére
5 nap alatt azért sokkal hamarabb találni E46-ból. Ebből volt piszok nagy kínálat. Tény és való, hogy hihetetlen dolgokat is láttam. 1.59-ért hirdetett 320d, ami érkezésemkor bikáról is alig indult, majd 5 perc járatás után úgy állt meg, hogy az órák a helyükön maradtak pl.
Ez nem veszít már akkorát az értékéből, így nyugodtabban vettem meg hirtelen felindulásból. -
MPowerPH
félisten
válasz Formaster #38073 üzenetére
E92-vel soha nem volt semmi problemam, cirka 85k km alatt.
F10 -el pedig csak az egyik door handle.
Mig baratom most mar vagyonokat kolt a 7 eves Insigniara, mert minden elromlik rajta, es piszok draga hozza minden. Szoval ezt cafolom...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
STC Speed
őstag
HellosztoK!
E46 320i FL hűtőrendszer légtelenítésbe tudtok segíteni?
Holnap csinálnám így: hidegen légtelenitő csavar teljesen kicsavar,és a tágulásin csurig töltöm vizzel (közben fűtés 32 fok mindenhova).
Utána motor beindit és melegen légtelenitő-csavart megengedni, és ha sima viz jön akkor visszatekerem, és felengedem a hűtőt vízzel,ha kell bele.Kihagytam egyáltalán valamit?
-
szőröscica
addikt
Egyik napról a másikra a jobb oldali tükörlapom belsejében lett egy kb. 2 centis repedés. Kívülről nem tapintható, csak látható. A kilátásban nem zavar, úgyhogy egyelőre még marad, de idővel, ha már minden rendben lesz az autón (talán a mostani utáni olajcserét követően), akkor vadászok egy lapot. De persze ez sem egyszerű, mert fényre sötétedős, és egy régifajta csatlakozó van rajta, ilyenből meg alig találni már olyat, ami nincs bebarnulva.
Minek az embernek veteránautó, ha van egy E61-ese?
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #38077 üzenetére
Handmade És persze megfelelő vegyszerekkel vegyítve.... Kefék nagynyomású levegő porszívó + sok sok türelem... ( még nincs kész csak 4 henger )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #38084 üzenetére
Ja, csak a dióhéj iszonyat drága....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
mennyire beteg egy M57D30TU-ből (e46) 500 lovat akar valaki kihozni?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #38084 üzenetére
Már nagyon unom a banánt sírok... Megcsináljuk a saját diós verziónkat én ezt még egyszer nem fogom megcsinálni.... De az,hogy 150K + szétszerelt állapotba 2X tréler oda vissza az már 170K-ba csinálják de teljesen mindegy mert ha ők szedik szét még drágább és az N57-nek ill N47-nek is megvan az a jó szokása,hogy az EGR csőnek a csavarja belerohad az EGR hűtőbe itt is úgy összerohadt,hogy kompletten az egészet szét kellett szedni... Mind1 is a lényeg közel 200K-ért egy tisztítás kicsit sok.Értem én,hogy drága a dió.... De beszéltem ismerősömmel aki csinált egy diós gépet és mondta nem kell 20Kg hozzá ha normálisan csinálod visszaforgatással kb a negyedével meg lehet csinálni... Mind1 is . Rá kell állni erre és lehet csinálni ipariba mert lesz rá igény csak sokan meghallják ezeket az árakat és sírva fakadnak amit meg is értek.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
mindig is a kereslet es a kinalat hatarozta meg az arat. nyilvan ha nem csinaltatnak meg ~150-ert az emberek akkor muszaly lenne lejebb menni az arral. meg lehet magyarazni miert ennyi ahogy a wc deszka is lehet 150e forint de azert na.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Xero
nagyúr
Valamelyik égéstérben volt téma. Ott beszélt Novoth Tibi a különböző gépekről, megoldásokról stb. Ha jól rémlik elég erős kezdeti befektetés kb mindegyiknél, és a "megmunkáló" anyag is költséges legyen az dióhéj vagy akármi. Számoljunk még mondjuk netto 2-3 óra munkával ami magában 20-50e környékén van. Itt inkább az lehet a magyarázat, hogy a mai kokszolódó szarráhegyezett motorok mellett túl nagy az igény a szolgáltatásra és kevés a szolgáltató.
-
negro
őstag
Emlekszem. Hallgattam ezt is, ahogy az osszes egesteret. TC-et is 2000-tol kovetem. Mikor meg nem is voltak sehol. Ugye nem mind1 honnan veszi a diot. Na meg emlite volt itt a visszaforgatas amit nem is ertek mert nekem meg se fordult a fejemben ezt nem igy csinaljak. A masik tenyezo meg Budapest. Mert ott 2x annyi egy ora munka dijja mint mashol "videken" (Persze a fizetesek is +25%-al tobbek egyazon munkaert) En 5500+faert szervizelek. De mivel 10-en eves ismeretseg van es ha csak par oras munka van akkor munkalap nelkul, sokszor nettot fizetek mintha ott se lettem volna vagy volt pelda "adjal 3 ezret" es nem gond ha ott vagyok es segitek es szerelek en is. Szeretek ebbol tanulni. Es ez marka szerviz.
Szoval 3 oraert ~50e forint elegge tulzo.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
nem, nem tulzó
Az 50-ben benne van a munkabér, az ezen felüli járulékok, adók, a karbantartási költség, a veszélyes-hulladék tárolás (ha kell), és a rezsi is, na meg nem baj ha ebből van azért nyereséged is. Számoljuk ki.
Inkább az a kérdés, hogy mondjuk a 150 ezres diózás költségei hogy oszlanak meg
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #38094 üzenetére
Köszi, még annyi, hogy elég a levegőszűrőboxot kivennem és hozzáférek a trafóhoz? vagy komplett lámpát?
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #38086 üzenetére
Misi te vagy az? : DDD
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #38092 üzenetére
a munkadij az munkadij ahogy az ora ber is ora ber. mindennek az a neve ami ugye: "mindennek legyen a neve az ami, a krumpli leves az krumpli leves" . ez itt nem attol fugg milyen munka van. egy olajcsere oradijja is ugyanannyi mintha hengerfej tomitest csinalnak... szoval a ~15ezer/ora baromi tulzo, ahoz kepest, hogy itt nekem max ~8000 ft.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Lebuktam Én 300 körül megelégszem ( egyenlőre ) Tegnap meglett a 2,35-ös diffi. Ismerősöm Alpina D10-es alól stílusosan Alpina váltó Alpina váltóvezérlő Alpina diffi
Még erősen teszt üzem van stabil 1,65 bar-on megy a turbó. 2 bar-t szeretnék stabilan de úgy néz ki ,hogy ahogy gurulgatok a kettes porlasztó most nem 100-as ott az érték magasabb mint kellene ( 6-os henger meg alapból ugye gyengébb de ezt már 2 éve is mondtam neked.... Mert tönkretetted ugye.... )
A mostani diffihez már olyan erős,hogy állandóan kiforogja magát rendesen tölt a turbó és már vált is.... Kell a hosszú diffi ráadásul az áttétel olyan lesz mintha 6 sebességes lenne úgy fog forogni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Lion81
tag
Köszönöm minden hozzászólónak az infókat próbálom megfogadni és konzultálok az Ezredessel is!
Mégegyszer köszi a gyors válaszokatTDU nick: gabur2 (sárga Mustang GT-R :-)