-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #37346 üzenetére
M54B25 a motor benne nem? Az 2000-ben jelent meg. Kicsit kerekítettem.
Szerintem a turbó, meg a villany kicsit megkócolta a fölényességet.
M5 kicsit erősebb, mint egy 2.0-ás hothatch mapság, de sokkal lassabb.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #37351 üzenetére
Igen. Es? Az egyel ujabb verzios valtozata semmivel sem tud tobbet, maximum szimplan egy megbizhatatlan, ezer sebbol verzo zsakutca.
Az elektromos autok most meg jol mutatnak, mert olcso a toltes, vagy ingyenes, meg egy csomo plusz kedvezmeny is jar veluk egyutt, meg... Aztan majd jon a valasz erre a government-tol(Mo.-n kiralysagtol ), hogy marpedig az az aram, ami az autokba megy, az uzemanyag, igy jovedeki ado koteles. Es nem lesz mar adokedvezmeny sem, meg ingyen parkolas, meg kutyapocse... Nem beszelve arrol, hogy lehet azon gondolkozni, mi lesz majd, ha tenyleg eleri a kivant sikert az elektromos autok lobbija, es mindenki azzal jar.... Nyaron igy is gondok vannak melegebb napokon, mikor megno a fogyasztas. Ha bevalik a joslat, akkor a Paks 2 nem lesz eleg, kell majd melle a Paks 3. Persze ez is jo kiralyi szemszogbol, ujabb esely a penzlopasra, lehet mindent titkositani 1000 evre.
Déjà vu, de a diesel karrierje is igy indult.Möhe: Ezzel nem vagy egyedul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
Nagyon hajlok erre a felnire: JR25 (no persze nem 20"-ban...)
Milyen méretet érdemes vennem?
Ez a gyári:
18x8 ET47
18x8,5 ET50Ez meg a felniből elérhető:
JR25 18x8,5 ET20-40
JR25 18x9,5 ET20-40Van valami számolós oldal, ahol meg tudom nézni, hogy mi a javasolt?
Ha jól gondolom, szélesebb felni esetén, kisebb ET-vel lehet kompenzálni. -
Kickass
őstag
Ha hátulra a 9.5 ET40-s felnivel számolsz az 2,3cm-l van kintebb mint a gyári, ha csak az ET20-t választod a JR-ból, az már több mint 4 centi.
Méricskélni kell, meg eldönteni milyen gumit akarsz rá, a lényeg ne érjen bele se belül se kivül.
-
cOxeR
Ármester
válasz Kickass #37356 üzenetére
17"-osom van - ráadásul nem kétszéles, ehhez nehéz lesz mérnem, hogy mennyire jön ki a gyári, mert kifejezetten bent ül a kerék hátul.
Ez a kalkulátor nekem a gyári adatokra, meg a lent írt méretekre azt írja, hogy nincs eltérés.
8ET47 - 8,5ET35
8ET50 - 9,5ET40
Rosszul írtam be...
Ez alapján elfér a 8.5ET35 elölt hátul meg a 9.5ET40 - feltételezve, hogy a 10 és 11-es felnit is alápréselték valahogy.Ebben gondolkozomno persze ha még be lehet szerezni:
Yokohama ADVAN Neova AD08[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
Skimaster
senior tag
Bocs,de senkinek nincs lövése a fentebb vázolt angel eye gondomra?
-
negro
őstag
válasz szőröscica #37340 üzenetére
"Ha nem taposom"
hat ha nem nyomod a gazt akkor egy 90 lovas fabia is el megy melletted ne legyen mar problema egy szivo benzinnel az, hogy porgetni kell. arrol szol. fent szol szepen amugy is. egy gyosz 1.4 turbo meg 2500 -ig nem megy mert nincs nyomatek amig a turbo nem tolt rendesen majd a nagy lendulet 5000-nel el is fogy. sose kene.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
letepem
aktív tag
válasz MPowerPH #37353 üzenetére
Én szívesen vennék elektromos autót még, amíg a kedvezményeket kapnék rá. Cca 5 évig szerintem az adókedvezmények élni fognak még, mivel drágák a full elektromos autók.
Szimplán csak az a bajom, hogy elérhető, és ésszerű konstrukciók olyan rondák, hogy az hihetetlen...
I3 nekem nem jön be, tudom, hogy a bmw mindenben újat akart teremteni a széria megalkotásávál, de ránézek és elmegy a kedvem az egésztőllátok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #37362 üzenetére
Köszi,akkor ez gyakorlatilag egy izzócsere.Örülök,hogy nem nagyobb gond.
-
cOxeR
Ármester
Még egy felnis téma, azt látom, hogy most beszívtam, mert van kerékőr a kocsin, persze hozzá való kulcs az sehol... bár gondolom egy jobb gumis így is le fogja majd tudni venni.
Viszont szeretnék valami mutatósabb kerékanyákat akkor már, ha veszek csillivilli felnit és persze kerékőrt is, ebben valakinek valami tapasztalat javaslat?
12x1.25 a méret ha jól tudom -
negro
őstag
válasz szőröscica #37370 üzenetére
elektromos auto kell mar neked. az nem szol semmirol, se sava, se borsa de "alapjarton" is max teljesitmenyen lodul meg... el van mar kurvulva itt mindenki
egyszeru gyerek vagyok biztos de en maradok ezeknel a szivo benyasoknal kesobb is az biztos.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #37373 üzenetére
Pont akartam kerdezni. Csak a Japan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #37370 üzenetére
Egy LCI 30D D3 nem rossz azért sőt... Remap után meg minden tekintetben jó
(#37372) negro
A régebbi szívóbenzinek nem nagy számok gondolok itt az M54-re B30 se versenyautós.... Egy jó 30D-vel lazán elmész neki. Nem kell állandóan forgatni nyomatékból megy kevesebbet is fogyaszt. Én nagyon szeretem és szerettem régen is a benzineseket de jobb egy dízel. A benzines turbók meg mások megint abból egy N54 nagyon jó meg az M-esek . Egy E39 M5 se akkora durranás..... Jó meg fasza meg mikor megyek és forgatom nagyon jó a hangja megy is de mikor komolyabb 30-35D-vel ugyan azt tudod vagy még többet is akkor nem nagyon éri meg... Tuningra egy E46 limo 30D D2-es a legjobb választás. Ha nem piszkálod meg nagyon akkor is 270-300Le és 650Nm+
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz szőröscica #37373 üzenetére
Irtam regen, hogy re kattantam a 330Ci-re E46-ban. Vagy vissza az idoben ujra egy E30-al de mar epitetni bele vmi rendes motort azert. Bar ez mar csak almodozas csak hat mikor ilyen videokat latok: [link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
2literes z4-el mik a tapasztalatok ?
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #37375 üzenetére
Tudod, h nalam nem arrol a szol a dolog, hogy palyan 100-rol 5. fokozatban hogyan lodul meg. Azt viszont tudom hanyan fordulnak meg az enyem utan ha meg csak poroszkalok is. Illetve az, hogy 10 ev utan is mosolyt tud csalni az arcomra. Vezettem LCI E60 35d-et. Testveremnek F10 30d-je van de nem sok semmit valt ki az emberbol...illetve belolem. Volt E30-am is regen amire mai napig vagyok vissza 2. autonak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cOxeR
Ármester
válasz ADAM1337 #37378 üzenetére
Én csak benéztem egy motortérbe es a 4 hengeres motor, meg az ordítóan üres motortér arról árulkodott, hogy a z4-be ez a motor ilyen low cost gondolat miatt került.
2.5si, vagy 3.0, vagy 3.0si szerintem más motorral nem annyira jo, ha már kicsi könnyű kocsi.[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #37383 üzenetére
Tan ezek az autok nem ide valok?! Marmint a luxus sportlimuzinok. A Civic Typre R egy palyara tenyesztett hot hatch, specialis gumikkal. Tovabbra sem ertem, mire akarsz kilyukadni.
Egy E39 M5 a mai napig nagyon keves olyan autoval talalkozhat a kozuton, ami akar csak meg is szorongatna.
De pontositalak, E60 M5 -el mentek mar 7:52 -ot is, ami hivatalos volt.Troll sz@got erzek...
Möhe: Mohe, tenyleg ment, de modifikalva, nem szeria volt. Ott kezdodik, hogy slick palyagumi, alaposan megpiszkalt ECU, es palyara valo fekbetetek. Meg amit meg nem tudunk....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz chess001 #37383 üzenetére
A BTG az a Bridge To Gate ido amugy! Ami baromira nem hivatalos es nem is teljes palya. (aki ismeri a palyat vagja) Forgalomban tortenik es valszeg egy epitett Honda tudta ezt, messze a gyaritol, ezt az idot...
Csak hogy kepben legyel. Itt egy E36 M3 ideje "csak" a 3.0-as motorral. 7:25 > [link]
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
Rosszul tudjátok, ez a gyári volt, fenn vannak a videok is a neten, aki nem hiszi...
Az összkerekes RS, vagy R golf is ez a szint, megeszik mindenhol az E39-ot. Ennyit fejlődőtt a technika.
A gyári E36 rosszabb, mint az E60-os. Amit linkeltél az tényleg spéci, felkészített, nem gyári.
Egy dologban jobbak a szívók a hangulat, nekem is azért az van játszósnak. Persze az is jobb lesz, mint az M5.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #37389 üzenetére
A sebesség miatt kapott egy ketrecet a gyári kocsi, a világon mindenhol elismerik az idejét, nekem ennyi elég.
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ itt a régi honda van
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #37383 üzenetére
De mit akarsz ezzel ???? A 2 AUTÓ KÖZÖTT TÖBB MINT 400Kg van !!!!!!! Mikor 50-100Kg is rengeteget számít utcai kocsiknál akkor a 400-450 vagy épp annál több szerinted????? Mit akarsz így hasonlítani ? Az aerodinamikai eltérésekről meg ne is beszéljünk..... Teljesen 2 külön kategória.... Vicces de nyomd az ipari f@szságot..... Jó,hogy azt nem magyarázod,hogy egy szlalompályán Egy 760Li miért nem tud olyan gyorsan végig menni mint egy E30
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz chess001 #37391 üzenetére
Szerintem tök8.
Megy itt a duma arról is, hogy az az igazán gyors, aki kanyarban is gyors (vagy vmi ilyesmi), meg ott van a 0-100-as méregetés is, vagy éppen a végsebességekkel hülyülés.
Szerintem a 0-100 pár alkalom után unalmas és érdektelen.
Jó kanyarvadászathoz könnyű kocsi kell, aztán ha elméred, mész az árokba, jó buli... Az utak minősége pedig pocsék.
Végsebességet szerintem elég ritkán lehet elérni, az inkább németeknél játszik.Nálam az erőfölény a következő esetekben jön jól:
- sávot váltanék, és gyors be kell szúrni magamat valahova előrébb. Ha itt még váltogatnom is kellene mert nincsen meg alacsony fordulatról, akkor csak fele annyi szituban tettem volna meg.
- lámpától megindulás úgy, hogy buszsáv lesz az enyémből, és valaki direkt genyózik és látod h nem akar beengedni, akkor megnyomom neki és bemegyek elé...
- gyengébb kocsiknál tipikus eset autópályán de akár országúton is haladva, h mikor utóléred a delikvenst, akkor rágyorsít, és ha gyenge a kocsid, nem tudod megelőzni, vagy éppen előzés közben szivat le (vannak akik erre verik, nem 1-2 sztorit tudnék mesélni a honda jazz-es korszakomból)
- autópályán mész külsőben, beérsz egy kamiont v. bármi lassabb kocsit, de közben belső sávban jön egy autó 150+-szal. Sok patkány ilyenkor kivág a belső sávos elé, aki fékezhet le... Én ha ki is vágnék elé, van szufla a kocsiban, h ne kelljen lefékeznie miattam, mert pikk-pakk felgyorsulok, majd újra lehúzódok a végén és vissza 130ra.
- mennél 130cal vagy felette, de nem húzódnak le előled. Jobbik esetben lehúzódik, de rágyorsít és újra előtted lesz. Rosszabb esetben le se megy, ezért jobbról kell körbeautózni szabálytalanul, de nem tudod, mert rágyorsít. Akad 1-2 ilyen is sajna.
- aztán persze akad pár márkatárs v. más gyártótól származó delikvens, aki belemászik a seggedbe, de nem megy a sor, vagy szimplán kíváncsi mit produkálsz mert megnyomja neki ő is ha előtted volt. Na ezeket is ott lehet hagyni vagy helyre lehet tenni.Amiket fentebb felsoroltam, ez mind-mind rugalmassági kérdés, legyen az 30-100 v. 80-180.
Egy 320d 184 lóerővel a 80-180-at 21,97s alatt letudja, chipelve már 17,58s is elég, és ilyesmi értékeket az összes 2literes diesel hozni tudja más márkáktól is.
Egy 330d-nek a 80-200, tehát nem a 80-180, hamarabb megvan, konkrétan 21,12s ill. chipelve 16,46s.
Chip nélkül durván 180nál járva járhat 205 körül egy 330d, ergo simán 2 kamionnyi hosszra eltűnt már az a 30d addigra (5-6sec-et kell levonni a 80-200ból chip nélkül kb a 80-180hoz!!!), viszont ha az a 20d chipelve van, akkor végig ott fog lihegni a fenekében, és ma már szinte minden diesel megvan chipelve...Egy "szaros" 316i-nek is megvan chipelve 21sec alatt a 80-180.
Méricskélős kedvetekben vagytok, érdemes lehet megnézni, vajon a ti vasatok mit tudna, főleg ha szívó benzines pártiak vagytok (azért jelezném, hogy kb. 188 körül jár a mutató mikor gps 180 megvan).Itt egy összesítő táblázatos rész a mutatóval mért sebességet nézve alap változatokat mérve.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #37393 üzenetére
Valóban 2 autó sebességbeli összehasonlítása nagyobb ökörség, mint a V8 benzin meg a sorhat TD ...
Vedd észre bagoly koma a fejed, meg az arcod méret!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Utcai közlekedésben, azért fel lehet mérni a helyzetet, az más tészta, meg megy 100%-on a normális vezető. Én, ott akarok gyorsan menni, ahol a veszély is minimális, a kocsi is dolgozik az a versenypálya.
Közúton nevetséges a másodpercek méricskélése, nem arról beszélek, ha valakinek nem esett volna le.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #37397 üzenetére
Mi meg nem beszelunk a versenypalyakrol....
BeZol: Nekem a mostani ezzel a setuppal azt tudja, amit az E92 tudott. A 80-180 -at nem tudom, de a 100-200 az 12,x secundum. 0 -rol en sem szeretek izmozni, mert az osszes erosebb osszkerekes Audi, vagy a Teslak is siman lelepnek, nem beszelve a hot hatch -ekrol. Meg az egyebkent is varos...
Ma a palyara ravezetesnel is 2 -bol szukulve 1 savra ellepett egy Tesla P85D, pedig nem akartam hagyni. Dehat sokat nem kerdezett, pedig keszultem ra, de mire a motor atadta a valtonak, a valto meg a kerekeknek a nyomatekot, mar egy autohosszal ment. Persze a remap ota szeretem forszirozni az ilyet, igy kicsit megkergettem, majd kesobb 180 -nal mutattam neki egy fityiszt. Mar sokszor tapasztaltam, hogy ezekkel az elektron huszarokkal csak a varosban lehet villogni, palyan magasabb sebessegnel doglenek, hatmeg ha folyamat forszirozzak is a tulajok a maximalis teljesitmenyt. Tudtommal a battery eleg gyorsan tulhevul, es akkor mar csak csokkentett rendszerteljesitmennyel mehetnek. Az ilyen 100km hosszu, kozel padlogazos palyazasoknak lottek....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Fujifilm X
- Távcső topik
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...