-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
03.31-Hatvan
esetleg ha valaki érez késztetést..
ne csak Rizsrakéták legyenek -
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #39945 üzenetére
Hát ránéztem a 30d cabrio választékra, olyan 15ezer euro környékétől indulnak a normálisabbak, és még azokba is bele tudok kötni.
Szerintem ne ekézzétek a diesel cabriókat, mert nekem az van, és eredetileg évi 30-40ezer km-res távokra volt tervezve a használata, az már más tészta, hogy ez csak 3 évig volt így, azóta pedig csak 10-15ezrek mennek bele.
Németeknél az E93 330d drágább volt újonnan, mint a 335i, míg Magyarországon 14.6m volt a 30d, és 14.8m a 35i! Tehát ár alapján ezt a kettőt lehet összehasonlítani, h benzin kontra diesel, és ha anno 35i lett volna véve, akkor most a spritmonitor szerint 7.6 literes fogyasztás állna a 11 literessel szemben.
Én hajszál híján 200ezer km-nél tartok most, ki lehet matekozni, hogy a 35i esetén most 400 Ft-os prémium üzemannyagot tankolgatva 2,72m Ft-tal lennék szegényebb. Szebb hangja lenne, jobban menne a 35i, használtan hobbiautónak én is biztos így venném, de van az az életvitel, ami esetén teljesen rendben van dieselesként (keménytetős cabrióról beszélünk, amivel télen is ugyanúgy rodeózik az ember). Engem egyébként a benzinesekkel kapcsolatosan az bosszant a leginkább, hogy gyakrabban kell tankolgatni
Szóval jó az a diesel sor6, egy próbakört mindenképp megérdemel, mert teljesen más dimenzió, mint a 20d motorok, viszont saját tapasztalat, hogy 200ezer km környékén közel 2millát bele lehet (és darabokban kb max 240ezer km-ig kell is) önteni, h újabb 200ezer km-ig ne kelljen csak olajcserékre járni. A benzines részt nem vágom, de a poén ugye az, hogy ezeket a költségeket alsó hangon 240ezer km-ig simán meg lehet spórolni, mert nem fog alattad megállni a kocsi, csak majd olyan 300ezer környékén... Na valószínű, hogy ilyen tekert 300+ ezer km-es az az elgondolkodtató 9-13 ezer euros autóválaszték, viszont mondom, kb. 2 milla és olyan lesz mint új korában.
Annyiból ver engem a használt kocsik többsége, hogy mivel 200zal közlekedek az autópályán, nekem kapott már rendesen elől és a tükröknél a fényezés, de majd egyszer ez is orvosolva lesz (immár másodjára ) -
MPowerPH
félisten
Ez a becsuletnepper is egy idiota....
Mar az elejetol nevettem.
"A BMW nyolcgangos automata váltója nagy eséllyel megy tönkre"Tenyleg japan berenc.... Arrol soha nem beszel, hogy a Lexusokban mennyibe kerul a tenyleg mindig bajos CVT valto, es mekkora az alkatreszarak szorzoja. Kuplung, kettostomegu abba is kell, ha nem automata. A diesel motorok japan reszrol mind idozitett bombak. A hibrid benzinesek persze jok(a valtot leszamitva), csak tudd oket tankolni.
Don't Tread On Me
-
Anubris
őstag
válasz MPowerPH #39954 üzenetére
Érdekes, ilyet se hallottam még, hogy a F10 rosszabbra sikeredett volna, mint az E60.
Nekünk volt LS430-asunk, de benzines, annak tényleg semmi baja nem volt a 350 ezer km alatt, csak sokat zabált.
Hibriddel kapcsolatban. Múlt héten próbáltunk ki, egy 2018-as NX300h-t. Óriási csalódás volt. Az autópályán 140-nél már bőgött 6-7000res fordulaton a motor és alig bírt gyorsabban menni. Régebben pont az volt jó a Lexusokban, hogy semmi hangjuk nincs.
-
MPowerPH
félisten
válasz Anubris #39955 üzenetére
Felreertes ne essek, nem azt mondtam, hogy rosszak a Lexusok. Sot!!!
De a penznyelo nemet premiumok, amik Mo.-n megtalalhatoak a hasznalt piacon, 80% -uk behozott, es biztosan nem 120-150k km -el adta el a nemet 4-6 evesen, mikozben evente beleraknak minimum 50k km -et.Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
A képen látható M-es sportkormányra a díszléc és a gombsor beszerzése szerintetek mennyibe kerülne illetve honnan lehetne beszerezni? (természetesen tökéletes állapotú). továbbá a bőr része is érdekelne. valaki esetleg vásárolt már valahonnan ahonnan nem gagyi minőségben, nyugodtan rendelhetek? (alul, felül sima fekete, oldalt az a lyukacsos bőr érdekel)
-
majnkopf
tag
Nincs baj az újrabőrözéssel, van rá "ember" csak gondoltam volt már olyan aki vett bőrt, mert az illető azt mondta ilyet nem tud szerezni, bár lehet csak félreértettük egymást mit is akarunk ráadásul jó állapotú műanyag résszel rendelkező kormányt ritkán találni és ez fontos lenne, mivel egy szinte teljesen újjá varázsolt autó belsejéről van szó, nem szívesen teszek bele szarrá kopottat.
-
Xero
nagyúr
válasz majnkopf #39959 üzenetére
Különböző BMW-s fb csoportokban fel-fel tűnik hibátlan állapotú. A gombsort és a betétet tekintve mindenképpen. Én is figyeltem egy időben, gondolkoztam, hogy lecserélem a buszkormányt, de letettem róla, marad minden gyári vin szerint.
A szebb M-eseket 50-100e között láttam. -
Gsx-rr
veterán
Alapban leirtam,hogy benzines autok erdekelnek. Azt igaz elfelejtettem,hogy nem foautonak veszem,nekem a kabrio az kabrio tokmindegy kemeny vagy vaszontetos. Persze ez a hitterito dizel duma engem nem erdekel,holott nemreg adtam el az ontopic legynagyobb szammal jelzett dizelem.
A masik meglatasod is csodas ,hogy csak 2 millio korul kellene rakolteni egy 15.000 euro koruli autora ,hogy az jo legyen!Skimaster: az osszkep a lenyeg!amibe nalam a dizel kerregese meg ha 6 henger is nem fer bele.
Volt mar 2 kabriom ,mindkettonel imadtam a motor es a kipuffogo hangjat![ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
én is szeretem a 3 literes dízelt . Igaz, hogy nekem a dögnehéz E60-ban van, ráadásul csak a 197 lovas verzióban (persze azért kicsit fel lett erősítve), de most sokat mentem egy 1.6-os benzinnel hétközben és igazi felüdülés volt az én autóm hétvégén. Csak nyomogattam a gázt városban és azt vettem észre, hogy már 80-nal megyek egy hang nélkül, fura de elég jó érzés volt. Kicsit odaléptem neki az M6-on, 85 fokos olajhőfok mellett simán vette a gázt, zokszó nélkül, nyomatékból ment keményen, na megint rájöttem, ez való neki nem a 60-nal tötyörgés.
-
majnkopf
tag
Most én értem gyerekek, hogy akinek bmw-je van annak legyen alkatrészre is pénze. De mi az anyja pcsja kerül a schmiedmann-nál egy multi gombsoron vagy egy ülés háttámlán 55 ezer forintba? meg úgy bárhol máshol egy szr semmilyen "gyári" alkatrészen azért nevetséges, hogy hülyének nézik az embereket. bocsi a kifakadásért, de azért hihetetlen, hogy mik vannak.
-
majnkopf
tag
válasz r.levente75 #39967 üzenetére
Én sem vettem meg.. de azért kíváncsi lennék ki az aki megveszi. másrészt pedig sokkal nagyobb üzlet lenne belőle, ha 10e/db körüli áron adnák..szerintem akkor az emberek vennék is rendesen (bár lehet nem hazai piacra vannak ezek az árak szánva )
-
BeZol
őstag
válasz lali81 #39965 üzenetére
Áh, tied csak 1670kg, enyim 1825kg...
De egyébként igen, teljesen más világ, viszont ha használtan vennék cabrio-t alkalmi használatra, akkor én is sor6 v. v8 benzint nézegetnék, és nem dieselt, csak hát mivel keménytetős, pont h alkalmas hétköznapi autónak is, és akkor a diesel felé billenne a mérleg. -
negro
őstag
Nalam mondjuk a cabrio es diezel egy mondatban is furcsa. El nem tudnam kepzeli ha 300 lo se, ha V8
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
vrs
csendes tag
Sziasztok!
2011-es E91 lánccserére kaptam egy árajánlatot, 350 ezer. Ez nekem kicsit soknak tűnik de nagyon nem vagyok otthon a témában, tudnátok segíteni?
Ebben a 350ben minden benne van, 20 tételt fognak kicserélni az autóban. -
Skimaster
senior tag
Nekem meg küldtek akciós fékcserére felhívást, megkérdeztem a pécsi márkaszervizt,4 féktárcsa betéttel,kopásjelzővel 390 helyett 262, a munkadíj 38.
-
-
Skimaster
senior tag
válasz MPowerPH #39975 üzenetére
Hát van pénzem,de hülye nem vagyok és nem vagyok a saját pénzem ellensége. 65,5 Ft egy tárcsa,egy betét és egy kopásjelző.Szerintem vicc.Értem én,hogy német prémium,meg adnak kávét meg Ipadet,miközben várakozol,de ez akkora lehúzás itt Mo-n,hogy nagyon.Megnéztem,és nagyon jó minőségben megcsinálva(igaz nem BMW gyári dobozból) max.110-120-ből kihozom,azt a maradék majdnem 200-t inkább nyáron elmotorcsónakozom...hoppá.
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39977 üzenetére
Na varjal mar, Te most nem a gyari tarcsarol beszelsz, ugye?
Mert azzal nem hozod ki 120 -bol, de a 120k meg utangyartottba is nagyon karcsu.
Nekem az elso 2db tarcsa, betettel, kopasjelzovel es olajjal kerult kicsit tobb mint 160k -ba... No meg nem is nagyon van utangyartott tarcsa.... Van az ATE, amit ha kicsit jobban megterhelsz, elgorbul a francba, aztan viheted szabalyoztatni. Kovetkezo nagyobb terhelesnel megint ugyan ez, a vegtelensegig... Van Zimmerman, amit meg inkabb nem osztalyoznek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
válasz MPowerPH #39978 üzenetére
Nem gyári természetesen,de ATE Lamfölder minőség,nem a legolcsóbb cuccokat néztem. Kettő hátsó 30,kettő első 40,betétek összesen 30, kopásjelző 10,munkadíj 20 max. Akkor egy 10-t tévedtem.Vidéken vagyunk itt olcsóbb minden.Neked F10 van és nem 11 éves x3, a te autódhoz minden drágább.
Ja és nem 200-ról satufék verzióban vezetek, tehát jó lesz az az ATE.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Neeem. Most jöttem hazafelé csak összetalálkoztam a kocsival simán
(#39979) lali81
Egész konkrétan holnap
(#39981) Skimaster
Az a baj,hogy te azt hiszed jó az ATE közben meg vagy jó vagy nem 50-50%..... Sajnos elég sokkal probléma szokott lenni.... Elvetemedik a tárcsa üt ráz minden baja van....
(#39984) BMW001
A BMW magának gyártotta a féktárcsákat régen is és most is
BeZol és az új szívócsonk esete
(#39986) Skimaster
Még egyszer mindenkinek leírom . BMW magának gyártja a tárcsákat nem mással csináltat SAJÁT üzeme van és SAJÁT MAGA GYÁRTJA az összes autóra az összes féket
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #39981 üzenetére
Jah, Neked nem par eves az X3 -ad? Kivel keverlek?
Az ATE tudod mennyit ert a 11 eves coupe -on? Egy Nemetorszagot.... Aztan szabalyozas utan meg egyet. Mindent mondanek ra, csak azt nem, hogy minosegi. ATE creamic betetekkel a fekerom sem volt az igazi a kopott gyarihoz kepest sem. Alig vartam, hogy leszedethessem az autorol, penzkidobas volt. Es hiaba volt garis, az ATE nem fogadja vissza a hasznalt hullamos tarcsakat, mondvan helytelen hasznalat eredmenye. Mig a BMW azonnal csereli, ha veletlenul bekapsz egy ilyet.
En utani hulye voltam, es a gyari helyett EBC -t raktam ra. Az mondjuk jo volt, nem hajlott, de a marasok miatt gusztustalanul hangos volt. A redstuff betetek meg egy kalap kakit nem ertek, hiaba irtak ra, hogy jok.
Azt tudni kell, hogy az ujabb BMW -kre mar nem beszallitotol veszik a tarcsakat. Legalabbis nem ugy, mint regen tettek, es az ATE volt a fo-fo, meg az E39-E46 idokben, es oda jo is volt. Az ujakhoz nem lesz jo egyik utangyartott tarcsa sem, ne ezen akarj sporolni. Az ajanlat, amit kaptal, az meg tobb mint kedvezo.
Azert ilyen draga, mert az X3 -ra a 30D mellett nem rakhatnak jatektarcsafeket. Azt fizeted meg, hogy nagy, nehez es eros autod van.
Ha sokallod az arat, akkor nem markaszervizbe kell menni, az AFA -t min. megsporolod, de ott is csak gyari tarcsa. A rendes szerelo ugyis ezt fogja ajanlani. Kerdezd meg Ezredest, mennyi lenne a teljes szett csereje.A Lamfoldert nem kellett volna idehozni, az megint mas. INA szinten. Gyari beszallito... En mikor rendeltem Lemforder cuccokat a futomuhoz, akkor BMW -s cikkszammal jott. INA szinten.... Sot, mikor erdeklodtem a gyari alkatresz shopban, akkor volt ket opcio. Lemforder BMW -s dobozban, vagy ugyan ez Lemforderes dobozban. A kulonbseg a 40% volt. Eladni eladhatjak a nem BMW dobozost is, ha viszont a szervizbe viszed, akkor csak BMW dobozossal dolgozhatnak.
Ezredes is megirta....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
Azt hiszem kezdenek döglődni az izzítók. Ma -10-nél csak második tekerésre volt hajlandó indulni, akkor sem valami fölényesen.
Még egy elem a tavaszi listára.
szerk: Ezekből mit érdemes berakni?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Akkor az nagyon jo ar. A facebook csoportban, igaz F10, de a lanccsere ugyan ennyi, szamla nelkul.
Skimaster: Le is irtad, Nekik. Azt nem fogod megvenni nem BMW-s dobozban.
Ha erre sajnalod a lovet, ujabb BMW -ben ne is gondolkozz. Meg egy 20D -re is vagyon a tarcsa, mert a gyari konnyitett, megis birja. A par utangyartott meg nehez, es egy veszfekezes utan megkoszoni a reszvetelt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz molnarpeter #39989 üzenetére
Lámpa. Relét szerintem még 1x sem hallottam kattanni. Holnap kivárom, hátha csak türelmetlen gyökér vagyok.
Mondjuk közben eszembe jutott, hogy legutóbb sima gázolaj ment bele. Szóval ma jófiú voltam és teletöltöttem megint omw mm-el. Hátha ér valamit.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #39988 üzenetére
Végre felejtsük el,hogy más gyártók gyártanak a BMW-nek féket !!!!!
Bremsscheiben
In der PKW-Komponentenfertigung stellen circa 170 Mitarbeiter jährlich ca. 6 Millionen Bremsscheiben für Automobile der BMW Group her, das sind im Schnitt 24.000 Bremsscheiben pro Tag. Die Bandbreite reicht vom BMW 1er bis hin zum Rolls-Royce Phantom.. Dies umfasst neben herkömmlichen Bremsscheiben auch Leichtbau-Scheiben in Mischbauweise.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
-
STC Speed
őstag
Nemsokára viszem a kocsit klímáshoz, szárítószűrőt érdemes cserélni,hűtésre befolyással van?
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Látom most nagyon aktuális a csoportban ez a fék csere. Lassan én is oda érek hogy cserélni kell a betétet és a tárcsát is. Mit javasolnátok e39-re ?
[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
válasz MPowerPH #39954 üzenetére
Melyik lexusban bajos a CVT? Csak mert a Hybrid Lexusokban e-CVT van, ami bolygóműből áll, és mivel se szíj se lánc nincs benne, ezért nincs is ami elromoljon, ezért is érdekes amit írsz. Az egy dolog, hogy bőg a motor gyorsításnál, de a V6-os Benzines hangját azért nem nehéz elviselni, plusz hátba is vág a két villanymotor elég rendesen. Folyamatos tempónál pedig alig forog a motor, csak gyorsításnál hallod hogy magasabb fordulaton megy. nálam az RX400 vegyesbe 9.5 litert kér. Előtte a Sima Automata váltós RX350 az bekérte a 12.8-at, de még az is köröket vert a kis E90 325iX-re erőben, ami átlagban 12.5-et evett.
20 éve a PH-n.
-
szzimo53
tag
Üdv, hátha valakinek van tippje
BMW e65 2006 730i facelift
Dipped beam left failure! hiba.
A bal első lámpa kompletten nem ég, se xenon se angel eyes se semmi.
Viszont néha pislákol.
Arra gondolok hogy nem halt meg teljesen, valamilyen kisebb hibája lehet.Esetleg valakinek tipp, mielőtt megrendelem a komplett lámpát??
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...