-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #38251 üzenetére
Igazabol nem veszed eszre... Az E92 -nel neha kiszurtam palyan, mikor egyenletesen haladtam, hogy 1-2l -el tobbet mutat a mutato a szokasosnal, akkor gondoltam, hogy regeneral. Varosban ezt ugye nem veszed eszre, es nem egyenletes menetben sem feltuno. De az auto viselkedese es hangja mas lesz, amit csak akkor erzekelsz, ha tenyleg ismered. F10 -nel kb. lokukit nem veszek eszre ebbol, mintha benne se lenne.
Es a fogyasztas egyebkent is csak aktiv regeneraciokor no meg. Van passziv regen is, amikor eleg meleg a kipufogo, hogy regeneralja magat. Bar ahhoz megint csak egy Autobahn kell, es ki kell nyomni a szemet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szimi57
őstag
Én beinditás után álló kocsinál azonnal feltolom a fordulatot 1800-2000-re pár másodpercre, majd azonnal indulok. 1.8-as benzines. Metabond Eco adalékot használok.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #38254 üzenetére
Ez nagyon beteg Gyerekek időjárástól függően fél perc - 1-2 per alpjáraton való járatás után illik elindulni a hideg járatás koptatja a legjobban a motort !!!!!!! Szépen terhelésen egyrészt könnyebben és gyorsabban bemelegszik másrészt nem kopik úgy a motor. Nem is kell ezt a témát tovább beszéli.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #38257 üzenetére
Inditás után csak kb. 5 másodpercig járatom 1800-2000-es fordulaton, hogy gyorsan felálljon az olajkenés, utána rögtön indulok. A Metabond ECO surlódáscsökkentő hatása a leirás alapján már inditáskor érvényesül.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #38261 üzenetére
Ezt pedig az olajokrol. Van azokban mar adalek, miert rakni bele meg tobbet?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szimi57 #38263 üzenetére
Biztos az, en megertem. De azt vedd figyelembe, hogy a bemutaton asvanyi olajba toltottek, nem felszintetikusba, es meg csak nem is szintetikusba. Itt a csavar a dologban. Ha melle raktak volna egy premium full szintetikusat, meglepodtel volna, es a bemutato sem lett volna olyan latvanyos.
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz szimi57 #38263 üzenetére
az ilyen adalék dolgoknál ippeg hogy nem "szórnak" a motorba nukleárils hulladékot és bizonygatják,hogy adalék előtt/után milyen szép az alapjárata, és a kopást is megelőztük....
carbon cleaner ugyan ez, végignéztük ahogy nyúzzák a szervező kocsiját 2 órán keresztül álló helyzetben, majd kijeletik,hogy nem volt megfelelően elég Amper a művelethez a műszereknek........... peeersze
mosom kezeimet, egy generál inkább -
szimi57
őstag
válasz MPowerPH #38264 üzenetére
Valszeg van teszt szintetikussal is. Egyébként maradva a hideginditásnál miért nem raknak az olajteknőre kivülről egy mini elektromos centrifugál szivattyút, ami az inditókulcs 1 állásában pillanatok alatt telenyomná a redszert olajjal és máris jöhetne az inditás?
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
Valaki már találkozott ilyen cuccal:
gondoltam megtámogatnám az új szerzeményem:[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
Zárjuk rövidre a témát. 1 Percig járatni gáz adás nélkül utána nyélgáz 5 km-en át és bemelegszik
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Alexuser
újonc
Ez egy nagyszerű gép, de amikor eltörik, ez egy rossz üzlet.
-
Newlachka
őstag
srácok airride lehet legális?
-
MPowerPH
félisten
Ezt lattatok mar? Mi a letjogosultsaga az xDrive -nak? Szerintem eleg gaz, kb. olyan dolog, amit nem kellene eroltetniuk. Ford sem gyart mar luxus autot, nem az o terepuk.
Ehhez kepest olvastam, hogy az ossz eladott modellek 60% -a xDrive -os, es a BMW a legkozkedveltebb osszkerekmeghajtasu auto a premium szegmensben, es mar evek ota. Kerdem en, ezert a sz@rert miert fizetnek az emberek? Es akkor meg jon az, hogy a Quattro az majd karbantartas mentes, nem jar plusz ktg-vel, mig az xDrive pont kapora jon, ha nem tudsz mit tenni a megtakaritott penzeddel, a szerelok legnagyobb oromere.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #38275 üzenetére
Ez koztudott volt. Van baratom aki komoly tapasztalattal rendelkezik o allandoan vitazik pl facebookon mikor szidjak a quatrot.
Naluk van 760i Gl Sq7-ig minden egyertelmuen jobb az Audi.
Mondjuk azert ezek szelsoseges tesztek, azert jo ha van osszkerek hajtas, es nem veletlenul van modell ami nem valaszthato nelkule
Nekem volt olyan az elso F01 30d vel hogy 20 centis hobol nem tudtam kiallni egy parkolobol 90 szazalekos teli gumikkal.En multkor mentem Rs4 el nem is lehet jot autozni vele szemben a Bmw-vel. Legalabb is nekem aszfalton nem tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #38277 üzenetére
Az a teszt ugymond a 'legrealisabb'. Azokat nem szeretem, amikor userek videoi vannak osszevagva trollkodni a markat. xDrive -al meg nem mentem, nem tudom milyen, de a Quattro az kb. atmegy mindenen. Anno a ceges 4.2FSi -vel volt lehetosegem megtapasztalni, Szlovak, Lengyel Tatra, szakado ho, -10 fok, lezart utak. Minket ugy elengedtek, hogy meg a lancot sem kellett folpakolni... Es egyszer sem akadt meg, csuszott meg. Kb. mint egy k.b@szott tank. Es pl. az X5 nem tudott jonni, emlekszem, felre volt huzodva egy nagyobb emelkedo elott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azert a Land Rover annyira nem rossz. Az egyetlen SUV, ami tenyleg alkalmas terep hasznalatra. Az uj Discovery, vagy a Range Sport meg nekem is nagyon fancy, pedig nem szeretem a SUV-okat. Ezt, vagy ezt probald meg egy X5 -el, vagy X6 -al. Kiirna az idrive, fatal error, es inkabb kinyirna magat.
CharlieDrop: Ugyan azon palyan keszitettek, azonos korulmenyek kozott, azonos idoben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38284 üzenetére
Pedig ha hiszed, ha nem, igen. Itt UK-ban, ahol a legnepszerubbek, az osszes videki gazdalkodo Rovert -t hasznal. Ok alt. olyan helyeken is laknak, ahova nem vezet aszfaltos ut, vagy olyan helyeken jarnak, pl. kimennek a tanyara. Es bizony, akar sz@ros gumicsizmaban is lazan beleulnek.
Egyebkent meg megvenni egy dolog, szervizelni a legnehezebb, mivel borzasztoan megbizhatatlanok, mind eroforras, mind elektronika teren. Evi 3-5k £-al lehet szamolni, ami csak a szerviz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #38285 üzenetére
Angélus más. Hazai kocsi. Még jó,hogy nem vettünk ranget. Habár haveromék csak rovert vesznek. Igaz ők járnak ilyen amatőr dagonya versenyekre is. Egy x5 nem menne el egy saras föld úton a tanyára? Nem akarom elhinni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
r.levente75
addikt
Boldog Karácsonyt!
Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38286 üzenetére
X5 es tarsai nem erre valok... Anno votl egy ugyfelunk, akihez sokat jartunk. Neki volt egy X5 4.8iS -e. Mikor kerdeztuk, milyen igy a countryside-on, annyi volt a valasz, hogy boltba jarni okes, meg gyereket a suliba hasznaljak, de terepezni abszolut alkalmatlan. Millioszor elakadt mar vele, es mindig a felesege jott, hogy a Landival kihuzza. Szoval terepre allt a tragyadomb mellett egy Land Rover Discovery 3 4.4 V8 HSE, LPG -vel. Azt mondta, mindenen atmegy, de tul sokba kerul /merfold a fenntartasa, ezert csak local a hasznalata. Bar pont elotte az X5 is beszedett egy 5k -javitast, ilyen teren az sem sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz r.levente75 #38287 üzenetére
Neked is!
-
Möhe
addikt
válasz FIREBLADE78 #38291 üzenetére
az ilyen mennyit megy el 1 tank benyával? 3-400km?
szerk: én 500km-t alig, szabályos tempóban tudok megtenni
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Nekem 800-900 körül ír ki. Igazából még nem néztem meg pontosan. Azt sem tudom mennyit fogyaszt. 800 körül mozoghat.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
https://youtu.be/yoAbUa8mxzg
https://youtu.be/TCD75nCV2fU
Ki melyiket vinné? Sorry telóról vagyok. Merci gyönyörű belülről,de az embernek mégis hiányérzete van.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38296 üzenetére
Nekem nem lenne! A Bmw azzal a tablettel ....... Háááát!!
Én erősen gondolkozom a Mercin ,persze nem ebben a kategóriában ,viszont szigorúan csak is Amg-ben.A Merci kijezőjén a vezető és az utas is más mást nézhet ha akar. Hol van ehhez a Bmw?
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #38297 üzenetére
Igaz nem E amg-t linkeltem be. Azt nem tudom,hogyan néz ki belülről. Anyagok stb. Bmw kicsit old schoolabb ehhez az S-hez viszonyítva. Ugyanúgy a 6 éves gombok vannak rajta. Ülés állítás is lent van ahol kurvára nem látod mi micsoda,csak tapogatsz,mint vak a hajnalban. Ezek az apró,de okos megoldások hiányoznak. Ez az új M5 nem csicsa autó. Inkább arra van,de pályázz vele. Viszont ha már közel 60 milla,akkor kapsz ennyiért jobbat is. Mondjuk pár limitált ducatit
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #38299 üzenetére
En szeretem a Bmw-t, bar szerintem kovetkezo autom mas lesz.
Baratnomnek is cseres lesz az E90, mert megorulok tole,hogy hiaba tipp topp az auto mindig hallok valamit benne,hogy itt meg ott nyeklik nyaklik, es ez nem egyedi ,konkurencianal kicsit jobb az osszszereles, vagy az anyagok minosege! Nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest