Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    Topikgazda

    válasz proci985 #20354 üzenetére

    Nekem szerencsém volt, egyetlen olyan bugom volt ami azóta is a pályán figyel, mert nem tudom leadni a küldetést az automatánál (mondjuk a küldetés egyébként hiba nélkül lement). Ezen kívül egy olyan volt, ahol nem tudtam bemenni egy épületbe mert zárva volt az ajtó, így az a küldetés félbe maradt, de az csak GIG volt.
    Ezen kívül semmi más game breaking bug nem jött elő.

    A tudomány a valóság költészete!

  • Jinxb1rd

    addikt

    válasz proci985 #20354 üzenetére

    Így van ahogy mondod, de egyszerűen az emberek ezt vagy nem fogják fel, vagy csak nem hajlandók elviselni, hogy a gépük nem elég erős és ezért kell szenvedniük annyi buggal. Az ő gépük jó, aztat ne bántsa senki se.

    De igazából nem is a gép erőssége itt a probléma, hanem hogy nem hagynak elég kraftot neki a működéshez és 20-15 fps-re is ledropolnak játék közben, mert nem hajlandóak egy egy beállítást lentebb venni. Aztán abban a kis pillanatban, amikor 15 FPS-nél visít a gép, elszámol egy csomó dolgot/kihagy egy csomó dolgot, jön a bug.

    Nem egy nem mai játéknál figyelhető meg, hogy a fejlesztők úgy csinálták meg, hogy az átvezetők alacsonyabb fps-sel mennek, vagy a játék is be van állítva egy maximalizált FPS-re (GTA régi részei), mert úgy futottak csak jól. Aztán ha utánanézel, hogy lehet feloldani ezeket a korlátozásokat akkor írják, hogy fel lehet iylen oylan hackkel, de akkor ez meg az nem fog működni stb.

    GTA 4-et is történetesen ezért nem játszottam még végig, mert a gépem gyors, és ott megint csak frame limites baromságokkal kellene küszködnöm, hogy végre smooth élményem legyen és inkább hagytam. De szenvedtem ezzel a GTA3-nál, Vice Citynél (és msot azért beszélek a GTA sorozatról mert imádnak ezzel példálózni az emberek, hogy milyen jó. Hát tényleg, fantasztikus ezzel szenvedni minden résznél... :D )

    [ Szerkesztve ]

    We are only Stardust...

Új hozzászólás Aktív témák