-
Fototrend
A Borderlands 2 egy cel-shaded grafikájú rpg elemeket tartalmazó fps. A játék folyamán küldetéseket kell teljesíteni (a Pandora nevű bolygón) a kiválasztott karakterrel, egy úgynevezett Vault Hunterrel. Ezek a küldetések lehetnek a főszálhoz tartozóak, illetve opcionálisan teljesíthető mellékküldetések.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
ja en scope nelkul az assasinok utani reszen meg kiszedem a palya masik felen a robotokat pimpernellel. dam szempontjabol a gyors es pontos scope nelkuli celzas kritikus ehhez a setuphoz. cserebe iszonyatosan hatekony.
---
btw mentem egy utolso kort, OP8+ ok. OP8 -> OP8+ egyebkent egyszerubb Sallal. nincsenek surveyorok az assasinok kozott, es ugy nez ki elsore ki kell szedni a ket psychot (ez gyors), aztan a ratot, vegul a nomadot. es mindre mehet a pimpernel. egyebkent op8on kevesebb a surveyor meg az egyeb zavaro aprosag (lehet ez is random), viszont a ket(!!!) Saturn az eros volt (lett volna, ha a pimpernel nem amortizalna le oket 5s alatt). pimpernel offhand ajanlott. OMGWTH viszont lement 5s alatt.
dobott egy tunguskat (bar nagyon rossz statokkal), szoval vegre valami esik is a peaken, elotte OP7en esett egy (szinten gyenge rollos) fiddle nukem, elotte kb semmi 6 koron keresztul.
olyan 25-30 perc lefutni op8on peaket, de ezt lehetne roviditeni ha nem kene ennyit varni cooldownra. lehet legendary gunzerker slayer of terramorphus helyett.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nagyúr
válasz proci985 #11401 üzenetére
a két Saturn az állati vicces volt, egy pillanatra lemerevedett a brigád, amikor szembesültünk
nekem az egyetlen értelmes dolog, ami pottyant, az a sok Doc Mercy közül az egyiktől egy Infinity. sajna OP8-on már sokra nem megyek vele.25-30 perc? nekem az OP6->OP7 több, mint 1 óra volt
(#11400) creedszl: mit értesz aréna mód alatt? az alapjátékban van két aréna (Fink's Slaughterhouse, Ore Chasm), ill. az egyik korai fizetős kiegészítő is egy aréna (Natural Selection Annex). ezen felül a Tiny Tina DLC-ben van a Murderlin's Temple.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
kona005
senior tag
Helló!
Tud valaki olyan golden key kódot ami működik is? Hova is kell pontosan beírni? Előre is köszi
-
[Prolixus]
addikt
-
őstag
válasz creedszl #11407 üzenetére
Van ilyen , Fink's Slaughterhouse a terület, ott van a Fridge "alatt". Én is szoktam tolni, imádom azt a hentelést ami ott folyik.
Ehun van a a wiki oldala, sok sikert az írtáshoz![ Szerkesztve ]
http://steamcommunity.com/id/DrTechnoid/
-
TheProb
veterán
nekem slaughter jött be a legjobban, nehézségre is meg feelingre is. Temple tényleg nagyon szar (csomó dolog van amiben meghalhatsz véletlen, pl lesétálsz a pálya széléről, vagy lelölnek, utóbbi megtörtént.. , utolsó wave-ben.. -.-'), Chasm meg sztem túl easy és unalmas, Annex csak szimplán uncsi
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
DariusTrox
tag
20 perc múlva kezdődik az előadás és a "nagy leleplezés", hogy mivel készülnek.
TwitchI will take what is mine, with Fire and Blood!
-
VoidXs
nagyúr
válasz DariusTrox #11416 üzenetére
22 millió néző, atyaúristen
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ha jól látom semmi bejelentés nem volt.
Live-Die-Respawn
-
VoidXs
nagyúr
válasz DariusTrox #11422 üzenetére
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
DariusTrox
tag
válasz VoidXs #11423 üzenetére
Amúgy ez jó jel is lehet, hiszen új embereket keresnek a csapatba, hogy többen legyenek, ami szerintem egy olyan projektre mutat, amit a jelenlegi munkatársakkal hosszabb ideig tartana megcsinálni. Az is lehet, hogy tanultak a hibáikból, nem fogják elkapkodni a következő részt és ez szintén jó jel, szerintem nagy lépés ez, de ez azt is jelenti, hogy idén biztos nem lesz BL3, de talán nem is olyan nagy baj. Az az érzésem arra készülnek, hogy a BL3 nagyot szóljon és ehhez idő kell és ember a pénz már adott a DLC-kből
I will take what is mine, with Fire and Blood!
-
VoidXs
nagyúr
válasz DariusTrox #11425 üzenetére
Nekem úgyis mindegy, legkorábban 2016 nyarán tudnék vele játszani (amikor éppen nincs egyetem, és az ára is normális a játéknak).
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz mlinus #11427 üzenetére
Igen néztem, ez eléggé harmatos. De persze Kínának meg tudják csinálni a Borderlands Online című szörnyszülöttet. (amiben van normál PVP. WTF??)
Jó persze tudom teljesen más csapat, de akkor is.
Live-Die-Respawn
-
TheProb
veterán
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz DariusTrox #11431 üzenetére
láttam, de konkrétan erről nem volt szó...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
DariusTrox
tag
válasz TheProb #11432 üzenetére
"Amúgy ez jó jel is lehet, hiszen új embereket keresnek a csapatba, hogy többen legyenek, ami szerintem egy olyan projektre mutat, amit a jelenlegi munkatársakkal hosszabb ideig tartana megcsinálni."
"Annyit jelentettek be hogy kb most kezdik el csinálni... tehát 2017 előtt szerintem nem lesz."
I will take what is mine, with Fire and Blood!
-
creedszl
aktív tag
sziasztok
a story dlc-k milyen szinthez vannak kötve?vagy a karakterem szintjéhez igazítja a gép?
Hulligaaan
-
dioka7
senior tag
Csináltam ma egy 0 km-es psycho-t -eladtam az inventoryból mindent (az összes fegyvert is), csak a pajzsom és a relic-em hagytam meg- 50es szintre UVHM elejére, és elkezdtem a küldetéseket sorba szedni. Hát kérem: ROHADT JÓ VOLT!!!!!!
Úgy élveztem 470 óra után is mintha kb. először játszottam volna vele. Captain Flynt után hagytam abba, holnap folyt. köv.[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz creedszl #11437 üzenetére
Normal mode-ban nem fognak 32 felé menni az ellenfelek szintjei. Egyébként meg hozzád igazodik, de ahhoz az állapotodhoz, amikor elsőnek meglátogatod a DLC helyszínét. Tehát ha elmész Oasis-ba mondjuk 22-es szinten, akkor a DLC azután végig 22-es szintre lesz belőve (normal mode-ban legalábbis), hiába te már 30-as vagy, amikor végül teljesíted az ottani küldetéseket. Ez nincs túl okosan megoldva az az igazság. Csak UVHM-ben szinteződnek ténylegesen hozzád az ellenfelek, akkor már nem számít milyen szinten vetted fel a küldetést, vagy látogattad meg először a helyszínt.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
mlinus
őstag
válasz [Prolixus] #11439 üzenetére
Ennek inkább örülni kéne.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [Prolixus] #11441 üzenetére
Nekem az első rész jobban tetszett. Valahogy jobban adta egy kihalt világ sivárságát.
És kevesebb volt benne a buzi, zoofil, nekrofil, pedofil...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
tibee77
őstag
válasz TESCO-Zsömle #11442 üzenetére
En nem tudom, nekem pont ez az abszurd, szürreälis viläg tetszik, mert el tudnäm kepzelni, hogy egy apokalipszis utäni vilägban ezek simän elöfordulnak.Igaz a borderlands viläga nem erröl szol, hanem csak szimplän egy mäsik bolygorol.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
[Prolixus]
addikt
válasz TESCO-Zsömle #11442 üzenetére
Ezt úgy írod mintha ezért egyértelműen az írás lenne a felelős. Ezért sztem sokkal nagyobb mértékben felelős a pályadizájn meg a környezet. Igen, a karakterek is sokkal színesebbek lettek (hála az égnek), de ez csak egy kis része a BL1->BL2 váltásnak.
"És kevesebb volt benne a buzi, zoofil, nekrofil, pedofil..."
Yep, és néhány tucat poénnal "kevesebbek lennénk" akkor. A Borderlands világa pont az a hely számomra, ahol bármilyen elborult, elfajzott, szürreális beteges idióta megfordulhat. A lényeg, hogy tudjanak belőle viccet csinálni (tudnak), és legyen rá fogákony közönség.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
mlinus
őstag
nem értem, hogy internet mémekkel és a "lolrandom" túlzsúfolt dialógus mitől lesz posztapokaliptikus hangulatú. és ehhez nem kell írói tehetség - ezt az internet (reddit, 9gag, stb) írta meg. mondjuk akkor lesz érdekes, amikor 10 év múlva már senki nem emlékszik ezekre. de oké. a bl1-hez direkt nem hasonlítottam, abban alig voltak párbeszédek, átvezetők, maga a sztori is max háttérzaj volt. azonban a tales from the borderlands már 1 epizódban is jóval profibb történetvezetést és dialógust mutatott fel mint a bl2 és pre sequel együtt. az meg már csak a jéghegy csúcsa ahogy burch nyíltan platformnak használta a játékait arra, hogy nyomja az lbgt/feminazi propagandát.
-
axton
tag
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz mlinus #11445 üzenetére
Poszt-apokaliptikus a BL1 volt. Arról üvöltött a kihaltság, kilométereket sétálhattál anélkül, hogy bárkivel találkozz.
A BL2/TPS világa már nem kifejezetten poszt-apokaliptikus, inkább csak lepukkant, de a maga színvonalán eléggé népes, zsúfolt.
A Tales-meg más világ. Ott az interakciók elég rendesen fel vannak áldozva a történetmesélés oltárán, de a TTG cuccok már csak ilyenek...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
[Prolixus]
addikt
válasz mlinus #11445 üzenetére
A Tales from BL nagyon jó volt (alig várom már a második részt), de azért annyira nem volt jó, amennyire lefested a BL2-TPS teljes egészéhez képest. És nem árt elfelejteni, hogy egy Borderlands játékban a történet, de talán még a karakterek is másodlagosak a lootin'-shootin' mellett, a Tales from BL meg semmi másról nem szól, csak a történetről és a karakterekről.
A poénok egy része mém az igaz, de most komolyan, egy ilyen játékban, mit vársz? Az olcsó béna vígjátékok is fingós meg ilyesmi poénokkal operálnak, nem kiváló helyzetkomikumokkal, amik a karakterek és a velük történő események miatt ott és akkor viccesek, kontextusból kiragadva már nem annyira, mert a jól felépített kontextus teszi őket viccessé...ezt pedig nem könnyű felépíteni. A Borderlands játékok eleve, koncepciójukból adódóan pocsék lehetőségeket kínálnak ilyenek létrehozására, mert nem a karaktereken meg a sztorin van a fókusz. Egy random küldetés random párbeszédét szvsz csak valami olyasmivel lehet feldobni, amiről az aktuális korosztály tudja, hogy micsoda, és könnyen viccet lehet belőle csinálni, szóval adja magát a lehetőség a mémekre és egyebekre...ezekbe valóban nem kell sok írói munká fektetni, de a céljukat elérik szerintem.
És ezeken kívül számtalan sziporkázó dialógus van a Burch által írt 2 játékban (persze nyilván nem minden betűt ő írt, de ő volt a vezető író). Handsome Jack BL2-es összes mondata kb. hibátlan (nagy részét kívülről tudom, ha nem is szó szerint de tartalmilag), TPS-ben már nem *csillog* annyira (persze még mindig zseniális), bár ezt azzal is lehet(ne) magyarázni, hogy itt még nem az igazi Handsome Jack szerepel, csak az előfutára. Meg Burch nélkül hol lennének az olyan karakterek, mint Tiny Tina, vagy Mr. Torgue? És akkor a kedvenc mellékküldetéseimről nem is beszéltem (pl. Cult Following), amelyek nem a játékélmény miatt kedvencek, hanem a hozájuk írt szövegek miatt.
"az meg már csak a jéghegy csúcsa ahogy burch nyíltan platformnak használta a játékait arra, hogy nyomja az lbgt/feminazi propagandát."
Vagy én vagyok érzéketlen, esetleg süket (és/vagy hülye), vagy te vagy túlérzékeny, mert én ebből vajmi keveset érzékeltem, pedig nem egyszer toltam már végig a játékokat. Summa-summarum, nagyon nem tudok egyetérteni veled ilyen téren.
Burch koncepcióiról és "magyarázatairól" pedig itt van egy 2 órás előadás(féle) tőle, esetleg érdemes megnézni, akit érdekel. Persze aki nem kedveli a fejét, az úgysem fogja.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
mlinus
őstag
válasz [Prolixus] #11448 üzenetére
És nem árt elfelejteni, hogy egy Borderlands játékban a történet, de talán még a karakterek is másodlagosak a lootin'-shootin' mellett
Ez így van. Azonban, te magad mondtad, hogy a 2. részt mennyire feldobta a tény, hogy volt rendes sztori, karakterek, stb. Szóval kell az, Diablo-ban, WoW-ban is fontos a lore.
A poénok egy része mém az igaz, de most komolyan, egy ilyen játékban, mit vársz?
Ezt nem értem -ha elismerted hogy a TTFTB jó, akkor a fő játék is lehet olyan, nem? Egyébként én nem azt mondtam hogy ne legyen benne egy olyan poén se, azonban a BL2-ben zavaróan sok volt. A TTFTB sokkal ügyesebben operál, nem arra koncentrál hogy félpercenként legyen valami nagyon vicces.
Meg Burch nélkül hol lennének az olyan karakterek, mint Tiny Tina, vagy Mr. Torgue?
Természetesen nem tartom 100%-ban emészthetetlennek a munkáját, máskülönben nem lenne több száz órám a BL2 és TPS-ben együttesen. De -
Vagy én vagyok érzéketlen, esetleg süket (és/vagy hülye), vagy te vagy túlérzékeny, mert én ebből vajmi keveset érzékeltem, pedig nem egyszer toltam már végig a játékokat. Summa-summarum, nagyon nem tudok egyetérteni veled ilyen téren.
- itt húzta ki nálam, és sok sok más embernél a gyufát. Ugyanis, pár idézet tőle:I’ve been told once or twice that the bisexual or gay characters I wrote for Borderlands 2 were arbitrary and forced. This is one hundred percent true.
[..]
Did it hurt the story? Maybe.
[..]
while arbitrarily diverse casts might make the story worse, they make world better.és akkor ezzel visszakanyarodva az első pontra - miért valaki aki egy loot and shoot játékhoz ír forgatókönyvet, világot váltani?
Tehát nem kell ehhez túl érzékenynek lenni, ő maga mondta meg.és igen, sajnos engem roppantul zavart az hogy majdnem minden karakter homoszexuális, aszexuális, biszexuális lett csakazértis. Erőltetett és zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz mlinus #11449 üzenetére
"Ez így van. Azonban, te magad mondtad, hogy a 2. részt mennyire feldobta a tény, hogy volt rendes sztori, karakterek, stb. Szóval kell az, Diablo-ban, WoW-ban is fontos a lore".
Volt rendes sztorija igen, a BL1-hez képest. Ha úgy általánosságban videojátékos szinten nézzük a dolgokat, egyáltalán nem egy nagy durranás egyik játék sztorija sem. Szerintem nem lehet egy kalap alá venni a BL típusú játékokat, meg mondjuk egy „hagyományos” (nem multiközpontú) FPS-t sem (hát még más jellegű játékokat). Előbbi esetben a sztori meg a karakterek nem vezérlik a játékot, a lényeg hogy minél élvezetesebben aprítsd az ellent, és a játék struktúrája is úgy van felépítve, hogy nem a történetmesélést meg a karakterépítést szolgálja elsősorban, hanem magát a tényleges, aktív játékot. Az, ha emellé sikerül összekapálni érdekes sztorit meg karaktereket „csak” egy nagy plusz. Persze sokszor ez a plusz kell ahhoz, hogy egy jó, élvezetes játékból igazi klasszikus legyen, mint ahogy a BL2-vel is történt anno. Ugyanakkor „szarból nem lehet várat építeni", így szerintem majdnem lehetetlen egy BL jellegű játékban olyan sztorit összehozni, ami mindenféle kettős mérce nélkül is emlékezetesnek számítana. Egyszerűen a játék maga teremt erre rossz lehetőségeket, a keret nem adaptálódik ehhez megfelelően. Éppen ezért nem lehet összehasonlítani a Tales from BL-el, mivel az a játék meg pont úgy van strukturálva, hogy minden benne a sztorit meg a karaktereket szolgálja. Effektíve semmi másról nem szól a Tales from BL. csak a sztoriról, meg a karakterekről.
"Ezt nem értem -ha elismerted hogy a TTFTB jó, akkor a fő játék is lehet olyan, nem? Egyébként én nem azt mondtam hogy ne legyen benne egy olyan poén se, azonban a BL2-ben zavaróan sok volt."
A fentiekből adódik, hogy szerintem nem. Egyszerűen a fő játékok nem úgy állnak össze, hogy jó teret adjanak egy komplex sztorinak, meg a „szervesen beépült” poénoknak. Ezért tartom fontosnak, hogy legyen kettős mérce. Burch érdeme szerintem pont az, hogy egy általánosságban nézve korrekt, de soványka sztoriba, ilyen keretek közepette is képes volt zseniális dialógusokkal, emlékezetes, színes és vicces karaktereket írni. HJ-et sokan minden idők egyik legjobb játékos főgonoszának tartják, ami azért nagy szó szerintem, tekintve, hogy a Borderlands játékok középpontjában nem a karakterek állnak.
Amúgy fair dolog akkor lenne Burch érdemeiről meg a Telltale-es srácokról diskurálni, ha meg lenne mindkettőjüknek a lehetőség, hogy helyet cseréljenek az írói posztok tekintetében.
"A TTFTB sokkal ügyesebben operál, nem arra koncentrál hogy félpercenként legyen valami nagyon vicces."
Ez vicces, mert én meg pont azt éreztem, hogy ez a játék célja. Valószínűleg ez azért van, mert itt mivel effektíve semmi más nincs csak sztori meg karakterépítés (szerintem jóval kevesebb az interakció itt, mint egy TWD játékban), így a poénok is sokkal jobban össze vannak sűrítve. A fő játékokban ez felaprózódik, egy csomó idő eltelik úgy, hogy semmit nem hallasz csak fegyverropogást. Esetleg ha van is valami dialógus, az is kimerül „menj ide-menj oda” utasításokban a játékos karakter számára. Félreértés ne essék, a fentieket nem pejoratív értelemben írom a Tales from BL-re…amíg minden félpercenként meg tudnak nevettetni, addig szívesen játszok a játékkal. De úgy gondolom, itt sokkal inkább cél volt, hogy fél percenként röhögj, mint a fő játékokban.
"és akkor ezzel visszakanyarodva az első pontra - miért valaki aki egy loot and shoot játékhoz ír forgatókönyvet, világot váltani?
Tehát nem kell ehhez túl érzékenynek lenni, ő maga mondta meg."Hát nem tudom…biztos így értette? Nem a játék világára gondolt inkább? Elég sok dolgot láttam már tőle (interjúk, beszélgetések, ez az előadás dolog, a Hey Ash watcha playin’ stb), valahogy még véletlenül sem annak a fickónak tűnt, aki kicsit is komolyan gondolná, hogy ezekkel a való világot meg tudja változtatni…főleg nem egy alapból abszurd és komolyan vehetetlen játékkal. Ez teljesen nonszensz baromságnak tűnik nekem, amit nem tudok komolyan venni vagy elhinni. Szerintem itt a játék világára gondol, és ebben az esetben egyet tudok érteni vele. Vagy az is lehet, hogy direkt a kritikusaival trollkodik amikor ilyeneket nyilatkozik…én azt is simán kinézem belőle.
Az én olvasatomban egyébként nem azért lennél túlérzékeny, mert ezekre felfigyelsz, és rájössz, hogy nyilvánvalóan szándékosan vannak ilyen karakterek…hanem azért, mert ez zavar. Most komolyan, amíg poént csinálnak belőle, addig mi benne a zavaró? A Borderlands világa eleve egy beteg, elfajzott világ, pont itt ne lenne egy rakat homo/bi/aszex? Egyébként az sem igaz, hogy majdnem minden karakter bi/homo vagy aszexuális, itt erősen túlzol. Janey Springs ugyebár homo, Athena talán aszex, Mr. Shank és Moxxi biszex (de bakker, ő egy famme fatale archetípus, számomra pont az lenne a meglepő, ha „nyílegyenes lenne”), Jack pszeudobiszex (egyetlen azonos neműt tart vonzónak, az pedig saját maga vagy a body double-je ). Lilith, Mordecai, Roland, Nisha, Axton, Krieg, Scooter, Nurse Nina, TK Baha egyértelműen hetero. A többi karakterről meg vagy nem tudjuk, vagy nem is lényeges semmilyen szempontból.
Én úgy vagyok vele, hogy amíg fel tudja ezeket az "erőltetett" vagy "mesterséges" karaktereket használni arra Burch, hogy poénokat gyártson velük, addig ez nekem nem fáj, sőt, örülök is neki, mert egy jót nevethetek rajta. A Borderlands játékokat (legalábbis a fő játékokat) nem azért játszom, hogy autentikus karakterekkel találkozzak.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
- Logitech ConferenceCam Connect / 1080p HD / 4x zoom / Zeiss optika / távirányító / beépített akku
- DJI Mini 2 - 4k drón szett hibátlan állapotban - távirányító, akku, táska
- MSI GTX 1660 GAMING X 6gb újszerű
- Panasonic CF-20 ütésálló, ipari notebook & tablet számlával, garanciával
- Arctic P12, P14, Slim, Max, PWM, PST
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest