Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cyberkind

    félisten

    válasz Cifu #424 üzenetére

    Ott az open world tett be annak a látványnak ha minden igaz, demo azon részén minden oké volt.

    Paranormal Cocktivity

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Cifu #424 üzenetére

    Mert senki nem tudja előre totális bizonyossággal, hogy mit mennyire sikerül végül implementálni. Pl. lehet azért kell kivenni valami grafikai fícsört mert nem sikerül úgy optimalizálni ahogy a demo időpontjában gondolták hogy sikerülni fog. Van ilyen. Van van egy új játékmechnikai ötletük, a produkció adott fázisában még tök jónak tűnik, tök lelkesek vele kapcsolatban és nem csak a hype miatt akarják promózni hanem mert tényleg büszkék mondjuk rá...aztán valami miatt mégsem sikerül eléggé kihasználni emiatt fájó szívvel de kiveszik a játékból mert másra fordítják az erőforrásaikat. Van ilyen. Bárki aki dolgozott K+F projekten tudja hogy megy ez.

    Másrészről meg érthető a játékosok elvárása/felfogása is. Láttuk, ezzel-azzal reklámozták a játékot, így nézett ki stb. és ezeket mind azért (is) mutogatják, hogy építsék felfelé a hype-ot, szóval teljesen jogos elvárás, hogy a kész produktumba is elvárnánk ha már láttuk egyszer. Szóval szerintem a csalódás is érthető.

    A CDPR úgy tűnik úgy igyekszik átvágni ezt a gordiusz-i csomót, hogy nagyközönségnek már tényleg csak olyan színvonalat meg olyan játékmechanikai dolgokat fog majd mutatni, amiről eléggé biztos, hogy belekerülnek a végleges játékba is. Amiben még nem olyan biztosak azt csak a sajtó elé megy...hogy azért hype épülés is legyen. Nagyon csalódott vagyok hogy most sem lesz gameplay...de valljuk be könnyebb ezt a csalódottságot elviselni, mintha tényleg azzal szembesülnénk hogy a demo-kban tiszta áll leejtős cucc volt aminek a fele meg hiányozni fog a végleges változatból.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • Vesa

    Topikgazda

    válasz Cifu #424 üzenetére

    Bizonyos fokig persze érthető, ugyanakkor az autóktól kezdve szinte minden területen megfigyelhető, hogy a korai bemutatók és a szériagyártott modellek nem egyeznek meg 100%-ban, aminek nyilván nem a direkt kib*szás az oka, hanem valamilyen technikai vagy gazdasági kényszer áll mögötte.

    Játékoknál is ez van. Pl. bemutatnak valamit évekkel a megjelenés előtt, mert mondjuk a VGA gyártók menetrendje és a piaci elemzők statisztikái alapján akkor még arra terveznek, hogy a megjelenés pillanatában már a vásárlók kritikus százaléka rendelkezni fog a megfelelő hardverrel. Aztán a megjelenés előtt fél évvel meg kiderül, hogy a VGA/konzol gyártók csúsztak az új hardverek bevezetésével, a piac pedig döglött volt és nem mentek úgy az eladások mint várták. Ebből pedig adódik, hogy így már nem lehet kiadni egy olyan verziót, amit a vásárlók 90%-ka nem fog tudni rendesen futtatni a megfelelő hardver hiányában, mert akkor meg azért menne a sirám, hogy sz*r az FPS. És ilyenkor dönteni kell, hogy mi legyen...Ez csak egyetlen kiragadott példa volt, hatvanezer másik oka lehet még annak, hogy miért kényszerülnek butításra a megjelenés előtt. Ezt egy szakmabeli érti és tudja, egy laikus meg nem. Erre jöhettek rá, és inkább nem adnak ki videokat.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák