-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #32941 üzenetére
Like, +1, ilyenek. Kevés szívást és sok élvezetet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
szerencsére mindenkinek más a preferenciaszintje.
Az enyém a következő:
Most mikor megvettem az off autómat a szerelő is azzal kezdte de miért dízel?1. leginkább abból van választék.
2. fajlagos teljesítmény
3. kevesebbet fogyasztitt ki is jött a pozitívum, jöhet a mivel szívhatunk rész:
1. azért nem akartam dízelt, mert szétrázott az egész, de ez nyugis, nagyon jól csillapított (az e46-ban már minden szilent cserélve lett, de valószínű valamelyik mégsem, illetve itt jön a 30d a 6 hengerével, gondolom sokkal kiegyensúlyozottabb).
2. szívó benzinnél sohasem lesz turbócsere, kettőstömegű is rátkán döglik el (itt az automata előnye, bár a BMW-nél is voltak bajok, hogy nem bírta a nyomatékot), injektorproblémák is ritkábbak stb.
3. és elvileg a fenntartási költség is kisebb, mint egy szívó benzinesészerencsére mindenkinek más kell, én elvagyok a dízellel, még ha egy szívó 30i mindent vitt is volna
Szóval nem marjátok egymást, béke
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
mentem dízel e60 35d-vel, stock volt és éppen összerakták mert kicsit ki kellett cserélni a két turbót, meg még 1-2 dolgot, és mentem e38 40d-vel is, az sem egy könnyű eset, de azt mondom aztaqvaeget.
Persze, hol van feelingben mondjuk egy ITR-hez képest, ami 8000 fölött még megy, és a hanga is elég jó, vagy bármilyen rendes szívóhoz képest.
Kár veszekedni, kinek ez, kinek az. az e60-at elfogadnám 35d-vel minden kérdés nélkül
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #32982 üzenetére
ez nem igaz, benzint is le lehet írni költségként, a dízel ÁFÁ-ja visszaigényelhető, amennyiben teherautóról van szó
(#32989) BMW001
80-as évekből F1-es turbós motorok 1500 lóerővel 4 henger volt az ismás kérdés, hogy versenyen kb 1000 le volt a max
de ja, ott is turbós benzines volt[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz haddent #33007 üzenetére
látszik új vagy, nem BP-n közlekedik, ha mennie kell. Meg amúgy is, ha ezt szeretné tegye
(#33008) blackrulz
látom az ÉT-d elég szűk.
Nem azt mondta, hogy a Dízel az Isten, azt fejtegeti, hogy hétköznapokra sokkal jobb, mint egy benzines. De ahogy írtam többször is, csak egyikőtök sem olvassa, nem kell hitvitákat gerjeszteni. Mindenki más preferenciák mentén választ magának megfelelő autótBéke
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #33032 üzenetére
Ezredesék már nem csinálnak ilyeneket, vagy mi a túró?
Amúgy érdekelne a véleményed az F10-ről, mi az amit imádsz benne, mennyivel másabb érzés mint a hármas volt.
Köszi
@(#33039) t.kristof
Kérdezz bátran Még lehet én is tudok válaszolni
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz t.kristof #33042 üzenetére
Áh, ha nem vesszük azt amiket a többiek írnak, akkor válaszolok is a kérdésre.
136 lovast felejtsd el, több a szívás vele, mint a facelift verzióval
Az egyik legjobb dízel, leszámítva a műnyag pillangószelepket amit szeret megenni Én azt mondom, hogy inkább egy ismert előéletű 300 ezer km felettit vennék, mint egy tekertebb 200 körülit. Pont azért mert elég jól elmennek ezek, de 300 felett már kicserélték/felújították a turbót, injektorokat, ilyesmiket. Motorilag egy jobbféle dízel, van kiegészítő fűtése, szépen megy. Több baj van az e46 futóműjével pl. illetve nem túl tartósnak mondanám.
Hogy dízel-, vagy benzin mindenki saját preferenciája szerint döntsön.
Szerintem faceliftes modellek közül a 30i a legjobb, utána 25i, 20d, 30d és a 18d elég tartós automatávalNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz t.kristof #33057 üzenetére
fogyasztás, mondjuk nem tudom hol élsz és milyen utakat mész, de így alakulnak azoknál, akik be merik vallani
20d: 5 körül országút (akár alá is mehet), autópálya 5-6 (itt nagyobb a szórás) város (bp jellemzően) 6+, télen akár 9-ig is fel tud menni rövid távon dugóval terheéve
30d: számolj legalább plusz 1 literrel a 20d-hez képestezek mind tájékoztató jellegűek, lábfüggőek, helyzetfüggőek és legfőképpen állapotfüggőek tudnak lenni a szélsőséges értékek nem minden esetben állnak fenn, de előfordulhatnak...
@(#33056) -KP-
Nem, de sok befektetett melót nem mindenki szereti megfizetni[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33083 üzenetére
Ja, mert BMW. Az a baj, hogy mi már harmadik-negyedik tulajok vagyunk (netán több) és a válság miatt nem nagyon költöttek rá, mert a, minek? ez BMW, b, fillérbaszók vették, tisztelet a kivételnek, de annak is megkérik az árát.
Most ezért nincs BMW-m, jelenleg anyagilag nem rentábilis
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33094 üzenetére
ez költségben, nagyságrendileg mennyi lesz?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33099 üzenetére
ne is mond, e46-ba valamelyik még döglött volt, pedig minden ki lett cserélve...
De egy e60-ba, ha jók a bakok mintha egy szobában ülnél, semmi vibráció, cseréld, én is azt tennémén puhapöcs voltam, nem merrtem bevállalni az e60-at És az egész család fúj rám, szki Ilyenkor derül ki, hogy a többiek nagyobb BMW-sek, mint én
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #33248 üzenetére
"Esoben, vagy ha siman viz van rajta es felnyitod, akkor annak egy resze szepen patakokban befolyik a fedel oldalan egyenesen a csomagterbe. Ilyet meg nem lattam, pedig volt par autoval dolgom az eletem soran."
de nem volt e46-od
ezek szerint azóta sem oldották meg ezt :S
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #33308 üzenetére
Néha olyan hülyén írtál ki mindent, váse
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33347 üzenetére
én tankoltam 1.2-es HTP-s skodriba 100-ast, az szerette, túlélte, az M52-nek mindegy volt, nem éreztem különbséget, szerintem az M54 is elmegy 100-assal, de a 95 sem fog ki rajta
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33352 üzenetére
van 25i kettő körül?
Ja, most nézem be van nálam X-elve az automata
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33369 üzenetére
nem tudom, de asszony kiborult, hogy most nem automatánk van, elkezdtem BMW-t nézni megint...
De nem tudom mit kellene venni, ha 2 milla körül csak kukák vannakNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz htomi85 #33429 üzenetére
akkor mi lenne a rohangálós? e36?
Én nem gondolnám, hogy direkte szétcsesznék az autókat
na, lehet tényleg visszatérek bmw-hez
De csak automata... nem tudom mi lenne a jó választás 3-as kicsi kb ez biztos... szóval 5-7, és ahogy olvasgatom a 2 millás határ inkább az alja az e60-nak, mint az elfogadható része (nem, top nem biztos hogy kellene)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest