-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz D1Rect #38793 üzenetére
Vegyél egy régebbit hobbiautónak-M52-es, M54-es motorkóddal, az újak nem olyan élvezetesek, nagyon a határon kell menni, hogy valami szépet produkáljanak.
Aki nem ért hozzá szidja az újabb motorokat. Tényleg egy tételt elspórol a BMW, de cserélhető, és az N52B25/30 7000 rpm felett tiltanak csak, mint a régebbi S motorok...
Próbálj ki párat, ne a billentyűhuszárokra hallgass csak!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #38829 üzenetére
Ezért vesz, aki megteheti új autót, mert ott tervezhető a költség. Annál az elavulás a legdurvább pénztemető, ezért is nem a magáneladás az, ami manapság dominál, kevesen tudják kigazdálkodni...
Igazából a benzin is beleszámolható az autós kiadásba-úgy lesz reális, ha már ki kell fizetni, meg még a garázs fűtése is, mert ha nincs ott kocsi, akkor az a költség sincs...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #38832 üzenetére
Ha van egy házad, de nem mész haza, akkor az a tied még?
Igen, ha nem állsz bent akkor is fogy a pénzed az autó miatt, tehát az az autó fenntartási költsége. Nem számít bele az autó árában, ez járulékos költség. Egy közgázos biztos szebben elmondaná.
Ha fix, kis összegből kéne neked egyedül mindened megvenni, fenntartani szerintem könnyebben értenéd...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #38933 üzenetére
Hogy ennél meg mindenkit? Kb. egy kétkerekű ellen sincs esélyed, kivéve, ha emberi erő hajtja...
A négykerekűek nagy részénél tényleg erősebb, de azok közlekedésre vannak.
Sportkocsi viszonylatban a Z4 nem is túl merev, nem is túl könnyű, nem is túl erős...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #38959 üzenetére
Az a baj, ha egy fiatal srác szeretne gyorsan vezetni, de nincs pénze elmenni versenyautóval versenypályára, csak a közút marad neki.
Szerintem egy autót élvezni próbáló még mindig sokkal kisebb veszélyt hordoz, mint egy olyan, aki azt hiszi, hogy ő már nagy király és úgy tolja neki, vagy egy hétvégi sofőr, stb...
Arról nem is szólva, hogy a közlekedéshez max 50-60 paci bőven elég, aki ettől erősebb járművel megy, az már eleve késztetve van a szabályok megszegésére.
Ezektől függetlenül én sem versenyzem közúton, mert a versenypálya sokkal nagyobb biztonságot ad, meg sebességet is a jó felület miatt.
Az a mókás, hogy csak azért írtam, hogy szerintem a BMW nem gyárt sportkocsit, csak sportos kocsit, de ezek szerint másnak is ez a véleménye...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Highend55 #38996 üzenetére
Egy pöckölt TD persze, hogy erősebb (karakter is), mint egy gyári szívó...
Az M52B25-ös moci tényleg erőtlenebb-rövid löketű, pörgetni kell, de a vanos nyitásnál már egész jól megy. Az M52B28-as már hosszabb löketű, alul is van nyomaték, de magasabb fordulaton is jó. Az M54B30-as már egyértelműen hosszú löketű, felül elfogy, 7000 felett kifúj. Erre szoktak rakni kompresszort, hogy az erényei jobban kijöjjenek, erős GT karakter lesz, nem sportmotor. Mókából hengerfejcserével, pillangóval, sporttengelyekkel közel S teljesítmény tudhat szívó formában is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #39000 üzenetére
Az N52 tényleg nagyon ott van, sokkal tovább lehet forgatni, mint a régebbieket ott nagyon szépen szólnak, mondjuk a tuning a chipelésben kb. ki is merül. Már az M54-ben is sok elektronika, szenzor van, nehezebb faragni őket, mint a régebbi szériákat...
M50-M52-re turbósítva gyári belsővel 500 paciig tudja, de átpakolva 800 felettit is találni a neten. És az nincs 3000 ccm, mint a TD-k...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Silent77 #39122 üzenetére
A 20D-nél vezérléscserére, a 20i pedig blokkcserére számíthat, az egyik legrosszabb konstrukciója a gyárnak.
A dízelnél egy fél-1 misit még tegyél félre az első szervizre, a benzines amíg megy, abban nincs akna...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Silent77 #39157 üzenetére
Bocs, de városi 2. autónak minek kétliteres, kombi 3-as BMW? Ezek utazóautók, nem olcsó fenntartani őket, de cserébe nagyon jók abban, amire kitalálták őket...
Vegyél valami 1.4-1.6 japánt szvsz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Silent77 #39166 üzenetére
Az érzelmekkel nehéz szembe menni, de tényleg nagyon sokat lehet rá költeni, hogy jó legyen, és a városi használat min. duplázza az kmköltséget az alkatrészeknél. Ha szerelem vegyél nagybenzines Z-t, ha közlekedni kell, akkor meg kicsi japánt.
Az E90 feletti, sőt már az E46 sem annyira a hűde nagy vezetési élményt adják, ezek inkább baromi jó utazóautók szvsz...
Egy 10 éves prémiumot nem azért adnak el, hogy van másik-nem kell, mert azok inkább 3-5 évesek, hanem ahogy már leírták itt jönnek azok a költségek, amiket nem szeretnének kifizetni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #39410 üzenetére
A 300-400e garintúra az csak a nagyonsportkocsik igénylik, az nem M2-es szint. Szerintem Semi-slickkel is el tud löttyeni az olaj, vadi slick esetleg egy épített pálya M3-ra érdemes.
Szóval 100-150ből elég jót lehet menni, ha meg nem kopik el, 2 garintúránál már cserélgetni is tudod.
A fékbetét-tárcsa is elég komoly tétel, ha nem csak közúton mész, az olajcsere csak ráadás...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #39465 üzenetére
Egy használt, négyhengeres BMW-t miért irigyelnének?!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #39482 üzenetére
Ja, értem. Nekem is beszólnak, hogy bezzeg bmw-vel jár, közben egy új japo, sőt koreai x millió plusz... Persze nem tudják, mit hagynak ki, hogy nem propelleressel járnak.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
S2000 is nagyon jó. Az E93-as nagyon nehéz, talán 3.0-ás turbóval megy is valamennyire, de az alatt nem lesz virgonc. Én szeretem az N52B25-öt, nagyon szépen pörög, van akinél eszi az olajat, meg a gyengébb kenés miatt csattog a hidrotőke.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #39784 üzenetére
Nekem a fekete kocsihoz van gunmetal, fekete, meg a hagyományos szürke. A feketével nagyon beteg, a gunmetallal szerintem sportos, a hagyományos meg olyan tucat kinézetű lesz. Kinek-mi tetszik.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
M z4 kupé kb 1 van itthon. Hátsó lámpát is tilos fóliázni, de az első rendőri intézkedésig lehet megúszhatod... pl beléd megy valaki, és azt mondja, H nem látta a féket a fóliától, fizetheted a mindkettőtök kárát.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Nem tudom a jogszabályt, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem szabad. Én is kicseréltem feketére a hátsó lámpát, de E jeles, tuv papíros darabra-de azt hiszem a forgalmiba is be kéne íratni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Szerinted mennyit fog a spanifer? Elvileg a mérőhengerről le se tudna jönni a kocsi, az csak dísznek van, de ilyen erőnél úgy betapad, hogy simán leugorhat...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Mekkora is egy spanifer szakítószilárdsága? A spanifer nem azért van, hogy egy 100-800 LE-s autót a helyén tartson, csak egy kicsit segít, + a segítség itt a plusz súly is volt , hogy a hengereken maradjon a kerék, mert azok forgása biztosítja az egyhelyben maradást, nem a spaniferrel való kikötés... Érthetőbb?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Nem értem, mit nem értesz. Spanifer nélkül is tudnak mérni, ennyi. Nyilván biztoságosabb, ha ki van kötve, de ha elindulna a kocsi tényleg, akkor annyi, mintha egy cérnát kötnél egy rottweiler nyakába, hogy visszafogd...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #39929 üzenetére
És ő honnan tudná? Nem ismerem a srácot, gondolom a gyári leírás alapján tud szerelni, tud gyári motorvezérlőre írni és ennyi. Nem egy mágikus dolog, mezei autószerelő, nem tuner...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #39931 üzenetére
Nyugodtan, nem írok rá vissza. Legalább képbe kerülök. A dynos diagramra se válaszolt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Március 11. Pannónia-Ring?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #40030 üzenetére
Én fos ATE-t vettem legutoljára, mert a féknyergekbe is az van belegravírozva...
Sportos célokra van mart BMW is a padláson, csak sport betétekkel nagyon hangos volt, de pl. egy szlalomos kocsinál EBC-re tették le a voksot.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz troll81 #40074 üzenetére
Ez nagyon durva olajfogyasztás, tuti nem normális. Talán max. fordulaton hajtva. Ha motorkódos a forgalmi, akkor szerintem érdemes kidobni és egy 30i-t belerakni, azzal kicsit jobban is menne.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #40100 üzenetére
Nekem most lett kicsit combosabb (kb. 300Nm) a compact, teljesen ki lett szedve belőle minden vezetési butítás. Ha nem sima, meleg aszfalton megyek, a 255-ös Michelin PS4 elveszti a tapadást 2-3ban is.
Nem is értem, hogy TD-vel hogyan lehet közlekedni...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #40196 üzenetére
Hogy lenne normális 5 cm mozgás a futóműnél? Megváltozik a tömegelosztása is, az E90 is szar, meg a tied is. Vak segíti világtalant... Tényleg menjetek el valami kicsit hozzáértőbb helye!
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Ahogy írta, nem normális. 1-2 cm lehet benne van, azok elég öreg alkatrészek lehettek, és azok sem az általad említett részek... Rossz alkatrészt raktál be, a lengéscsillapító, meg rugó, ha összeül dobhatod ki, már nem tölti be a funkcióját. De új bmwt alkottáp all-road coupé.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kenguru99 #40214 üzenetére
Igen, pont azt akartam írni, hogy a lengéscsillapító nem tehet róla, a rugó a hunyó. Kb. az a gyári max állás, hogy az abroncstól a sárvédő pereme ugyanolyan messze van.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #40217 üzenetére
És a rugós mit csinál vele? A lengésillapítás a rugóhoz van méretezve a gátló. Ületett, kemény rugó rövidebb erősebb gátló. Gyári magasság, gyári méretű gátló.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #40222 üzenetére
Teljesen igaz. Ha nem akar annyira sportosat, akkor ott a Koni FSD, H&R rugókkal pedig még kicsit keményebb lesz.
Szlalomhoz is használták ezt, de ott az Intraxot istenítik...
Én még nem tudom milyet vegyek, de azt hiszem bilstein (P12 v 16) lesz, az sokan tuningolják itthon.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #40224 üzenetére
Hogyan oldja meg profin? Ha valaki hozzányúl már más lesz a kirugózás. Ha maga tekeri a kért anyagból oké, de hozottból az gányolás. 2-3 cmt elveszel a gátló mozgásából, akkor más tartományban megy a csillapítás. Normális ember 2-3nál többet nem ültet-de oda már kell a sportos gátló, én 4et ülettem elöl, de az tényleg a "vigyáz padka".
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A B12 még elég jó áron van kíváncsi vagyok mit tudhat...
A B16 már majd kétszer annyi-az angolok most 21 százalékban akciózzák és akkor már ott van a KW Clubsport...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #40230 üzenetére
Igen, nekem most az a fő szempont.
A B12-t biztos elvinném okosításra egyből...E92-re se drága annyiraA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs