-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #38399 üzenetére
A bal oldalit polírozni kellene belülről is a helyzetjelző folyton kiég (ugye ennél nem 100 Ft/db)
A jobb oldalinál is furán világít a refi(#38400) BMW001:
Sima xenon, aprón nem hiszem, hogy lenne új...Most nézegettem de csak ilyen tuning boltok félét találtam (pl. Tuning-tec)
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
balajti
tag
válasz Don.Corleone #38398 üzenetére
A bmw scanner-hez kaptam cd, azon volt driver meg program. A többi az külföldi fórumról van, de a scanner program is beszerezhető ugyan onnan. Ha gondolod privátba elküldöm a linket. Annyi, hogy nekem a scanneren kívül minden ment win10-en. Elvileg azt is fel lehet éleszteni, de én nem tököltem vele. Fogtam egy kiszuperált laptopot és feldobtam rá az xp-t. Azon működik minden.
Más: Youtube-on láttam, hogy valaki egy e39 m52b28-as motort turbósított. Elvileg a motor gyári ahogy írta, persze a többi sallangot gondolom kicserélte. Meg volt egy másik videó is ahol ebay-es turbót faragtak rá. Pusztán elméleti síkon kérdezném: Egy ilyen alu blokkos szívó, hogy bírná ha turbósítanák? Gondolom elég sok lóvé kéne hozzá, hogy jó legyen, de engem az érdekelne, hogy normális keretek között van értelme? Mert ha csak az a cél, hogy szénné húzza az ember és elmenjen pár 10e km-ert akkor oké.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz balajti #38402 üzenetére
Magyarországon illegális egy ilyen átalakítás közútra, verseny körülmények között lehetséges, a hengerfejben a szeleprugók adják meg magukat először, kb 500 paciig jó az eredeti belső azt olvastam.
Inkább a toyota sor6-ot rakják be...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Lci E92 325i (N53B30)-ba üzemanyagszűrőt ugyanolyan gyakorisággal kell cserélni, mint a levegő/olajszűrő stb-ket?
Van aki azt írta, külön üzemanyagszűrő nincs ezekben, csak a tankba épített. A webshopokban látok külön ilyen alkatrészt erre a típusra.
-
balajti
tag
válasz molnarpeter #38405 üzenetére
De, persze olcsóbb. Én nem is akarok ilyesmit, csak érdekelt a téma
Jó nekem a szívó úgy, ahogy van. -
Szabó0922
tag
sziasztok
bmw-böl tudnátok ajánlani olyat ami megbizható?
-5ajtos legyen
-2-2,5millio a keret -
Xero
nagyúr
válasz Szabó0922 #38416 üzenetére
Ami olcsóbb abból valószínűleg már kifogyott a csillámpóni és a p*ncimágnes. Persze lehet kapni a wallisnál p*ncimágnes utántöltő adalékot, de az már nem lesz olyan mint az új. Csillámpónit Unixnál érdemes venni, van ATE, Brembo. Viszont ha feltöltötted újra csillámpónival, akkor ugyan ott leszel pénzben.
Valójában km teljesen mindegy. Ha 250e Km van benne, de azt mind pályán tekerték bele, simán lehet jobb mint egy 100e Km-t futott városban használt gép. Ami olcsóbb az valószínűleg régebbi, kevésbé felszerelt, jobban lehasznált. Meg kell nézni, ki kell próbálni, elvinni egy jó szerelőhöz, utánanézni a szervíz múltjának mindegyik kiszemelt áldozatnál.
Részemről LCI modellt vennék, ha van ennyiért a piacon, tempomattal, sport üléssel, multi kormánnyal, xenonnal, automatával (ez nekem számít közlekedő edénynél).
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz molnarpeter #38419 üzenetére
Szerintem igen, de ha figyelnek a lancra es a vezeto muanyag biznaszta, az is elketyeg.
-
Giggles
tag
Sziasztok!
Kb. 2000-2200rpm-nél engine check jelzés van, én gyengébben gyorsul a kocsi. Fehérvári BMW szervízben megnézték, és azt mondták a turbócső sérült, de csak a turbóval meg 1-2 aprósággal együtt cserélik, szumma 753-ért. Nem gondolnám, hogy ez egy korrekt ajánlat.
Nyugtassatok meg, hogy minden gond nélkül lehet szimplán azt a csövet cserélni. Van valakinek ezzel tapasztalata, esetleg ismer egy jóféle BMW szakit a Veszprém-fehérvár-BP vonalon?
2011 E90 320d, motorkód azt hiszem n47d20c, 184LE-s változat.Kösz!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #38423 üzenetére
5 kiló az első szerviz lesz kb. Nekem nem állt még meg olajcserém 250 alatt. És a következő sem fog.
-
Skimaster
senior tag
válasz Szabó0922 #38411 üzenetére
Mire használod? Automata vagy kézi? Én 1est nem vennék, hacsak nem vagy 20 év alatt. E90 2.0d jó, de inkább 3.0d. Ha e60, akkor LCI és 3.0d minimum. Szerintem.
Fogyasztás ma: Mohács - BP - Miskolc végig pálya, városban ott 20 km max, aztán du ugyan ez vissza. Pályán 120-140 tempomat.
Összes km 820, átlag bc szerint 8.6.
X3 LCI 3.0 d
Köszi... -
szőröscica
addikt
válasz Skimaster #38425 üzenetére
Szerintem E60-ba mar a 25d is boven jo. Megy ugy, mint az E39 530d, sot az LCI-s a 3 literes valtozatban meg jobban is. En eljatszottam a gondolataval egy olyannak, de felek, ugyanazon vegig kellene mennem vele, amin a mostanival: tomitesek, csovek, stb. Egy vagon penz lenne megint.
-
Xero
nagyúr
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #38424 üzenetére
Azért írtam vagy több, én lassan elköltöttek az árát már rá
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #38433 üzenetére
A 330xd valóban nem néz ki rosszul. Ha valós az előéletre utaló szöveg akkor piszok jó vétel. Engem a multkormány hiánya, az iDrive, az xdrive valamint a sedan forma tántorítana el.
Mondjuk az xDrive síeléseknél biztos piszok jól jönne néha, de feleslegesnek érzem a plusz hajtásból fakadó plusz súlyt az év fennmaradó 340 napján, valamint a döglöttebb kormányzás sem az igazi.
Mindenből ki lehet fogni. Én is úgymond kifogtam. De nyugodt szívvel én nem ebben az ársávban nézelődnék. Ha pedig többet kell rá költeni, akkor ugyan ott vagyunk ahol a part szakad nem?
F31 30d-t is lehet lőni már 5-6M-ért mégis 10M körül szánok rá min. Nem véletlenül. Ott is tuti ki lehet fogni valami kezdeti modellből egy jót, de ugyan úgy be lehet szaladni nyitott szájjal a f*szerdőbe.
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
Persze ha van keret,akkor érdemes többért venni,ha magamnak néznék én ezt venném:330d
A hármassal az a baj,hogy kicsi(nekem 3 gyerek van)és drága.Ennyiért 5-öst vennék inkább és ez független a gyerek számától.
Az x drive tényleg csak télen kell,de akkor néha nagyon.Én úgy vagyok vele,ha egy évben csak 2-3x kell az összkerék,akkor biztos pont nagyon fog kelleni.Mikor a parkolóból sem tudsz kijönni egy közepes hó után,na az idegesítő.Nekem volt már benne részem. -
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #38435 üzenetére
Ezt én is néztem amikor szóba került a téma, de ez pont 25d. Igaz 6 henger, de akkor sem 30d. Ettől eltekintve rendben van.
Én is szívtam már meg (első és hátsó hajtással egyaránt) pl Kitzbühel-ben, vagy Alpe d'Huezben, de egy jó gumi és hólánc páros mindenre megoldás. Én inkább szívok plusz fél órát a lánccal, meg a tili-tolival, mint egész évben az egyéb baromsággal.
Bár a pre-lci hátsó lámpák számomra még mindig emészthetetlenek.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #38432 üzenetére
Tavasszal csinálhatnak egy fórumos összejövetelt...
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #38432 üzenetére
itt mindenki egy kornyeken lakik csak en vagyok ilyen messze?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Xero
nagyúr
Vagy jövő ilyenkor? Akkor legalább már nem csak a rohangálós E46-al állíthatok oda.
Hozzá tartozó kérdés: Az lci f30-nál stand alone opció a fekete első lámpa? Vagy shadow line? Esetleg led-hez kötődik? Vakarom a fejemet, mert nem mindegyiken látom, de nem igazán látom át a logikát.
-
negro
őstag
fasza.
engem meg megtalalt megint egy idiota es belemtolatott. bal hatso sarvedo ivet megnyomta picit. szerencse volt, hogy a lokose, elsonek a ballonos gumina ment neki ahogy fordult ki igy az felfogta a nagyjat. konzultalva karosszeriassal azt tanacsolta inkabb hagyjam ugy mert nem veszes a serules nem erne meg ezert nekiesni...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
amugy btw ilyen ph -as osszeroffenes jo otlet bar en inkabb egybehoznam pl. a parkolo paradeval es ott osszefutni, egyeztetni. az ki van hirdetve, hely is van, ingyen is van... illetve oda-vissza 200-300km -bol meg van mindenkinek. nekem csak ~170
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
És ????? Kevesebbet fizetsz rá közben ugyan az a blokk segédberendezések nagynyomású pumpa turbó... csak a porlasztók mások így "csak" ~ 260-70Le-t tud stabilan.... ( Ráadásul szét se volt úgy rúgva mint más 30D mert gyárilag vissza van butítva... ) Természetesen 6 porlasztó cserével már annyit tud mint egy normál 30D meghúzva.... Normál felhasználónak elég ez a teljesítmény én előbb venném meg ezt 25D-ként mint a többi szarul felszerelt kocsit 30D-ként.... Kedves kollégám keres már nyár óta E60-at de hiába mondom normális E60 2,5M alatt nincsen de inkább 3..... Rengeteg szemetet megnéztünk ez idő alatt..... Ha még van is igénye az embernek,hogy navi komfort bőr stb stb akkor aztán még nehezebb..... És miután megvette a tulaj még szervizelni is kell.....
(#38430) CharlieDrop
De legalább érezhetően történik változás pozitív irányba.... Jobban megy, halkabb , komfortosabb stb...
(#38431) cOxeR
Nagyon örülök neki Jó kép lett
(#38437) cOxeR
Tolvaj Én mondtam,hogy csináljunk egy talit Te szervezed ezért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #38447 üzenetére
Nem vitatom, de én már úgy vagyok vele, hogy a gyári specifikációkhoz nem nyúlok. Kinőttem abból. Guruljon le a sorrol úgy ahogy nekem tetszik. Nyilván akinek igazán csak a 6 henger a lényeg, és nem zavarja, hogy ici-picit gyengébb, akkor simán jó vétel. Természetesen a jó állapot, felszereltség nekem is előbbrevaló lenne mint az erő ha a 25d vs 30d viszonyában nézzük.
szerk: Én a szaladgálós E46 vadászat egy hete alatt láttam olyan trágyákat, hogy az eszem megállt. Pedig az 1.4-1.8-as ársávban nézelődtem, és E46-ból annyi van mint a szemét. Tényleg láttam olyan dolgokat, hogy nem hittem el.
A kedvencem az indulni csak két bikáról és egy toyota yarisról hajlandó gép volt, ami nemes egyszerűséggel pár perc járatás után simán megállt. De úgy, hogy minden mutató ott maradt ahol volt. Közben persze a berohadt jeladók, vagy egyéb huncutságok miatt úgy világított mint egy karácsonyfa. Sajnáltam, mert ránézésre valóban kevesett futott, szépen felszerelt és szép belsejű dög volt. 1.49-ért volt hirdetve, a kereskedésben a papíron 1.79 szerepelt, de 1.45-ért simán odaadta volna. Persze ilyen szopórollerre nem akartam felülni. Mondjuk nem is bánom, mert kézi 6-os volt benne, mászkálni pedig az automata jobb nekem. Végül amit megvettem kb ugyan ezt tudta, csak m csomag nélkül, mk4 navival, igazolt múlttal, járó motorral.Ilyen volt a bele, nagy kár érte (most látom, hogy még az ülés-bőr is ugyan az volt benne mint az enyémben csak pici használtabb):
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Trollok komolyan
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Robogó, kismotor
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Linux - haladóknak
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...