-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Nem teljesen értem a kérdést.
Csak a végkifejletek (befejezések) érdekelnek?
Ez esetben a Hanako féle beszélgetés előtti mentést betöltheted. Az adott karakterrel megnézheted azokat. Egyedül a titkos végkifejlet terén lehet gond, ott save editor segíthet.
De a második végigjátszás számomra azt jelenti, hogy új karaktert indítást, elődök...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Milyen hangkártya?
Van a Vezérlőpult -> Hardver és Hang -> Hang -> (megfelelő hangeszköz) -> Speciális fül alatt olyasmi, hogy hogy Jelminőség javítás? Ha igen, akkor azt pipáld be (nálam nincs (enyém az alsó kép), de egyes Creative hangkártyáknál állítólag van ilyen, a felső kép az internetről van):
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Amúgy... ilyeneket szabad?...mármint crash me mod meg stb
Miért ne?
így sose lesz jó állapotban a játék ha pár agyament letölt ilyeneket és minden egyes patch-nél elmondja (vagy kirakja youtube-ra) majd hogy neki szar meg összeomlik és közben ilyen mod-okkal van felszerelve
A mod-hoz kell egy másik MOD (CyberEngineTweak), majd be kell állítani hozzá egy hotkey-t.
Szóval csak akkor fog összeomlani, hogy ha beállítottad magadnak, aztán megnyomod a gombot. Hogy van/lesz, aki visszaél vele? Ja kérem, a Youtube hate videók 95%-ban hasonló elvűek (kikényszerített hibák).A fórumon jól vette ki magát, a többség viccesen lekezelte ("nekem nem kell hozzá mod"-tól az olyan, hogy "de jó, nekem sose omlott még össze, ideje megtapasztalni"-ig), bár volt olyan, aki értetlenkedett...
Okés tudom hogy Ápr 1, de amúgy vannak ilyenek?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Mit tudsz tenni ellene?
Amikor a saját édesapám azzal jön, hogy látott a Facebook-on ilyen teljesen bio alapanyagú értisztító kúrát, és ki akarja próbálni. Miközben nem tudom meggyőzni, hogy elmenjen orvoshoz, mert 'adnak egy marék gyógyszert, amiben azt se tudod, hogy mi van'...
Ha valaki arra vágyik, hogy mesterségesen kreált gyülöletvideókat nézzen játékokról, és eme igényére talál kielégülést, akkor hogy győzöd meg, hogy amit lát, az fals és félrevezető?
Ezen nem fog változtatni egy ilyen mod megléte vagy nemléte...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz proci985 #21890 üzenetére
Az a baj, hogy erre érdemben reagálni most nincs időm és erőm sajna összeszedni a maradék agysejtjeimet.
A nagy részével teljesen egyetértek.
Pár gondolat azért:
szoval a fejlesztok egyszeruen atvettek az enginet
A saját RED Engine-jüknél ez nem meglepő. Persze fejlesztve.idiota es felig hasznalhatatlan inventory? check.
crafting rendszer amihez kb egy guide kell, hogy az ember atlassa? check.
Ehhez egyébként tudni kell, hogy a The Witcher 3-ban az elején még egy ennél is rosszabb inventory volt, nem voltak tárolóládák, ahova lerakhattad a később használni kívánt dolgokat például (az az 1.07-ben jött be, vagy 2 hónappal a megjelenés után). Vagy a crafting / alchemy cuccoknak volt súlya. Nem volt rendezési opció, tehát mindent keresgélni kellett. A fentiek miatt kb. negyed óránként mehettél egy boltoshoz, hogy megszabadulj a felesleges dolgoktól. És nagyjából minden felesleges volt, ami nem a fegyvered és páncélod, mert egyszerűen nem bírtad el őket. Szóval craftolni vagy alchemy-zni nagyjából nem tudtál...- meg kellett oldani a nagyobb assetsuruseget, ezert aldozatok kellettek. Ld a viz fizika minimalizalasa (tudja az engine), az agressziv resource management.
Én a vizet és a teljesen hiányzó vízi forgalmat nem tudom hova rakni. Konkrétan van talán két teherhajó és pár luxusyacht a játékban, de mind kikötve. Nincs a kikötőben mozgás.
Az, hogy ezek után a víz nem reagál semmire, már tényleg nem tudom hova rakni.
A magyarázatoddal az a bajom, hogy mi a franciért nem tették opcionálissá? Egy kapcsoló, működik, egy kapcsoló, nem működik. Kevesebb FPS lesz? Nach so.
Inkább arra tudok gondolni, hogy valami irtó bughalmazba futottak, és nem volt már fejlesztési idő ezek kezelésére, ezért úgy ahogy van, kikapcsolták...- levagtak a sztori hosszat. a Witcher3mat a tobbseg nem fejezte be es oszinten szolva jobb ez igy, hogy pl a Rouge + Kerry szallal mar nem terheli a jatek a foszalat.
Az szerintem is pozitív, hogy opcionálissá tették őket, hiszen ha nem rajongsz Silverhand-ért, akkor mi a francért foglalkoznál az ex-szeretőjével vagy hajdani jóbarátjával? Ezzel együtt nehéz értelmezni a Silverhand-es fő történetszálat nélkülük...- masszivan javitottak a harcot, a Witcher3 a rajongobazis szerint is unalmasba fordulhat, ugyanakkor olyankor kvazi walking simulatorkent jatszak. ez tokeletesen sikerult
Na ha valami tényleg ultragáz a teljes The Witcher szériában, az a harc. Én is utáltam.
A CP2077-ben maga a harcrendszer rendben lenne, az AI nincs sajnos...- kiszedtek a random extra jatekokat.
Nincs Gwent szintű game-in-the-game, ez tény. De viszont van ugyanúgy ökölharc, mint a TW3-ban volt (kb. olyan szintű is volt sajnos), lett viszont három lövészverseny Questekbe oltva, és lett autóverseny a lóversenyek helyett (megint egy Questláncra felfűzve)....eleg ram...
Ezen a részen én amúgy mérges vagyok, mert nem használt a játék soha többet, mint 10GB. Úgy, hogy van a gépben 32GB...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz proci985 #21905 üzenetére
Alchemyzni nagyon most se lehet, inventory alapjan van kb 300 fele alapanyag ami kell kb 50fele cucchoz, es minden cuccbol legalabb egy alapanyag hianyzik
Ezt sokan szóvá is tették a TW3 kapcsán, ezért lett szerintem drasztikusan leegyszerűsítve a CP2077 esetében. Ami egyébként egyfelől játékmechanikailag jó, de ugyanakkor kicsit furcsa, hogy ugyanaz az nyersanyag kell egy bakancshoz, mint egy mini-rakétákat kilövő puskához...Viznel valszeg bughalmaz lehetett, de szerintem tenyleg az lehet a baj, hogy a hatterben ringo viz alacsonyabb CPU magszamnal (teljesen jol parhuzamosithato cucc) konkretan agyonvaghatta az fpst.
Még egyszer: saját véleményem az, hogy akkor tegyék opcionálissá. Írják mellé, hogy 4 fizikai CPU-nál ne kapcsold be (!!!), vagy eleve szürkítsék ki mondjuk 16 logikai szál alatt. Így a vérpistike-haragtól is megóvják magukat. Konzolokon eleve kikapcsolva.De továbbra is úgy vélem, hogy a saját életüket is meg akarták könnyíteni, nyilván ezer és egy bug kötődhet ehhez, aminek orvoslására nem volt idő.
En kiprobaltam, hogy mi tortenik, ha V total ignoralja Johnnyt es az o szalat. A "default" Arasaka "Where is my mind" ending egy teljesen logikus lezarasa a sztorinak V szubjektiv szemszogebol V tapasztalatait nezve.
Igen, ezért írtam, hogy ha úgy játszol, hogy Silverhand egyfajta parazita a fejedben, akkor a legkevésbé sem vagy kíváncsi rájuk. Ebből a szempontból teljesen jogos.
De ha picit is akarsz foglalkozni a háttértörténetével, akkor viszont must have az a két történetszál is...Igazából a játék szvsz leggyorsabban amúgy is úgy játszható végig, ha utálod Silverhandet, és az Arasaka-vonalat viszed végig, nem törődve a többivel - mivel csak élni szeretnél.
A neha bugolo AI a Witcher3 oroksege egyebkent, csak ott a kisse atgondolatlan harcrendszer miatt kevesbe feltuno.
Itt nem bugoló AI-ról beszélek, hanem arról, hogy akkor viselkednek valamennyire értelmezhetően az ellenfelek, ha rommá vannak scriptelve, mit csináljanak. Amikor ott állnak, és harcba kerülnek, vagy rád támadnak, akkor nem működnek együtt (amit pl. egy rendőri vagy katonai szervnél elvárnák), nem használják ki a terepadottságokat, nem használják a környezeti eszközöket (mellettünk lévő robbanó tartályok kilövése pl.). Ilyenekre van egy-egy példa, de éppen ezért látványos, hogy azok előre lescriptelt események...A TW3-ban amúgy tényleg ugyan ezt tapasztaljuk, ott anno az volt a magyarázat, hogy szörnyek ellen harcolunk főleg, ők meg nem taktikai zsenik. Amivel önmagában is vitatkoznék (falkában támadó farkasok pl.), de ugye ott vannak mondjuk a városi őrök és királyi testőrök, akik dettó teljesen mellőzik a taktikai fogásokat...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #21906 üzenetére
pl a GTA fanokat is akik fogcsikargatva várják már hogy Rockstar mikor áll elő egy új résszel a szériában, és akkor minderre még 1-2 lapáttal rátett a tűzre a marketing osztály.
A GTA fanok eleve tévúton jártak...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Elkezdtem a második karakteremet, de bevallom ez a Doom féle megoldás (Megyek'oszt hent) valahogy kevésbé élvezetes, oké, még csak 6. szintű vagyok, de nem egészen erre számítottam.
A fő gondom, hogy én naívan egy páncél / életerő / pusztítás (Annihilation) köré épített karaktert képzeltem el. Hogy a páncél és életerő kevésbé poén, ha nem tudom kordában (ie.: egy irányból érkezően) tartani az ellenfeleket, akkor oké, megszívtam. De az igazi csalódás a pusztító fegyverek kevésbé pusztító hatása.
-A sörétes puska (bármelyik) tényleg kb. 5 lépésig ér valamit. Még a tech shotgun is...
Ezzel csak az a baj, hogy akkor már közelharci fegyverekkel a tapasztalatom szerint jobban járok. E mellé jön, hogy gyakorlatilag az egy lövésből kivégzés nagyjából sose jön össze (közelről fejre kell célozni hozzá ahogy észrevettem).-A Defender anno csak ki lett próbálva, de nagyon haszontalannak tűnt. Most még inkább ez lett a véleményem. Van, hogy egy lépcsőfeljáróban (tehát szűk hely) három moderate nehézségi szintűnek tűnő (tehát sárga jelölésű) Tyger Claw bandatagot 200 (!!!) lövésből tudtam lelőni. Amit ugy ezen a szinten egy revolverrel 3 fejlövéssel megoldok. Igazi bullet sponge hatás, csak éppen egy puska (rifle) lőszert tüzelő géppuskától! Ezt szerintem nagyon elszúrták, egyszerűen olyan keveset sebez, hogy semmi értelmét nem látom, mintha sorozatlövő légpuskával lőnék. Ez esetleg később változik? Mert ha nem, akkor az egész kuka lesz gyorsan.
Szóval ez így nem túl élvezetes. Gyakorlatilag minden más opció jobb ennél.
-Mesterlövész puskával messziről nem gond semmi. Még nem hangtompítós fegyverrel sem.
-Hangtompító pisztoly vagy gépkarabély megint hatékonyabb, és élvezetesebb.
-A közelharc, főleg lopakodással vegyítve szintén.Szóval ezt a sörétes puska / könnyű géppuska dolgot nem sikerül eddig feltörnöm. Itt mit ronthatok el? Vagy ez ilyen, fogadjam el?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
@proci985: egesz egyszeruen pontot kell ra rakni, hogy mukodjon. shotgunoknal a trukk az, hogy kozelrol kell menni, nem veletlenul megy kb az egesz buildje movement speedre.
Ez tök jó, de a build elején konkrétan az annihilation ág szívás egy sniper v. assault v. pistol ághoz képest... Az Assault-om 6-os szintű, eddig 6 perk pont van rajta, a Pistol 3-as szintű, 3 pont van rajta, és mégis nagyságrenddel használhatóbb és élvezetesebb ág. De volt, hogy kifogyott a sörétes- és pisztolylőszerem, és hirtelen beraktam egy mesterlövész puskát 0 szint, 0 perk ponttal - és még az is jobban működött...Nekem ennyi a gondom vele, a jelek szerint azért a balance korántsem tökéletes...
a tech shotgun trukkje pedig az, hogy atlo a falon, par meterrol is.
Nem csak, a tapasztalatom szerint jobban összetart a sörétraj, tehát "szűkebb" a szóródási kör, mint normál tüzeléskor. De ez visszafogott siker, ha kb. 15 méterről már alig sebez...ja igen: epic vagy legendary shotgun feltoltve +dam upgradekkel kb dupla sebzest jelent, foleg a nagy peletszamu fegyverekkel. ha ugyes vagy, akkor kettesevel lehet szedni az ellenfeleket.
Az kevésbé vigasztal, hogy majd nagyon jó lesz, ha most nagyon rossz.egyebkent nem art melle kihuzni a coolt is,16 os body (20) + 16 cool (kihuzott cold blooddal) kb azt jelenti, mintha lenne meg egy shotgun agat kihuzva. cold blood amennyire hasznalhatatlannak tunik elsore, annyira sokat szamit mert kb mindent (is) buffol.
Varációk egy témára, a Tech armorbuffja az, ami ott sokat nyom latba szerintem, a Cool pedig szintén buffolja, más egyéb mellett (ott a mozgás is számít sokat akkor, gondolom). Ha a reflexet húzod, akkor pedig az elkerülésre (evading) lehet érdemes rágyúrni.Ebből a szempontból nem rossz egyébként a skillfa, de csak ha átlátod a mi-mivel függ össze dolgot. Kétlem, hogy egy "megyek'oszt hent" beállítottságú játékos valaha is ránézne a Cool ágra, mert azt látja, hogy lopakodás, hátulról-csendben... Ő meg nem arra gyúr...
@ratcache: a shotgun bája az, hogy lövésenként repülnek a végtagok a szélrózsa minden irányába
Ilyesmit jelenleg csak akkor látok, ha sikerül közelről "kivégezni" az ellenfelet. De ahhoz kb. 3-5 méterre kell álljak tőle. Ezért írtam, hogy kb. olyan, mintha katanával mennék (ott is van... lesz darabolás), csak itt még után is kell tölteni...amúgy 30 körül indul be, onnantól a saját súlycsoportod 1 lövés pár méterről, messzebbről 2 vagy max. 3.
Ez a problémám. Addig meg szívás...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #21984 üzenetére
Én a kezdetek óta írtam hogy a skillfa (ami igazából nem is skillfa, egy összetákolt sz*r, rpg-kben sokkal jobbakat láttunk már) egy vicc kategória, szerintem bárki a topicban összegyúrt volna hasonlót, nem kell hozzá túl nagy munkatapasztalat.
Szvsz nem rossz egyik sem különösebben, a fejlődéssel (khhmm... Athletics) vannak gondok, meg a balance-al.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz ratcache #22345 üzenetére
Pontosan,
a másik oldalról pedig kvázi talaj nélkül maradt, Johnny meghalt, Santiago az Aldecados nomád klán vezetője lett, a régi csapat tagjai vagy meghaltak, vagy a saját útjukat járták tovább. Rogue addig is egy folyamatosan lázadó személyiség volt, de ráébredt, hogy a Solo világ túl veszélyes, így inkább a hírnevet kihasználva fixernek állt. A 2040-es években viszont elkezdett a megacégek hatalma visszatérni, így az Arasaka ereje is, márpedig többször keresztezte őket, mint ahányszor nem. Rogue elébe ment a problémának: inkább ő kereste meg a cégeket, és ajánlotta fel a kapcsolatait és szolgálatait, mielőtt célkeresztbe kerül. Ez ugyanakkor nem hiszem, hogy meghasonulást jelentene. Hideg számítás és gyakorlatias döntés... Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz infectedmann #22355 üzenetére
Itt egy térkép, hogy Night City mely kerületei mely szintekre vannak belőve, ebből elindulhatsz, hogy mely részeken kéne nézelődnöd:
A pénzfarmolás az iszonyatosan gáz eladási árak miatt nehéz ügy, én a második végigjátszásra felraktam egy eladási ár 2x szorzós modot, így azért egy nagyságrenddel normálisabb a pénzmag mennyiség...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
@WATERDACA: Nagyon el lesznek késve a tartalmakkal. A második félévtől berobban a nextgen címek áradata a videojáték piacon, az embereket már nem fogja érdekelni ez a játék, max a legelvetemültebb rajongókat.
A The Witcher 3 is alapvetően a második DLC után volt olyan, ami tényleg korrekt állapotnak nevezhető, és az eladások is megvoltak. Szóval ez nem feltétlen rossz koncepció, csak gondolom akkor már összefonják a teljes értékű next-gen konzolos porttal. Ha innen nézed, akkor ez egy teljesen vállalható mind üzleti, mind játékosszempontból. Aki az első nekifutásra csak végigrohant rajta, az kap kismillió új tartalmat, és felfedezheti azt, amit az első alkalommal elmulasztott, plusz szebb grafikát és stabilabb játékmenetet kap.
(A magam részéről az FC-t a negyedik rész után elengedtem...)
@wjbhbdux: Miért kell mindennek open worldnek lenni? A Cyberpunk is lehetett volna jobb játék ha fogják az egész hasztalan várost és kivágják a f*szba, marad az Afterlife mint quest hub és beteleportál a küldetés helyszínekre amiket kidolgoznak részletességgel a város helyett.
Pont, hogy a város hangulata adja meg az egésznek az alapízét. A teljesen eltérő stílusokat, a kismillió apró elrejtett (vagy nem annyira elrejtett) geget, utalást. Szerintem zseniális ilyen szempontból a játék, lévén egy csomó mellékküldi csak úgy elérhető, ha odamész egy adott helyre. Ha nem jársz mondjuk Santo Domingo-n csak úgy, akkor a 6th Street "igyál és lőjj Holt-ra" verseny is kimarad az életedből. Ez egy adott példa, és ilyenből akad pár tucat...
Az open world résszel alapvetően csak az "tömeg" szimulációjánál látok problémát, tehát a gyalogosok és a civil autóforgalom terén, illetve az NCART (metró / magasvasút) közlekedés implementációját fájlalom...
Ezt is figyelembe véve az open world része nagyon is jó a játéknak...
@Novver: Így a megjelenés után fél évvel milyen a játék?
Vállalható már, vagy még mindig egy bughalmaz?Bugok most is vannak benne (nekem második végigjátszásra most például a holohívásoknál szétesik a kép, azzal az effekttel, ahogy a
), de semmi olyannal nem találkoztam, ami a játékélményt alapból megkeseríti.Delamain küldinél csinálja A játék állapota teljesen vállalható, de ha csak egyszeri nekiugrás a terv, én már megvárnám legalább a DLC-ket.
Ha amúgy bejön a játék világa a videók alapján, akkor viszont bátran ess neki, nem hiszem, hogy csalódás lesz belőle.
@RubbishBin: "Miért kell mindennek open worldnek lenni?"
Mert minden kis hokipoki stúdió Rockstar Games akar lenni, 1db sikeres játékkal a hátuk mögött.Apró probléma, hogy messze nem a Rockstar Games-el kezdődött a sikeres open world játékok sora, ők is csak egyek a sorban, csak hát sokan nem látnak az RG játékokon túl...
BTW a CP2077 finoman szólva is bejött üzletileg (a CDPR 2020-as éves nettó nyeresége 447 millió dollár volt összesen, ennek kb. 3/4-e a CP2077-ből jött), szóval especiel (bármennyire is képtelenek sokan ezt beismerni) a CP2077 is sikeres játék lett...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz wjbhbdux #22381 üzenetére
Én ugyan bejártam és végigcsináltam a dolgokat, de azt nagyon furcsálltam hogy voltak teljes városrészek ahova egyáltalán nem vittek főbb küldetések. Eleve azok körül csináltam a kisebb dolgokat, hogy bejárjam a helyet. Aztán egyszercsak vége a játéknak, és még ott a city center / heywood rész ahova be se tettem a lábam
Na ettől open world az open world. Attól, hogy nem vitt oda a fő küldetésszál, attól még mehettél oda, és voltak is mellékküldetések a City Centerben / Heywood-ban.Ezt lehet egy jó jutalomnak is tekinteni a felfedezésért, de feltételezem hogy a játékosok jókora része nem csinál meg minden kis szirszart a térképen, az erőforrások pazarlása is a fejlesztésben ekkora városrészeket csak mellék dolgokra használni.
Nem értem valahol az embereket. Egyfelől az a gondjuk, hogy mekkora lesz majd a város, majd az, hogy túl nagy a város, és erőforráspazarlás volt ekkorára csinálni.Ez minden open world játéknál előjön, hogy vannak, akik az "üres" területekre panaszkodnak. Itt is van ilyen, nem vitás, de ne feledd, hogy a CDPR már az elején nyilatkozott olyat, hogy hosszú távra terveznek a CP világával, ez pedig jelenleg is megvan, a mostani roadmap is azzal kezdődik, hogy hosszú távon sikerre akarják vinni. Innen kezdve azok a részek, ahol később küldetéseket fognak elhelyezni, most "placeholderek". Szvsz ez még mindig jobb, mint amikor hirtelen a semmiből megjelenik valami új városrész vagy terület.
Mivel NC-ről szól a Cyberpunk világa alapvetően, ezért mindenképpen nagyra és összetettre kellett építeni. Majd (gondolom) lesznek DLC-k, amik a most még kihasználatlan területeket fogják belakni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz Aljasvip #22384 üzenetére
Nyilván nem tudjuk előre, hogy mi a helyzet a DLC-kkel, mert számomra is az a nagyon nagy kérdőjel, hogy így, fél év elteltével sem hallani róluk semmit. A The Witcher 3 esetében a fizikai megjelenés előtt már bejelentették az első fizetős DLC-t, és az fél éven belül ki is jött. Itt még bejelentés sincs...
Ami a bevételeket illeti: a komoly tartalom DLC-k fizetősek voltak a The Witcher 3 esetében is, szóval itt azért nem csak az ingyenes DLC-ket kell nézni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz Fitzgerald #22389 üzenetére
A déelcékkel várható, a játékost A-ból B-be terelgető küldetések sem fognak ezen segíteni.
Ez mondjuk alapból nem igaz, hiszen a GiG-ek, sidequestek egy szép hányada teljesen kiesik a fő küldetésszál által lefedett részekből. Pont ezt írta le wjhbdux a #22381-es hsz.-ben...
Michael does Life nevű YouTuber (aki csak eljátssza hogy szellemi fogyatékos, egy zseniális troll egyébként) a december 12. négy órás streamjében pl. erre is kitért, amikor kiment a városon kívülre, és felmászott a szemétdombra.
Ami csak azért van ott, hogy ott legyen. Meg lehet mászni, csak hogy utána testközelből lásd, hogy mennyire igénytelenül vannak az assetek egymáshoz illesztve.Ha mindenféle nézettságvadász Youtuberek nézése helyett a játékkal játszanál, akkor lehet, hogy mást is találnál ott.
Eleve az egyik legnagyobb flash is a szemétdombon van (
), ami (dobpergés: küldetéshez kapcsolódik), ahogy még bizony pár küldetés illetve NCPD esemény is vezet oda.Rache Barthmos "koporsója", a hűtő, amiben rejtőzött Szóval annyi igaz ebből, hogy a város melletti szeméthegy kidolgozása lehetne igényesebb közelről. Hozzáteszem, távolról viszont nagyon üt, a különféle lezuhant szemétszállító teherlebegőkkel...
Szóval ha nem lenne ott, akkor szegényebbek lennének egy eléggé meghatározó elemével Night City-nek.
Ezeket a helyszíneket inkább bejárhatatlanná kellett volna tenni okos pálya design-al, ha már tartalommal nem tudták őket megtölteni.
Nem létezik olyan játék, amely ekkora, zsúfolt (ie.: nem erdő meg mező szintű) játékteret teljes egészében tartalommal meg tudna tölteni. Éppen elég, hogy egy egész kidolgozott városunk van, amelyben el lehet merülni. A Badlandstől Arroyon át a City Centerig...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz Fitzgerald #22394 üzenetére
A Bartmoss fagyasztójához meg emlékeim szerint küldetés vezet, nem csak úgy beleszaladsz, ha arra jársz...
Vs.
Ami csak azért van ott, hogy ott legyen. Meg lehet mászni, csak hogy utána testközelből lásd, hogy mennyire igénytelenül vannak az assetek egymáshoz illesztve.
De egyébként nincs ott semmi. Semmi. Most jöhetne az, hogy egy szemétdombon mégis mit kéne találni/milyen interakcióra kéne számítani...Szóval akkor most van ott valami, vagy nincs ott semmi?
Ott van a Nomád háttérrel indult karakter esetén ...a prológban elvesztett autód
Gondolom ha már 90 órád van benne, megtaláltad holtestét is, a pisztolyával együtt...Dexter DeShaw
Ez most így fejből, ami beugrik...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz Fitzgerald #22396 üzenetére
Csak azt tudom sommázni, amit Jonnyjoker01 is leírt.
Megy a hőzöngés, hogy "Ami csak azért van ott, hogy ott legyen. Meg lehet mászni, csak hogy utána testközelből lásd, hogy mennyire igénytelenül vannak az assetek egymáshoz illesztve. De egyébként nincs ott semmi. Semmi. Most jöhetne az, hogy egy szemétdombon mégis mit kéne találni/milyen interakcióra kéne számítani...", amit egy kattintás- és nézettségvadász Youtuber jól megmondott azoknak, akik arra vágynak, hogy a CP2077-et lássák ekézve, mert az (továbbra is) menő (kereslet és kínálat ugye....).
Közben viszont ott a valóság, hogy ez az egész nem igaz, lévén tartozik a területhez tartalom (közben eszembe jutott még, hogy az egyik
is azon a területen lelhető fel...). Ráadásul egymás után derül ki, hogy Te magad is találkoztál ott tartalommal, vagy legalábbis tudsz róla, hogy van ott tartalom a játékban.elszabadult Delamain taxi Szóval akkor miről is szól a [#22391]-es hsz.-ed valójában?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #22451 üzenetére
Badowski elment a RED 2.0-át kipofozni.
Érthetőbben: A CDPR korábban hangoztatott, két AAA játék rugalmasan párhuzamos fejlesztését lehetővé tévő belső átalakításokat felügyeli.Azzal, hogy így lelépett a CP2077 projektvezetéséről, azt a korábbi kreatív vezető, Gabriel Amatangelo veszi át tőle. Ez utóbbi némileg meglepő, mert bár Amatangelo is tapasztalt (ex-Mythic, ex-Bioware, dolgozott a Warhammer Online: Age of Reckogning-on, a Dragon Age: Inquisition DLC-ken, illetve a Star Wars: The Old Republic DLC-ken), de csak 2020 januárjától van a CDPR-nél...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz AsakuraDave #22457 üzenetére
Witcher 3 modok közül is elvileg volt amit beraktak official patch-be is nem?
Nem tudok ilyenről, most a The Witcher 3 Next-Gen kapcsán hallani olyat, hogy a The Witcher 3 HD Reworked Project MOD-ot készítő srácot megkereste a CDPR az együttműködés terén.Szerintem itt is ez lesz a helyzet vagy elengedik és a PC modding community majd kicsiszolja ezt a csiszolatlan gyémántot mert tényleg meghatározó játék lehetne de nagyon nagyon sok kis és nagyobb javítás kellene ehhez rá.
A történet egy kicsit kacifántosabb, a The Witcher 2-höz jött ki a REDkit, amivel mélyebben bele lehetett nyúlni a játékba, ezért aztán jött egy csomó extra tartalom a játékhoz.
Amíg nincs REDkit a Cyberpunk 2077-hez, addig a modolás olyan szinten marad, mint most láthatjuk, tehát apróbb módosítások a változókban, objektum és textúra cserék, stb.
Így például új küldetésekre ne számíts a REDkit megérkezéséig - márpedig a tartalomfejlesztés lenne az egésznek a lényege...Nem kellett volna ekkora hype-ot a játék köré felépíteni, ami persze csak részben az ő hibájuk de akkor ne kommunikaljanak semmit mert amit mond az csak egy hát LEHET, hogy majd ilyen lesz de nem igérünk semmit...
Most pont itt tartunk, kb. a ló túloldalára estek, szinte semmiféle kommunikáció nincs, nem tudunk semmit sem a fizetős, sem az ingyenes DLC-kről, vagy az EdgeRunner anime-sorozatról, és így tovább.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz Lacielvtárs #22578 üzenetére
Javaslat: [sell price rebalance mod]
Már a 2x verzió is jelentős változást hoz az anyagi létbe.Az első végigjátszásnál tényleg extrém kihívás volt a "jó autó, jó kiberver, jó fegyver" kombó, mert egyszerűen nem volt mindenre pénz. A Legendary cuccok tényleg legendásan nehezen megszerezhetőek.
Csak engem dühít, hogy alapvetően azért, mert csal a játék, és aprópénzért veszi meg azt, amit méregdrágán ad el.
A második végigjátszásnál kb. félúton jártam, amikor a 2x verziót felraktam, és hopp, rögtön más lett az egész világ. Azért sokkal reálisabb, hogy a környék legütősebb zsoldosa, aki olyan vérprofi, hogy véletlenül egy kicsit korábban, egy asztal széléről lenyúlt uncommon revolverrel könnyed újjgyakorlatként végezte ki a legnagyobbak között számon tartot Adam Smashert, no, annak úgy kell összekuporgatnia egy komolyabb autóra vagy ritka fegyverre.
Ha tényleg minden autót "rendesen" (ie.: nem direkt csalással) akarsz elérni, akkor ez szerintem teljesen vállalható mod erre.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
válasz proci985 #22622 üzenetére
Plusz nem árt tisztázni mit szeretnél.
Sniper + stealth kombó vagy pusztán sniper.
Az előbbihez kell hangtompító, az pedig csak Panam puskáján van. Addig marad azt, hogy assault rifle plusz hangtompító, és direkt arra gyúrsz rá, hogy minél több bónuszod legyen a fejlövésnél (eleve a fegyvernek is van ilyen, de van kiberver és perk is rá).
Az utóbbi esetén cikibb a helyzet, mert az első lövés után egyből tudni fogják, hogy hol vagy. Így pedig értelemszerűen lőni is fognak rád, plusz nehezebb lesz tökéletes fejlövéseket megcsinálni. Persze magas szinten már nem feltétlen kell fejlövés (ez esetben crit chance és crit damage bónusz kell), de az egy lövés - egy embert ez esetben alacsony szinten el kell felejteni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz aerosmith #22682 üzenetére
Törölsz X mennyiségű anyagot, amit törni akartál, hozzáadsz Y mennyiségű anyagot, amit nyertél volna belőle.
Ez egy technikai megoldás az adott problémára.
A B. terv az, hogy így hagyod,A cheat dolog meg... Dunno, a játékélményt én sem akartam / akarom a földbe döngölni, de a második végigjátszásnál én belenyúlkáltam a játékba.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz tibaimp #22709 üzenetére
Mennyi a max szint? Van-e korlát?
A klasszikus szintlimit 50.
A street cred szintlimitje szintén 50. (Ez az "utcai hírnév")Illetve, van-e lehetőség perk "nullázásra", hasonlóan, mint a Witcher3-ba, Skyrim-be?
Igen, 20 ezer eurodollár, a Ripperdoc-oknál lehet venni.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
RTX 2070 Super, 1080p @ 60Hz /w Ray-Tracing Very High pár dolgot kikapcsolva (Motion Blur és társai), DLSS Quality beállításokkal.
Ha Ray-Tracinget be akarod kapcsolni, akkor esélyesen szükséged lesz a DLSS-re. Quality-vel a minőség teljesen vállalható, bár időnként bizonyos képhibákat (artifactokat) el lehet kapni, amik esélyesen a DLSS-hez köthetőek.
A minőség és teljesítmény között már erősen érezhető a képminőség romlása szerintem, de leginkább ha a részletekre figyelsz oda.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Vagy DLSS-t kapcsolsz, vagy FidelityFX-et, ezek már csak a működéséből fakadóan sem mehet együtt, hiszen hasonló dologból indulnak ki.
A DLSS ugye egy alacsonyabb felbontásban képezi le a képkockát, majd egy AI alapú rendszerrel felskálázza azt. Itt egy adott százalékkal alacsonyabb felbontásban képezi le a képet, és erre szabadítja rá az AI-t.
A Dynamic FidelityFX CAS egy AMD-s (de nyitott, bármelyik VGA által használható) dinamikus felbontásváltó cucc, ami a cél FPS-nek megfelelően változtatja a felbontást, itt megadhatod, hogy mi legyen a minimális és mi legyen a maximális felbontás. (ie.: ha sok az objekt és effekt, akkor mondjuk 720p-n kezdi el a leképezést, és ha egy fal felé fordulsz, akkor felugrik akár natív felbontásra is)
A Static FidelityFX CAS pedig ugyanezt statikus felbontással csinálja (ie.: pl. ha neked 1440p a képernyő felbontásod, akkor leképezi 1080p-ben és ezt felskálázza 1440p-re).
Miután RTX kártyád van, értelemszerűen a legjobb eredményt a DLSS fogja nyújtani...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz abridabri #22727 üzenetére
Ezt még sose próbáltam ki, gondoltam na most. De akkor már rakjuk fel a legújabb nvidia drivert, mert hát adjuk meg a módját...
Az eredmény: egy csomó textúra "elveszett", vagy nem tudom mi történt, de hiányzik egyes autóknál a "kaszni", NPC-knek a végtagjai, stb. És most már bármit állítok, rakom fel újra és újra az új drivert tiszta telepítéssel, mindig ilyen kicsit mókás, de ellenben nagyon zavaró artifactok jelentkeznek:
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz nubreed #22736 üzenetére
Először is nálad a globális értéken van, tehát nem a játékhoz tartozó profilban van bekapcsolva, hanem Te magad kapcsoltad be globálisan.
Most frissen raktam fel a 471.11-est (már nagyon bánom), és ott is globális beállítások vannak (nem tudom így mi értelme a gyári profilnak...)
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz tibaimp #22744 üzenetére
Nem tudom mi az oka. Most már ott tartok, hogy leszedtem az összes MOD-ot, hátha ott kavart be valami, de hiába, betöltöm a mentést, és a levegőben ül a karakterem, egy szellem autóban. Másfél óra nettó szívás eddig a mérlege annak, hogy felraktam az új nVidia drivert...
Szerk.: 466.77-es driver tiszta telepítés után is rossz. Jöhet a DDU...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
DDU és friss driver telepítés után se lett jobb, szóval most már nem tudom, mitől szenved...
Kezdem megunni. Most már 290 óra van benne, nem mondom, hogy nem találkoztam hibákkal a játék folyamán, de semmi olyannal nem futottam össze, ami valóban durva grafikai bug lett volna. Eddig...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
465.89 volt fent eredetileg. Rászabadítottam a 471.11-et, és beállítottam a képélesítést. Azóta tapasztalom a problémákat. Mivel MOD-oknál már láttam hasonlót ( "átlátszó" vagyis inkább nem betöltött lesz egyes NPC-k végtagjai ) ezért először valami MOD problémára tippeltem, de az nem jött be. Azóta visszamentem 466.77-re tiszta telepítéssel, mert az a 471.11 előtt verzió, hátha alapon. Nem jött be. Volt már DDU, és újra 471.11, immár alap beállításokkal.
Megcsináltam azt, hogy a játékon belül mindent levettem, de úgy se. Majd visszaállítottam, sőt, Psycho szintre raktam fel. Dettó nem változott semmi.Windows frissítés vagy más ilyesmi ma reggel óta nem volt...
Most letöröltem a játékot, felrakom újból és megnézem úgy mit csinál...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Hát teljes takarítás után sem oldódott meg a probléma. Nem tudom ki használja még a játékot a legfrissebb driverrel, de ha másnál nincs gondja vele, akkor esélyesen itt majd egy nagytakarítás után próbálkozom vele, addig meg félrerakom...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
- Intel Core I5-8600
- Akció! Dell Optiplex 3080 Micro / I5-10500T / 16GB DDR4 / 256GB SSD /Windows11 Matrica BESZÁMÍTOK
- ASUS Radeon RX 5700 XT Dual EVO 8GB GDDR6
- Videoton AB 1010 autó hangszóró pár eladó a képeken látható állapotban. Mindegyik hangszóró működik,
- Ultra ritka Sound Blaster 1.5 2.0 klón Anchor Media Concept retró 8 bites ISA PC hangkártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs