Új hozzászólás Aktív témák

  • 7

    addikt

    Nem értem a UPS-t.
    Vártam egy csomagot külföldről a héten, nem jött meg. Ma kaptam egy értesítést postai levélben, hogy november 27-én a kiszállítás folyamán probléma merült fel, és hívjam az ügyfélszolgálatukat, különben

    december 4-én visszaküldik a csomagot a feladónak.

    Felhívtam őket, kértek címegyeztetést: felolvasták a nevemet, címemet, ami az adatbázisukban van, pontos volt minden. Az ügyintéző nem tudta megmondani, hogy mi volt a kiszállítási probléma oka, úgyhogy ránéztem online a csomagkövetőre: a fogadó neve / cím hibás, próbálják kideríteni az adatokat.

    Na most amit nem értek:
    - Ha ők november 27-e óta próbálják meg kideríteni a címem helyességét és valamilyen okból nem volt rajta a telefonszámom a csomag címzésén, hogyhogy nem szerezték be azt a feladótól?
    - Ha szerintük nem jó a cím, akkor miért postai úton értesítenek ugyanarra a címre levelet küldve, amit egyébként hibásnak gondolnak?
    - Ha mégis kézhez kaptam a levelet, ők hogyhogy nem találták meg a címemet?
    - Miért csak ilyen rövid a határidőm? Ha most szombaton nincs munkanap, akkor december 3-án kapom kézhez az értesítőt, amit simán lehet, hogy már csak az ügyfélszolgálati idő lejárta után olvasok, december 4-én pedig hazaküldik a csomagot

    Ügyfélként nem érzem úgy, hogy jó kezekben lenne náluk a csomagom (leginkább a szűk határidő miatt). :(

    @Mark: Még azt is megérteném, ha nincs kedve kihozni a futárnak. De az, hogy egy szombati munkanapon múljon, hogy nem küldik vissza a csomagomat a feladónak, mielőtt elérném őket, nekem nagyon aggasztó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák