-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
majestic
őstag
válasz Highend55 #38946 üzenetére
Nem tudom mit értesz idősebbnek, legfőképpen azt nem tudom értelmezni, hogy nektek nagyobb tapasztalatok van. Miben is? A gyorsúlásban a városban? Mi kell ahhoz? Valami tehetség? Tudod ki tud vezetni? Nézz meg esetleg a Secret Service (USA titkosszolgálat) vezetéstechnikai gyakorlatait. Amikor városban, vagy autópályán egymásról max. 100 cm - 200 cm-re mennek 150-250-nel szlanozva, váratlan akadályokat kerülnek, védenek ki és mennek tovább. A pedált a hülye is tudja nyomni, megálni nehéz, főleg ha valami váratlan történik időközben...
Na ezt meg tudjátok csinálni?
Egy kis izelítő: [link]
Persze ez csak egy tréning a valóság sokkal durvább, na ezek tudnak vezetni. A magyar kollágák “csöppet” el vannak maradva, de azért ott is vannak komoly tudású emberkék. A magyar kiképzésre meghívtak magyar és külföldi híres driftelőket, rally versenyzőket, egyikőjük sem tudta végigcsinálni a tesztet...
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
szőröscica
addikt
válasz majestic #38952 üzenetére
Nem láttam a videót, így nem is akarok beleszólni, de az tuti, hogy lakott területen én soha nem állatkodok. A múltkor a Vácin egy kóbor kutya szaladt át az úton, egyszer csak megjelent, satuva tudtam csak megállni. Pedig az jól belátható, 2*3 sávos, azt hinnéd, hogy nyugodtan elrúghatod komolyabban egy pirosnál, semmi baj nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Highend55 #38947 üzenetére
Ahogy én bárki más is láthatta, de akár le is menthette, nem tudhatod holnap a Blikk vagy az Index cimlapján köszön vissza vagy sem.
Lehet menő ez egy facebook csoportban a sok hurkás tarkójú meg nem idén barnult között, itt sok gratulációt nem kapsz az tuti.
A korral jönni megint nem egy okos dolog, pláne egy nyilvános fórumon.
Az meg, hogy nem csak ti csináljátok nem legitimál semmit. bár nem is tudom miért pazarolom itt a karaktereket, majd úgyis megmagyarázod miért neked van igazad...
-
Highend55
tag
válasz majestic #38952 üzenetére
Vezetésben !!! 600 ezer balesetmentes km van mögöttem az elmúlt 8évben.
Az én baráti autós körömben több bajnok is van (Országos rallye,vagy Magyar Timeattack )
Amig te videojátékokat linkelsz én mutatnék valami mást, pár videót amit megéltünk.
1.[link]
2.[link]
3.[link]
4.[link]
5.[link]
6.[link]és igy tovább linkelgethetnék egész este.
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #38957 üzenetére
Miattunk biztos,hogy nem halt meg senki jobb lenne ha lenyugodnál inkább.Amit közölni akartam a videoimmal,hogy nemigazán van sok közötök,a vezetéshez,vagy tapasztalatotok erősebb autóhoz.
A legtöbb videó éjjel történt minimális forgalom mellett.
A városos videók 10év körüliek,azóta mindenki pályázni jár.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Highend55 #38958 üzenetére
Teljesen nyugodt vagyok Csak tudod amikor még gyakornok voltam mentünk egy balesethez autópályán. Tacskó kölykök elszálltak a gecibe. Egy túlélte aki ordította,hogy nem érzem a lábam. Haverok szörnyethaltak. Shokktól állandóan kérdezgette,hogy mi van a többiekkel,természetesen látta h kakukk volt nekik. De közben mondanod kell neki,hogy minden rendben lesz vele és többiekkel is. Senkinek nem kívánom,hogy ezt átélje önhibája vagy mások baromsága miatt. Tehát amikor azt írod,hogy alig volt vki az utcán akkor ha te rokonoddal történik valami és a bíróságon csak ezt mondja : hát azért verettünk ennyire,mert alig voltak az utakon,késő este volt. Ezen kéne elgondolkozni. Amikor felhoztam ezt a mindenkit legyorsultam azt nem úgy értettem,hogy versenyeztünk. De már bánom,hogy ezt a témát felhoztam. Bocs,ha össze vissza dumálok csak megviseli az embert ezek a szituációk.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #38957 üzenetére
Jojo.... Sajnalatos volt. DE szerinted az a ket srac az E60 -al csak kocsikaztak a varosban ejnek idejen? Vazz, jottek a gyorsulasirol. Magarol szegeny autorol is kialltott, hogy mire hasznaltak.
Teljesen normalis dolog az ejszakai gyorsulas a varosban. Elegge jol szervezett program, nem szokott baleset lenni. Max akkor, ha jonnek a sunok, es mindenki iszkol. Mindenhol van, ez sem titok. En nem latom benne azt a borzalmat, leven tenyleg ejszaka, pango varos, mikozben van biztositas is. De sokan tenyleg attertek palyazni, amire elotte nem volt lehetoseg. Vegre fejlodik az autos kultura Mo.-n is, mert akik kijarnak, vezetni is megtanulnak.
Mondom ezt ugy, hogy en tenyleg betartom, hogy lakott telepulesen nincs szaguldas. Autopalya az mas...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majestic
őstag
válasz Highend55 #38956 üzenetére
Én meg 4-szer körbevezettem a földet és egyszer elmentem a holdra is meg vissza! Ezt nevezed te vezetésnek? Bocsi de ez semmi, illetve annyi sem...
Amit belinkeltem, na látod, az nem videójáték, az tudás és nem közutakon. Ha viszont kell, akkor ott is tudják produkálni... Amit ti csináltok, az pedig életveszélyes baromság másokra nézve. Az, hogy te magad otthagyod a fogad esetleg, az a te egyéni szociális problémád, másokat veszélyeztetni viszont büntény. Remélem elkapnak egyszer és akkor majd magadhoz térsz a börtönben. Nem akarok senkivel sem veszekedni, de az ilyen fórumtársak nem viszik előre ezt a topikot, csak visszahúzzák a szinvonalat...
Részemről ennyi.
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #38959 üzenetére
Az a baj, ha egy fiatal srác szeretne gyorsan vezetni, de nincs pénze elmenni versenyautóval versenypályára, csak a közút marad neki.
Szerintem egy autót élvezni próbáló még mindig sokkal kisebb veszélyt hordoz, mint egy olyan, aki azt hiszi, hogy ő már nagy király és úgy tolja neki, vagy egy hétvégi sofőr, stb...
Arról nem is szólva, hogy a közlekedéshez max 50-60 paci bőven elég, aki ettől erősebb járművel megy, az már eleve késztetve van a szabályok megszegésére.
Ezektől függetlenül én sem versenyzem közúton, mert a versenypálya sokkal nagyobb biztonságot ad, meg sebességet is a jó felület miatt.
Az a mókás, hogy csak azért írtam, hogy szerintem a BMW nem gyárt sportkocsit, csak sportos kocsit, de ezek szerint másnak is ez a véleménye...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
majnkopf
tag
válasz FIREBLADE78 #38959 üzenetére
vannak milliószor veszélyesebb dolgok a városban anélkül, hogy valaki meg akarná mutatni mit tud vagy csapatja neki éjszaka.. index nélkül zebrán sávváltással rám húzzák, csuklós busszal a parasztja 2 sávot kanyarodik előttem vagy pályán 110-zel előznék, de a bzja akkor mikor mellé érek nyomja neki, hogy még gyorsulnom kelljen 130ról is ha előzni akarok holott "elvileg" 110 a sebességhatár.. és még sorolhatnám, pedig nem vezetek régóta és én is odafigyelek a biztonságra, ahol tudom, hogy lehet veszély forrás ott én sem tolom neki. Szerintem a mazsolák meg azok akik félnek a veszélytől sokkal veszélyesebbek a forgalomban.. egyáltalán nem tudnak lereagálni helyzeteket, főleg ha hirtelen következik be. sosem felejtem el, hogy mikor 1 hónapos volt a jogsim és kanyarból kifelé keresztbe állt velem a bömi úgy, hogy a szalagkorlátot láttam magam előtt az út helyett és az csak közeledett megoldottam (persze szerencsém is volt biztos), mert nem satu fékeztem le egyből meg nem azon gondolkoztam, hogy jaj most mi lesz hanem egyből teligáz másik irány és jöjjünk ki a forgásból. most nem magam akarom fényezni, de aki tesze tosza meg ha 60 a sebességhatár akkor megyek 50nel azok sokkal veszélyesebbek a forgalomban. én úgy vélem. nem egyszer látom mikor szembe jön velem valaki a másik sávban, hogy két kézzel fent fogják a kormányt meg majd kihajol a szélvődőn, hogy lássan. na azok.. hamarabb halok meg ilyen sofőröktől szerintem, mint attól aki keresztbe bassza a kanyarban egy esős vagy havas napon..
(#38952) majestic: ez egy játék illetve felesleges ilyen meg olyan példákat mondani, mert ilyen meg olyan vezetéstechnikai gyakorlatokat ők sem elsőre csinálják meg. úgy ahogy a pilótákat sem küldik ki rögtön élesbe, hogy na itt van aztán menjetek. millió szimuláció.. ráadásul egy utasszállító pilótát megint nem lehet egy vadászgép pilótához hasonlítani, pedig attól még az utasszállító pilóta is lehet jó, attól, mert nem tud vadászgéppel úgy manőverezni. vagy lehet Besenyei Péter sem tudna elboldogulni egy utasszállítóval 5-10-20 óra gyakorlás után, mert nem tud rendesen leszállni vele. akkor ő is szar pilóta? lehet nem tudná a kolléga sem megcsinálni ezeket a vezetéstechnika dolgokat. de lehet, hogy azok a "profik" sem tudnák úgy keresztbe baszni a subarut a hóban nem egy kategória a kettő szerintem
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #38960 üzenetére
Én pályán se merem...70 mph az akkor is 70 mph. Még ha nincs is speed camera mindenhol, de sose tudod mikor jön az unmarked police car. Főleg az M23-M25 vonalon, Gatwick-Brighton-Crawley környéken. Nem is értem, hogy mernek egyesek 90-100-ra belőtt tempomattal menni.
-
majestic
őstag
válasz majnkopf #38964 üzenetére
Vannak országok (a jobbak közül persze) ahol azt is büntetik, aki túl lassan megy, pont azért amit te is említettél: ugyanúgy veszélyt jelentenek a közlekedés biztonságra, mint azok, akik 350-nel tépnek országúton és szlalomoznak a kocsik között...
Senki nem hasonlította össze a videóban látottakat a kolléga tudásával, mert mint írtad is, a kettő ég és föld, de nem körte és alma! Az egyiket tanítják és így válnak profikká, a másik meg azt hiszi, hogy őneki veleszületett adottsága, hogy gyorsulási versenyeken vegyen részt egy nagyváros utcáin... No meg, hogy ő sz@rta a spanyol viaszt oszt versenyzik egy olyan országban, éjjel vagy rosszabb ha nappal ahol az emberek nem tudnak vezetni és ezzel más testi épségét veszélyezteti.
Én 16 évesen raktam le a jogsit (külföldön), mindösszesen 5 órát kellett vennem, mert már akkor is vagy két éve vezettem sutyiba és az oktató nem látta értelmét, hogy tovább fárasszuk egymást. Elsőre levizsgáztam és azóta van kocsim is és elég sokat vezettem, ezidáig minden baleset nélkül (kopp-kopp). Letettem a szakirányú PÁV1 minősítésű szakvizsgát és azon belül is egy speciálisat... Azt azonban elmondhatom, hogy soha nem versenyegettem senkivel, mert primitív dolognak tartottam mindig is... Volt amikor közel 200-zal kellett kimenni végig Budapesten (természetesen lezárt utakon) a Parlamenttől a reptérig, mert el kellett érni egy kormánygépet, nem lehetett késni egy percet sem, no és persze konvojban, úgy 15-20 kocsival... és persze nem 200 LE kocsikkal, hanem speckó megerősített és felturbózott rendelésre gyártottakkal... Úgyhogy tudok egy s mást a gyorsasági vezetésről, de amiket a kolléga belinkelt az nem más, mint amatőr fiatal ficsurság, tudatlanság és ami sokkal rosszabb, tehetségtelenség...
Jó tanácsként azért elmondanám, hogy attól mert jó érzéke van valakinek a vezetéshet, attól még nem tud jól vezetni! A gyakorlatot soha semmi sem tudja pótólni. Nagyon sok helyzetben kell átesni ahhoz, hogy elmondhassa valaki, hogy jól vezet és ha mégis adódik egy baleset, akkor nagy valószínűséggel ő maga nem okolható érte...
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
Highend55
tag
válasz majestic #38966 üzenetére
Erre komolyan büszke vagy,hogy 2évig 0 tudással vezettél jogositvány nélkül?Mi ezt jogositvány megszerzése után kezdtük.
"Speciális" páv 1 el kitörölheted a hátsód! Hogy miért? Majd ha kijössz pályanapra megtudod !
És még valami : Amit te megkapsz céges autóként az adófizetők pénzéből mi azért megdolgozunk !
Szép napot ,remélem cserére érettetek ! És tudod kit küldjél börtönbe ? A roma "felettesed" aki évek óta szétlopja az országot ![ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
Az elmúlt 20 kommentár alapján többen még nem nőttek fel az autóvezetéshez ez tisztán látszik. Aki önmagát vagy másokat veszélyeztet közúton, az inkább ne vezessen. Így is van bőven veszély a balf.....tól. Aki meg azzal villog, hogy mekkora driver, meg milyen erős autója van, az elég gáz nekem, főleg ha ezzel párhuzamosan a kor, mint érettség jelenik meg. Akinek nem inge ne vegye magára. Písz...
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #38968 üzenetére
Akkor Te miert is cserelted a 20D-t egy 30D -re? Meg 2.7 BiTurbo sem egy papas hasznalatra keszitett auto volt. Tok folosleges, 130 -at mindegyik megfutja, mindegyik alkalmas a hetkoznapi kozlekedesre. Na bumm. Most akkor ne jatszuk mar az alszentet. Nehogy atmenjunk mar abba a 200 loero+ autokkal, hogy "En mindig minden szabalyt betartok, soha nem megyek gyorsabban a megengedetnel, bla bla bla"
Ck.: Igen, a zabszem mindig ott van nekem is a seggemben, pont a jeloletlen autok miatt. Itt a kornyeken nincs annyi beloluk, es ora szerint 90 -ig nem bantanak.(elvileg) De ugye a forgalom mindig nagy, ha mazlid van, akkor a belso halad 90-100 -al, persze nem peak time, es akkor nem vesznek ki. Igazabol egyedul nem jo buli ez, jo ha van legalabb egy auto elotted, aki ugy gondolkozik, mint Te. Csalinak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #38969 üzenetére
Bárcsak én is megtehetném, de a jogsin és a pontmentességen múlik az életem, így a hivatásomból kifolyólag fix tempomat 70. Még ígyis sokszor külsőben megyek tök egyedül, míg a belsőben libasorban haladnak 50-60-al az idióta barmok, akiknek fogalmuk sincs hogyan kell az autópályát használni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
En is a jogsimbol elek, felig, szoval nekem is vigyaznom kellene. Sajnos van mar 3 pontom. Ezt cegesen gyujtottem. Sajat autoval eddig haromszor fotoztak. Eloszor felesegem elment tanfolyamra, aztan masodjara en is megtettem, harmadjara felesegem jogsijara ment a pont. Ezt igy 5,5 ev alatt persze. Hiaba, eleg konnyen belefut az ember, foleg ha van egy rejtozkodo kameras auto, ami kozvetlen akkor fotoz, ahol a sebessegkorlat eletbe lep, es kanyar van.
Ismeros a helyzet, az angol vezeteskultura nagyon messze van attol, amit az ember belekepzel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majestic
őstag
válasz Highend55 #38967 üzenetére
Igen, büszke voltam, akkor voltam 14-16 éves, szülői felügyelettel vezettem mellékutakon vidéken...
Azt hiszem, hogy ti véreznétek el kb. 1 perc alatt a tesztpályán. Ott nem gázpedál nyomás gyakorlásáról van ám szó!
Én saját használatra sosem kaptam (és nem is kellene) céges autót. Ezeket a kocsikat nem lehet csak úgy hazavinni.
A köcsög orsós sosem volt a felettesem - bár ismerem a szarkupacot személyesen is sajnos - és már nem is lesz hál’ Istennek... Amit meg ellopott azt meg ha végre lesz egy tökös valaki, akkor szépen vissza kell venni tőle és a bandájától .
Hogy értsd: én nem bántani akarlak, csak amit csináltok, az közveszélyes és gyerekes. Ez nem vezetés, ez 0.
Ahogy visszaolvasgatom, nem csak nekem ez a véleményem...
Szerintem lapozzunk.
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
MPowerPH
félisten
Akit esetleg erdekel, a hivatalos ZF szerviz, alias Protruck -nal egy olajcsere.(F10 csoportban osztottak meg) Nem frissites, hanem csere, atoblitik a valtot, 13l olajat szamlaznak ki. Egy liter megy veszendobe az oblites miatt, de szerintem ez igy meg mindig eleg jutanyos, leven mintha uj lenne a tiszta olajjal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz MPowerPH #38974 üzenetére
Nem, azon már pár éve túl vagyok
Autóvásárlás miatt érdekelt a dolog, de aztán a fórumszabályzat ellent mondott nekem, úgyhogy törölték a kommentet. A vásárlás amúgy kb. fél év múlva esedékes, addigra a 400 sorból álló Excel-emet szeretném kicsit karcsúsítani és ehhez kell a nagy adathalmaz
Ha már itt vagyok: E90/E91 megbízhatóságáról van egyértelműen kialakított vélemény a fórumozók között? A Totalcar népítéletek össze-vissza szórnak, személyes ismerősöm pedig nincs ilyen kocsival, akitől kérdezhetnék. A motor nyűgjeivel többnyire talán tisztában vagyok, azon kívül a futómű és a belső tér karbantartásigénye, minősége érdekel.
Élmény per forint kategóriában az E46, E90, E60 trióból gondolom a mára már jóval olcsóbb E46 jön ki nyerőnek, vagy tévednék?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
majnkopf
tag
válasz MPowerPH #38979 üzenetére
Meg kell mutatni a nagyoknak tudod csak mondjuk annyi, hogy ezeknek akik már csak azért is beelőznek egy bömit az már majdnem a vége meg onnan már csak lejtőn lefelé tud gyorsulni te meg ott még fütyörészve raksz egy 5.et integetsz majd ott hagyod ha van kedved
(#38981) Gsx-rr: nekem egy mezei e46 van. nekem élményt jelent ez is
-
Johnny_vT
senior tag
Szóval hogy jobban körülírjam: menjen, legyen vele élmény minden kanyar, minden kigyorsítás, legyen jó hangja, de pályára valószínűleg csak vezetéstechnikai tréning idejére viszem és nem akarok megőrülni a 700 km-es Németország-Magyarország autópályázástól. Magyarán dinamikus, de utazóautónak sem utolsó.
Ezek alapján - és mivel a futása kb. kétharmadát városban tenné meg - én eddig a 150-220 lóerő közötti (de főleg a sorhatos) benzines változatokkal szemezgetek. Nagyobbat a hátsókerekes tapasztalatlanságom miatt nem vennék, nomeg feljebb lépkedve a szervizköltségek is elszállnak, ha nem tévedek. Jó helyen keresgélek?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Eugene Roe
őstag
válasz majnkopf #38982 üzenetére
Igen, nagy szükség van rá, hogy visszaelőzz pályán egy 140-nel haladó dobozost -> kicsit ovis felfogás.
Lehet, hogy az enyém se jobb, de nekem a sportos vezetés az üres, kanyargós vidéki utakon történik, és élvezem, hogy 40-50 helyett 60-70-80-nal veszem a kellemesen bedöntött kanyarokat
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz chess001 #38962 üzenetére
Megértem. Igaz is. De akkor menjen elhagyott útszakaszra. Nálunk is van egy kereskedő köz nevű fél km- 1 km hosszú út és ott szokott lenni ez a fasz mérős verseny . Ott elszállsz max letarolsz egy-két üzletet + megdöglesz,de úgymond ártatlant nem veszélyeztetsz
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #38991 üzenetére
Bmw-bol most kene valasztanom,4 Gcoupe.
De lehet lepek egy nagyot amig van jo benzines auto es akkor Amg. -
negro
őstag
válasz MPowerPH #38950 üzenetére
ja hat, hogy egy 10 evvel fiatalabb 3er coupe jobbat megy azon nem csodalkozom. de en pont ezert szeretem az e39-et mert meglepo modon fun auto is egyben. volt e30 -am is anno, csapatni is jartam vele de ezzel nagyobbat lehet menni az a vicc. szerintem az azert mikor matraban, parad kornyeken voltak csapatasok a hoban es egy 1100 kilos 318is -el tartottam a lepest kilincsel elore beszedes. az a helyzet az e39 amugy is eg es fold lehet milyen az uton. egy automata valtos, sima (nem sport) touring 30d pl ami cirka 200 kiloval nehezebb is mint az enyem elhiszem nem sok elmeny. egy manual, m sport mas kategoria. a masik kinek mi az elmeny? jo multkoraban nosztalgia okan ismeros e34 520i -jet probaltam. full alap, busz kormany benne de nekem baromira nagy elmeny volt az is. nyilvan egy v10-es epitett e36 hoz nem kell merni egy gyari e39-et de nekem meredek ha vki ilyen ir mi elmeny van egy e39 28i-ben...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Highend55
tag
Nekem nem ! 5èvig volt 330ci-m ami könnyebb ès erősebb mint az e39 528.
Hihetetlen lomha volt alacsony tartományban,egyszere volt meg a 330d-m el sokkal jobban szerettem vezetni városban vagy utazni akàr autópàlyàn.Nem is beszélve a fogyasztás különbségről.
Ezzel nem azt mondom,hogy rossz autó de szerintem korszerűtlen,elavult technika.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Highend55 #38996 üzenetére
Egy pöckölt TD persze, hogy erősebb (karakter is), mint egy gyári szívó...
Az M52B25-ös moci tényleg erőtlenebb-rövid löketű, pörgetni kell, de a vanos nyitásnál már egész jól megy. Az M52B28-as már hosszabb löketű, alul is van nyomaték, de magasabb fordulaton is jó. Az M54B30-as már egyértelműen hosszú löketű, felül elfogy, 7000 felett kifúj. Erre szoktak rakni kompresszort, hogy az erényei jobban kijöjjenek, erős GT karakter lesz, nem sportmotor. Mókából hengerfejcserével, pillangóval, sporttengelyekkel közel S teljesítmény tudhat szívó formában is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #38999 üzenetére
Az M54B30 nagy csalódás egy 30D főleg húzott után viszont az N52B30 főleg 265-272Le-s változatok tudnak még nagyot menni főleg ha remap-ot is kapnak. ~ 300Le / 350Nm-el elég élvezetesen lehet közlekedni. De egy 5-7-esbe egy ilyen "kis" motor.... Oda kell a nagy motor.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄