-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #20031 üzenetére
Utcára tudok olyan diesel autót mondani, ami 1db turboval bír, 2L-es, és 400 fölötti ló van benne. De továbbra is a lényeg: utcáról beszélünk. Hiába hoznak ki a benzinesből akár 2L-el is 380 lovat(mondjuk ez azért ritkaság, inkább a 250-300 a helytálló) attól még sokkal több naftát kér majd, mint az azonos teljesítményű modern diesel. A hangsúly ezen van. Sokkal jobb hatásfokkal üzemel a diesel erőforrás, és ezen sehogy sem tudnak változtatni. Minthogy azon sem, hogy hétköznapi használatra nem a lóerő mennyisége számít, hanem a nyomaték, és annak a görbéje. E téren pedig szintén a diesel mellett szól a fáma.
Le Mans-on milyen korlátozás van? Én még nem láttam olyat, hogy valamelyik V10 TDI-nek is lett volna benzines ellenfele, köridőben sem. Pedig régebben a prototípusok is benzinnel mentek.35i -re írd be, hogy High Pressure Fuel Pump Failure! Pont pár hsz-el lejjebb volt egy srác, aki gondolkodott a 35i-n, utánajárt, és megdöbbenve konstatálta, hogy bizony van baj rendesen. 35i -re egyébként sem az jellemző, hogy 200-300-400k km van bennük.(átlagosan majd dupla annyi mérföld van itt kint egy 35D-ben, mint egy 35i -ben) Szakadjunk el a magyar piactól. Amerikában, Angliában nem tekergetnek, ahogy a németeknél sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz Shadowbull #20031 üzenetére
A 114-es BMW kapcsán megemlítettek téged a mai totalcar adásban, irigylésre méltó
Eeeeh, what’s up, doc?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest