-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
Sztorno a kerdes Ezredes mert nincs is biztositeka. Csere...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #37099 üzenetére
Attol fugg, melyik stadiumban van. Mert a fotengely sem olcso, es ugye a lanc elobb azt eszi meg.
Na meg irtak is, es en is olvastam mar rola, hogy bizony a hengerfalak os hajlamosak megrepedni.
En mindig azt mondom, hogy miert vegye meg az ember a kozismerten sz@rt, ha kozben lehet venni ugyan ennyiert fiatalabbat, es hatvanyokkal jobbat?Az meg, hogy a top 10 legrosszabb motor( tehat leszukitve) kozott is megtalalhato, nem titok. Mar lehozta lassan mind a nyugati, mind a keleti szaksajto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #37102 üzenetére
Ha ki van cserélve a vezérlés semmi baja nem lesz a főtengelynek Ha nincs karbantartva mindene szétmegy/szétmehet.... Egy átlag állapotban lévő motornak semmi baja nem lesz. Ez a hengerfal sem általános van olyan amin megesik. De ilyen alapon semmilyen motort sem lehet venni Ezt mondom úgy,hogy ezeket szerelem nap mint nap ezekhez adunk el alkatrészeket akár motorokat. Egy normális kocsinak nem lesz baja. Egyszerűen kell a megfelelő karbantartás 150E Km után vezérlés csere és kész Egyik ilyen kocsival sem volt probléma ami rendesen volt karbantartva. De a véleményem a főtengelyről az,hogy gusztustalan,hogy így csinálták meg... Régen külön lánckerék volt egy jobb megoldás az. Egyébként ha ennyire szar lenne egy N47-es motorunk se lenne már.... Mert ki kell cserélni ha tönkre megy.... A szaksajtót meg hagyjuk... Mert hiába mondom neked.hogy pl a 6 hengeresekbe is szakad a lánc 2005 után arról te nem olvastál ugye pedig az is egy "jelenség" Az,hogy mi van leírva meg mi nincs.... A saját szerelői és alkatrész piac rálátásom is ezt mutatja ( illetve más szerelő ismerősök illetve bontósok alapján is ) (Arról hallasz vagy hallottál,hogy a 30-35D-k egymástól függetlenül elkezdtek csapágyasak lenni ? Ilyenek is vannak mostanság.... De ettől még nem szarok ) Szóval nem mondom,hogy nincsenek ilyen esetek de az nem igaz,hogy mind ilyen fos lenne Egyszerűen nem ez itthon a nagy átlag.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Leonardo91
senior tag
Nem tudom olvastátok e már
[link]| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
cOxeR
Ármester
válasz Leonardo91 #37105 üzenetére
A szomszéd utcában van - munkahelyemhez képest - az a konténerváros, ahol a képeket csinálták.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Petroimro
csendes tag
válasz majnkopf #37090 üzenetére
A nagyobb választék miatt gondoltam külfödre, de ha lehet inkább itthonról venném.
@(#37094) molnarpeter:
Azért kérdeztem, hogy nagyjából mi a reális ára egy jó állapotú példánynak, hogy tudjam mekkora összegre számítsak. Jó lenne, ha 2M forintba beleférne (+szerviz +átírási költségek), de ha ennyiért nem lehet jót kapni, akkor akár több is lehet valamivel[ Szerkesztve ]
-
Snooker
senior tag
válasz Leonardo91 #37105 üzenetére
Én igen. Tetszett a cikk. Imádom az E38-at, gyönyörű formája van meg baromi kényelmes. Az összehasonlító kép is jó. Baromira tetszik az új hetes is, de így, hogy egymás mellé állították az E38-al én azt mondom, hogy az utóbbinak jobb a formája!
-
szőröscica
addikt
válasz Leonardo91 #37114 üzenetére
Nem jobb az E66?
-
negro
őstag
válasz Snooker #37113 üzenetére
En meg erdekes beszelgetesebe kezdem Winklerrel, hogy ne egy kopott, full alap, TDS-bol induljon ki E39 fronton. De szerinte az alapbol kell es stb. Na nem mintha egy alap E38 jott volna be neki. Egy szo mint szaz oda jutott ki a dolog, neki az en gyari E39 M sport -om pimpelt! WTF? Nem ertettem mirol beszel...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Leonardo91
senior tag
válasz szőröscica #37115 üzenetére
Jobbnak jobb de az E38 feelingesebb és kevesebb gond volt vele, mondhatni semmi. Még a 184 lovas 30d
2000 évj.| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
szőröscica
addikt
válasz Leonardo91 #37117 üzenetére
Mik jottek elo az E66-nal?
-
H.Ezredes
őstag
válasz Leonardo91 #37117 üzenetére
Nem ez az átlag E38-ba rengeteg mindenre érzékeny.... Sok minden volt/van amit ott is kell csinálni csak jelenleg más már az ára mint az E65-nél. Egy E38-ra lazán most rá lehet költeni egy E65 árát,hogy az jó legyen.... 7-es legyen szó bármelyikről mindig is igényelte a törődést és karbantartást.
Más:
Apám megtalálta az E38 750iL High Line utódját E66 760Li Individual LCI A létező összes extra benne van az ilyen alap 4 ülésfűtés/ szellőztetés kormányfűtés stb részt nem is mondom. Ami lényegesebb Night Vision , ACC Alcantara tetőkárpit 4 zónás klíma hátul hűtő hátul monitor stb stb stb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Az marad "dísznek" majd későbbiekben lehet csinál vele valamit mert jelenleg V10.... hengerfej tömítés úgy gondolta,hogy elfárad 20 év után... De szép felállása van: E32 750iL High Line , E38 750iL High Line , E66 760Li individual a 7-es szekció erős Az M-es se gyenge....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Leonardo91
senior tag
válasz szőröscica #37118 üzenetére
Kezdem a komplett motorfelújtásnál, (N62 V8 szokásos probléma)
-váltó , vezérlés , idrive frissítés
-hátsó roló cseréje
-dynamic drive javítása
-valvetronic
Valamint a váltó nemrég bevágta magát vészüzemmódba, párszor nem indult az autó, és piros lámpánál is volt h letiltotta a motort, úgyhogy most egy váltófelújítás előtt is állok
Ezenkívül pár apróság , katalizátor előtti két lambdaszonda, tankszellőztető szelep
Jelenleg ennyi...(#37119) H.Ezredes
Ennyi bajom nem volt az E38 al...
Ha tudsz linkelj be pár képet arról a fullos E66 ról kíváncsiak vagyunk[ Szerkesztve ]
| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
H.Ezredes
őstag
válasz Leonardo91 #37125 üzenetére
Had ne soroljam mik voltak ott is Minden típusnak megvannak a saját bajai. De az N62-őt különösen mondtam,hogy kerüld Képek most nincsenek róla majd lesz az is
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #37127 üzenetére
Jelenleg nincsen olyan motor amivel ne kellene foglalkozni.... Én a dízelt mondom jobbnak továbbra is..... Aki ilyen 3-4-5-6-10M-os kocsit vesz az számoljon motor típusra és karosszéria típustól függően 350-500K-t vezérlés cserére.... Aki nem tud/nem akar költeni rá azok kerüljék az összeset. Újonnan vásárolva mindegy,hogy benzines vagy dízel nagyjából ~ 150~200E Km amit úgy gond nélkül elmegy az ember.... Utána mindegyikkel kell foglalkozni ezzel számolni kell. Továbbra is nem megvenni sok ezeket a kocsikat hanem rendesen karbantartani mert ezekhez a kocsikhoz kell a törődés.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #37127 üzenetére
Ami cégesben van
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #37128 üzenetére
Viszont pl. az F10 Facebook forumon senki nem irogat be nagyobb hibakat. Piti gondok, nem a motorhoz kotodnek. Pedig utan olvasva azert a dieselekkel is lehet gond, es nem igazan a lanc az. 2011 -ig irjak a problemat, visszahivas is tortent.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
mennyire epic egy Honda fórumban azon vitázni, hogy nincs jó 4 hengeres BMW motor
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #37133 üzenetére
a múltkor mondjuk nagyon vérszemet kapott egy civices... nagyon ugranak a BMW-kre?
Igaz egy 2017-es type-r volt, kb ugyanaz a súly/teljesítmény arány, mint az z4-em.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
igazából abból indult, hogy egy Type-r ellen ki akar állni egy e91 20d(passz melyik a 4 teljesítmény közül, de mindegy is) és leírtam, hogy jó-jó, de az e91 iszonyat nehéz, semmi értelme
erre jött, hogy a BMW-nek nincs is jó 4 hengeres motorja se benzinben, se dízelben
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #37135 üzenetére
Sajnos már hat- és nyolchengeres sem nagyon.
-
Yeffy
veterán
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37136 üzenetére
ja, szopóágon vagyunk
kellene időpontot kérjek Ezredes úrtól, de minden nap azon agyalok, hogy meg akarom-e tartani
alapjában véve ilyen sohasem volt egyik BMW-mnél sem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #37139 üzenetére
vegyé stiftet, aztat csak tankolni kell
nekem is azt kellene asszonynak,de az újak drágák arra amire szánok egy ilyen kis városba/vásárolni/gyereket cipelni megoldásra -
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #37135 üzenetére
Van köztük legalább 200kg... így saccra.
Valamit ekézni kell akkor már...
-
cOxeR
Ármester
Na mondjuk igen, főleg lent is van a rugók miatt...
Kulturált volt... balaton környékén mentünk valamerre valamelyik 7x-es úton (közben bevillant a 8-ason mentünk Veszprémbe), egyenesbe párszor kardoskodott miután elsuhantam mellette, aztán kanyarokba elengedtem, mert nem egyedül voltam és kb 4 napja volt meg a kocsi. Azóta nem nagyon volt ilyen.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #37139 üzenetére
Itt az ideje akkor, hogy beleulj valami rendes autoba.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #37145 üzenetére
Mindent en sem tudhatok.
Okosok azt mondjak, made in Japan rulz...
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #37146 üzenetére
Túl vagyok azon is
Az öcsém vett egy 8. generációs Civicet, UFO-t, persze megvette a hülyéje, nem nézette meg, rádugták gépre és csak pislákolt, mert kommunikálni nem tudott vele, külső hőmérséklet jeladót is kiberhelték belőle... szóval lesz vele még meló, szerencsére nagyobb baj még nem mutatkozik....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #37147 üzenetére
En is ezzel szivok jelenleg... C5 -ot akartam, de Facebook csoportban mindig felmerul valami, folyamat linkelik a kepeket, hogy most mi a gond... Szoval eddig az S60, vagy inkabb a V60 a befuto.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban