-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
spider23
senior tag
Mi a helyzet Olaszországgal ott az automaták számolnak fel külön díjat kp felvételnél? Viszek itthonról kp-t de ha mégis kellene kp-t ott felvenni akkor fel legyek rá készülve. Néztem valami listát hogy elvileg ott nincs külön díj, de kellene egy megerősítés.
-
spider23
senior tag
válasz
Mr.Talbot
#14408
üzenetére
A múltkor vettem ki ugyan így egymás után 2x400 eurot gond nélkül. (400 volt a max amit az otp-s atm kiadott egyszerre)
(mondjuk nekem 370.000Ft az ATM Daily limit)
Tehát neked 185.000 Ft -nak megfelelő eurot tudsz kivenni naponta és havonta max 1.110.000Ft -nak megfelelő eurot. -
spider23
senior tag
Nekem ugyan ez volt kempingben valami 50.000 körül fizettem volna de a terminál kérdést tett fel hogy GBP -ben akarom e fizetni. Kérdeztem hogy ilyenkor mit kell nyomni hogy forint legyen? Azt mondta a recepciós hogy zöldet de megnyomva egy kis idő után declined lett.
Majd K&H val fizettem ki.
Valahol régebben volt ugyan ez a kérdés hogy GBP vagy más, ott pl tudta a pénztáros hogy a 4-es gombot kellett megnyomni a HUF -hoz. De hogy ezt miért nem írja a ki a terminál hogy hogyan kell választani?? -
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá
#8710
üzenetére
Nekem hozzá van adva és hibátlanul működik. GearS3 régióváltással természetesen.

-
spider23
senior tag
válasz
Oliverda
#8537
üzenetére
Igen, de átváltottam a google pay ben alapértelmezettnek a k&h-s kártyámat és azzal fizettem ki. Szeretem a curve - ot de bosszantó hogy néha bele kell kalkulálni ilyen hibákat. Ráadásul kártyát sosem hordok magamnál, telefon mellett nem akarom még azokat is "cipelni".
-
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá
#7934
üzenetére
Nékünk hozzá van adva gpayhez, akkor még az ment, de a vásárlás 1x sem ment vele mert csak zárolt vagy azt mondta hogy nincs fedezet...
-
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá
#7931
üzenetére
Még mindig nem működik? Az év végi kínlódás óta nem használjuk az asszony curve kártyáját a sok zárolás miatt. Reméltem hogy ennyi idő elég lesz nekik a javításra. Az enyém ami régebbi valószínűleg uk bines azóta is hibátlanul megy.
-
spider23
senior tag
2 napja modnom kipróbáljuk az asszony telefonján gpay -el fizetni curve mögött k&h mastercard ha már arról van szó hogy javították a hibát.
Ismét zárolta az összeget elutásítva jelszóval... Szóval itt még semmivel nem lett jobb.
-
spider23
senior tag
Na tegnap kipróbáltam curve revolut gpay nfc fizetést telefonnal. EuroFamily és Lidl. Mind a két helyen tökéletesen működött.
Kérdés :
Előtte curve alatt be volt állítva a Lidl a vásárlás után az 1%os visszatérítés. Viszont az appban nem látszik hogy valami történt volna. Ez hogy működik? -
spider23
senior tag
Az úgy működhet hogy NFC fizetéssel Google Pay ami mögött a Curve kártya és amögé a Revolut kártya van berakva?
A curve kártya nekem angol bin -es. -
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá
#6610
üzenetére
Ugyan ezt látjuk mi is. Valószínóleg azért utasítja el nekünk is azzal hogy nincs rajta fedezet, mert a forint helyett fontot nézne ugyan abban a mennyiségben.
-
spider23
senior tag
Tegnap Lidlbe próbált az asszony fizetni nfc google pay. K&H s mastercard a curve mögött keret is volt rajta. Terminál egyből írta hogy elutasítva. Így kp kifizettük.
Viszont a curve oldalán úgy írja mintha teljesült volna, a k&h olalon meg az látszik hogy zárolva van az összeg. Ilyenkor mi fog történni? Kell valamit kezdeményeznem, vagy magától vissza kerül a zárolt összeg? És mi lehetett a hiba? Új felhasználó és most fizetett volna először így, de elég kellemetlen volt a dolog. -
spider23
senior tag
Asszonynak próbáltunk tegnap regisztrálni, mastercardot beregisztrálta, személyit fotózta előlről hátulról és a kért selfit is megkapták majd kiírta hogy ellenőrzik 10min stb.
Azóta sem történik semmi és az appba sem lehet belépni. Hibát ír. Ilyenkor mi történik? Meddig tart az ellenőrzés? -
spider23
senior tag
Üdv!
Segítség kellene Van egy K&H-s mastercard kártyám amit hozzá szeretnék adni CURVE alatt, de azt írja hogy jelenleg ez a kártya nem támogatott, próbáljam másik kártyával...
Mi lehet a probléma?Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Revolut
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Alkoholista nevelde
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Diablo IV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél!
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A56 5G / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 14100F / RTX 3060Ti / 16GB DDR5 / 1TB SSD
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi






