-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisbago
aktív tag
Valakinek előfordult olyan hogy a nívó pálca vége kicsit fehér trutyis? Frissen le lett cserélve az olaj a motor ki lett mosva szűrő cserélve lett! Másnap ismét fehér trutyis! (Vizem nem fogy) lehetséges hogy a pára oda csapódik ki? Valaki másnál nincs ilyen gond?
-
kisbago
aktív tag
válasz CharlieDrop #40155 üzenetére
Rendes szervizbe vittem ott is arra gyanakodtak! Vettem hozzá motor mosót! Hozzá lett öntve a régi olajhoz magas fordulaton járatva lett, utána le lett engedve! És új olaj bele, szűrő!
-
H.Ezredes
őstag
válasz kisbago #40154 üzenetére
Semmi baja... Kicsapódik a pára a víz... Rövid távokon és hidegben jelentkezni is fog.. Ha hosszútávon van folyamatosan használva bemelegedik rendesen és üzemmeleg állapotban használod akkor szépen eltűnik semmilyen motormosó és egyéb sz@rt nem kell berakni a motorba....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kisbago
aktív tag
válasz CharlieDrop #40162 üzenetére
Igen! Nem rég vettem a kocsit! De sztem sok az áltag 12l úgy hogy nem is hajtom
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #40157 üzenetére
Nálam csak jó időben tűnik el a nivópálcáról a trutyi, hiába megyek 200 km-t. Olajbeöntönél viszont nincs, még ha csak pár km-t is megyek. Valszeg a nivópálca levezető csövében csapódik ki a pára. Nálam ott elég hideg lehet, mert Metabond Ecot használok ami lehet még jobban visszafogja a hőképződést. A levezető csőből nem tünik el a trutyi.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
kisbago
aktív tag
Még annyi kérdésem lenne hogy a lambdaszonda miatt csinálhatja azt hogy reggel amikor hidegen beindítom 3-4 perc után leáll a kocsi! Nem le fullad vagy leesik a fordulat csak leáll! Utána gond nélkül beindul és semmi baj nincs! Ezt a dolgot nem értem!
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #40162 üzenetére
Nekem mind a 4 lambda szonda ki van lőve. Nekem a fogyasztás nem emelkedett. Inkább csak városban venni észre, hogy sokat zabál, de városban úgysem mozgok sokat. Kint meg normálisan fogyaszt!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #40174 üzenetére
Azt nem tudom, de azt tudom, hogy 85 liter LPG tankal 550-600km körül tudok menni.
(#40173) Gsx-rr: Amióta megvan így járok vele. Majd hamarosan sor kerül a javításra, amikor meglesz rá a kellő pénzmennyiség. AMúgy sem sűrűn járok vele. 2 hetet dolgozok 1 hét otthon.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
Új x4 hát sajnos x3 kopi. M8 az üt. Gondolom az ára is 😂
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
H.Ezredes
őstag
Rá bizony Lehetett volna még keményebbre kérnem a gátlót mert abszolút nem érzem,hogy ütne vagy deszkán ülnék feszesen de mégis lágyan veszi az úthibákat ( nekem lehetne még ennél is keményebb... ) Mind1 még amúgy is csak gurulgattam a fék miatt de érezhetően sokkal puhább a kormányzás is az új toronycsapágyak miatt kicsit magasabb is lett a magasság végre le tudok állni deszka nélkül...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anubris
őstag
-
Ck.
addikt
Üdv Urak!
Rugó törés miatt cserélve lettek az első rugók, ill. egy füst alatt a lengéscsillapítók is az E92-ben. Az autó nem M-pakettes, hagyományos futómű van benne. Hosszas tanakodás után végül a Sachs-ra esett a választás, abból is az alap futóműhöz és automata váltóhoz valót rendeltem, tehát teljes mértékben az autó paraméterei alapján. Ennek ellenére vmi mégsem stimmel, beépítés után az autó jóval magasabb lett, mint a korábban megszokott. Az eddigi szép, elegáns autó most leginkább gyermekkorom farmotoros, 120-as Skodáira emlékeztet, annak volt ennyire fent az eleje.
Nem hagyott nyugodni a dolog, felhívtam több márkaszervizt is, ők is megerősítettek, hogy tulajdonképp 4 variáció van: M-es és sima rugó, ill. ezeken belül kézi és automata váltósba való. Alvázszám alapján is ellenőrizte, alap rugó és automata, ez kell bele, én pedig ezt is rendeltem.
Ennek ellenére az autó teljesen máshogy néz ki, mint korábban. A márkaszerviz nem mondta meg, h ki a gyári beszállító, de ténylegesen lehet ekkora különbség gyártók között, ha ugyanarról az alkatrészről van szó? Ráadásul a Sachs nem egy noname cucc.
Kicsit bosszant a dolog.
Amint tudok, töltök fel előtte-utána képet, de addigis Ti mit gondoltok így első körben?[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
Picit hosszú lesz, remélem érthető
A gyári rugók 10 en év alatt megfáradnak, de viszont én e46 nál nézegettem gyári bmw etk programmal, ebben van rugó cikkszám kereső, és ahogy beirtam az alvázomat ugy jött ki a cikkszám, utána kísérleteztem és kiderült,hogy vannak extrák ahol teljesen más rugó kell a kocsiba. pl, m packet de ebből is ha van automata váltó , vagy hifi akkor máris teljesen más cikkszám kerül pl hátra. Tehát én azt hittem hogy 6 henger,sedan akkor egy fajta rugo, nem kiderül h az extrák miatt vagy 5 variáció is létezik.
Egyébként: Szereztem gyári rugót használtan,de patika volt ,mivel ezek a rugók 2006 ban lettek kivéve és padláson volt azóta, és most autóeladás után a rugokat nekem eladta az eladó. (a tulaj sportfutóművet tett anno a saját autójába) 1 centit magasabb lett az autó és feszesebb a futómű nekem.(nem hintázik mint eddig)
gyári ETK-t sok oldalrol lelehet szedni->spring table->alvázszám és akkor kijön a cikkszám.
itt a képen látni, amiről beszéltem , hogy ha manuálisan pipálod az extrákat akkor ugy változik a cikkszám.(beszarás a bmw mérnökök munkája ) -
cOxeR
Ármester
Azért ha teszel be új rugót és lengéscsillapítót, az picit fog változni ahogy telik az idő... ha gyári és nem sport változatról van szó... nálam a hétköznapi használatú kocsinál legalább is ez volt a tapasztalat... előszőr kifejezetten magasan volt a kocsi, de pár hét alatt ez a feszesség normalizálódott.
-
KAMELOT
titán
válasz STC Speed #40188 üzenetére
Mindenből lehessen pénzt lehúzni. Én egyszerű MEYLE lengéscsillapítót vettem a E65-be. 50 eu volt. Megnéztem mik mennek bele. persze kidobta a SACHS-ot is ami már 125 euro, de mondtam felesleges, nem rallizni járok vele.
Szerintem mindig az a legjobbha olyat veszel ami van benne, vagy ha utánanézel akkor vehetsz bele jobbat is.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Hikvision
senior tag
válasz KAMELOT #40190 üzenetére
Ha itt jól olvastam a kommenteket csak úgy elszórva, akkor neked egy 7-es BMW-d van, amibe le van húzva mind a 4 lambdaszonda, 10W-40-es Truck/Kamion olajat raksz bele, és Meyle lengéscsillapítókat kapott az autó? Esetleg még LPG-s is? Nem kötekedésből, csak érdekel a végeredmény.
CK.:
A Rugóra visszatérve, itthon ha elmész egy rugós emberhez, megmondod neki, hogy mennyivel lejjebb legyen az autó, és mire visszamész annyira "kovácsolja" össze. Így tényleg elég szarul néz ki csóri autó.20 éve a PH-n.
-
-
CharlieDrop
veterán
valahogy ja
én kaptam előre új toronycsapágyat, rugót és gátlót 5 cm-vel van fentebb, de így a normális, ahogy írták ennyi idp alatt igencsak összeül a rugó és a gátló is, szóval szerintem normális
ha hátul is cseréltél volna, nem lenne feltűnő
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #40196 üzenetére
Hogy lenne normális 5 cm mozgás a futóműnél? Megváltozik a tömegelosztása is, az E90 is szar, meg a tied is. Vak segíti világtalant... Tényleg menjetek el valami kicsit hozzáértőbb helye!
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #40197 üzenetére
Miért ne lenne normális,hogy magasabb lesz a kocsi ? Egy összeült szar toronycsapágy + egy szar gátlóval soha nem leszel gyári magasságon Halálra össze vannak ülve a toronycsapágyak ahogy bekerülnek az újak egyértelműen feljebb fog kerülni.... + az új gátló rendesen dolgozik és kirúgja magát ahogy állnia kell.... ( 5cm-t azt soknak találom de 1-2-3cm simán benne van... )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest