Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz konyi79 #1730 üzenetére
“Ígyis elnyújtottam, ennyire típusspecifik kérdésekbe nem akartam belemenni.
De te akartad “ ——-> Hát jól vanDe most komolyan ettől féltem és ahogyan nézzem a Dacia Springet hasonló üléseket véltem felfedezni .
Kérdem én ki a bűnbánat tervezi ezeket? Valami gnom ? Hová tűnt a hírhedt francia kényelem ? Ez annyira gáz .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #1730 üzenetére
Hallod, mi is kaptunk egy Zoe-t egy napra csereautóként de én is alig vártam h kiszálljak belőle. Jól ment, csak kényelmetlen. MEg érzékeny a pedál, kell a tempomatot folyamatosan bűvölni.
De én nem értek egyet a nagy elektromos autó imádattal. Mert most azért, hogy mi "tegyünk a környezetünkért és fúj motorfüst", a kis néger gyerekek mezítláb nem győzik rabszolgamunkával kitermelni a kobaltot a Kongó területéről Mi meg jót autózunk. Szerintem az elektromos autót ne hasonlítsátok össze az elektromos autó fenntartását a belső égésűvel. A hibrid technológia bebizonyította, h van létjogosultsága és szélesebb körben elérhető. Egy táskányi akksival benne és szevasz, kevesebb ritka fémmel, kobalttal. Az elektromos autó előállítási költségének 2/3-át tutti az akksi pakk adja, amire külön ipart kell majd építeni, hogy biztonságosan visszabontsák, míg a motorokat csak bedarálják oszt szevasz. És az is szénerőműből van tankolva, szóval tökmindegy
A belső égésű autónál a gyorsaságot fizetet meg és azt h nyomhatot neki 5 perc tankolás után még 1000 Km-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest