-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
htomi85
tag
Józan írás, de a saját kölkét mindenki túlbecsüli.
Dehogy ér 6-ot, szerintem 5-öt sem kapnál érte. 4,7-4,8 max.
Lehet hogy jó állapotban van de senki sem fogja megfizetni. A behozott lefingottakkal versenyeznél árban.
Sőt lehet a 4.7 is sok mert ennyiért már f10-et is lehet venni. -
MPowerPH
félisten
No, ezt eddig nem tudtam, bar annyira nem jartam utana. Eddig csak azt olvastam, hogy az utolso igazi M-es motor... Akkor tenyleg nincs egy epkezlab benzinesuk. Mondjuk a BMW mar nagyon regota a dieselek fejleszteseben jeleskedik. De ugyan ez elmondhato mind a 3 nemet premium markarol.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz szőröscica #38859 üzenetére
Tobbnyire igen. Meg nincs is hideg. Alig volt minusz meg iden Ott a lampanal mondjuk nem kell semmit pattintani, csak csavarozni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz htomi85 #38854 üzenetére
Mondjuk nem tudom milyen F10 az olyan ami 4.7 mikor tesom 10-ert vett...
Hagyjunk mar ezt, hogy lehett ujabb modelt kapni x-ert es akkor onnantol a regebbi nem kerulehet tobbe dolgot. Peldanak 20e euro egy jo E39 M5 de E60 M5-ot is kapni ennyiert. Akkor most?
Persze lehet az emlitett autoert sok lenne 6 milla, nem tudom de nem ez a lenyeg.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Én mivel ezeket javítom látom milyen költségek vannak. És nem kevés amik szoktak lenni.... Pl Most vettek egy F10 535XD-t ami önmagában nem szar egyébként. ~ 170E Km-t mutat az óra kb 100-al több van benne.Komplett vezérlést kell cserélni lengőkart hardy-t vízpumpát szívósort dugózni /takarítani EGR-t javítani váltóolajat és kartert összes olajat mindenhol és egyéb más dolgokat is cserélni ~900K-1M körül lesz.... A Tulaj 1M-val számolt mert képben van,hogy mennyit kell ezekre költeni. És ilyenkor jön a jó Magyar paraszt,hogy nem kell azt rákölteni minek az jó az így majd szétesik... Csak vegyük meg a BMW-t de fenntartani rendesen azt már nem..... És van a másik fele aki képben van és tudja milyen költségek vannak és vállalja és rákölti. El kell fogadni,hogy kell ezekre költeni aki mást mond az HAZUDIK !!!!! és nem keveset........ Tudom sokan jönnek majd,hogy óó én 100K-t se költöttem csak az autóra és semmi baja nincs az övé a tökéletes sőt talán még az üzemanyagot is termeli....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
Na kiértünk Ausztriába, 390 km X3 3.0 d főként országút 90-130 tempó főként, a fogyi telepakolva 3 felnőtt 1 gyerek kereken 7.5 liter bc szerint. Na ezt semmilyen hasonló konfigurációju benzines nem tudja.... Nagyon jó a gép. Most pedig majd jön az X drive teszt...
[ Szerkesztve ]
-
majestic
őstag
Olvasgatom a kommenteket és a fenntartási költségektől “kicsit” elszörnyedtem... Szerintetek egy szalon új 520D (G30) mennyi ideig lesz problémamentes ha vigyázz rá az ember?
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
H.Ezredes
őstag
válasz majestic #38865 üzenetére
~100-200E Km a bicikliláncos vezérlést cserélni kell ugyan úgy..... Ha nem hullik szét a vezérlés akkor akár többet is... De a Magyar utak legyalázzák a futóművet is rendesen...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #38866 üzenetére
Vagy amig le nem eg... Jaj, birom ezeket a G30 4 hengeres csettegoket a dupla kidorgovel es a mu vajbor karpittal.
Skimaster: Latod... Ha egy X3, ami aerodinamikailag zero, raadasul X -es, akkor egy F10 lazan ez alatt tud fogyasztani, nem beszelve a konnyebb 3er -rol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Ezredes.
Ajtonal a belso gumikedert lehet cserelni vezeto oldalon de angol autobol anyosrol? El van szakadva egy reszen mar egy ideje az uj meg 40e ft. De ha elvileg ugyanaz akkor egy jo bontottat vadaszok jobb kormanyosbol.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
majestic
őstag
válasz MPowerPH #38867 üzenetére
Miért? Mi a bajod az 520D-vel? Gyönyörűen megy, belül halk, 7 mp alatt 100-on van, nem is hallani, hogy dízel. Nekem ez az első dízel kocsim, eddig (4000 km) persze nagyon kevés a km benne, de nagyon jónak tűnik...
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
BeZol
őstag
válasz molnarpeter #38844 üzenetére
Itt a vin kódom: PX61198
(#38853) CharlieDrop:
Kb. évente kiég az egyik fénykarika, az úgymond nem para, mert talán 3ezer Ft egy izzó, és mindig van tartalék a kocsiban, szóval ha kiég, akkor max 3 perc és ki is cseréltem. Én a xenonra gondoltam, tudod ami "kékes" , mert azt több 10+ éves kocsinál is láttam már, hogy nem égett nekik az egyik oldalon, na és az még nem jött elő nálam, de még hátul sem halt le egy lámpa sem, nem tudom meddig bírják ezek.(#38854) htomi85:
Teljesen mind1, mert remélhetőleg sosem lesz eladva
Egy kabrió 30 éves korában is "jelenség".
Almát körtével pedig nem hasonlítunk össze.
A 3-as/5-ös limuzin és kombik tucatautónak számítanak egy coupe és főleg egy cabriohoz képest.
Visszakerestem kíváncsiságból, hogy 2007 és 2011 között miből mennyit adtak el. A cabrióból 35-55ezer db-ot évente, a coupeból 30-90ezer db-ot (értelem szerűen a ciklus vége felé voltak az alacsonyabb számok, poén h a végén több cabriot adtak el mint coupe-t), míg 3as sedan 240-310ezer, touring 70-120ezer. Ugyanez 5ösből 180-310ezer sedan, 30-85ezer touring. (z4-esek 20-25ezer környékén fogynak)
Tehát majdnem ugyanannyi 3as és 5ös bmw-t értékesítenek, és ezekhez képest alsó hangon 6-od annyi cabriot, de ha a 3as és 5ösöket egy kalap alá vesszük (sedan+touring), akkor a leggyengébb számok esetén 240+70+180+30= évi 520ezer kocsi áll évi 35-55ezer kabrioval szemben --> még szép, hogy nagyobb választék esetén nyomottabb árak lesznek a "sima" kocsiknál, mint egy ritkább típus esetén, és ez meg is látszódik a használt árakban. Persze a többségnek szóba sem jöhet egy coupe/cabrio, mert kell az 5 ajtó, nagy csomagtartó, na ezért is számít "nagyobb luxusnak" egy ilyen, meg mert ritkább is. Emellé társul, hogy a sportosabb megjelenés következtében nem öregszik olyan gyorsan a kiállása sem, meg mivel nem is lát annyit az ember belőle, úgymond szokatlan is.Az évet kiválasztva az annual report-ban keresgéljétek a számokat. Érdekes módon semmilyen google találat alapján nem találtam gyártási mennyiséget, csak m3-asokra, még jó h közgázra járok és ilyen jelentéseket kellett néha olvasgatni, és sejthető volt, hogy itt lehetnek számok
(#38865) majestic:
Nálam az m-futómű miatt (és a konstans 180+-os autópályázgatások miatt is) a lengőkarokat 115ezernél kellett cserélni, de ezen kívül semmi más nem jött elő. 165ezer km-nél vittem vezérműlánccserére, és mint kiderült már meg volt nyúlva, max 8-10ezer km-t mondott rá a szerelő, és biztosan elszakadt volna, akkor pedig jöhetett volna új motor. Olyan 150ezer km környékén érdemes lehet elpasszolni, ha nem akarsz semmi komolyabbra költeni, de vannak dolgok, amiket nem a futásteljesítmény, hanem a kor miatt kell cserélni, szóval olyan max. 8 évesen 160ezer km-nél nem többel ha elpasszolod, akkor utána lenne az, hogy még biztosan zuhanna a kocsi használt ára 1-2m Ft-ot, miközben majd szépen rá is kell önteni 1-2m Ft-ot.
Btw én 3 év alatt 112ezer km-nél jártam , csak már nem hajt úgy a vérem, hogy heti 2-3szor bulizzak az ország különböző pontjain a nyár folyamán emiatt beletekerve simán 20ezer km-t, és német egyetemre sem járok, ahonnan 3 hetente hazakocsikáztam bő 1 évig.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz majestic #38870 üzenetére
Semmi. A legjobb 4 hengeres diesel. Kulturalt a jarasa, mar-mar dorombol, csondes, megy, mint a veszedelem, megbizhato, soha nincs vele semmi problema, nem szokott grillpartysat sem jatszani, es a dupla kipuff miatt egyebkent is respectet erdemel.
De azert a 0-100 az inkabb 7.5s.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majestic
őstag
válasz MPowerPH #38875 üzenetére
Mintha kis cinizmust éreznék ki abból amit írsz... Én komolyan kérdeztem amit kérdeztem. Jobban örülnék ha objektív véleményekeát írnátok... Amúgy kipróbáltam: nekem nem kellett 7 másodperc 0-100-ra...
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
Gsx-rr
veterán
válasz majestic #38876 üzenetére
Méltatlan egy ilyen motor egy ilyen autóhoz. Én már leírtam a tapasztalatom igaz F10 520d-vel ami új volt 7000 km-el kaptam próbára,de 2 nap múlva visszaadtam .320d-t váltotta volna a családban. Az égész valahogy nem kulturált ,és nem csak a motor hangjára gondolok ,hanem ahogy pörög ,ahogy viselkedik amikor egy kanyar előtt leveszem a gázról a lábam és utána ki akartam gyorsítani ,ugyanaz a késedelem ,mint egy E90.-nél. Azzal is csak úgy tudok járni mikor nálam van ,hogy sportba teszem!
Kívülről is gáz a hangja.pont tegnap néztem az E osztály tesztjét 220d, ott is fejét csóválta a pasi ,és egyedül ezt a negatívumot tudta felhozni az autó rovására.
Nem fikázni akarom az autód ,legyen sok örömed benne ,de én ilyen motorral biztos nem vennék 5-ös szériát ,ha a pénz számít akkor előbb vennék 3-ast egy 30d-vel.
-
negro
őstag
-
majestic
őstag
válasz Gsx-rr #38877 üzenetére
Nem veszem fikázásnak, nagyon meg vagyok elégedve vele (egyenlőre). Vétel előtt kipróbáltam az 530D-t is, valóban annak (kívülről) szebb hangja volt és erősebb is jóval, de nekem ez bőven elég. Szerintem ha nem lenne méltó a 2000-es az új 5-öshöz, akkor nem raknának bele ilyen motort... Magyarországon a városban ezt is alig tudom kihasználni nemhogy az 530D-t... Olyan dolgokat, amiket te leírtál, nem tapasztalok, az E90-eshez hasonlítani pedig szerintem badarság. Amúgy van a családban egy E91 316D és az is nagyon szépen megy... A G30-al csak nagy ritkán tudok gyorsúlni úgy ahogy szeretek, akkor viszont nem sokan maradnak mellettem . A fogyasztása 6,5 - 7.0 liter városban, dugókban, városon kívül, országúton pedig 5,5 litert. Engem az érdekelne, hogy szerintetek mennyire tartós ez a széria, ilyen motorral?
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
H.Ezredes
őstag
Betáráztam a nyárira Continentalhoz tartozik a gyár..... contisportcontact mintázat. Németek is viszik mint a cukrot jókat hallok róla 1év garanciával....
(#38880) majestic
Azért erős túlzás.... Én az öreg E39 30D-vel körbeautózom a G30 20D-t ahol akarom.... Senki nem fogja megmondani neked mivel full új széria és B47 van benne nem N47.... Majd idővel kiderül de egy biztos a vezérlése makk ugyan az mint az N47-N57-nek számítani kell a vezérlés elfáradására.... A fogyasztásért nagyban a váltó a felelős és ,hogy könnyebb lett mint az F10. Persze a motornak is szerepe van benne azért. Másik 2000Km-nél olajcsere !!! utána pedig szigorú 10 000Km !!!!!! Persze az első tulajok le szoktak szarni mindent mert 100E Km után vagy jóval előbb már el is adják.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
majestic
őstag
válasz H.Ezredes #38881 üzenetére
Vettem a vezérlési dolgot, megjegyeztem. A “körbeautózás” pedig szerintem, háááát... Én nem versenyzésre vettem a kocsit, hanem mindennapi használatra. Volt már olyan kocsim is amit súrólta a 300 LE-t, nem tudtam kihasználni, arról nem is beszélve, hogy egy benzintmető volt...
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #38883 üzenetére
Tudod mekkora népbutítás Rengeteg ilyen gumi ki lett próbálva... Pl linglong-al szlalom versenyt nyertünk.... Hagyjuk már ezt... 750-ről nem esett le soha 250 felett sem Nagybátyám a 740-en kínozza halálra ott sincs semmi. Én ki akartam ezt próbálni ennyi ha szar megírom azt is ha jó azt is. Nem baj ha te félsz majd megyek én vele és megmondom,hogy milyen nekem ez megért most egy próbát. Majd ha nem jó visszaviszem és hozzávágom az emberhez azért nem véletlen van rá 1 év garancia.... Másrészt a Continentalhoz tartozik ez a gyár.... A Conti gyár területén van ill közvetlen mellette persze hivatalosan ez nincs kimondva,hogy hozzá tartozik.... Ezzel a gumival 12 éve foglalkozik az ember viszik mindenre X5 Q7 BMW Merci stb stb és nincs gond velük. De mondom majd ha felraktam megmondom milyen. Nem vagyok szívbajos ha szar odamegyek és bevágom az ablakon mert elmondtam világosan az embernek ha szar visszaviszem Az 1 év gari miatt nem is aggódom pont ezért.... Ja és Sunny gumival vettem meg a kocsit és jobban tapadt hátul mint elöl a Bridgestone....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Mondom ki fogom próbálni és elmondom milyen. Ha szar elmondom azt is ha jó azt is. És jelenleg nem érdekel milyen keveréke van vagy milyen nincs. Az érdekel,hogy gyakorlatban az utcán jó lesz vagy sem a többi nem érdekel csak ez számít !!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Szeretnék a kocsi csomagtartójára egy CSL Style típusú spoilert. Nézegettem különböző oldalakon, majd feltűnt, hogy kétféle létezik: az egyik: [link] a másik:[link]
A kérdés: Mi a különbség köztük? Azt látom, hogy az egyik közepén egy félkör ív ki van vágva az emblémának, a másiknak meg nincs. Ezek szerint nem mindegy, hogy melyik E46-ra tesszük fel őket?
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #38884 üzenetére
Nem az... Vagyis csak hiszed, hogy az. Az, hogy Contitol van a minta, semmit nem jelent. Az osszes ilyen noname gyarto megveszi a premium markak jobb mintajat. De az igazi boszorkanykonyha a gumik felepitese, szerkezete, keverek osszetetele, ami az uj csucs abroncsoknal a tread egyes reszein mas es mas osszetetelu. Itt van a tudomany. Hankookrol tudnek meselni, hogy mi a kulonbseg a sajat, es mi a kulonbseg a Hankook 'almarkai' kozott. Meglepodnel... Eleg sok baratom ott dolgozik, valakik meg Koreaban voltak betanulni, tehat mara magas pozicioban vannak. Az eletemben nem vennek noname -et, es nem is tanacsolnam senkinek sem. Azt tudod mit jelent, hogy nincs minosegellenorzes? Semmi, ahogy irom, zero. Mar csak ez miatt is joval olcsobb tud lenni.
Es csak gondolj bele, hogy ha az ilyen gyartonak annyira nem futja, hogy egy sajat mintazatot fejlesszen, ami az egyszeru es olcsobb resze a folyamatnak, akkor mit alkotnak a keverek kifejlesztesenel, a szerkezet felepitesenel. Tesztperiodus? Ahh, minek?! Egyenesen a piacra, es meg csak sajat gyartosoruk sincs, ugy berlik a nagyobb gyartoktol a geporat, munkaorat.A gumisok is azert toljak ezeket, mert hatalmas az arresuk ezeken az olcso abroncsokon, es jobban megeri ezeket tolni, mint a draga premiumokat.(ezt meg a gumisom mondta, aki ugyan a Landsail -t tolja, de allitasa szerint is egy hulladek)
Pluszban eleg csak beirnod a gumi tipusat google -be, hozza dobsz egy review -et, es voala, omlik a felhasznalok tapasztalata.Gyerekek, ne jatszatok ezzel, a gumi az egyetlen kapcsolat az auto es az aszfalt kozott, igy hiaba vannak jo fekeid, van varazs futomuved, ha nincs tapadas, akkor megfozheted oket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MPowerPH #38893 üzenetére
Csak általánosságban annyit tennék hozzá az eszmecseréhez, sokan vannak, akik egyáltalán nem foglalkoznak a kérdéssel, aztán a 15 éves kormoran után csodálkoznak, hogy a budget gumival már nem esik le az útról a kocsi, végülis ez is egy jelentős piac (nyilván nem a topikra gondolok). Nem gyári vasra pláne legalább prémium túra gumit tennék, pályázni/driftet tanulni némelyik olcsó is jó, de közúton megállni kell, ott meg a méterek-centik nem feltétlenül jönnek ki érzésre
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #38894 üzenetére
Mindenki maga eldonti, hogy mi az, amire tud aldozni, es mire nem. Csak tudnam, miert jarkal az ember 300-400 loeros autokkal, ha kozben gumira nem fussa. Tudom, faj, amikor meg kell venni egy garniturat, es az is, amikor 20k km utan a hatsokat mar cserelni kell. Sokba is kerul, nem mindenki tud 300k -t aldozni ilyenre, de akkor ugye azt is at kellene gondolni, hogy kell e a 3-400 lovas auto. Felreertes ne essek, a 140 lovasra is kell a jo gumi, de azzal tan nem mesz eszetlenul.
Ezek komoly dolgok. Baratom fejre allt egy E39 -el, mert a noname gumi nem birta a kikepzest, es ! levalt a futofelulet. 1 ev gari volt a gumira a paksi gumisnal is, de b@szhatta, lett egy totalkaros autoja.Tapasztalatot pedig ugy tudsz irni, hogy felraksz egy rendes gumit, aztan fekezel egyet 130 -rol nullara. Majd ezekkel a szarokkal ugyan ezt megcsinalod. Es a vegen kijon mondjuk 10m kulonbseg.(annyi siman, van olyan, ami 24! meterrel produkalt hosszabb fekutat nedves aszfalton) Az a 10m lehet nem tunik soknak, 64m helyett 74m, pedig az a 10m -en mulhat akar a Te, akar masok elete. Meg az 3-4 meter is soknak szamit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #38879 üzenetére
Szerintem nem azonos a coupe/cabrio-val, de egyébként simán unix-nál veszem, mert 5 perc séta.
-
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38897 üzenetére
Bejáratás után ajánlott. Első 1-2000-nél ugye nem is pörgetjük a fordulatszámot max a feléig. Akkor egy olajcsere, és onnantól mehet ami a csövön kifér.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest