-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
válasz KINKY_007 #20017 üzenetére
Ezúttal egyetértek veled, egy autó attól sportos, hogy gyorsnak érzed, fiat 127 45le és azt hiszed megváltod a világot, maxda mx-5 NA 100ló, lotus elise stb... Ugye nagyon sokat számít a súly is.
Persze ebben a helyzetben minden meg lesz oldva erőből 280-3xx ló között fog mozogni szerintem 001 35d-je remap függvényében, ott pedig mindenképp sportosnak fogja érezni mert egy igényes jófajta futómű és lehengerlő erő lesz mellette. A hangról kár vitázni, én pont egy 35d-ben tértem meg BMW-ssé, attól függetlenül nyilván a benzineseket szeretem jobban, más kérdés, hogy évi 25-40k km-re megbékélnék az amúgy nem olyan csúnya hangú dízellel is.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #20017 üzenetére
Ha még az E46 sportüléseinél is kényelmesebb, akkor hajrá. Bele kell ülni, ki kell próbálni. Ha megtetszik akkor úgyis beleesek.
Régen én is vak voltam... Te is, és bárki is vissza tud olvasni a véleményemről, fikáztam a dieselt ha kell ha nem. Aztán egyszer beleültem egybe, igaz az egy 5er volt, de a 35-ös, ami chippelve volt. Ekkor fordult bennem meg valami, az addig elképzelt világról leesett egy lepel.
A nyomaték amikor hirtelen hátba vág, ellentétben ahogy a szívós szépen fokozatosan építi fel az erőt, tulajdonképpen észre sem veszed, hogy gyorsulsz mint az ökör. Ezért van az, hogy haver S60 D5-je érzetre sokkal nagyobbat lép pl. 60-ról, mint az én E39-em, pedig nagyon nem egy kat. a kettő. Persze csak érzetre van ez, de a sportosság érzete nagyon megvan ott is.(pedig semmi köze nincs hozzá)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen