-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz ittakary #56553 üzenetére
Lesz az olcsóbb is illetve kötelező lesz az új autókban az akksi 10 éven belül,ha így haladunk. Venni kéne valami fasza benzinest befektetésre. Mustang gt-n agyalok vagy valami m performance kocsira. X5 menne a levesbe. Fő autónak mustang?! Fene tudja. Csomagtartó elég lenne elvileg.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BeZol
őstag
-
Skimaster
senior tag
válasz ittakary #56673 üzenetére
Köszi! Nem látom,hogy hol csuláztam volna bárkit is,akinek nem 6 henger és 200+ lóerős az autója. De mutasd már meg,hátha elkerülte a figyelmem. Ettől még persze saját tapasztalatom az,hogy egy BMW akkor élvezetes,ha megy is.
chess001: Vezetni sem tud,aki automatát vezet? Ha már személyeskedsz okostojás,áruld el ezt honnan szeded? 30 éve vezetek baleset nélkül,főként kézivel, az elmúlt 12 évben automatával, de nem látom hogy függ ez össze a vezetés tudományával. Te tényleg ennyire sötét vagy?
-
Anaren91
senior tag
válasz ittakary #57067 üzenetére
Üdv Magyarisztánba Egy munka akkor vn elvégezve ha látod is, hogy megcsinálták. Nem egy sztorit hallottam már hasonló esetekről. Sőt ismerősöm is mesélte aki egy Opel márkaszervízbe volt, hogy néha csak leengedtek egy kis olajat, rátöltöttek és szevasz. (arról nem beszélve, hogy a dolgozók nagy részének semmilyen autószereléssel kapcsolatos papírja nem volt)
Másik ismerős direkt megjelőlte a régi olajszűrőt. Olajcsere után ugyan az volt fent az új helyett...[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
BeZol
őstag
válasz ittakary #57067 üzenetére
Mini Cooper S volt. Ritkán mentek vele autópályán, de akkor mindig 180-200al, aztán amikor padlógázon sem ment 160nál többet, és úgy amúgy is erőtlenné vált (120ezer km volt ekkor benne, újkora óta márkaszervízbe hordtuk), elvittük maszek olajcserére, ott azt mondták, hogy már legalább 2szer nem cserélték az autóban az olajat, merth még sosem látott ilyen állapotú olajat (inkább vmi masszás darának mondta). Utána életre kelt az autó azonnal...
Egyébként számomra már az is bicskanyitogató, amikor "hozott olaj"-ra díjat számolnak fel, vagy amikor autómosás díj ki volt számlázva (én meg előtte nap mostam le, teljesen tiszta volt, ők meg lemosták megint kérés nélkül díj ellenében).
Az is jó kör volt, amikor egy kicsit nagyobb szerviz után fél literrel többet evett az autó minden körülmények között. Utólag derült ki, h a termosztát végig nyitva volt, érdekes h pontosan akkor romlott el, mikor náluk járt a kocsi, mert minden hosszabb út előtt lenullázom a fogyasztást (50 és 80km-re volt egyik-másik márkaszerviz), és pontosan tudtam, hogy odafele mennyit evett, visszafele még annyira nem izgatott h feljebb ment picit az átlag, de pár héttel később már tisztán láttam h bizony megnőtt a fogyasztás. -
Anaren91
senior tag
válasz ittakary #57219 üzenetére
Ráadásul 2019.10. hóba is le volt cserélve a váltó olaj, kisturbó felújítással egybe kötve. Előtte 2 hónappal meg vezérlés csere+ egyéb,közel 600k értékben.
Tényleg egy alkalmi vétel volt, étterem tulajdonos volt akitől vettem, mikor beütött a korona.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz ittakary #57227 üzenetére
Persze,hogy van. Olyan gyenge az a motor ahhoz,hogy nem igazán csinál vele semmit. Ott speciel előbb kopik el a kuplung. De egy nagyobb / nagy motoros autónál főleg dízelnél ezek nagyon is jelen lévő dolgok ezek. Pl leállításkor csattan. Engeded fel a kuplungot az egész darabos. Nem tud váltások között finoman csillapítani. Zörög így nagyon hirtelen
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
insight
aktív tag
-
insight
aktív tag
válasz ittakary #57410 üzenetére
Ez jó, ugyanilyenem van, de arra nem gondoltam, hogy kettő kéne ipadhez
mindegy, pont most rendeltem helyette magsafe tartót, így ez felszabadulaka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
kenwood
veterán
válasz ittakary #57981 üzenetére
Nekem eleg a 17 is, ha letezik abbol a kettobol (135, 67)
Neten vegyesek az infok.
Meg olyan kifejezeseket hasznalnak, hogy ketszeles, amirol sejtem mi (hatul szelesebb,mint elol), de nem tudom
Egyebkent egy csomo kerdest tettem fel,de kb. a felere (sem) kaptam valaszt.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Anaren91
senior tag
válasz ittakary #58122 üzenetére
Lehet, hogy elmebeteg az árazása, de a felsorolt kocsik közül egyik se a hétköznapi embernek van.. Aki megengetheti akármelyiket magának a felsoroltoak közül, az nem úgy gondolkodik, hogy úh drága ez a kocsi, miket vehetnék az árából.
Ha neki a az új BMW kell, mert csakazért is, nem fogja érdekelni, hogy miket vehetne az árából, fogja és megveszi.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chris0321
addikt
válasz ittakary #58734 üzenetére
Hello.
Ez inkább tapasztalat mint divat, a 4 hengeres motorokkal több szokott a probléma lenni. Persze ki lehet fogni jó állapotút de könnyebben meg is szívhatja az ember. Facen sokan keresnek 4 hengeres motort mert cserés lett, vagy kérdezgetik, hogy mi a menete a hengeresre cserélésének. -
98bja
senior tag
válasz ittakary #58734 üzenetére
Köszönöm válaszod! N46-os a motorkódja, igen, olvasgattam róla, hogy inkább az M-es ajánlott. De az az igazság, hogy annyira tetszik külsőre, hogy gondoltam megkérdezem, hátha esetleg valaki ismeri, vagy már érdeklődött iránta. Megérdeklődöm az általad említett csoportban is. Köszi!
Az ehhez hasonló 6 hengeres kommentekkel nem foglalkozok mert semmi segítségnyújtás nincs benne. -
KAMELOT
titán
válasz ittakary #58734 üzenetére
Nem tudom mi bajod van, de itt senki nem játsza a jampi béjemvést. Csak tanácsot adtam! Németből lehet venni akármilyen jó állapotú 6 hengerest, természetesen olyan helyről, ahol az eladó német és sok értékelése van.
Én is ott nézegetek, hogy amikor hazamegyek egyből tudjak menni érte. Az a 1 nap megéri. Sajnos itthon 2-300k km árulják az meg nem kell! Belső minden szép csak a motor/váltó egy roncs. Vagy pedig behozott és tekert. Köszi kihagyom!
Legutóbbi vásárlásomból tanultam![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vaze
őstag
válasz ittakary #58734 üzenetére
''figyelj olvassuk a hozzászólásaidat, nagyon menő gyerek vagy így is, nem kell még nyújtani a BMWs arcot mert már lassan nincs hova, nem kell ezt a 4henger dumát nyomatni, mert rohadt idegesítő mást sem olvasok a FB csoportokban, csak ezt hogy divat szidni a 4 hengert, és már többen azért figurázzák, mert ugyan fingjuk nincs miről beszélnek, nem ültek benne, nemhogy volt nekik, de azért nyomatják ezt a nagypofájú szöveget, mert azt olvassák mindenhol hogy ez a trendi, ez a menő''
Ennek az embernek irhatsz barmit,csak a sajat hulyeseget irja allandoan.Sokszor azt sem tudja hogy mit ir!Mondom en csak a hozzaszolasai szamat noveli,azert irogat ossze vissza mindent!!
4 hengeres az neki nem auto,nekem peldaul tokeletesen megfelel!
De arrol meg mindig nem irkal,hogy mikor fogja a szarat felujitani,allandoan mas dolgaival van elfoglalva
Egyszer mar eltunt ebbol a topikbol,eltunhetne ujra,nem hianyozna senkinek![ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Anaren91
senior tag
válasz ittakary #58762 üzenetére
Talán, ha nem egy oldalt olvastál volna vissza, akkor értenéd, hogy min megy a "faszkardozás".
Másrészt igen fater 4 hengeres dízeléhez hasonlítottam az én 6 hengeres dízelemet. Benzinesnél ugyan ez a helyzet saját megítélésem szerint. Van akinek ez szempont, van akinek nem. Másrészt nem kell Ausztriába migrálni, hogy vegyél egy 30Ci-t. Én is itthon dolgozom, meg rajtam kívül sokan mások. Van aki piára költi el a pénzét, van aki cigire, van aki kurvára, vagy egyéb másra, van aki meg a kocsijára. Mindenki addig nyújtózkodjon ameddig a takarója ér, de lehet, hogy hosszútávon jobban leszopat egy 4 hengeres mint egy 6, javítási költséget tekintve.Lehet venni 4 hengerest, de ne várd el, hogy itt ajánlják, mikor a legtöbb ember tisztába van azzal, hogy problémásabbak mint a 6 hengeresek. Ha meg mondjuk itt valaki ajánlja, hogy persze vegyél 4 hengerest nagyon fasza, aztán összeszarja magát az újonnan vett kocsi x időn belül mi leszünk a faszok, mert mi bíztattuk.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chris0321
addikt
válasz ittakary #58762 üzenetére
Már bocs de egy e46-osról kérdeztek minket, hogy mi a véleményünk. Mégis miért kellett volna kihangsúlyozni, hogy csak erről van szó nem másikról? Mert egyesek azonnal ugranak ha nem megfelelően írnak a 4 hengeres motorokról a nélkül, hogy megnéznék melyikről van szó? Ez legyen az ő problémájuk.
-
BeZol
őstag
válasz ittakary #58973 üzenetére
Azon a típuson is agyaltam, de abból nem volt a felnimre való méretű...
Direkt megnéztem hogyan tesztelik a 4évszakos gumikat:
1. Téli tudást: full havas pálya jobbra-balra kanyarokkal -20 fokban h körülöttük akár 2méter magas a hó
2. Vizes tapadást: nyári 30-35fokban fellocsolt pályán
3. Száraz tapadást: nyári 30-35fokbanSzóval a 4évszakos gumikat úgy tesztelik a téli és a nyári gumi ellenében, hogy praktikusan extrém hideg és erősebb kánikula a külső hőmérséklet.
Extrém hideg ritkán van Mo.-on, olyankor meg ha nem muszáj úgysem megy senki sehova.
Erős nyári meleg jó szezon esetén 4-6 hétig van.A téli keverékek főleg -5 fok alá vannak optimalizálva --> közel 0 értelme Mo.-on
A nyári keverékek pedig talán 15-18foktól felfelére, ÉS az összes gumi optimális tapadási tartománya kb. 12 fok.Tehát ha a téli gumi -5foktól optimális keverékű, akkor -5 és -17 fok között hozza az elvárt tapadást.
A nyári gumi 18-30 fok között. (ezt kb. meg is erősíteném, mert 15-18fok környékétől lefele már éreztem anno h észrevehetően csökkent a tapadás, 5-10foknál meg már drasztikusan, alatta meg totál felejtős inkább)
A 4évszakos pedig pont a téli és a nyári tartományai közé van "optimalizálva" keverékügyileg, tehát kb. 1-13fokos hőmérsékletre.
Anno volt vmi jó ábra amit találtam, ez csak félig-meddig jó:
A tesztkörülményeket pedig ebből a videóból szedtem: [link]Praktikusan nem tesztelik a 4évszakosakat 7 fok környékén, vagy csak én nem kerestem eléggé , de a teleink is gyakran ekörül vannak, a tavasz-ősz sem mindig "optimális" a nyári gumiknak, szóval én úgy voltam vele, hogy ősztől-tavaszig tutira jobban járok egy 4évszakossal, nyáron pedig kis hátrány ér.
Nálam ez az első ilyen, szóval lehet a nyári melegben pikk-pakk lekopik a futófelülete majdKAMELOT:
magyar átlag 15ezer km, ahhoz képest fele - kétharmada van mostanság.
Régen volt évi 30-40ezer, akkor megérte váltogatni, de így már nekem nem éri meg azt az évi 2 gumislátogatást, szóval spórolok egy 1-1 órát évente + alkalmanként 5-10ezer Ft-ot -
KAMELOT
titán
válasz ittakary #59039 üzenetére
Ha már előjött jó pár hiba, már akkor inkább eladni kisebb bukóval. Így belérakott 3M aztán annyiért adta el amennyiért vette és használta 1 évig.
Én is választás előtt vagyok
1. Valahogy a műszakin áttolni, utána 1-2 dolgot felújítok max 2000€ tétel, de 2 évig tudok vele járni
2. Ha viszont nem, akkor ezt elviszik és veszek másikat, amivel nincs gond. Igaz picivel több lesz, de biztosabb!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anaren91
senior tag
válasz ittakary #59039 üzenetére
Nagyon egyszerű az eset. Én amikor vettem a 35d-met, akkor csak olyat néztem meg, amiről voltak számlák a javításról. Lehetett akármilyen baba, ha nem volt róla papír alapú szervíztörténet, hagytam a francba. Amikor megtaláltam azt, amit végül megvettem, felhívtam ismerősöm aki ugyan abba a szervízbe hordja a kocsiját, ahova az előző tulaj hordta, ő meg beszélt az egyik ottani szerelővel, akivel már összehaverkodott, és lekérdezett mindent, hogy tényleg meg is történt-e. Ismerték az előző tulajt, pár misit eltapsolt náluk, mondták, hogy nyugodtan vegyem meg, nem is értik miért adja el, nem rég lett nagygenerál csinálva a motoron, meg mindíg minden rendesen időben meg lett csinálva, gyári alkatrészekkel.
Én már csak szinten tartom, minden lényeges dolog meg lett rajta csinálva. Drágább volt, mint a 1.5 millás lefosott darabok, de legalább nem engem evett az ideg, hogy mikor mi fog beszarni rajta, meg 2 hetente szervízbe hordani.
Arról nem is beszélve, hogy tudom mindenről pontosan, hogy mikor volt utoljára cserélve, és időben tudom cserélni az esetleges dolgokat, amik nagyobb galibát tudnak okozni, ha menet közben szarnak be.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
FIREBLADE78
addikt
válasz ittakary #59059 üzenetére
Hiteles szar ja,már nem
Semmi szarka nincs benne. Én rohadtul nem mernék venni öreg prémiumot. Ha lenne mellette egy második autó,tartaléknak,talán elgondolkodnék. Ha vkinek az a jó,ha vesz 2-3 misiért egy kocsit és utána rádob még 1,5-et vagy többet az vegye. Hány cikk van ezekről. 3/4 misis A8 és társai aztán rámegy az ára mégegyszer. Na szevasztok[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz ittakary #59062 üzenetére
Ez is sok mindentől függ. Az én 16 évesem köszöni szépen, jól van, az ülésszellőztetéstől, kiszálláskor motorosan felemelkedő kormánytól, a 3 memóriás foteleken át az elektromos fejtámláig. Igaz, nincs is az általad felsoroltak között.
Még rendberakva is legalább 5x olcsóbbak ezek, mint egy új. De nyilván ott a modern technika, fejlettebb biztonság. Ha van lé, lehet arra locsolni.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz ittakary #59056 üzenetére
Az utolsó mondat a legfontosabb.
Mindenki olyan autót vesz, amilyet szeret, tetszik és jól érzi magát benne.
Gondolkoztam kombi Octi, Mondeo, Focus, Kia Optima aztán rájöttem a luxus márka után egyikben sincs hely, kényelmetlen ülés és nincs a számomra fontos V8 hang.
Amiket felsoroltál más kocsiban is kell cserélni csak lehet ott drágább.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Highend55
tag
válasz ittakary #59364 üzenetére
Nagyon kepben vagy,az a a csoka a Lamboval akkor lattuk eloszor nincs benne a brigádunkban,de a győri Robin Hoodot tenyleg lekapcsoltak.
ittakary: amit irsz a videorol igy tortent viszont mar pc-n vagyok es megse tudom atallitani
A video hetkoznap este tortent ures autopalya szakaszokon,persze mindig akad valami verpityu akinek nemtetszik[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lejtőre került a streaming
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest