-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #47268 üzenetére
Rákerestem, elég durva dolog, volt egy tag, aki már individuálba beépítette, de ugrott is a forgalmija: ellenőrzéskor a rendőr kivette, mert egyszer működik aztán nem...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Silent77 #47316 üzenetére
Tök hülyeség. És így már lehet?
Néztem egy kocsit, szerintetek megvegyem?
Nem hirdetés, hanem véleménykérés!
Amúgy ez nem fórumtagé volt előtte?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Silent77 #47326 üzenetére
Jól gondolod! Szerintem egy fórumtárs eladó autója nem az a nyomolós, irtandó reklám, amit tényleg nem való egy szakmai fórumba, hanem simán elmegy jótanács gyanánt, mert ismert előélet azért nem rossz ajánlólevél...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #47362 üzenetére
Azért megnézném én azt az analóg vízhőfokmérőt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #47413 üzenetére
Az a mókás, hogy 2 millió körül van egy elvileg jó motor, meg nélküle a kocsi is... Drága móka ezeket fenntartani, fanatizmus kell hozzá. Már tudom, hogy miért fogalom a 911.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #47445 üzenetére
Nem értem miért lenne jó befektetés. Fogyasztási cikk, egy 911 limitált széria, ferrari, mclaren-en lehet, hogy lehet valamit fogni idővel, de egy sima modernebb M5 inkább csak valami becsípődés, nem egy különlesen történet...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #47452 üzenetére
Ha állagot tartani akarod, az pénzbe kerül, tárolás is. A pénz inflálódik, ergo 10 év múlva nem az lesz az értéke. M5-ből van most is 6 eladó, külön a motorját is meg lehet venni. Ha az E60 F1 technika, a G széria az mi? Kb. minden értéke jobb. A Tesla meg azt is veri... M5 sose volt legenda, az M3 igen. Azért egy E46 M3-at annyi megvenni, mint egy extrásabb vitarát, én nem nevezném beketetésnek. Szeritem rájöttek az emberek, hogy nem kell csillió lóerő, hogy jó legyen vezetni-vagyis nem akarnak meghalni az erőtől amit kapnak, az E46 még elég analóg volt, azért ajnározzák...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #47456 üzenetére
Milyen pálya? Autópályán max 130 km/h a megengedett, senki nem megy ott gyorsabban...
Versenypályán meg hagyjuk, hogy mire megy egy M5...
Amúgy hidegen hagy az 5-ös, 7-es, 8-as történet. Sőt az újabb 3-asok is lassan túl nagyok lesznek nekem.
Teslából is csak a 3-as jöhet szóba, de napi használatra lehet, hogy olcsóbb az áram, de a 20-as michelin abroncs azért nem 2 fillér...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Chrys_ #47462 üzenetére
Én se vennék csak 1 elektromos autót ilyen töltőhálózattal. Mondjuk ez a 20 milliós beugró azért tényleg elég meredek, egy hasonló nagyságú benzines 10 éves fenntartással is meg van belőle, csak nem megy úgy. Mondjuk az M2-vel hasonlítgatják, ott azért már nem olyan egyértelmű.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #47468 üzenetére
Persze, hogy lehet, sőt szerintem egy 5-ös arra is való, hogy gyerekkel nyugiban, kényelmesen menjen az ember és közben fetreng a kocsiban, mert térben erőben is pazar. Azért nem értem tudok azonosulni egy magas fordulatú sportmotoros erőforrással. Oké, hogy technikai bravúr, hogy ekkora test hogy megy, de minek... Szigorúan szerintem mikor új, akkor menő, hogy ott tudná hagyni a 530D-ket, de sokévesen aknamező, nem befektetés.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Pont ez az. Egy sokszáz pacis gépet nem lehet közúton kihasználni anélkül, hogy ön-és, vagy közveszélyes ne lenne. Egy Suzukinál sokkal lejjebb vannak a határok, hiába tapossák az még negyed gáz sincs egy M5-nek. Erre a fölényre jó az erőtartalék, de nem egy üzemszerű állapot, hogy ki kelljen használni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #47474 üzenetére
A forint meg felét se éri annak, mint hét éve... Kb. annyit hozol ki belőle, hogy visszakapod a pénzed. Egy egzotikus autót talán lehet befektetésnek, de tömeggyártásnál ez inkább önámítás.
MX-5 esete Vettek egy újat, nem használták, de most annyit kapnának érte, hogy tudnának venni egy újat. Szóval 30 évig le volt kötve a pénzük, törődtek vele és semmit nem kapnak érte...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz ittakary #47479 üzenetére
Aki akarja érteni, hogy mit írok, az érti...
Mindenkinek a saját dolga, hogy mire költi a pénzét, de összeségében az autóra költés elég nagy bukó, nem befektetés.
5-7-10-100 milliónál kicsit máshogyan számolják az inflációt, mert nem az van a kosárban, mint a képletnél. Nézz utána!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz ittakary #47479 üzenetére
Let me google it for you:
Grafikon talán még megy, az a második link...
De gondolom a KSH sem ért hozzá, ahogy én sem.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz bitpork #47482 üzenetére
Ha te vagy a munkaadó, akkor a bruttót kell kifizetned a munkavállalónak-nézőpont kérdése. Tudod ott nem hülyék dolgoznak, azt hoznak ki az adatokból, amit akarnak, igaz is, meg nem is. Azért ha visszamész a forrásig és tudod mit kell neked, azért ki lehet olvasni sok mindent...
Lehet valamilyen inflációt nézni, de az nem mutatja, hogy mennyi egy ilyen több milliós befektetés értéke-bukása.
Egy élmény-státusz-családi (szóval nem munka) autót venni 7 millióért, aztán eladni 5-ért nem 2 millió bukás, mert addig is vitte a pénzt, máshova is tudott volna menni-amiről ezért lemaradtál, aki ezt nem érti azt tényleg csak sajnálni tudom, elengedem a témát. Csak rossz ránézni, hogy ilyen tájékozatlanok vagytok...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #47483 üzenetére
HVG-s befektetés, kicsit hosszabb, mint egy bejegyzés még ez sem teljes, így lesz pénz kifizetni Ezredes ingyenreklámját a topicban!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz bitpork #47485 üzenetére
Én meg használtam jópár beadandómnál a KSH adatai, meg egy diplomát is adtak róla... Valóban nem látok a jövőbe, hogy hogyan fognak az M-es BMW árai alakulni a jövőben, de az nettó hülyeség, hogy egy M autó befektetés. Ez pont olyan, mint amikor BMW001 gyorsabb volt az aktuális 528i-vel, mint egy Yamaha R6. Mondjuk annyira van jó befektetés, mint amennyivel valóban gyorsabb. Ennyi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #47493 üzenetére
Ezzel már egyet tudok érteni, akinek nem kell a haszon, az tekintheti befektetésnek, de egy 5-10 milliós kocsin annyi a járulékos költség, hogy reálhozam nem várható laikusok számára. Akinek műhelye, gyűjteménye van, kicsit más téma. https://www.hasznaltauto.hu/partner/bavarian_classics-11658
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Nekem is ez a bajom, ha hülyeséget látok, akkor nem bírom megállni. Ha annyira troll vagyok, akkor lécci írd már be, hogy az M5-öd eddig mennyi hasznot termelt?
Nyilván ilyen 1-2 mondatos írásba 3. lehet belekötni-oda-vissza és jogosan, csak aki alpári módon csinálja annak azon a szinten megy vissza a válasz is.
"A lécci küldj képet" is mehet privátban, ha annyira zavar a sok BMW-t nem érítő téma.
Amúgy a BMW, mint befektetés pont ideillő téma, az alpári kiegészítések nem!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #47546 üzenetére
Nem tudom, nem oda tervezték 1,8 t vs 1,5 t, csak poénból belerakták a trackmódot. A teslán mondjuk 20-as abroncs van és gondolom eszi is rendesen. Van több összehasonlítás M2-M3 és az "autóbuzik"-nak az a végszó, hogy nekik a BMW kéne.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz snorbi82 #47550 üzenetére
Egy profi hangolta a Track módot, nem régóta van benne a Tesla szoftverben, előtte a kanyarban sem volt a 3-as nem hiszem, hogy a BMW tudna jobbat, van máshonnan is eredmény, gyorsabb a tesla, de ugye egy autó nem csak arról szól...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #47554 üzenetére
Nekem kívül nincs vele bajom, de a tabletes műszerfallal biztos nem tudnék együttélni, beszerelnék még egyet a kormány mögé. Az új BMW-k lassan kezdenek vállalhatóak lenni, de az F (10-est leszámítva) nagyon rondák voltak.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #47568 üzenetére
Ahol csinálták a trackmodot-Laguna Seca, ott is gyorsabb az M4 majdnem 2 másodperccel, (ami nagyon sok,) a GTS is 2-t ver a simára. Nyilván ez a közúton már csak annyira érződik, hogy nagyon megy és jó vele közlekedni. A 0-100 nem annyira fontos, az állandó nyomatékot mondjuk szerintem nem rossz érezni, én pl azért nem szerettem a 2,5-es mocit, mert délutáni volt-négytől hétig ment.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Anubris #47581 üzenetére
Megerősíteni tudom csak. 16-os RFT-fel kaptam defektet, 100 km után vettem észre, hogy az irányváltásnál jobban mozog a feneke... Komfortra a 16 RFT kb., mint a 17-es sima, a 18-as sima meg simán szívás.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #47583 üzenetére
Külföldre pótkerék, belföldön teloszám...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #47591 üzenetére
Csomagtartó, szépen becsomagolva...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #47628 üzenetére
Nagy huncutkodást nem lehet a sima modellekkel, összezárható difi kell hozzá... Azon a pályán nem ajándék tanulni, mert nincs túl sok hely hibázni, gyorsan lehet törni a kocsit. Inkább egy exreptér, Tököl, Kalocsa, Kiskunlacháza, stb....
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz probizz #47633 üzenetére
Attól függ milyen élményt vársz tőle. Elég gyors gép (volt anno), stabil egyenesben, kanyarban, de nem túl pörgős a motorja, elég nehéz, nincs benne LSD...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz probizz #47729 üzenetére
10w60-ast az S-es motorokba szoktak, meg nagyobb terhelésnél. Kicsit drágább az olajcsere ezzel. Én mondjuk ilyet használtam, de fűtött garázsból indulok, nem volt nagyon hideg az olaj sose. TMPS szenzor nincs még ebben a sorozatban.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #48034 üzenetére
Én pl. pont a miatt szívtam. A budai rakpartot elkerülte a Waze, átvitt Pestre, gondoltam szar a progi. Erre kiderült, hogy le volt zárva, azért került...
Sose lesz egy gyári rendszer ennyire naprakész, a tükrözést kéne inkább erőltetnie mindegyik gyárnak szvsz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #48154 üzenetére
Kicsit árnyaljuk a képet: nem csak Mo-n vesznek ilyen megoldással autókat, simán van olyan élethelyzet, ahol igenis spórol, lehet, hogy nem annyit, mint amennyit kellene, de a környezetszennyezés csökkentése érdekében mindenért le kell hajolni. Még egy ilyen megoldás is jobb, mint a semmi. Azért annyira nem veszélyes ez a helyzet a mechanikára, turbókat felkészítik ilyen helyzetre, aksiban is van okos vezérlés, meg nagy kapacitás, ha hidegben is csinálja, azt szoftveresen kell szabályozni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Ez itt inkább homokozó, mint szakmai topic. Eleve egy bármilyen dologot nem lehet kellő alapossággal körbejárni egy-két hozzászólásban. Szerintem egy több éve az M részlegen motorfejlesztő mérnök kisujjában több a szakmai tudás, mint itt az összes többi fórumozóban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #48772 üzenetére
Ugye milyen könnyű belekötni egy félmondatba?! Nyilván értetted mire gondolok. El kell fogadni, hogy ez nem szakmai szint, csak tulajok véleménye, meg egy szerelő önreklámja.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #49044 üzenetére
Szerintem a feelingre érdemes rámenni-a túl régiek viszont nem kanyarodnak, fékeznek rendesen. Az elektromosok úgyis lenyomnak minden eddigit teljesítményben...
Szóval szivót+kézit. V8 corvette, vagy 911-ebből mondjuk lehet turbós is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- Diablo IV
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Vallás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Steam topic
- Steam Deck
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest