-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz F_Gergely #38747 üzenetére
Egyetertunk!
Ellenben en sem ajanlanam egyik E39 -et sem elso szamu autonak, ilyen magas tervezett futasra. Korosak, mindig lesz veluk valami problema.
Es az is igaz, hogy a nagyobb dieselektol ne varj 5L -es atlagfogyasztast. Azt a 2L -esek 4 hengerrel siman hozzak. 3L -nel mas a helyzet, van egy minimum, ami ala nem fog menni. Cserebe persze ha kitolod a szemet, akkor sem fogja lezabalni a gatyadat. De ez Nemetorszagon kivul annyira nem relevans, sehol mashol nem tudsz szaguldani.(ott se, mert ott stau -zni jarnak ki az emberek)
En mar le sem irom a sajatot, pedig siman E39 M5 szint, es szerintem pont fele annyi nafta kell neki. Facebook F10 csoportban is van egy huzott 550D, 9l -es atlaggal. Az meg mar a V10 -es E60 -al vetekszik.BeZol: Szerintem a 10-12 liter is mar b@szott sok. Ennyibol regen is elment egy 530i, ami 10 evre ra sem valtozott fikarcnyit sem, pedig azert lett kozvetlen befecskendezes pl. Teljesitmeny novekmeny majdnem zero, kornyezetvedelmi besorolas javult egyedul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #38753 üzenetére
Z4 3.0si ZF 6HP19-el + remap R17 225. És bármikor nálam volt akkor is ennyit evett remap alatt/után kapta az ívet. Kevés Km megfelelő karbantartás és jó motor........
(#38754) joamilestoné
1M-el 8L körül is el lehet járni 5.4 V12 ~17L
(#38756) cOxeR
Te is pont arról vagy híres,hogy nem nyomod neki.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #38754 üzenetére
Az inkabb 17%, legyunk pontosak. Most nezd meg ugyan ezt egy 3L -es dieselnel, ott inkabb 40%, 1 turboval. Es a turbok szama majdnem nem oszt, nem szoroz, ha a fogyasztast nezed. Ha meg a menetdinamikat nezed, akkor nem szabad egy lapon emliteni a kettot. Nyomatek, nyomatek, nyomatek....
Mig a megbizhatosagban is gyokeres valtozas allt be. Az addigi betonbiztos sor 6 benzinesek eleg kehesek lettek,(emlitetted a 35i -t, viszi a palmat) mig a dieselek a hatalmas teljesitmeny novekmeny, es a sziguro kornyezetvedelmi normak teljesitese mellett megbizhatobbak lettek.(ne a magyar piacbol indulj ki)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #38754 üzenetére
Hat szerintem nem. Nalam a 335d 11 korul evett, persze ugy is jartam vele.
35i megenne a 13-15-ot szerintem.
Persze lehet uriasan jarni ,de akkor meg minek 300 loeros auto?
Mar irtam,nagy atlagban nalam az 50d kevesebbet fogyaszt mint a 35d, ez a vezetesi stilus valtozasa miatt van. -
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #38758 üzenetére
Azt mondjak, minel erosebb autoban ulsz, annal nyugodtabb es megfontoltabb sofor leszel. Eros autoval nem keresed, ki akar 'versenyezni', nem is nagyon allsz le senkivel sem. Legalabbis nekem nagyon jot tett, felesegem tudna a legjobban alatamasztani.
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
-
félisten
2005-2006-tól gyártott nagyobb sorhatos benzinmotorokról szeretnék olvasni.
Merre érdemes turkálni az internetet?
Magyarul lenne a legkézenfekvőbb, az angol sem probléma, a német döcögősen megy, szóval szériahibákról, meg technikai dolgokról annyira nem szeretnék németül olvasni, de ráérek, megoldom.Alapvetően 3xx coupét szeretnék, az e92 széria vége felől.
-
-
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #38746 üzenetére
Nekem 6.8 az átlagom BC szerint E46 20d automatával. Ebben van 20% BP dugózás, 60% pálya 150 és 20% 90 főút. Kb ez a realitás. Az 5L közeli érték akkor reális ha 90%-ban 80-110 között megyek hosszú utakat.
Ha egy e61 25d-vel ami automata benéz néhány dugóba pesten heti egyszer, és pályán sem 110-120-al halad, akkor inkább a 8-9 lesz a reális.
Persze minden sofőr függő, 0.5-1l-t tuti le lehet faragni, de na...
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Gurulós, futószalagos autómosóba szabad-e automata autót bevinni “N”-ben? Vagy inkább maradjon koszos mint váltó cserés?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #38769 üzenetére
Mire gondolsz konkrétan a karosszéria miatt?
A váltó, ill. az olaj szivattyú miatt ajánlatosabb járó motor mellett hagyni, h végig guruljon a szalagon, vagy tök mindegy? -
lali81
tag
én most Bp-n használom( M5- belváros, kb 20/20 km) a 25d -t (251 LE, kézi) és 8,0 litert ír a BC-m az elmúlt 440 km-re, termosztát csere előtt 8,6-8,7 volt. 20d-vel E91-ben mindez kb 1-1,2 literrel kevesebb volt ugyanezen a vonalon.. sima szívó benzines off autóval 9-9,5 (1,5-1,6 literessel is szoktam menni ugyanitt)
-
lali81
tag
válasz szőröscica #38742 üzenetére
"Egy ketliteres dizel szintjet egy jobb 1.4-es turbo hozza."
Igen, ez lehet, hogy így van teljesítményre nézve, de akkor többszörösét elfogyasztja ám, mint az 5 liter! És nem 7 liter lesz hanem közelebb a 9-hez, 10-hez. Ezt azért tudom mert amikor a 2 literes dízelemet cseréltem, megnéztem jó pár benzines autót is a konszern oldalról meg máshonnan és sajnos nem olyan a leányzó fekvése mint sokan hiszik. A "korszerű" (kackac) közvetlen befecsijű benzines autó karbantartásigényéről nem is beszélve.Szóval fizess sokat a benzinre+fizess a karbantartásra.. Bocs akkor én inkább a dízelnél maradok- mondtam magamnak. -
szőröscica
addikt
válasz lali81 #38774 üzenetére
En jartam 1.2 es 1.4 TSI Octaviakkal, es 116i-vel is (1.5 turbo), egyaltalan nem volt ordongosseg 7 alatt tartani a fogyasztasukat. Orszaguton 6 ala is siman bemennek. Az 1.4 tsi volt a legjobb, kinyomtam a szemet is, es 7-bol kijott.
Vagy kerdezd meg focvist az autos topikban, meg a 2 literes Golf gti-vel is nevetsegesen jo fogyasztasokat hoz ossze.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #38767 üzenetére
Új kora óta ennyit eszik, spritmonitor is ennyit ír rájuk
Az 1.6-os turbósok már 1 literrel kevesebbeket esznek, de mind1, mert eddig sem volt probléma.Egyébként nekem most elromlott a csomagtartóm. A bal oldali részen bezár, a jobb oldali részen viszont nem, ezért rá se húzza magát a helyére, menet közben írja h csomagtartó nyitva, és 1cm-es sávban föl-le csapkod a jobb oldalon, amit rendesen hallani bent is
Megoldás: új zárszerkezet kell -> 186ezer Ft. Juhúúú
Ja gondolom munkadíj még rámegy majd. Valahogy nem tolonganak a bontott e93-as csomagtartó zárszerkezetek. -
lali81
tag
válasz szőröscica #38775 üzenetére
7 liter körül? hm. akkor lehet én vagyok a béna?
mondjuk én forgatom a bömöst is rendesen és így eszik 7/ 8-ast és a turbós/szívó benzineseket meg nyilván még jobban ..és így szaladtam 9-10-be, de nagyon könnyedén Bp belváros Üllői Váci út, stb vonalon..
a 2.0 GTI érdekelne mennyit enne hasonló körülmények közt.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz lali81 #38779 üzenetére
Nem, ezek tenyleg nagyon keveset esznek. En a sajatommal 10-11 kozott etetek meg olyan korulmenyek kozott, amikor az 1.9 dizel 6.5-bol eljart. De ez osoreg szivo benzin 525i. Na jo, kicsit azert valtoztak a korulmenyeim, tobbet dugozom reggel, lehet a dizel is megette volna a hetet.
-
FIREBLADE78
addikt
Szerintem aki felső-közép kategóriás ( pl bömös) autóval jár,az ne rídogáljon azon,hogy 7 vagy 10 L-t eszik meg a kocsija. Aki ezt annyira nézi az járjon tömegközlekedéssel vagy 1000 köbös akármivel ami 40 Le.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
félisten
válasz FIREBLADE78 #38781 üzenetére
Szerintem a többség egy swift árának töredékéért vesz BMW-t, olykor azt is hitelre.
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #38781 üzenetére
Ezzel reszben egyetertek, ha nagyon a fogyasztas izgatna, akkor dizelt vettem volna, de evi 20 ezres futasnal en a benzines finomsagat meg tobbre ertekelem. Ha ennel tobbet jarnek, akkor azert mar valtozna a velemenyem.
De szerintem azert fontos a fogyasztas, egyreszt veges keszleteket egetunk, masreszt azt a penzt, amit eltankolunk, masra is kolthetnenk, meg ha igy is mindent meg tudunk engedni magunknak, amire szuksegunk van. Es ezzel bizonyara nem csak en vagyok igy, nem veletlen a dizelek oriasi eloretorese.
-
-
-
Kickass
őstag
válasz FIREBLADE78 #38781 üzenetére
Elitista sz*r duma ez, ugye tudod?
Az megvan, hogy sokszor a leggazdagabbak verik a legjobban a seggükhöz a garast?
Itthon nagyságrendileg 4ből 3 hetes BMW dízel, a nagy No-ban ahol mindenki szerint kolbászból van a kerítés kb. 3ból 2....nyilván azért mert csak benzinkút tulajok veszik.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz szőröscica #38789 üzenetére
"Legkevésbé rossz"?
Hát nehogymá'.Akkor mi a "jó"?
-
Gsx-rr
veterán
-
félisten
válasz szőröscica #38791 üzenetére
Életemben egyszer szeretnék egy sorhatos benzines coupet ami hátul hajt.
Erre a projectre van még pár évem, aztán úgyis elvisz a villany.Most az, hogy 2 évente ki kell cserélni az üzemanyagszivattyút 100k-ért nem fog földhöz verni, de ne könyököljön ki a hajtókar, ne hulljon szét a vezérlés, ne csámpázzon a futómű, stb.
Felfogtam, hogy ezek modern autók, ennek minden előnyével és hátrányával együtt.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #38791 üzenetére
"De ezek meg nem olyanok szerintem, amit kiviszel hetvegen egy szerpentinre, hogy kihajtsd a szemuket is."
Miert? Ha coupe, akkor mar inkabb sport autokrol beszelunk.
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Kickass #38786 üzenetére
Nem vagyok a leggazdagabb,sőt még gazdag sem és nem is verem a garast. Csak vélemény. Mindenki azt vesz amit akar,leszarom
A következő kocsi valszeg plug in lesz,nem a 10 littyós fogyasztásért, hanem a kisvárosban nem járunk 10-en km-t,hogy bemelegedjen a jószág. Igaz Winkler kiszámolta,hogy nem éri meg a plug in,de hát ezért vagyunk Urak[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok! Van egy 2004-es e61 525D járgányom, és olyat produkál, hogy rendszeresen el felejti a mentett rádió állomásokat, illetve vissza áll gyári német nyelvre, és már a két kulcsot is “elfelejtette”, nem működik a centrál. Merre kellene a problémát keresnem? Előre is köszönöm!
Gipsz Jakab
-
Skimaster
senior tag
Szerintem az az úgyis jön a villany még bőven odébb van,meg az is,hogy a dízelek mennek a levesbe.A BMW most is fejleszt dízel fronton,azok az autók is lesznek 10-15 évesek és nem fogják őket a kukába dobni,átvitt értelemben.Én 43 vagyok,ameddig autót vezetek,vezethetek addig biztos lesz dízel,jó fogyasztással csak "tisztább" motorokkal.Szerintem jobbak,mint a benzinesek!
-
chess001
aktív tag
válasz D1Rect #38793 üzenetére
Vegyél egy régebbit hobbiautónak-M52-es, M54-es motorkóddal, az újak nem olyan élvezetesek, nagyon a határon kell menni, hogy valami szépet produkáljanak.
Aki nem ért hozzá szidja az újabb motorokat. Tényleg egy tételt elspórol a BMW, de cserélhető, és az N52B25/30 7000 rpm felett tiltanak csak, mint a régebbi S motorok...
Próbálj ki párat, ne a billentyűhuszárokra hallgass csak!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...