-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Puma K #52857 üzenetére
Fénykép alapján, szerinted mit lehet mondani? Gyakorlatilag ennyi idős autó teljesen zsákbamacska. Fék, futómű, kuplung, nem látod a rozsdát. Motorikusan alapvetően nem hulladékok, de 200e felett már egy felújítás ott is ráférhet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #52893 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik az alpina stílusa, de szvsz az inkább alpinára való, a style 32 viszont elég közel van hozzá, nekem azok (is) vannak.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #52927 üzenetére
Az enyém is ilyen volt, súlyosbítva 2 kipufogószelephibával. Kapott másik fészket az M52 gyűrűje, azóta nem is eszi az olajat, de majd jövőre kiderül...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz germinator66 #52948 üzenetére
Szerintem: Akinek a fenntartása nem fér bele az ne vegyen BMW-t. Ha nem használod ki, akkor minek?! Egy Suzuki is elviszi egyik helyről a másikra. Pont az a BMW szedán ényege, hogy jó vezetni-ehhez kell a 6 hengeres erő-járás kultúra, fék, stb, meg nem szűkös 2 személyes...
Nem a 4 henger fikázása, a turbós 2.0-ás már erőben is rendben van, de azoknál ugye megint ott a bónusz szívás...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #53006 üzenetére
Szerintem is ennyiért már érdemes egy G30-on elgondolkozni, az F széria gyorsan ki fog kopni, az olyan semmilyen. Nem az 5-ös, az sokkal szebb, mnt a G10...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #53016 üzenetére
Pont összefoglalják, hogy 4henger dízelt minek: https://totalcar.hu/tesztek/2019/12/30/hasznaltteszt_bmw_418d_gran_coupe_aut._m_sport/
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #53020 üzenetére
Azért az az kiálló tablet még mindig elég ciki szvsz. Az mondjuk jó, hogy megint könnyebb lett, meg LSD imitáció is vásárolható hozzá, ami azért a 330i/d-nél is már jól jöhet. Lehet utolsó generáció, mert jön a belsőégésűek kövi normája/temetése...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Ganz-[HUN] #53029 üzenetére
realoem.com?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Drago1 #53058 üzenetére
Csak az a vicc, hogy egy 100e-s cuccról beszélünk és ezt már a 13 éves kocsiba is be lehet rakni és többet tud, mint a gyári... Egy év múlva kidobod és raksz bele megint egy másikat, negyed áron, mint a bontott OEM.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #53244 üzenetére
Dehogy tudná, nem csak abból áll, hogy kiírják, kiveszik. Az egy egész rendszer, a többit is hozzá kéne igazítani-szívó-kipurendszer, a motor belsejéről nem is szólva...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53673 üzenetére
Nekünk kettő van a családban, mindegyikben, több, mint 200 000 van, az egyik már kér plusz olajat, a másik nem. Azért a 218 Le minden, de nem gyenge. Inkább azt mondanám, hogy sportos karakter, nincs ott a nyomaték, mint egy TD-nél. Kicsit kell tudni használni a fordulatszámot, nem hülyebiztos....
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53675 üzenetére
Szerintem közúton elég az a 200le, ha tényleg kihasználja az ember. A 7mp -es 0-100 kmh és a 240 kmh feletti végsebesség azért nem rossz adatok. Persze 100-200 között nem megy olyan nagyot, meg ha forgatja az ember, akkor iszik is. A 3000-es már hosszú löketű-ugyanaz a blokk, dugó, ha jól tudom, nagyobb a nyomaték kisebb fordulaton is. 25i és 30i közül mondjuk én is a 30i választanám, de azért a 25i sem olyan rossz dolog szvsz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53678 üzenetére
Majd olvass vissza...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53681 üzenetére
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53686 üzenetére
N52B25-ról volt szó. E60-at sose vennék-kb. 100 kg plusz van rajta, úgy megy, mint 2 személlyel az E90, hatalmas nagy difi, sosesem lehet kipróbálni... Amúgy vezettem azt is, de annyit elárulok, hogy 0-100-at sose néztem a sajátomon sem.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53707 üzenetére
Pontosan én elolvastam: Tényleg egy sz***roller ez a motor, mire érdemes vásárláskor kifejezetten figyelni? Qrvára nem az volt a lényeg, hogy E90, vagy E60...
Nyilván, aki nem tud vezetni és vagy mást kompenzál, annak nyilván kell a teljesítmény, meg a nagy kocsi...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53718 üzenetére
Pontosan ízlésekről, meg véleményekről felesleges irogatni...
Én versenypályán versenyzek, a 170-80 le-s korában gyorsabban körbeértem a compacttal, mint a V8-as 400 pacis RS4, vagy egy gyári(as) Z350. Nyilván közúton annyiszor gyorsult volna le ahányszor akar, arról nem is beszélve, hogy a rövidebb difim miatt egy jobb karban lévő 1.6-os végsebességben jobb volt az ötös váltóval. Cserébe 1v 2 személlyel (mennyire pakolom ki) tudok olyan állapotban menni, a komfortról meg nem is beszélek, mert az nincs. De kanyarban egy kupásswift így is kikerül, mert még keményebb és könnyebb, de azon nincs is rendszám már...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Nagyon nincs pariban egy E92-es M3-assal. Annak a motorja még oké volt (80e-enként hajtókarcsapágycserélvel), de az inkább volt 1800 kg, mint 1400kg, meg ez alapból szárazkarteres, amit megint nem kétfillér átalakítani, ha nem akarod, hogy egy komolyabb csapatásnál gondok legyenek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53807 üzenetére
Azok csak porsche feliratosak, nem porschék...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53812 üzenetére
Nekem a Porsche sportkocsi ezek nem azok... Átmatricázott, hangolt audik szvsz. Nekem a Porsche ott keződik ahol a BMW végetér: m3+ kategória, csak kisebb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #53814 üzenetére
Lehetett volna VW is, de a nagyobb erőforrásokat használják, amik már inkább Audi: S7, SQ5 még drágábban áthangolva. Nekem nem a világom a suv, meg egy 5 méteres limora sincs szükségem. Nyilván ez is ízlés kérdése, hogy valaki 250e-ért vesz egy mechanikus karórát, egy digitálisat, vagy okosórát.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #53816 üzenetére
Ez vacak használt azért kijön...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz Plazmacucci #53973 üzenetére
Szerelés lenne a hobbi, vagy az autózás?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Plazmacucci #53981 üzenetére
Ja, te 1,5-ból szeretnél 750i-t, venni. Most voltam egy ismerősömnél a konkurens A8 (kicsi 4.2 V8) motorját igazgatja, 950e az anyagár... A 750i 12 hengeres. Szerintem, ha 10 misit nem raktál félre a hobbira, akkor csak szivatod magad.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz whitezo88 #54004 üzenetére
Biztos azért nem érted, mert nem tudsz olvasni. Ez egy felújítás volt: "a BMW motorfelújításra szorul. A harmincnyolc alkatrésztételből és ötféle munkadíjból álló javítási ajánlatot én is megkaptam. "
Ajánlom az összeget MOP fotelhuszárnak is az 750i fenntartásához irányadónak...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54012 üzenetére
Legyen. Én se vagyok sokkal távolabb, de azért pár dolgot már láttam a vlóságban is.
Tényleg kérdezd meg Ezredest, hogy anyagilag mennyibe fáj egy 750i folyamatos szinten tartása, használata, szerintem nem nagyon lőttem mellé.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54014 üzenetére
Igen, nekem egy hobbiautó azt jelenti, hogy szép állapotban van, lehet használni. Miért te valami utángyárott kínai vacot építesz be inkább, ami valószínű nem is méretpontos, a minőségről meg ne is beszéljünk?! Te hány kocsit is raktál már össze? Üdv, a fotelben!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54019 üzenetére
Ez most a vízpumpa, vagy a kéder volt? Még gondolom az abroncsnál is a BMW-t kéred számon... Miért olvasnék utána, elég, ha ismerek olyat aki napi szinten szerel,
sose leszek azon a szinten, akkor még minek, hülyeséget írogatni mély meggyőződéssel?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54022 üzenetére
És pont ez az, hogy fingom sincs, hogy szabad e egy olasszal helyettesíteni. Lehet, hogy negyede árban, de ha élettartamban is annyit bír, akkor a munkadíj, meg a szerelési idő miatt sem éri meg. Vagy csak a tömítése hal meg fél év után, a többi tök jó... Neked van adatod róla, hogy a gyárihoz hogyan viszonyul? Azért érdemes olyannak kikérni a véleményét, aki nem csak képernyőn látott ilyet, így már dereng valami? Nekem sem a netes kereséssel vannak problémáim...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54024 üzenetére
Elhiszem, hogy így van, de attól még továbbra is áll, hogy minőségben lehetnek azért elég komoly eltérések. Lehet, hogy a bmw logóért plusz árat is kell fizetni, de az azért garancia is.
A németek elég kényesek ezekre: amit első kézből tudok, hogy ferrari és porsche aluminium alkatrésznél dupla volt a hibaérték az olasznál és ugyanaz a gyártósor volt. Gondolom sajátmárkásnak még elnézőbbek...
Nyilván, ami ugyanaz, csak a logoval kevesebb én is azt venném, de ahhoz hiányzik a szakértelmem, azért örülök neki, ha valaki már ennek utánajárt.
Én pl kéderből, pantetból, meg ami sok megbontással jár, vagy kritikus helyen van biztos nem OEM-et raknék.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54027 üzenetére
"ferrari és porsche aluminium alkatrésznél dupla volt a hibaérték az olasznál és ugyanaz a gyártósor volt"
Hátha jobban átmegy: a prociknál mind ugyanott készül, ami 1,4 V bírja a 4 GHz-t a lesz a 2x-es áru, ami 1,4V-nél 3 GHz, az lesz az alapmodell. Ugyanaz belül mindegyik, csak máshogy sikerült...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Chris0321 #54030 üzenetére
Nyilván más a proci, de nekem csak ez az egy autóipari példám van, abban az üzemben voltam (karosszéria), nem ismerem a többit, szóval ez is inkább vélemény, mint tény... Most azt hallottam, hogy egy kenőolajnál már azért kopott le az egyik dobozról a BMW recommended logó, mert bár az olaj ugyanaz, de már nem minősítették be, ezért nem szabad használni. Egy kenőolaj mérést ismerem, azt merném belevenni, de egy vízpumpát, vagy olajszivattyút, stb-ről fogalmam nincs...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MoP_FX 57 #54033 üzenetére
Készséggel elhiszem, hogy ugyanott gyártják, de hogy ugyanaz lenne minden esetben az nekem sántít. Ha jól tudom egy autógyár alig keres az új autó eladásán valamit, de a dupla árazás az alkatrészek piacán elég meredeken hangzik... Ha valaki már kimérte, kipróbálta ugyanazzal és ugyanazt tudja, akkor jó, nyilván ésszerű azt venni. Nem vagyok BMW fanatikus. Én pont azért támaszkodom olyanra, akinek nagyobb a tapasztalata, rálátása ilyen dolgokra. Ha van ilyen link érdemes lenne összegyűjteni egy összefoglalóba, meg a kerüld el motorokat is .
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Akkor összefoglalva az alkatrészmizériát:
MOP sem azt írta, hogy az utángyártott ugyanannyit tud, hanem azt, hogy a gyári beszállítót lehet megtalálni, és annak a sajátmárkás meg a BMW logos cucca ugyanaz és sokkal olcsóbb. Ha ez így van, az tök jó dolog, de szerintem túl szép, hogy igaz legyen...
Az utángyártottnak semmi köze már nincs a gyári cuccokhoz, csak azt tudja, hogy ugyan oda lehet becsavarni, feltenni.
Szerintem amúgy a gyárinál is van jobb minőség, mert kisiparban lehet még jobban specializálódni és még szebb pénzt kérni érte:
https://www.irp.lt/individual-racing-parts-shop/short-shifters/
Nekem pl. a V3 van és imádom...
https://www.bimmershifter.com/A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házimozi haladó szinten
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Budakeszi, Páty, Telki, Budajenő, Zsámbék, Tök, Perbál topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Linux kezdőknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen